Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367
mimibazar.cz/e-sladkyspanek
Bazárek na Slovensku
Oblast: Opava
Ověřená adresa
Telefon: +420739076908
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18.9.2008
Naposledy: 4.3.2024 11:35
Aktualizace: 8.12.2022 11:19
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
69585156
HODNOCENÍ 1676
VŠECHNY FOTOGRAFIE 313
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 91
RECEPTY 4
NÁVODY 0
BLOGY 1
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Poštovné uvedené u zboží je vždy za 1 kus.
U více rozměrů uvedených u inzerátu je poštovné za nejmenší rozměr.

Zásilkovna menší balík do váhy ,, 4,99 kg ,, - 45,- kč

ČP - 135,- až 160,-DR.

PPL - 60,- do (14,99 kg)

PPL - 99,- do (29,99 kg)


DOBÍRKA
Dobírka bude připočtena k částce za dopravu.
Platba probíhá při převzetí zboží.
Možnost platit u řidiče PPL pouze v hotovosti.
Upozornění pro zákazníky:
Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti PPL, nepodléha EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílaný přepravní společnosti PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)

Osobní odběr: (Adresa prodejny nebo výdejního místa)
Upozornění pro zákazníky:
Výše uvedená prodejná - výdejní místo je v EET v běžném režimu.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Dodací lhůty uvedené u inzerátu jsou orientační ,hodně zboží je také skladem na kamenné prodejně.
Při zaslání podkladů bude napsáno kdy přibližně zboží můžete očekávat.
Malé zásilky odesílám českou poštou jako RR.Ostatní pouze PPL ,kde mám denně svoz balíku.
Cena poštovného u zboží je vždy za jeden kus výrobků,,u více kusů je cena jiná,záleží na váze a velikosti balíku...Vždy budete informovaní kolik zaplatíte za poštovné..
________________________________________
6.V den připsání částky na účet,(většinou po 17h.) vám příjde na e-mail,ZAPLACENO a zároveň tam bude napsáno kdy bude zásilka odeslána...to znamené počítá se do délky doručení následující pracovní den od přijetí platby..

- dobírky budou odeslány dle dostupnosti zboží,popřípadě zda je zboží skladem,může se expedovat pokud objednávka dorazí do 10h dopoledně ještě týž den.

7.Jakmile je zásilka odeslána příjde vám potvrzení na e-mail.ODESLÁNO..

Pokud si vyberete zboží,které není standartně v nabídce-to znamená atypy-výrobek šitý přímo pro konkrétního zákazníka.

zakázkový výrobek: Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
Na toto zboží nelze uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy.

zakázkový výrobek: Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy.
________________________________________


Obchodní podmínky
I. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.e-sladkyspanek.cz. Tyto podmínky popisují a upravují vzájemný obchodní vztah mezi prodávajícím, který provozuje tento internetový obchod, na straně dodavatele a kupujícím (dále také zákazníkem) na straně odběratele. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Provozovatel (adresa doručení):
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

II. Vymezení pojmů
Kupní smlouva. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem odeslání objednávky kupujícího prodávajícímu. Tímto momentem vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, kupující je vázán těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje s nimi souhlas. Spolu s kupní smlouvou (objednávkou) při odeslání obdržíte i obchodní podmínky.
Dodavatel (prodávající). Dodavatel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je jím podnikatel, který přímo či prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby.
Spotřebitel. Spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, nebo osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
III. Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a jsou i součástí e-mailu s odeslanou objednávkou. Je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

IV. Objednávka
Provádí se odesláním objednávkového formuláře (nákupního košíku). Odesláním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami a s uvedenými platebními podmínkami. V případě nevyzvednutí, či odmítnutí zásilky od přepravce, má prodávající právo vyžadovat po kupujícím náhradu za odeslání zásilky. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce. Kupujícímu po odeslání objednávky dojde automatický e-mail s rekapitulací objednaného zboží a následně prodávající ručně objednávku potvrdí a odešle potvrzovací e-mail.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním objednávky.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

V. Cena zboží
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek, uvedené ceny jsou smluvní.

VI. Platební podmínky
Zboží lze uhradit následujícími způsoby:
- Dobírka. Platba až při převzetí zboží od dopravce
- Bankovním převodem. Zboží bude odesláno až po připsání částky na náš účet.
Po potvrzení objednávky Vám odešleme e-mailem platební údaje (č.účtu, variabilní symbol, částka) do 24 hodin v případě, že zboží máme skladem.

Při možnosti platby předem na účet, proveďte platbu nejpozději do 5 dnů od obdržení výzvy k provedení platby.
Pokud nebude platba připsána do 10 dnů od obdržení výzvy, prodávající má právo objednávku zrušit.
- Složenkou České pošty. Pokud nemáte možnost zaslat peníze převodem z účtu, můžete využít platbu složenkou typu A. Po obdržení podkladů k platbě vyplníte číslo účtu a variabilní symbol uvedený v podkladech. Podmínky jsou stejné jako u bankovního převodu. Pošta si účtuje poplatek za takto provedený příkaz k úhradě dle aktuálního ceníku České pošty.
VII. Dodací podmínky
Zboží zasíláme Českou poštou jako Balík do ruky s doručením do 2 dnů od podání na poště, pojištěným balíkem (bez garance brzkého doručení, standartně do 3-4 dnů) nebo přepravní společností PPL s garancí doručení do druhého dne od odeslání.

Termíny dodání:
Dostupnost zboží je u každého zboží vyznačena.
Dostupnost zboží se rozumí, kdy bude zboží dostupné v obchodě a jedná se o pracovní dny.

VIII. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni , kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat prodávajícího (Martina Šustková,Holasická 8,Opava5,74705,,e-sladkyspanek.cz@seznam.cz, formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
Formulář ke stažení ZDE
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Prodejce není povinnen vrátit platbu dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce (platba převodem a dobírka = vrácení peněz bankovním převodem), pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na adresu: Kterou vám uvedu.

Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s převzetím zboží
Náklady na vrácení zboží nese v plné výši kupující.
c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Při vrácení zboží volte vhodný obal, nejlépe kartonovou krabici (můžete použít obal ve kterém vám zboží došlo) aby se předešlo případné deformaci a pomačkání krabiček zboží V případě zaslání částky na vaši adresu poštovní poukázkou C, si účtujeme poplatek 60 Kč za poukázku a administraci s tím spojenou. Vrácení částky na bankovní účet je zdarma.

Doprava zdarma se vztahuje na objednávky nad 4499 Kč.

V případě, že vracíte část zboží z objednávky a hodnota ponechaného zboží bude nižší než hranice poštovného zdarma, bude poštovné (dle vámi vybrané platby a dopravy) doúčtováno.

Vrácení zboží.

Před odesláním zboží je potřeba oznámit tuto skutečnost buď telefonicky,nebo e-mailem,pokud nebude tato skutečnost předem oznámena, vrácená zásilka nemusí být převzata.

Z důvodů dovolené a jiných nečekaných událostí.

Očekávané zásilky jsou vždy převzaty.

Zboží vrácené dobírkou nebude prodávajícím vyzvednuto.

Vrátit bez udání důvodu v 14 denní lhůtě lze i Nové zboží, které
již nemá původní obal, bylo použito,nebo nemá visačky.


- 14 denní lhůta pro možnost vrácení bez udání důvodů je určena k tomu, aby si kupující výrobek prohlédl, vyzkoušel a rozhodl se, zda si ho ponechá, není určena k tomu, aby kupující výrobek 14 dnů intenzívně používal a poté ho vrátil.

Pokud tedy vracíte viditelně používaný výrobek, prodávající má právo přiměřenou částku Vám odečíst, protože ho už nemůže prodat jako nový.

Pokud je zboží viditelně zničeno,roztrháno,zabarveno praním, opravováno vrácení v 14 denní lhůtě není možno....



- Zboží upravované na přání zákazníka,jako jsou ušité povlaky na které zákazník dodal vlastní rozměry,výšivky na přání zákazníka,záclony dodané na míru dle přání a uvedených rozměrů zákazníkem,nebo atypy,které nejsou standartně našité a šijí se pouze pro konkrétní objednávku... a jiné úpravy na přání zákazníka se 14 denní lhůta vrácení bez udání důvodů nevztahuje...

Při objednávce zboží ve větším množství než je obvyklé ( a víc kusů od jednoho zboží),požadujem 20% zálohu na objednané zboží.

Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 14 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Pokud se zákazník rozhodne o výměně zboží z důvodu ,že si vybral špatnou velikost,barvu(vlastní vinou,né vinou záměny dodavatele) a jiné hradí poštovné dodavateli a zároven poštovné které bude nutné při odeslání nového zboží zpět zákaznikovi..

Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 kalendářních dnů.

Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží.

Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední její den je brán nejbližší následující pracovní den.

Nepřehlédněte

Dle § 53 odst.10 Občanského zákoníku účtujeme zákazníkovi skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží

- rozbalení zboží a následná kontrola zboží, zda je kompletní, nepoškozené,

- znovuzavedení zboží do skladových zásob

- znovuzavedení zboží do prodeje

- vystavení opravného dokladu

- vrácení částky za zboží + přepravné zákazníkovi,

- eventuálně nutné přebalení pokud zboží dorazí bez původních obalů,

+náklady na čas strávený s celou činností.

bude vyúčtován v opravném daňovém dokladu.

A vystavená faktůra na tuto činnost

Po vrácení zboží je nutné vrátit i například nákupem získané slevové kupóny či body do věrnostního programu. To není nezákonná sankce.

http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-jak-vratit-zbozi-zakoupene-v-e-shopu/

- Závěrečná ustanovení

*Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto jinak.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání platnou výši ceny objednaného zboží (včetně případných expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě písemně dohodnuto jinak.


IX. Práva a povinností z vadného plnění
Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

X. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
XI. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
Provozovatel tohoto internetového obchodu je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona a je evidován v Registru správců pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00032229.

XII. Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Záloha na zboží

Pokud si vyberete zboží,které není standartně v nabídce-to znamená atypy-výrobek šitý přímo pro konkrétního zákazníka.

zakázkový výrobek: Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

Na toto zboží nelze uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.

Jsme nuceni požadovat platbu předem.

To znamená

1.Pokud chcete zboží zaslat na dobírku- 50% z ceny zakázky,zašlete na účet,který vám bude zaslán v zálohové faktůře..

Při převzetí doplatíte zbytek ceny+přepravné+ dobírečné..

2.Platba zboží celého zboží + přepravné.-zašlete na účet,který vám bude zaslán v Zálohové faktůře

3.Po přijetí zálohy,nebo celé platby,se zboží zadá ihned do výroby.

Následně budete informováni,kdy můžete zakázku očekávat...

4.V případě uhrazení zálohy 50% na atypické zboží a následné stornovaní objednávky je záloha nevratná.
Vrací se pouze ,pokud si výrobek najde nového zákazníka...

5.V případě uhrazení celé atypické zakázky a následné stornovaní,bude částka vrácena pouze v případě,že výrobek najde nového zákazníka.

zakázkový výrobek: Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.

- U prodejních cen dochází ke změnám.

Pro zákazníka je vždy platná cena v okamžiku objednání pokud jsou mu odeslány platební instrukce a pokud svou objednávku uhradí do 2 pracovních dnů.

Pokud dodavatel rapídně sníží,nebo zvýší cenu zboží bude zákazník vyrozuměn,zda s novou cenou souhlasí,pokud nesouhlasí má právo objednávku stornovat,buď celou,nebo jen zboží které dodavatel není schopen dodat za původní cenu..

- Platební podmínky


Kupující musí při platbě řádně uvést prodávajícím požadované údaje tak, aby platba mohla být prodávajícím identifikována

Kupující si může zvolit při koupi zboží , zda požaduje zaslání daňového dokladu.

Pokud o doklad nepožáda,nebude zaslán, jako doklad a zároveň záruka stačí výpis s internetového bankovnictví.. Většínou doklad přikládám do zásilky , ale jak je toho více , zapomenu, nebo posílam e-mailem.


- Zboží odesíláme až po zaplacení ceny na účet a to,dle uvedených dodacích lhůt u zboží..,o odeslání zboží informujem e-mailem
Dostupnost u zboží znaména pracovní dny od přijaté platby na náš účet.

Pokud nastane jakýkoli problém,neprodleně zákazníka informuji ,případně telefonicky kontaktuji...



Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.10.2019.



KONTAKT
Prodejna ,,Sladký spánek,,
Martina Šustkova
Náměstí Osvoboditelů 6/7
Opava 1
746 01

Tel: 739 07 69 08


Otvírací doba:

PO ČT - 9:00 - 12:30 - h


Výdejní sklad pro objednávky z MMB a e-shopu -Prosím o dodržování doby na výdejní sklad.

PO - ČT 9:00 - 12:30 - 13:00 - 16:00h
PÁ 9:00 - 12:30 - 13:00 - 15:00 h
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.8.2020, 8:29
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu