ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

INZERCE, ČLENSTVÍ
Je Mimibazar opravdu zdarma?
Ano, za registraci nic neplatíte. V rámci soukromého prodeje můžete vložit 100 inzerátů s použitým či nošeným zbožím zcela zdarma.
Proč bych tedy měla platit?
Protože své zboží dříve prodáte.
Jen za 59,- Kč měsíčně můžete aktualizovat 15 inzerátů každý den, navíc můžete zboží nabídnout v aukci, členství nabízí i další výhody. Větší prostor pro inzerci, možnost kopírování inzerce, k dispozici budete mít skříň k uložení dočasně nedostupného zboží, sezónního zboží. Především pak uživatelé nemusí měnit nastavení vyhledavače inzerce, automaticky je přednastaveno vyhledávání OD HVĚZD, tedy uživatelů s placeným členstvím, kterým se po zaplacení poplatku stanete. Množství denních aktualizací i ostatních výhod je přímo závislé na druhu placeného členství (čím vyšší členství si uhradíte, tím více aktualizací a výhod budete mít k dispozici). Pokud potřebujete pomoci s výběrem členství, rádi vám poradíme, kontaktujte nás.
Mohu zadat místo jména a příjmení do záhlaví svého účtu název bazárku či firmy?
Jméno a příjmení jsou povinné registrační údaje. Zadat do záhlaví účtu místo těchto údajů název bazárku či firmy je možný pouze u komerčních prodejců s aktivním členství min. Safír (nebo vyšším), kteří v profilu uvádějí své IČ. V podmínkách prodeje pak musí mít rovněž uvedeny své firemní údaje, adresu a jméno a příjmení osoby zodpovědné za provoz účtu.
V případě, že tuto změnu požadujete, kontaktujte administrátorku na overeni@mimibazar.cz.
Mohu mít na Mimibazaru více registrací?
Další registraci je možné PO DOHODĚ S ADMINISTRÁTORY povolit pouze komerčním prodejcům, kteří budou mít alespoň na jednom účtě zaplaceno min. placené členství Safír nebo vyšší, a to jen za předpokladu, že nemá dotyčný prodejce žádné nevyřízené závazky, opakovaná negativní hodnocení apod. Podmínkou je, že se oba účty mezi sebou nebudou nijak vzájemně ovlivňovat (hodnocení, umělé navyšování cen aukcí apod.). V opačném případě by mohla hrozit blokace registrací.
Co obnáší propojení účtů na české a slovenské verzi Mimibazaru?
Jestliže máte zájem rovněž o inzerování na slovenské verzi Mimibazaru, zaregistrujte se také na www.mimibazar.sk , prosím. Po vytvoření registrace kontaktujte administrátorku na overeni@mimibazar.cz a zažádejte si o propojení obou účtů. Pro urychlení vyřízení tohoto požadavku uveďte rovnou i ID obou registrací. Po propojení budete moct začít využívat fuknci KOPÍROVÁNÍ INZERÁTŮ rovněž na Váš účet na Mimibazaru.sk . Sami si pak vyberete, které zboží chcete nabízet také na slovenské verzi, a přenesete si je tam.
Pro kopírování mezi bazary je nutné mít na obou verzích aktivní členství. Pokud chcete kopírovat inzeráty, které je možné vkládat pouze s placeným vyšším členstvím, je třeba si nejdříve předplatit odpovídající členství také na slovenské verzi. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je zažádat si na výše uvedený email o přesunutí části zaplaceného členství z Vašeho českého účtu na Váš slovenský účet. Nemusí jít o stejnou úroveň placeného členství, částku Vám automaticky přepočítáme na Vámi požadovanou úroveň členství.
Jak dlouho bude inzerát zobrazený?
Když budete využívat placené členství, není zobrazení inzerce omezeno. U neplatících uživatelů se inzerát zobrazuje 6 měsíců.
Co se stane s mými inzeráty po vypršení placeného členství?
Po vypršení a následném vypnutí placeného členství jsou všechny inzeráty, které neodpovídají členství zdarma, automaticky přesunuty do složky K ODSTRANĚNÍ. Zde jsou uchovány ještě dalších 30 dnů. Jestliže je během této lhůty obnoveno odpovídající placené členství, jsou s jeho aktivací inzeráty automaticky navráceny do aktivní inzerce. V opačném případě jsou po vypršení třicetidenní lhůty tyto inzeráty odstraněny.
Mohu si v případě potřeby změnit členství na jinou úroveň?
Zvolený druh členství lze v průběhu jeho čerpání měnit dle potřeby maximálně 2x za měsíc. Odkaz pro odeslání žádosti o změnu členství najdete zde http://www.mimibazar.cz/hvezdy.php pod vybraným členstvím (odkaz pro změnu se zobrazí pouze v případě, že jste k účtu přihlášeni a máte aktivní placené členství). Zbývající částka se pak automaticky přepočítá na Vámi zvolený druh členství (za stejnou sumu tedy budete mít k dispozici např. více dní čerpání nižšího členství a naopak).
Co znamenají „HVĚZDY“?
Hvězdami označujeme platící uživatele. Počet hvězdiček u jména uživatele je určen úrovní zvoleného členství.
1 a 2 hvězdičky mají prodejci soukromého zboží, 3 a více hvězdiček umožňuje prodej nového zboží, zboží na objednávku, nabídku služeb, vlastnoručních výrobků nebo nabídky práce.
Jak vložím inzerát?
Přihlašte se k účtu a vyhledejte v pravém sloupci odkaz „NOVÝ PRODEJ“. Pak už stačí jen vyplnit formulář a potvrdit jej.
Musím před vkladem inzerátu upravovat velikost fotografií?
Nemusíte. Vložíte fotografii tak jak byla pořízena, při vkladu se automaticky upraví na potřebnou velikost. Rovněž natočení fotografie provedete kliknutím na fotku při vkladu inzerátu. Jedinou podmínkou je JPEG formát fotografií.
Inzerát jsem vložila, ale nejde jej vyhledat?
Zkontrolujte nastavení vyhledavače. Vyhledavač je primárně nastaven k vyhledávání inzerce platících uživatelů.
Ve vyhledavači upravte políčko „od HVĚZD“ na možnost „od všech inzerentů“, pak bude zobrazen i Váš inzerát.
Vyhledavač mám nastaven správně, i přesto nemůžu svůj inzerát najít?
Ověřte, zda Váš inzerát není starší než jeden měsíc. Datum najdete v inzerátu, počítá se datum poslední aktualizace, příp.datum vložení pokud inzerát nebyl nikdy aktualizován. Jestli je Váš inzerát starší než měsíc, je třeba pro jeho vyhledání použít vyhledavač „STARŠÍ FOTOGRAFIE“. Odkaz naleznete v levém sloupci, pod kategoriemi zboží.
Jak dostanu své inzeráty na přední místa ve vyhledávači?
Inzeráty se dostávají na přední místa ve vyhledávači pravidelnou aktualizací. Počet možných denních aktualizací je závislý na druhu členství, které na Mimibazaru využíváte. Po aktualizaci se inzerát dostane opět do popředí, jako by byl nově vložen.
Můžu ve vyhledavači hledat i více velikostí najednou?
Ano. Velikosti, které si přejete vyhledat pouze spojíte znaménkem + . Např. 38+40+L
Potřebuji najít konkrétní věc, ale v kategorii je více druhů, jak omezím vyhledávání?
Pokud potřebujete najít kalhoty a nechcete zobrazit inzerci s kraťasy, pak do políčka „text“ ve vyhledavači zadáte znaménko –kraťasy. Zobrazí se pouze inzerce, která slovo „kraťasy“ neobsahuje. Znaménko mínus musí být umístěno bezprostředně bez mezery před "nechtěné slovo".
Jak odpovím na inzerát?
Po rozkliknutí inzerátu se Vám otevře stránka s jeho detailním popisem, kde uvidíte rovněž pole s názvem VZKAZ. Zde zapíšete svou odpověď, resp. vzkaz prodejci a poté kliknete na pole ODPOVĚDĚT NA INZERÁT.
V odpovědi je automaticky přednastavena fukce zobrazení Vaší adresy prodejci, kterému na inzerát odpovídáte. Jestliže si nepřejete, aby se při tomto prvním kontaktu druhé straně Vaše adresa zobrazovala, můžete si zrušit zaškrtnutí políčka " Odeslat inzerentovi adresu a kontakty uvedené při registraci " (pod oknem, do kterého píšete odpověď na inzerát).
Tato Vaše odpověď na inzerát se Vám pak zobrazí v pravém menu ve složce ZASLANÉ NABÍDKY a bude Vám přeposlána rovněž na emailovou adresu, kterou máte zaregistrovanou v účtě.
Jak zjistím, že na inzerát někdo odpověděl?
V pravém sloupci se u odkazu „ZÍSKANÉ NABÍDKY“ zobrazí červeně počet nabídek získaných v aktuálním dni. Získaná nabídka je Vám také ihned přeposlána na emailovou adresu, kterou jste uvedli v registraci.
Emaily doporučujeme archivovat. Nabídky na serveru jsou totiž uloženy po dobu 30ti dní, pak jsou odstraněny.
Co je to FOTOSKŘÍŇ?
Slouží k uskladnění inzerátů, které momentálně nechcete mít v aktivní inzerci, ale zároveň o ně nechtete přijít (např. sezónní zboží). Odkaz na přesun fotografie do skříně najdete po rozkliknutí daného inzerátu - "VLOŽIT FOTOGRAFII DO SKŘÍNĚ".
Počet inzerátů, které si můžete přesunout do skříně, se odvíjí od druhu členství, které máte na Mimibazaru předplaceno.
Jak upravím v již zadaném inzerátu cenu, poštovné, případně další údaje?
U každého inzerátu je zobrazena možnost UPRAVIT. Po rozkliknutí se dostanete zpět do formuláře, který jste vyplňovali při vkládání inzerátu, a můžete v něm cokoliv změnit, smazat či doplnit. Pro uložení upraveného inzerátu kliknete dole na ikonu UPRAVIT.
Stejně tak můžete inzerát zcela odstranit – SMAZAT.
Lze smazat více inzerátů najednou?
Inzeráty můžete v případě potřeby odstraňovat postupně po jednom nebo je možné odstranit najednou celé INZERTNÍ FOTOALBUM, a to za předpokladu, že máte inzeráty do jednotlivých fotoalb řazeny. V tom případě kliknete na dané inzertní fotoalbum, dále na UPRAVIT FOTOALBUM a vyberete možnost SMAZAT FOTOALBUM A VŠECHNY JEHO FOTOGRAFIE.
Upozorňujeme, že tento krok je vždy nevratný. Již smazané inzeráty nelze vrátit zpět, proto si jejich úplné odstranění nejdříve dobře rozmyslete.
Zboží je zaplacené, ale nepřišlo a prodejce nekomunikuje?
Udělte prodejci negativní hodnocení a kontaktujte nás podpora@mimibazar.cz.. Prodejce upozorníme a pokud věc nedořeší, účet pozastavíme.
TECHNICKÉ DOTAZY
Nedaří se mi přihlášení, po dalším kliknutí je účet opět odhlášený?
Problém je v nastavení internetového prohlížeče. Rychlým řešením je použití jiného prohlížeče než obvykle užíváte.
Ve stávajícím prohlížeči je nutno provést úpravu nastavení.

Prohlížeč Chrome:
► stisknete klávesy CTRL + H
► vymazat údaje o prohlížení - pokud problém přetrvává, pak zvolte následující postup:
► v pravém horním rohu klikněte na symbol „≡“
► Nastavení
► srolovat stránku dolů a kliknout „Zobrazit rozšířená nastavení...“
► Nastavení obsahu
► v sekci „Soubory cookies“ musí být označena možnost: „Povolit nastavení místních dat“
► můžete kliknout „spravovat výjimky“ a do políčka doplnit adresu www.mimibazar.cz případně www.mimiaukce.cz a povolit.

Prohlížeč Mozilla Firefox:

► v horní liště v pravém horním rohu klikněte na menu (symbol tří vodorovných čar)
dále MOŽNOSTI
pak kliknete na SOUKROMÍ 
v sekci Historie - Nastavení historie zvolte možnost POUŽÍT PRO HISTORII VLASTNÍ NASTAVENÍ . U možnosti Povolit serverům nastavovat cookies najdete vpravo tlačítko VÝJIMKY... Klikněte a přidejte www.mimibazar.cz a klikněte na POVOLIT.
Poté znovu v sekci Historie klikněte na VYMAZAT NEDÁVNOU HISTORII, rozbalte šipku PODROBNOSTI a v okně byste měli mít označeno prvních pět políček. Potvrďte vymazání.

Stránka je příliš velká anebo příliš malá jak ji upravím na velikost svého monitoru?
Srolujte stránku dolů, v pravém sloupci pod reklamními bannery a kalendářem najdete různé možnosti nastavení rozlišení - 1024|1152|1280|1366|1600.
Kliknutím na odpovídající rozměr se stránka přizpůsobí Vašemu monitoru.
Pokud toto nastavení problém s velkým anebo malým textem nevyřešilo, stiskněte klávesu CTRL a současným rolováním kolečkem myši nahoru či dolů budete zvětšovat či zmenšovat velikost stránky. Jestli nepoužíváte myš, stiskněte CTRL současně se znaménkem + anebo -
Potřebuji si změnit jméno, adresu, nick – jak to provedu?
Tyto údaje mohou měnit pouze administrátoři. Kontaktujte email overeni@mimibazar.cz a potřebné změny provedeme.
Jak si změním emailovou adresu?
Úpravu emailové adresy provedete v nastavení účtu.
V pravém sloupci nahoře klikněte na odkaz „UPRAVIT ÚČET“ a ve formuláři email upravte. Změna je platná okamžitě a automaticky se přenáší i na server Mimiaukce.cz
Můžu svůj účet zrušit? Jak?
O zrušení účtu požádejte administrátorku na adrese overeni@mimibazar.cz
Žádost je nutno zaslat z emailu, který jste uvedli v registraci. Jinak nebude možno žádosti o zrušení účtu vyhovět.
Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího měsíce. Tzn.pokud požádáte o zrušení účtu 10.3., výpovědní lhůta začíná běžet 1.4.
V případě, kdy jsou na účtu negativní hodnocení, je tato výpovědní lhůta prodloužena na 3 měsíce.
Již se nemohu Mimibazaru nadále věnovat, chtěl(-a) bych svůj účet přeregistrovat na jinou osobu. Je to možné?
Ano, je to možné. Jestliže chcete svůj stávající účet přeregistrovat na jinou osobu (ať již rodinného příslušníka či cizí osobu), je z bezpečnostních důvodů nutné napsat nám tento požadavek z registrovaného emailu, uvést všechny nové registrační údaje a v neposlední řadě zaslat oboustranné fotokopie dokladů totožnosti jak původního majitele registrace, tak i nového majitele, a to se ZAKRYTÝMI RODNÝMI ČÍSLY A ČÍSLY OP. Pokud u Vás nastane taková situace, kontaktujte nás na email overeni@mimibazar.cz, společně věc vyřešíme.
Rozmyslel(-a) jsem si to, chci vrátit zaplacený poplatek za členství resp. aukce
Poplatky za členství či aukce mohou být vráceny pouze po vzájemné dohodě s provozovatelem. Nejčastěji je tato situace řešena přenosem uhrazených poplatků na účet jiného uživatele. V případě zablokování nebo zrušení účtu z důvodu porušení podmínek inzerce nebo právních předpisů uživatelem nemá tento nárok na vrácení uhrazených poplatků za členství či aukce, a to ani v případě, kdy tyto poplatky nebyly ke dni zablokování nebo zrušení účtu vyčerpány.
Jedu na dovolenou a po určitou dobu nebudu mít možnost se Mimibazaru věnovat. Mohu si nechat účet a placené členství na tuto dobu pozastavit?
Ano, účet si můžete nechat na libovolně dlouhou dobu pozastavit. Vaše inzeráty pak zůstanou ukryty až do doby, než si ho necháte zase aktivovat. Můžeme Vám na účet vyvěsit informaci, z jakého důvodu je pozastaven (dovolená apod.). Pokud ale máte na účtě v době jeho pozastavení předplaceno členství, odečítá se i při pozastaveném účtu. Nelze tedy zcela pozastavit i zaplacené členství a pokračovat v jeho čerpání až po opětovné aktivaci účtu. Na základě Vaší žádosti se případně lze dohodnout na změně členství na nižší typ po dobu pozastavení účtu, aby se Vám denně odečítala nižší částka. V případě potřeby pozastavení Vašeho účtu nás kontaktujte na email overeni@mimibazar.cz .
Podpis a razítko na daňovém dokladu ?
Naše daňové doklady neobsahují originální podpis, nicméně splňují veškeré zákonem definované náležitosti, jak obsahově podle zákona č. 235/2004 Sb. §28, o Dani z přidané hodnoty, tak formální, které definuje zákon č. 563/1991 Sb., o Účetnictví s novelou c. 353/2001 Sb.

Daňový doklad ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších změn a doplnění (dále jen ZDPH), a účetní doklad z pohledu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších změn a doplnění (dále jen ZoÚ).

Mezi povinnými náležitostmi daňových dokladů není uveden podpis ani jiný způsob označení (razítko, vytištění jména osoby, která doklad vystavila apod.), který by byl povinen provést plátce, který daňový doklad vystavil, resp. který uskutečnil zdanitelné plnění. Ze ZDPH tedy povinnost podpisu ani razítka na vystaveném daňovém dokladu (faktuře) nevyplývá.

Stanovisko Ministerstva financí: 11005/96 UCE Faktura není nikde právním řádem definována, avšak v praxi se uplatňuje. Z pozice dodavatele (ani odběratele) není sama o sobě účetním dokladem, nýbrž zpravidla podkladem k účetnímu dokladu, který je většinou součástí účetních písemností. Z hlediska odběratele není podle účetních předpisů rozhodující podpis dodavatele na faktuře, ale podpis oprávněného pracovníka odběratele, který potvrdí převzetí dodávky.
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Černá listina | Kontakt | Facebook