Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jarmila P. (jaja609) ID 131910
mimibazar.cz/jaja609
Oblast: Pardubice
Ověřená adresa
Telefon: 777350398, 734283493
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.5.2008
Naposledy: 3.9.2019 16:08
Aktualizace: 11.2.2015 20:48
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1606
VŠECHNY FOTOGRAFIE 18
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ADRESA A SÍDLO FIRMY

Jarmila Petráňková
Kostnická 609
530 06, Pardubice - Svítkov
tel.: 777 350 398 - přístupný denně 8-20h, 734 283 493
email: petranci@seznam.cz
Na uvedené adrese se nenachází kamenný obchod! Osobní předání je samozřejmě po domluvě možné.


Milé maminky, zákaznice i zákazníci a vůbec všichni, kdo jste se rozhodli, že navštívite náš obchůdek, vítáme vás v obchůdku s cukrářskými potřebami, potahovými hmotami, zdobením a různým doplňkovým sortimentem.

Jmenuji se Jarča Petráňková a jsem zodpovědná za provoz tohoto internetového obchůdku, děkuji za vaše nákupy a hodnocení.

Předem vás chci moc poprosit, při každé objednávce mi do e-mailu pošlete adresu, na kterou si přejete zaslat zboží, občas se stává, že nesouhlasí s tou, co máte na mmb.


OBJEDNÁVKA

- do 48 hodin zasílám podklady pro platbu (o svátcích a víkendech se mohu opozdit, prosím o pochopení)
- pokud budu déle nedostupná (dovolená, nemoc atd.), napíši na Úvodní stránce
Pro realizaci nákupu není registrace nezbytná, nezavazuje k nákupu. U nás možnost objednávky bez registrace, pouze je nutné u objednávky pak vyplnit některé údaje (jméno, adresa apod.).
- nabízené zboží je z 95% skladem, případně na objednávku
- po Vaší objednávce zasílám podklady pro platbu s číslem účtu a variabilním symbolem.
Zboží skladem (95%) odesílám ještě v den připsání peněz na účet max. den poté.
Zboží na obrázku odpovídá skutečnosti, ale při focení může dojít ke zkreslení barev, navíc může barvu zkreslit také barevné nastavení Vašeho monitoru.


ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU

Toto zboží není skladem, ale v případě zájmu Vám ho objednáme a do 10 dní zašleme.

STORNO OBJEDNÁVKY

Potvrzená objednávka je považována za závaznou. Objednávku je možné stornovat, či jinak doplňovat a upravovat ze strany odběratele písemně (na e-mail petranci@seznam.cz) nebo telefonicky (777 350 398) před tím, než je zásilka odeslána, příp. zaplacena.
Storno objednávky je považováno za uskutečněné, jestliže bude potvrzeno i ze strany dodavatele. Vyhrazujeme si právo stornovat objednávku z naší strany, pokud nedojde do 10 dnů od potvrzení objednávky k připsání peněz na účet dodavatele.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vaše osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám.

ZPŮSOB DORUČENÍ A ÚHRADY

Po připsání peněz na náš účet odesíláme balíček nejpozději do 2 pracovních dnů (výjimečně z objektivních důvodů později.). Je možné si zboží u nás osobně prohlédnout, vybrat, nakoupit, či převzít (nejlépe po e-mailové, příp. telefonické domluvě – nemusíte mne jinak vždy odpoledne zastihnout) – více viz. Kontaktní informace.
Balné neúčtujeme.


Nabízíme následující způsoby úhrady :
1) hotově 0 Kč - osobní odběr
2) bankovní převod - poštovné dle tarifu ČP do 2 kg, podle hmotnosti a rozměrů (50 - 85,-)
aktuální výši poštovného Vám po objednání zboží zašlu emailem k
odsouhlasení
zásilky těžší než 2 kg zasílám přes DPD - cena poštovného 92,- bez ohledu
na velikost zásilky
3) DOBÍRKA JE MOŽNÁ - cena poštovného činí 118,- bez ohledu na velikost
zásilky

REKLAMACE

Pokud zboží neodpovídá Vašim představám, máte možnost jej do 14ti dnů vráti bez udání důvodu. Zboží, které budete vracet nesmí být použito, jakkoliv poškozeno apod... a musí nám být vráceno na vlastní náklady v originálním balení DOPORUČENĚ na adresu uvedenou v kontaktních informacích, nebo osobně. Částka za vrácené zboží bude zákazníkovi vrácena na jeho účet nejpozději do 10-ti dnů od vrácení zboží, nebo vyplacena osobně a bude krácena o náklady na poštovné (pokud se nejednalo o osobní odběr).
V případě, že budete reklamovat zboží z důvodu vady, která nebyla uvedena při jeho nákupu, je možné domluvit se na slevě, vrácení peněz nebo výměně zboží za jiné. Platba za reklamované zboží bude navrácena v zákonné lhůtě 30-ti dnů od zahájení reklamace. Balíček, který nám přijde zpět a nebudeme o tom informováni, nebudeme přebírat. Zákazník je povinen při převzetí zboží překontrolovat jeho kompletnost a neporušenost, v případě porušeného obalu od dopravce (Česká pošta) tuto skutečnost si od něj nechat potvrdit a informovat mne. V ceně poštovného platíme také pojištění obsahu až do výše 500 Kč (u cenného balíku do výše udané ceny) - je nutno ale, aby reklamaci podal adresát ihned při dodání.


ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

Na veškeré nové prodávané zboží platí zákonem stanovená záruční doba, u potravinového zboží je datum spotřeby uvedeno výrobcem.


Nakonec bych chtěla požádat všechny, aby byli tak laskaví a po obdržení balíčku mě o tom informovali.

Děkuji za pochopení a doufám, že i nadále zůstanete mými věrnými zákaznicemi a zákazníky.
Děkuji a přeji příjemný nákup Jarmila P.


Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:


na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,

spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Na objednávky reagujeme nejpozději do 48 hodin. Zboží, které nabízíme, máme z 95% skladem.
V případě, kdy nebudemme schopni dodat požadované zboží ( například při záměně ve skladě apod. ) Vás informujeme a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud budete mít k nabízené věci jakýkoliv dotaz, napište, rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.
Od uzavřené smlouvy o nákupu zboží (objednávky) je možné odstoupit do 24 hodin po uzavření a je nutno zaslat informaci písemně (na uvedenou e-mailovou adresu). Od smlouvy není možno odstoupit, pokud zboží již bylo expedováno.
Pokud si zboží objednané na dobírku bez předchozí domluvy nevyzvednete, budeme požadovat úhradu nákladů, které nám v souvislosti s neodebráním zboží vznikly. Nevyzvednutí zásilky se dle zákona nepovažuje za odstoupení od platné smlouvy. Zároveň Vás ve chvíli návratu nepřevzaté zásilky na dobírku uvedeme v seznamu nespolehlivých zákazníků na www.nespolehlivizakaznici.cz. Z této databáze budete vymazán/a ve chvíli uhrazení dluhu.

PLATEBNÍ a DODACÍ PODMÍNKY
Platbu je možno provést převodem na účet u ČSOB a.s. 247933160/0300, složenkou nebo hotově na místě - po domluvě. Balíčky odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů od připsání platby na účet.
Zboží posíláme doporučeně poštou, lze zaslat i na dobírku - obyčejně nezasíláme. Při dobírce je cena jednotná 118,- Kč.

Pokud budete objednávat více věcí najednou, posíláme zboží v jednom balíčku za jednotné poštovné. V případě objednání více věcí se poštovné navyšuje, a to z důvodu vyšší gramáže a rozměrů, o jeho výši jste informováni emailem.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V tomto případě nás prosím kontaktujte e-mailem, příp. písemně, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo dokladu, celé jméno a datum nákupu zboží. Poté zašlete zboží zpět na naši adresu. Zboží nelze zasílat na dobírku. Plná kupní cena vráceného zboží včetně poštovného (vrácení zboží bez udání důvodu) bude vyplacena v případě, že zboží bude v původním stavu tj. nepoškozené, nepoužité, neprané a nežehlené. V případě, že vrácené zboží nebude v původním stavu, nebo bude mít známky nošení, bude kupní cena ponížena dle stavu vráceného zboží .
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží ( jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním zboží, administrativní a bankovní poplatky,
poplatky spojené s uvedením zboží do bezvadného stavu ). Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

REKLAMACE
V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, měl by nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom by měl zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží by měl zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a uvést číslo dokladu.
Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
Zákazník má právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby včetně poštovného. Dále má zákazník právo na uhrazení prokazatelných nákladů vynaložených k vyřízení reklamace.

Na zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů 24 měsíců pro zboží.
Prosím vezměte na vědomí, že barevné provedení zboží nemusí 100% odpovídat fotkám na e-shopu. Při focení může dojít ke zkreslení barev, navíc může barvu zkreslit také barevné nastavení Vašeho monitoru.
-veškeré případné reklamace je možné řešit dohodou dle konkrétní situace.

Ochrana osobních údajů
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.1.2015, 20:44
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu