Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
Výchozí avatar
anonymní jablko 4. 4. 2024, 12:22
Prosím, vraťte zpět starý Mimibazar. Do tohoto nemá smysl vrážet peníze. Evidentně to nefunguje, prostředí je uživatelsky nepřehledné, pro nové lidi neintuitivní. Starý mimibazar nebyl nic složitého, vše na očích, bez bytečných klikání navíc, o reklamě ani nemluvím. Nerozumím, komu se hodí, aby všichni tento prostor opustili?
crazyfrog 5. 4. 2024, 9:48
@anonymní jablko Taky nechápu, jak mohli Mimibazar tak dokonale vylepšit nebo spíš zmastit. Určitě mají admini, programátoři nebo noví majitelé nějaká data o návštěvnosti nebo klesajícím počtu dokončených objednávek - bohužel až téměř k nule :-(
Úplně ignorují, že pokud tady nikdo nebude nakupovat, odejdou všichni prodejci ... a Mimibazar tak ztratí poslední příjmy z prokliků přes reklamy, které celý inzertní portál naprosto přebily.
crazyfrog 21. 2. 2024, 8:39
Dobrý den,
výběr balíkovny stále není v provozu. Žádali jsme už v roce 2022, ale nic se neděje, to nevadí, protože tady už stejně NIKDO nenakupuje.
Nechápu, proč ztrácíte zbytečně čas a snažíte se "vylepšit" ještě slovenský MMB, když tam je už totální mrtvo ... několik měsíců žádná hodnocení: https://www.mimibazar.sk/hodnoceni_seznam.php
Lze dohledat i počet prodávajících podle členství: https://www.mimibazar.sk/inzerenti.php?typ=6
Naprosto předražené 6hvězdičkové má 0 prodejců, Diamant 7, Smaragd 2 atd.

Řešením by bylo:
- propojení českého a slovenského MMB ... nakupující budou mít větší výběr a zvýší se prodeje
- spolupráce s dopravcem (Balíkovna nebo Zásilkovna) - nabídnout výhodnější poštovné (ze začátku třeba zdarma nebo poloviční) ... vrátí se tak zpět spousta zaregistrovaných a přibudou i další
Určitě bych doporučila vyhledat nějakého ODBORNÍKA, který by celý Mimibazar znovu restartoval a během 1 týdne či měsíce přivedl opět k životu. Jestli můžu poradit, tak třeba Daniel Višňák.
trendymóda 13. 2. 2024, 17:34
Dobrý den, už pár dnů se mi nepřeposílají objednávky/vzkazy z mimibazaru na mail. Můžete se na to prosím podívat? Děkuji
Podpora MMB 14. 2. 2024, 7:44
@trendymóda Dobrý den,

problém je bohužel na stranách jednotlivých poskytovatelů mailových schránek. Od nás odcházejí vzkazy v pořádku, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je přesouvají do složek se spamy/hromadné. Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volny.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Hezký den.
Výchozí avatar
anonymní hruška 10. 1. 2024, 11:20
Dobrý den, už měsíc se mi špatně zobrazují inzeráty Mimibazaru na MOBILU. Horní články na úvodní straně v pohodě, potom obří šedá prázdná plocha na reklamu a pod tím rychle problikávají totožné prodejní inzeráty, že není možné na žádný kliknout. Na obrazovce mobilu jsou vedle sebe 2 inzeráty a pod nimi na ostatních řádcích přes sebe 3x nebo 4x nakopírované ty samé inzeráty.
Stejně chybně se to zobrazuje i v albu u každého prodejce, nelze tak nic otevřít a objednat. Nevím, jestli problém má i někdo další. Zkoušela jsem se odhlásit z MMB / přihlásit, restartovat celý mobil, každý den pročistím mezipaměť ... a nic nepomáhá :-(
LVÍČE 11. 3. 2024, 11:26
@anonymní hruška Dobrý den. Inzeráty problikávají neuvěřitelným způsobem :-o. Mám nový mobil, aktualizovaný a nejde pracovat ani ve svém bazárku ani objednat u ostatních :-|.
Proč jsou tedy asi tržby téměř žádné ??? (child12)
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:09
@anonymní hruška Dobrý den, vypadá to na problém s prohlížečem. Můžete zkusit použít v telefonu jiný prohlížeč, případně ověřit, zda je ten Vámi používaný aktualizovaný?
LVÍČE 11. 3. 2024, 11:31
@adminka Lucka Promiňte, ale myslím , že to asi bude spíš technický problém ze starny MMB, než
neaktualizovaný prohlížeč v telefonech.
Problikávají jen inzeráty z MMB, vše ostatní mi na mobilu funguje vzorně. :-(
adminka Lucka 18. 3. 2024, 11:43
@LVÍČE Dobrý den, to lze velmi snadno ověřit tím, že stránky načtete v jiném prohlížeči, než Google Chrome. V telefonu byste měla mít prohlížeč předinstalovaný rovnou výrobcem telefonu, případně lze využít prohlížeč Firefox, Seznam apod. Také bych Vás ráda poprosila o informaci, jaký typ telefonu vlastníte. Snažíme se aktuálně sbírat data o zařízeních, na kterých se problém vyskytuje, abychom našli nějakého společného jmenovatele. Problém není plošný, nám se např. problém zachytit nedaří a to pak řešení výrazně komplikuje. Je možné, že problém souvisí s konkrétním rozlišením a mohlo by pomoci pokusit se stránku zmenšit/zvětšit pro optimalizaci. Pracujeme s tím, ale zatím máme málo konkrétních informací.
crazyfrog 12. 3. 2024, 13:14
@LVÍČE Dobrý den, inzeráty na mobilu nám problikávají už asi čtvrt roku. Mám novější telefon s klasickým prohlížečem chrome, který průběžně aktualizuji. Taky si myslím, že problém je na straně Mimibazaru (protože ostatní int. stránky jedou bezchybně).
Zato reklama tady funguje "naprosto dokonale" ... na cokoliv se mi podaří kliknout (i přes ty šíleně problikávající inzeráty), tak vyskočí obří okno s opakující se reklamou - buď na politický nesmysly v Blesku nebo na Temu. Takže děkujeme, že případné zájemce odvádíte na čínskou platformu s nekvalitním zbožím (N)
adminka Lucka 18. 3. 2024, 11:45
@crazyfrog Dobrý den, Mimibazar nijak neovlivňuje, jaké reklamy se Vám na telefonu zobrazují. Jedná se o plochy Google Ads a ty jsou Vám plněny personálně na základě rozsahu Vámi uděleného souhlasu se zpracováním cookies na dané stránce. K problikávání viz odpověď výše.
Výchozí avatar
anonymní třešeň 7. 1. 2024, 13:49
Dobrý den. Funguje ještě vůbec tato diskuze ? Soudě dle nezodpovězených, cca 2 měs. starých dotazů již z listopadu 2023, vypadá to na konečnou ...? Také, jako pisatelku níže, by mne zajímalo, jak je na tom mobilní aplikace a rovněž další směřování mimibazaru (již roky tento kdysi skvělý projekt v "nových" rukou skomírá, změny k lepšímu slibovány od ledna 2020 - ovšem web stránky i po dlouhých 4 letech "vylepšování" stále vypadají chaoticky a nově příchozí nakupující spíše odradí). Na čem aktuálně pracujete ? Plánujete něco s MMB dál ? Funguje ještě podpora ? Čte si to tu někdo z vedení ? Věřím, že tyto otázky zajímají více uživatelů ...
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:29
@anonymní třešeň Dobrý den, diskuzi navštěvujeme sporadicky, proto jsou také v záhlaví uvedeny kontaktní emaily, které doporučujeme využít. Reakci pak obdržíte obvykle nejpozději následující pracovní den.
Provoz mobilní aplikace byl ukončen před dvěma lety, informovali jsme o tom v rámci infoboxu, zobrazeného na stránkách uživatelů. Aplikace dále vyvíjena nebyla a aktuálně na tom neplánujeme nic měnit. Proces nákupu je již plně přizpůsoben mobilním telefonům na webové verzi.
Od Vámi zmiňovaného roku 2020 proběhlo mnoho změn a přibyly další responzivní stránky související s administrací bazárku - skříň, rezervace, máme nový detail inzerátu, upravené jsou sekce návodů i receptů. Na úpravu už čeká pouze centrum zpráv.
Nyní se budeme věnovat také SK Mimibazaru, kde připravujeme pro uživatele oblíbenou sekci soutěží a testování.
Vy se můžete těšit na lepší vyhledávání dle lokace uživatele, které je historicky rozděleno pouze do několika oblastí. Bude možno vyhledávat v okruhu zadaného počtu km. Tato funkcionalita by měla usnadnit možnost osobního odběru a ušetřit za poštovné. Rozšíříme možnost výběru doručení o pobočky Balíkovny, stejně jako tomu je nyní u Zásilkovny. Dále bychom rádi usnadnili také práci s více objednávkami jednoho zákazníka, takže dojde i na úpravy v centru zpráv.
Výchozí avatar
anonymní hruška 24. 1. 2024, 14:47
@adminka Lucka Dobrý den, možnost výběru pobočky Balíkovny (společně s uvedením telefonního čísla) určitě pomůže rychlejšímu vyřízení objednávky. Myslíte, že toto rozšíření aplikujete do konce týdne, měsíce nebo tohoto roku ?
Zrovna se rozhoduji, jestli na Mimibazaru obnovím a prodloužím členství nebo raději skončím.
adminka Lucka 26. 1. 2024, 10:28
@anonymní hruška Dobrý den, dokončení Balíkovny je plánováno v průběhu prvního kvartálu tohoto roku. Přijde na řadu hned po spuštění soutěží a testování na Slovensku.
nikkita 22. 11. 2023, 21:30
Dobrý den, mám dotaz. Kdy bude opět funkční mobilní aplikace?
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:31
@nikkita Dobrý den, provoz mobilní aplikace byl ukončen a aktuálně ji neplánujeme obnovovat. Webová verze byla upravena tak, aby vyhovovala používání na mobilních telefonech.
Výchozí avatar
anonymní hruška 23. 11. 2023, 7:51
@nikkita Dobrý den, taky by mě to zajímalo, aplikace se testovala už v roce 2018. Může se někdo z adminů vyjádřit ... jestli na něčem pracují nebo se chystají nějaké změny? Protože zatím to vypadá na KONEC MIMIBAZARU ... nikdo už tady nenakupuje.
Výchozí avatar
anonymní hruška 4. 1. 2024, 10:47
@anonymní hruška Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz ? Předem děkuji. Jestli se můžu přiznat, tak jsem ani nečekala, že se Mimibazar a Mimiaukce dočkají nového roku ... podobně jako jste už před rokem ukončili provoz všech e-shopů na Mimishopu.
Výchozí avatar
anonymní hruška 5. 12. 2023, 9:17
@anonymní hruška Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz. Předem děkuji.
Lojdíci 13. 11. 2023, 18:34
Mám dotaz,nejde něco udělat z překliknutím,když jsem ve skříni.Myšleno jsem ve skříni a chci odejít ze skříně klikám na levou stranu sloupce a jsem stále ve skříni nikam mě to nepustí což vždy fungovalo ve starém systému.V tomto vašem systému musim rozkliknou pravý sloupec a tam kliknout abych se dostala ze skříně.Proč se furt musí vše rozklikávat.Proč není ten pravý sloupec vidět stále.Strašně to zdržuje.
crazyfrog 14. 11. 2023, 14:08
@Lojdíci Dobrý den, jestli můžu poradit nejrychlejší způsob, jak se vrátit ze skříně do svého alba, tak stačí jenom kliknout nahoře vlevo na logo svého bazárku. Vy tam máte univerzální modré obdelníkové logo "bazárek" ...a je to :-)
Lojdíci 15. 11. 2023, 11:11
@crazyfrog moc děkuji to jsem chtěla slyšet (Y) (clamp),to co mi radí podpora MMB jsem si ani nevšimla že tam je jak je to celé za mě tedy nepřehledné,tady je to jak v autoškole ,-) (palice) ,-)
Podpora MMB 14. 11. 2023, 13:36
@Lojdíci Dobrý den, když jste ve skříni, tak v horní časti nad obrázkem skříně vidíte přímo možnosti:

Moje zboží (15) Rezervace (0) Skříň (2) K odstranění (2) Moje kategorie (4)

Stačí kliknout na Moje zboží a dostanete se do aktivní inzerce, rezervací, nebo kam potřebujete, určitě nemusíte nikde nic rozklikávat, hezký den. Eliška
radka165 11. 11. 2023, 14:47
Dobrý den, píši opakovaně a nechápu jak je možné že nikdo neodpovídá. Platím řádně členství tak od toho aspoň očekávám, že mi bude zodpovězen dotaz.. Proč nejdou vymazat inzeráty kde je již zboží prodáno a není v rezervaci.
Podpora MMB 13. 11. 2023, 11:38
@radka165 Dobrý den, můžete mi prosím napsat na email podpora@mimibazar.cz a problém podrobněji popsat? Opravdu takto netuším, o co přesně se jedná, kde se snažíte inzeráty smazat, děkuji.
radka165 13. 11. 2023, 13:10
@Podpora MMB Teď nechápu já Vás. Chci smazat inzerát protože je zboží prodáno. Nevím co víc Vám mám psát :-(
adminka Lucka 13. 11. 2023, 15:50
@radka165 Dobrý den, potřebujeme vědět, zda mazání provádíte z přehledu - výpisu inzerátů, nebo z jeho detailu. Pokud kliknete na smazat a potvrdíte, pak se tedy stane co? Zobrazí se nějaká chyba? Jste někam přesměrována? Vyskytuje se pouze u inzerátů, které máte v rezervaci? Můžete nám odkaz na "nesmazatelný" inzerát poslat, prosím? Tyto všechny doplňující dotazy bychom potřebovali zodpovědět, protože pokud se pokusím inzerát smazat, smaže se bez potíží. Abychom přišli na to, proč se to nedaří u Vašich inzerátů, potřebujeme k tomu od Vás více informací.
radka165 9. 11. 2023, 9:02
Dobrý den, proč nejdou vymazat inzeráty kde je již zboží prodáno a není v rezervaci.
SineOne 8. 11. 2023, 15:17
Na detail inzerátu si budu chvíli zvykat, ale alespoň je konečně konzistentní. Skvělá práce :).

Vybrali jsme pro vás

Kategorie