MAGAZÍN - Jídlo

Jaká voda hydratuje nejlépe? Ta kokosová.Publikováno 27.3.2017, 16:16
Snaha o život bez chemie často kolabuje, když dojde na doplňky stravy a výživu při cvičení. I když se naučíme proteinový nápoj nahradit tvarohem, „nakopávač“ kávou nebo zeleným čajem a sacharidové nápoje, „carba“, například silnou vodou se šťávou, když dojde na iontové nápoje, jsme v pasti. Jedinou všeobecně známou alternativou je pivo, a to prostě není tak úplně ono, že ano. Pak ale existuje kokosová voda. Nejen, že nám nahradí iontový nápoj, ale pro naše zdraví je hotový balzám.
Domácí proteinové tyčinkyPublikováno 20.3.2017, 7:21
Pokud jste někdy zabrousili do obchodu se sportovní výživou, posilovny, jiného sportoviště nebo do vybraných řetězců, určitě jste si všimli, že se v jejich nabídce vyskytují také proteinové tyčinky. Tyto malé, hutné a výživné snacky slibují doplnit příjem našich bílkovin zdravě a prakticky. Dobrý nápad, že ano? Teoreticky. První, co vás na nich pravděpodobně překvapí, je jejich cena. Ale to by se dalo překonat – pořád stojí méně než klasický oběd. Druhá zarážející věc je konzistence, ale ta třetí, nejzásadnější, je jejich složení. Jak se vyhnout nezdravým ingrediencím a jak si takovou pochoutku připravit doma?
Netradiční recepty z avokádaPublikováno 17.3.2017, 11:00
Ze všech stran se na nás valí dobré a dobře míněné rady ohledně zdravého stravování. Mezi ty nejčastější patří doporučení, že kvůli zdravým tukům, antioxidantům a dalším živinám, by avokádo mělo být součástí našeho běžného jídelníčku. Ale... když ho chceme konzumovat častěji, tak nám po chvíli dojde fantazie. Jak tedy na avokádo?
Ovesná kaše dva týdny na snídaniPublikováno 28.2.2017, 15:33
Anebo Co se stane, když se přinutíme to vydržet aspoň dva týdny? Spousta z nás ovesné vločky dříve nikdy moc nemusela. Přece jen, ovesná kaše umí nebýt pochoutka. Někomu nemusí vyhovovat konzistence, jinému chuť, ale s obojím se dá pracovat. A je to více než vhodné, protože čím víc článků si přečtete, čím víc rozhovorů poslechnete a čím víc bloggerů a poradců sledujete, tím je jasnější, že bez vlákniny se zdravé stravování prostě neobejde. A ovesná kaše je jedním z nejlepších zdrojů vlákniny i pro ty, co jinak zdravému stravování tolik nehodují.
Dobře naložené chutěPublikováno 27.2.2017, 16:23
Pochoutky z hospůdek, příjemní společníci k říznému pivu, drobné hříchy na malý hlad, ale i záruka uspokojení chuti na něco dobrého – to jsou atributy společné nakládaným pochutinám, které všichni dobře známe, často i v desítkách různých podob. Jak si doma připravit nakládaný hermelín, utopence nebo třeba domácí bylinkový olej?
Sušené maso – superpotravina známá po staletíPublikováno 24.2.2017, 16:23
Nepatříte-li do skupiny vegetariánů nebo veganů a rádi si dopřejete kus dobrého voňavého masa, dost možná se teď vaše chuťové pohárky zatetelí blahem. Víme totiž, jak si maso dopřát často, levně, chutně, a pozor, v souladu s nejpřísnějšími dietními pravidly. Tím tajemstvím je maso sušené. To totiž obsahuje jen cca 4 g tuku v 100g a až 57 % bílkovin tolik důležitých pro tvorbu svalové hmoty. Jeho vyznavači patří nezřídka do řad sportovců, horalů a dobrodruhů, kteří vědí, že i malinký kousek této dobroty obsahuje štědrou dávku energie, ale také do řad gurmánů, kteří si jej rádi dopřejí k dobrému vínu. Tak jako tak, kdo ono „osudové setkání“ se sušeným masem zažil, ví, že chuť na něj už nikdy nezmizí.
8 smoothie receptů na očistu tělaPublikováno 12.2.2017, 20:54
Ačkoliv je detoxikace teď velmi probíraným tématem a její vhodnost haní i obhajují různé celebrity i odborníci, pravdou zůstává, že různé látky působí v těle různým způsobem a můžou nám pomoci k pročištění celého zažívacího traktu. Téměř veškerá imunita těla a schopnost vstřebávat vitamíny a minerály je uložena v našich střevech. Proto je třeba podporovat, aby byla krásně funkční, plná užitečné mikroflóry a hlavně – zbavený všech ulpělých zbytků.
Nápoje na dobrou noc... a na spalování tukůPublikováno 9.2.2017, 14:12
Když už se odhodláme vytáhnout do boje s nadbytečnými kily, může nám pomoct kdejaká maličkost. Jedna cesta vede také k využití potenciálu metabolismu, který pracuje, i když nic neděláme. Tedy spíme. Aktivní spalováni tuků je podpořené i dobrým kvalitním spánkem. Jakmile se pořádně a dobře nevyspíme, mnohem s větší vervou ukládáme tuk, protože je tělo vlastně neustále ve stresu. Večer tedy potřebujeme nápoje nebo potraviny, které nakopnou metabolismus, ale zároveň nám nenaruší spánek. Existují vůbec?
Kouzelný nápoj jménem černý čajPublikováno 26.1.2017, 11:13
Všichni jej známe a nejspíš i máme doma v kuchyňské lince. Obecně ovšem není věhlas černého čaje až tak velký, jak by si tento nápoj zasluhoval. Černý čaj má ovšem tolik bohulibých vlastností a pozitivních účinků na tělo, že je vyloženě škoda degradovat jej na snídaňový nápoj okyselený citronovou šťávou a oslazený několika lžičkami cukru. I když, co si budeme povídat, přesně s touto jeho podobou má většina z nás spojené vzpomínky na dětství a není lepšího nápoje ke křupavému chlebu namazanému máslem a medem.
Co a proč škodí při nemoci?Publikováno 19.1.2017, 14:18
Když je nám ouvej, často si chceme dopřát alespoň nějaké to dobré jídlo a pití, abychom si nějak vynahradili tu trýzeň, se kterou se potýkáme. Ovšem některé potraviny, byť se jeví jako nevinné nebo dokonce jako dobrý nápad, můžou našemu stavu ublížit. Zaměříme se na tak „obyčejná“ onemocnění, jako jsou chřipka, nachlazení, bolest v krku a žaludeční nebo střevní potíže. S těmi se sem tam prostě potkáme, ať už chceme, nebo ne. A když už máme na návštěvě nějakého toho bacila, čím ho rozhodně nehostit?
Celkem: 102 (zobrazuje se 1-10)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,11 další >>
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Černá listina | Kontakt | Facebook