Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Luboš H. (pukk) ID 265583
Hartman-Brašnářství
mimibazar.cz/pukk
Oblast: Rychnov nad Kněžnou
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27.11.2009
Naposledy: 9.8.2018 16:56
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
16801954
DIČ CZ7001273224
HODNOCENÍ 2139
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
ZASÍLÁME I PŘES PPL PŘI PLATBĚ PŘEDEM NA ÚČET....
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vítáme Vás a přejeme příjemný výběr z naší nabídky.....

Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v našem obchůdku na mimibazar.cz/pukk.

Rychlá orientace:

Ceny zboží
Objednávka
Dodací lhůty
Platba za zboží
Ceník dopravného
Záruka a reklamace
Použité zboží
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Ochrana soukromí


CENY ZBOŽÍ
Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách jsou koncové ceny včetně DPH. Prodejní ceny zboží jsou platné pro den, ve kterém byla objednávka učiněna. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je NOVÉ a je na něj poskytována plná záruka 24 měsíců dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.


OBJEDNÁVKA
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem.
Obratem nebo co v nejkratší době Vám bude objednávka potvrzena s VS (variabilní symbol) Vaší objednávky. Číslo Vaší objednávky uvádějte vždy při komunikaci s obchodním oddělením.


DODACÍ LHŮTY
Pokud je zboží SKLADEM odesíláme ihned po připsání peněz na účet , nejdéle během 2 až 4 pracovních dní.Většinu objednávek stihneme vyřídit během uvedené dodací doby.
V případě nedostatku některé položky v objednávce( barvy nebo typu zboží), Vás budeme neprodleně informovat a domluvíme se na dalším postupu.
NĚKTERÉ VÝROBKY EMIPO MÁME NA OBJEDNÁVKU CCA 1-2 DNY ......


PLATBA ZA ZBOŽÍ
Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:

PLATBA PŘEDEM NA ÚČET – platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet vedený u KB a.s. . Číslo účtu: 107-8545690247/0100 , jako VS(variabilní symbol) se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Zboží bude expedováno ihned po obdržení platby na doručovací adresu zákazníka. Převod na účet trvá maximálně 3 dny.
PLATBA V HOTOVOSTI - tento typ platby je možné uplatnit při osobním odběru na provozovně. Neplatí se žádné poštovné ani balné. Zboží je možné si vyzvednout až po potvrzení pracovníka obchodu, že je zboží připraveno k odběru.

DOPRAVNÉ ZDARMA U BATOHŮ BAGMASTER- je v případě platby předem na účet po domluvě i na dobírku přes PPL.

Odeslané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená(proražená krabice, rozbalené zboží) , zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.


CENÍK DOPRAVNÉHO
Balné je vždy ZDARMA. Cena za dopravu je připočtena k hodnotě objednávky. Dopravné je závislé na typu platby a výše objednávky, protože u platby na dobírku si dopravce určuje poplatek za vyzvednutí peněz od zákazníka. Zboží zasíláme výhradně Českou poštou ,cena zásilky dle tarifu České pošty.
Zasíláme také službou PPL .

ZÁRUKA A REKLAMACE
1. Převzetím věci přechází na kupujícího vlastnictví koupené věci. Při zásilkovém prodeji přechází vlastnictví na kupujícího převzetím věci kupujícím na místě dodání jím určeném. Jestliže kupující svým zaviněním poškodí nebo zničí vybrané zboží před převodem vlastnického práva, odpovídá za škodu podle obecných ustanovení o odpovědnosti za škodu.

2. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím.

3. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

4. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

5. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Nebyla-li věc ještě použita, může kupující namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou.

6. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.


REKLAMACE
Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis.Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.Při vracení peněz za reklamaci vracíme celou částku včetně poštovného.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
- doklad o nákupu zboží (případně kopie)
- záruční list(pokud byl vystaven)
- reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis,datum nákupu ,datum reklamace,název reklamovaného zboží.
Reklamované zboží musí být v záruční době vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou)
po telefonické domluvě je možné osobně vyzvednout.

Reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží.


POUŽITÉ ZBOŽÍ:
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ( VRÁCENÍ ZBOŽÍ )
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy není možné vázat na žádné podmínky či sankce.Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto,že na rozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci ,nemá možnost zjistit zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím.

Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (prodejce nevrací částku zaplacenou za balné, poštovné nebo dobírkovné), za splnění následujících podmínek:

a)Nové vrácené zboží včetně příslušenství (sáček.lahev na pití,pláštenka) které bylo použito nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené.V případě opotřebení výrobku může prodejce vrácenou částku ponížit.Zboží musí být schopno další distribuce.Pokud možno spolu se zbožím vrátit doklad o nákupu. Nemusí mít původní obal,ani visačky.

b) nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce pouze jako obyčejný balík. Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel.
Peníze budou v souladu s občanským zákoníkem vráceny bankovním převodem a to nejpozději do 7 dnů.

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem)

OCHRANA SOUKROMÍ
Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnuta využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytována třetím stranám vyjma údajů nutných k zpracování a doručení objednávky.

OBJEDNÁVKY VYŘIZUJE ZA OBCHODNÍ ODDĚLENÍ:
Jana Poláčková
tel.739 290 439 Email: hartman.brasna@seznam.cz (objednávky zboží vyřizujeme nepřetržitě – dostupnost zboží ověřujeme nejprve na provozovně a pak Vás informujeme o jeho dostupnosti.)

ADRESA PROVOZOVNY:
Hartman- brašnářství
Pulická 97
518 01 Dobruška
tel:604 134 951

ZODPOVĚDNÁ OSOBA ZA OBCHOD:
Luboš Hartman
Laichterova 985
518 01 Dobruška
IČ: 16801954
DIČ: CZ7001273224

Děkujeme za nákup a těšíme se na další.

Zdraví Vás kolektiv naší firmy.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.10.2016, 21:47
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu