Zobrazit přihlášovací formulář

Ruční práce

Přidat návod
(návod si oblíbilo 12 návštěvníků)

HANDMADE JARNÍ VĚNEC

0.0
HANDMADE JARNÍ VĚNEC

Postup

budeme potřebovat:
• 4x trs umělých květin ( u vietnamců á 39,-)
• slaměný věnec 16,-
• stuha
• 20min času


z trsu jsem odstříhala kleštěma jednotlivé květiny, zakrátila drát na požadovanou délku a pak už dle libosti a fanazie zapichujete do věnce
Výsledek posuďte sami........

celý trs jakoby narcisků a použité kleště

odštípnutí kvítku s drátkem, kterým zapichnu do slámového věnce

Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k návodu

Geibi 18. 3. 2016, 8:28
(clamp) (clamp) (clamp) krásný a super nápad (Y) |:o) (F) (L)
ochi 18. 3. 2016, 10:14
@Geibi děkuji (F)
Zuzink 17. 3. 2016, 8:56
Krásný věnec!!! Čiší z něho už jaro. Šikula!!! A "U Rákosníka" jsem hned pochopila... :-) ani jsem nemusela číst komentáře. Nechápu, proč to má někdo potřebu řešit. A vůbec tyto urýpavé komentáře neřešte...hlavně, že věnec se vám líbí a dělá parádu na vašich dveřích. (Y)
Jajka123 17. 3. 2016, 8:20
Já mám takový malý dotázek na ženy, které psaly kritické komentáře ohledně "rákosníků". Vy v běžném hovoru používáte věty typu : Jdu nakupovat k vietnamským prodejcům, nebo : Jdu nakoupit na vietnamskou tržnici? Děkuji všem za pravdivé odpovědi.
Kejko 17. 3. 2016, 16:52
@Jajka123 Nikdy jsem z úst nevypustila "k rákosníkům ani k větvím".Nakupuji u nich minimálně,ale když už,tak jdu "k vietnamcům".Ani od mých známých jsem to neslyšela.Už vůbec nechápu,když jim někdo tyká,za takové lidi se stydím.
Dan.ka 17. 3. 2016, 14:23
@Jajka123 Já pravdivě odpovím. Nikdy jsem neřekla,že prodávají rákosníci,netykám jim,nežebrám o slevu a netvrdím jim,že mám v peněžence už jen tolik a tolik, s nadějí,že mi to za tolik prodá.Beru je jako každého jiného prodejce. A nemáte zač (hello)
kamion 17. 3. 2016, 14:17
@Jajka123 Ano, představte si,nikdy nepoužiju jiný výraz než Vietnamec. Mně to taky naštvalo a ještě víc, že paní se cítí jako hrdina. kdyby sklapla uši a opravila to, nikdo by neměl výhrady.
Nadys 17. 3. 2016, 12:01
@Jajka123 Ano,představte si ze chodím k Vietnamcům , a nikdy jsem neřekla jdu k rákosníkům ani k větvím,jak tu často slyším.A po papuli by dostal i můj syn kdyby se takto vyjadřoval.
KattyV 17. 3. 2016, 14:27
@Nadys Také mi to vadí, já teda k Vietnamcům nechodím, ale ve svém okolí jsem neslyšela, že by se o nich někdo vyjadřoval jako tady paní. Ale už to opravila, já se divím, že to tady holky ještě pořád baví. A to jsem si ráno říkala, kolik ještě přibude komentářů.... ,-) A věnec se mi líbí.
cipofka 17. 3. 2016, 10:29
@Jajka123 Chodím k vietnamcům, chovám se k nim slušně - tak jako oni ke mně. Až na jeden obchod, tu máme samé slušné, pracovité a hodné vietnamce. A proto mi vadí oslovení rákosníci... asi má s nimi paní Lucie špatnou zkušenost, když je neumí nazvat normálně slušně. Vadí mi o označení větve...
DanušaP 17. 3. 2016, 10:20
@Jajka123 já chodím k vietnamcům a zásadně jim netykám
Michellinka 17. 3. 2016, 8:31
@Jajka123 Tak já i běžně používám, že jdu nakupovat k vietnamcům - ale je snad rozdíl, jak mluvím s někým doma a jak se vyjadřuju na veřejném portálu, ne?
evánek1 17. 3. 2016, 9:47
@Michellinka No právě.....tak by jste se také měli podle toho řídit. Jestli se nepletu, tak diskuse do toho také spadají (jsou přeci také na veřejném portálu)...a tam se ruku na srdce moc "nežinýrujete" a sem tam nějaké to "závadné" slovíčko také padne. Nebo je dvojí metr a tam se to smí? Nechcete snad říct (pardon - napsat), že se tam za to také takhle peskujete? ,-)
Michellinka 17. 3. 2016, 10:36
@evánek1 Nezlobte se, ale něco jiného je si třeba napsat, že jsem debil (sama o sobě) a něco jiného je hanlivě někoho nazvat... (zip)
evánek1 17. 3. 2016, 11:11
@Michellinka To nemyslíte vážně, že ne? ,-) Nezlobím se ......jen se nestačím divit. Tam se kolikrát člověk totiž dočte zdaleka jiné věci, než které nám tu předkládáte Vy. No nic, ono na tom není vlastně nic nepochopitelného. Těžko se píše ...máte pravdu, kolikrát se tam píše takovým stylem, jako by tam dělala parta dlaždičů, kteří si neberou před nikým servítky. Vy jste nikdy takto nepsala o nikom jiném, než o sobě? Vážně? No asi Vám budu muset věřit, když to říkáte (píšete) ,-)
a74 17. 3. 2016, 14:10
@evánek1 A proc vy urazite dlazdice?? Znate opravdu nejakeho dlazdice, ktery nezna jedine slusne slovo? Ja tedy ne, jsou to normalni chlapi. Taky byste si mela dat pozor, co tu napisete (N)
evánek1 17. 3. 2016, 15:47
@a74 Ou, ou .... Omluvám se dlaždičům. Nedala jsem je do uvozovek. Toto je běžně používáno odnepaměti jako zaběhlé rčení. Jako nespočet dalších. Neznáte? Nebo si hrajete ......dosaďte si sama na co. Češtinářky by Vám přesně napsaly, jak se tyto přirovnání správně nazývají. To co jste tu napsala je to o čem jsem celou dobu píši.....chytání za slovíčka (doufám, že toto spojení Vám nebudu muset vysvětlovat) A přidám ještě ....kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.....podotýkám, aby jste si to opět špatně nevyložila, že toto je rčení. Venku krásně svítí sluníčko, snad Vám dodá dobrou náladu, když už jsem Vás tak rozladila. (F)
Brůs 17. 3. 2016, 17:52
@evánek1 Evanku, dejte si panaka a uz sklapnete. Preji vam krasny vecer. (L)
katkajohny (upraveno) 18. 3. 2016, 13:45
@Brůs Tak sklapněte a blb mi tedy přijde o dost horší chování a urážení - než hovorové u rákosníků. Tady v diskuzi snad může napsat každý svůj názor. A ty tady obhajuješ v jedné větě slušné chování a vyjadřování vůči menšině ,nařizuješ,jak se má kdo o kom vyjadřovat a pak napíšeš sklapněte a blb konkrétní osobě,která nic zlého nenapsala. Pokud tady tedy obhajuješ nějaké principy slušného chování,sama by jsi se podle nich měla chovat. Mmch. nejlepší kamarádka mojí dcery je Vietnamka,chodí spolu do třídy,sedí spolu v lavici a chodí spolu do kroužků.....
evánek1 17. 3. 2016, 18:42
@Brůs No jo no, já se zase nechala strhnout. Ale už se stahuji. Uznávám, že to moje "nasazení" bylo zbytečné, protože to ani nebyl můj "boj". Ve výsledku je to zbytečná ztráta času, ale když mě to tady kolikrát tak štve....to zbytečné šťourání, popichování, napadání, slovíčkaření a tak pod. Radko, ať už si o Vás myslím své a kolikrát s Vámi nesouhlasím, tak jsem Vám nikdy takhle naplno nenapsala, že máte sklapnout a že Váš názor je stupidní a že jste blb. Ať už si o Vás myslím cokoli, toto jsem prostě nikdy neudělala. To samé očekávám od Vás. Očekávám slušnost. Ta se tady poslední dobou začíná všeobecně vytrácet. Ale pravdu máte v tom, že je na čase debatu ukončit. Také Vám přeji hezký večer (L)
jackny 18. 3. 2016, 15:21
@evánek1 Evánku plně s Vámi souhlasím, chování paní Radomíry se mi taky nelíbí, mě jednou dokonce nazvala malým smradem, takže asi tak. Taky jsem slušně vychovaná a očekávám slušnost i od ostatních, ale bohužel...........Paní Radomíra se zásadně vyjadřuje jen v diskuzích, kde může někoho kritizovat a dělá jí to potěšení, nevím, kde se v ní ta nenávist bere, ale asi trpí nějakými pocity méněcennosti, tak si to vybíjí tady. Již dlouho jsem se nezapojila do žádné diskuze z výše napsaných důvodů, ale dneska mě její chování fakt zvedlo ze židle...................
cipofka 17. 3. 2016, 10:24
@evánek1 (smich) když někdo napíše prdel (jakože to vidím hodně výjimečně, spíš zadel, sedel), koho tím urazí? Určitě to není nic rasistického, neurazí žádné etnikum... Jo, kdyby někdo napsal, že ho v nemocnici ošetřoval negr či arabáš, tak to bych považovala taky za rasismus. Takže nemíchejte hrušky s jabkama (H)
evánek1 17. 3. 2016, 10:45
@cipofka Ale no tak (kocka)...sama víte, že tam zaznívají daleko výživnější slova. Nehrajte to tady na nás, že se tam vlastně píše jen slušně a nikdy se nepoužila i slova zavánějící rasismem. Jó, někdy to na diskuzích "žije". A když už jsme u toho, jak jste psala o tom kopání kolem sebe......nechytnete se teď za nos?
cipofka 17. 3. 2016, 11:13
@evánek1 Nemám důvod, rasisticky se na diskusích nevyjadřuju |-) A kolem sebe nekopu, odpovídám na nesmyslné kecy, holt tím držíme návod na první příčce (smich)
gabikaKa 16. 3. 2016, 19:52
Luci, Váš venček "prepestrých farieb" sa mi veľmi páči. Veď je jar a jar je o farbách. Takýto som robila ja: http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4777735 Donedávna som chodila na MMB.cz dosť často, lebo je tu oveľa živšie ako na slovenskom. Ale práve pre takéto žabomyšie vojny, ktoré sa tu stále vedú, sem chodím stále menej. Tvorte ďalej veci, ktoré sa Vám páčia, a nedajte sa odradiť. Gabi
ochi 16. 3. 2016, 20:25
@gabikaKa Gabi děkuji...i Váš je krásný....a nenechme se otrávit (hello)
rendle 16. 3. 2016, 17:33
Děkuji za inspiraci, vypadá pěkně, udělám s dětmi (Y)
ochi 16. 3. 2016, 20:26
@rendle není zač (F)
evánek1 16. 3. 2016, 14:17
Smekám s jakým klidem jste to tady celé ustála. Nějaký čas tu byl klid a tak dotyčné čekaly, že "zašťourají" a budou mít vzrůšo. Tím jak jste se k tomu postavila jste jim vzala vítr z plachet. Pojmenování obchodu (navíc ještě když se tak jmenuje) mne nikterak nepohoršilo, alespoň ne do té míry, abych se tu do Vás pustila, jako jiné zde přítomné. No ono kdyby to nebylo toto, tak si najdou něco jiného. Je to pro ně obrovská zábava a zde jsou tím lidově řečeno....profláklé. Návod je jasný, stručný a dostatečně návodný. Věnec ač z umělých květin se mi líbí a určitě se nechám inspirovat. Ono totiž není moc na výběr z čeho takový věnec na venkovní dveře vyrobit,aby něco vydržel. Buď nějaké sušiny, které nejsou tak odolné nebo prostě ta umělá kvítka. Takže, že jsou květiny umělé mi opravdu nevadí.
MíšaC 16. 3. 2016, 15:26
@evánek1 Zřejmě jste přišla až k upravenému textu. Diskuse ale vznikla na základě původní verze návodu, který autorka nakonec upravila až na základě varování Lucky.
ochi 16. 3. 2016, 15:52
@MíšaC kdepák varování....počtení to jo, ale varování kdeže...hustě popsaný text :)
evánek1 16. 3. 2016, 15:56
@ochi "holky" mají bujnou fantazii, což ? ,-) Nu, alespoň tu není nuda.
ochi 16. 3. 2016, 16:51
@evánek1 velice mě těší davový zájem všech ,,rádobytvořilek,, udržet můj zcela cituji: ,,nepříliš instruující návod na věnec přepestrých barev ,, na přední stránce sledovanosti. Jen mě mrzí, že tento prvotně zcela nevinný návod na věnec za pár kaček na dveře (BEZ úrodné půdy) který zkrášlí dveře pro nadcházející jaro dostal takovou divnou pachuť
cipofka 16. 3. 2016, 21:00
@ochi Lucko, kdybyste po prvním jediném upozornění smazala ty rákosníky... místo toho kopete akorát kolem sebe a chováte se "to je můj návod a já si napíšu, co chci". A ta oslovení "rádobytvořilek".... to jako každý, kdo něco tvoří, tak se s tím musí chlubit na netu? Proč myslíte, že holky, které Vám to tu komentovaly - pro Vás nepřijatelně - nic neumí? To mi přijde jako nadřazené chování, já tvořím a ostatní jsou nemehla +o(
evánek1 17. 3. 2016, 9:30
@cipofka Ale to se pletete, naopak Lucie tuto debatu s vámi všemi ustála na výbornou. A proč by každý měl skákat podle toho co mu nadiktujete. Vám na tom nejvíc vadí, že se nenechala vyprovokovat, že? Tak si to tak neberte (kocka)
cipofka 17. 3. 2016, 11:17
@evánek1 Nikdo nic nediktuje, byla požádána, aby přepsala hanlivé označení, jinak návod i paní Lucie je mi celkem fuk |-)
evánek1 17. 3. 2016, 11:44
@cipofka Tak na to, že Vám je návod úplně fuk, tak jste tomu věnovala poměrně dost času ,-). Mě totiž, když je něco fuk, tak se u toho ani nezastavím, natož, abych se takhle hodně angažovala. No asi není fuk, jako fuk.
PetraBra (upraveno) 20. 12. 2023, 22:36
@evánek1 .
jitule1220 18. 3. 2016, 23:22
@PetraBra Petro, můžete mi prosím vysvětlit ty komentáře pod tímto dotazem http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4782898 ? Asi jsem vážně hloupá a vůbec netuším co některé vede k těmto komentářům. Pokud by to bylo málo, tak přidám další. Já už jsem tady jednou psala, že vkládat návody a fotky na MMB může jen masochista. Před pár lety tady bylo denně spousta návodů a fotek v bydlení. Pak se najednou začalo řešit, že někdo zařadil fotku špatně, někdo jen vložil fotku k inspiraci a spousta nesmyslů a tak většina šikovných holek založila své blogy a mají klid.
evánek1 17. 3. 2016, 16:18
@PetraBra Choďte sem častěji, a pak poznáte. Já Vám napíšu co mě prvotně vedlo k tomu, abych se zapojila. Mě tu hrozně vadí, že když už si někdo dá tu práci a sesmolí nějaký ten návod, tak se tu najde hrstka lidí, která z něho "vypíchne" jen to nejhorší a pak se na vkladatelku snese obrovská vlna kritiky za kdo co. A je hodně zajímavé, že to jsou jedny a ty samé ikonky. Nejdřív jedna a pak si dají echo a přibudou ty ostatní. Však zarolujte nahoru. Postupně to tu tím pádem upadá, protože spousta ženských si rozmyslí vůbec něco vložit. Za rasistku se nepovažuji, sama používám oslovení Vietnamci, ale zároveň nikomu nediktuji, jak má oslovovat různá etnika.To mi opravdu nenáleží. Paní je dospělá a svéprávná. Vysvětlete mi prosím, čím je moje chování tak ubohé, že máte potřebu se do mne tak uštěpačně trefovat. Vycházím z Vašich posledních dvou vět. Neznáte mne a napíšete toto?
Brůs 17. 3. 2016, 11:50
@evánek1 A ha bych treba nereagovala vubec, kdyby tam nebyla ta urazka.
zigi 17. 3. 2016, 11:10
@evánek1 LIKE
ochi 16. 3. 2016, 21:24
@cipofka jediný kdo tady kolem sebe kope a řeší úplné nesmysly jste Vy a Váš klan!!!! Tak jako tady píšete Vy co chcete, píši i já. Nechlubím se....pouze jsem chtěla inspirovat....předat nápad. O nepřijatelnosti tady nemůže být řeč, jsem otevřená všemu...!!!
evánek1 16. 3. 2016, 15:46
@MíšaC No Míšo, ještě, že tady jste. A že mě honem zasvětíte ..... ale nepřišla (kocka), nebojte. Četla jsem to již včera. Pouze jsem reagovala až dnes. S dovolením si ponechám svůj pohled na věc. Ano? Varování??? Myslíte si, jako že ji to co psala Lucka vyděsilo? Ale jděte. Vždyť toto celé už je vážně trošku přitažené za vlasy. ,-)
ochi 16. 3. 2016, 14:58
@evánek1 Evi děkuji......
whale77 16. 3. 2016, 10:20
Tady, kde žiju já, se zase o Češích zobecňuje, že kradou a jsou alkoholici. Teda - kradou prý Poláci a chlastají prý Rusové, jenže Češi jsou obecně vnímáni právě jako Poláci a Rusi, cizinec mezi nimi nevidí většího rozdílu. Přesto bych si netroufla napsat sem, že tento velice stručný a nepříliš instruující návod (což je moje vyjádření k návodu) napsala "ožralá zlodějka", protože takovéhle házení do pytle považuji za dehonestující. Jelikož i v oficiálním Slovníku nespisovné češtiny figuruje u pojmu "rákosník" poznámka "xenofobní", na Vašem místě bych se skutečně při použití takového označení obávala, že na mě někdo podá trestní oznámení. Policie ČR musí každé takové podání prošetřit a i když ve výsledku většinou ani u horších projevů xenofobie nedojdou k závěru naplnění skutkové podstaty trestného činu, je to věc poměrně nepříjemná, přinejmenším proto, že už si nemůžete užívat onu "anonymitu" internetu a jste úředně popotahována. Díky diskusi níže jsem si trochu zagůglila a nalezla jsem odkaz na přednášku člověka, zabývajícího se projevy rasismu, a např. právě "rákosníka" uvedl jako příklad tzv. "měkkého rasismu", tedy spíše humorného označení, často velmi zlidovělého. Což přesně ukazuje na ten příklad obchůdků z Vašeho okolí, které to mají třebas i přímo v názvu. I když se za takový pojem označí samotný příslušník daného etnika, pořád je to rasismus :o( Chápu, že se Vám to nelíbí, že to můžete považovat za paranoiu dnešní doby - ale proč dělat někomu to, co by ani Vám samotné nebylo příjemné? (Moje babička, která má operovaná kolena a hraje tak pingpong za skupinu tělesně handicapovaných, o sobě mluví, že hraje "za kriply". Zasměju se tomu, ale nepůjdu přeci a neřeknu jejímu
whale77 16. 3. 2016, 10:26
@whale77 spoluhráči: "Tak co, jak to jde u vás, u kriplů?" Byla jste poměrně slušným způsobem a z více směrů upozorněna na nevhodnost daného označení, tak si myslím, že by Vám neublížilo nahradit ten pojem jednou z navrhovaných, vhodnějších variant. Navíc - ukončila byste zbytečný svár a předešla stejně zbytečnému nahlášení návodu moderátorům, kteří si určitě také nepřejí mít na serveru projevy, byť "měkkého" rasismu. Hezký den.
ochi 16. 3. 2016, 13:10
@whale77 upraveno ...díky za počtení
sieta 16. 3. 2016, 12:21
@whale77 Souhlasím s výše napsaným, nicméně nevím, jestli u autorky návodu padne na úrodnou půdu. Jsou bohužel lidi, kteří se za nos nechytí.Taky nemám ráda hromadné názvy, ale ožralá zlodějka mě fakt pobavila ,-)
kapinak 16. 3. 2016, 7:36
(Y) (Y) je krásný, opravdu Vám stačily jen 4 trsy? Věnec je krásně bohatý. Nemám ráda umělé květy, ale tohle se Vám opravdu povedlo (clamp) (clamp) (clamp) (F)
ochi 16. 3. 2016, 12:02
@kapinak Kači děkuji ano pouhé čtyři trsy .....
LEILI 15. 3. 2016, 13:23
(F)věnec vypadá moc hezky, opravdu jarně. musím se porozhlédnout, u nás na tržnici jsem viděla jen malé trsy a většinou nepoužitelných barev.
Michellinka 15. 3. 2016, 13:01
Věnec je sice hezký, ale to, jak jste napsala, odkud jsou ty kytky sem asi určitě nepatří. Začíná to tu vypadat jako na rasistickém srazu (zip)
ochi 15. 3. 2016, 13:32
@Michellinka Olgo...absolutně nechápu tyto poznámky.......tady kde bydlím, se jim zcela běžně takto říká i obchůdek s potravinami tak je pojmenován, takže asi tak!!!!!!
zigi 15. 3. 2016, 19:42
@ochi Taky to vůbec nechápu. Vietnamci ví, jak se jim hovorově říká a myslím, že jim je to úplně jedno . Krom toho ani v našem okolí není toto "označení" vůbec myšleno jako urážka či něco podobného. Ta hysterie kolem výše zmíněného výrazu je zbytečná a směšná.
ochi 15. 3. 2016, 20:35
@zigi Zuzi děkuji za ujištění, že tady je ještě pár osob které mají zdravý rozum !!!! (clamp)
Michellinka 15. 3. 2016, 17:40
@ochi Zcela běžně asi mezi vámi, ale nevěřím tomu, že si nějaký Vietnamec napsal nad obchod U Rákosníka
ochi 15. 3. 2016, 20:37
@Michellinka Milá Olinko přesně jak píšete ....U Rákosníka !!!! A z návodem problém nemáte ????je v prořádku?
Dan.ka 15. 3. 2016, 17:48
@Michellinka A nad zlatnictvím je napsáno U Taliána a tam,kde mají gyros a kebab se to jmenuje U Arabášů. Jinak souhlasím,věneček je pěkný i když na můj vkus moc "barev přepestrých" (Y)
ochi 15. 3. 2016, 20:39
@Dan.ka Dano pokud nemáte nic k návodu....možno se přesunout do diskuse...tam je možno pokecat ve Vašem a Vám podobným stylu.....
Dan.ka 15. 3. 2016, 21:09
@ochi Lucie,psala jsem Olince,ne Vám. A mmch,věneček jsem pochválila,všimla jste si? (kocka) A k návodu nic nemám. Je srozumitelný. Koupit u rákosníka,uštípnout,zapíchnout (Y)
MíšaC 15. 3. 2016, 20:41
@ochi Vy můžete vkládat návody a kdo chce, může okomentovat. Ať se vám to líbí, nebo nelíbí.
ochi 15. 3. 2016, 20:51
@MíšaC aaaaa další tvořilka .......Míši návod se Vám líbí????chcete s něčím poradit????
MíšaC 16. 3. 2016, 11:06
@ochi Návod se mi nelíbí, poradit nepotřebuju. Nicméně nikde jsem se nedočetla, že toto je nějaká povinná a jediná povolená šablona, jak komentovat návod: líbí / nelíbí, poradit potřebuji / nepotřebuji...
ochi 16. 3. 2016, 13:15
@MíšaC Míši já Vás do ničeho nenutila, pouze jsem se ve velmi kvalitním vláknu na návod ke zhotovení věnce zeptala zda se Vám návod líbí...nelíbí..o.k. zda potřebujete poradit...nepotřebujete.....taktéž o.k.
Brůs 14. 3. 2016, 20:44
Nevim, kdo jsou rakosnici :^)
cipofka 15. 3. 2016, 19:49
@Brůs Neznáš? Otík Rákosník třeba... Jinak popis u rákosníků, ještě třeba mohlo být napsané u větví (Y)
ochi 15. 3. 2016, 20:41
@cipofka Já už se bála že nenakouknete a nepoctíte tento návod jedním z mnoha Vašich velice věcných poznámek snad všech návodu zde!!! Ivi díky moc (clamp) jsem klidná
cipofka 15. 3. 2016, 20:54
@ochi Já jsem odpovídala Radce, ale jestli chcete, můžu okomentovat i návod. Věnec vypadá na fotce hezky, ale nevím, jak vypadá naživo... nejsem příznivce umělých kytek... ale třeba stejně jako na fotce a zaplácejte si sama, vidím, že Vás to baví (Y) ,-)
ochi 15. 3. 2016, 20:59
@cipofka děkuji....palec hore
zdenakucerova 15. 3. 2016, 13:32
@Brůs Já teda vím, že rákosník je ptáček...ale u něj asi neuspěju ,-)...dobrý den pane ptáčku neprodal byste mi kytičky na věnec? eeee prd a pose...mě (smich)
ochi 15. 3. 2016, 13:48
@zdenakucerova Zdeno oceňuji Vaše ornitologické znalosti, ale u návodu na jarní věnec jsou zcela mimo.......pokud nechcete poradit s návodem.....vtípky jsou v jiné sekci
ochi 14. 3. 2016, 21:39
@Brůs Vietnamští obchodníci
Brůs 15. 3. 2016, 6:16
@ochi Tak proc to nenapisete rovnou? Ty urazky nejsou treba.
ochi 15. 3. 2016, 7:59
@Brůs Radomíro toto není urážka
PetraBra 15. 3. 2016, 10:13
@ochi Není? Proč jste nenapsala jen např. na tržnici? Nápad s věncem je hezký, ale nevhodným označením místa nákupu jste si ublížila... upravte to, prosím. Děkuji.
ochi 15. 3. 2016, 11:29
@PetraBra (H)
DanušaP 15. 3. 2016, 8:03
@ochi a co to tedy je? mě se to zdá také jako urážka
ochi 15. 3. 2016, 8:04
@DanušaP Dano chcete poradit s výrobou věnce ???
DanušaP 15. 3. 2016, 10:58
@ochi děkuji, nechci, výrobu jsem pochopila, nepochopila jsem ty rákosníky
ochi 15. 3. 2016, 11:29
@DanušaP :^)
a74 14. 3. 2016, 19:44
(Y) Kolik jste tech trsu mela? Je jako zivy!
ochi 14. 3. 2016, 21:40
@a74 4ks....jeden měl asi 10kvítků
sympatie 14. 3. 2016, 20:13
@a74 To mě taky napadlo, u nás Vietnami mají malé trsy, muselo by jich být hodně! A pak by věneček vyšel hodně draze. Ale je fakt nádherný (clamp)
ochi 14. 3. 2016, 21:41
@sympatie děkuji (F)
novackova 14. 3. 2016, 19:00
(Y) (Y) (Y) (F)
ochi 14. 3. 2016, 21:41
@novackova děkuji (F)

Podobné návody

Vybrané nabídky

Kategorie