ALENA R. (ALICE12) ID 355802 |
|
mimibazar.cz/alice12 |
Oblast: Rychnov nad Kněžnou |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 16.2.2011 |
Naposledy: 16.11.2020 18:49 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFKontakt: rokosova.alenka@seznam.cz ( odpověď nejpozději do 24 hodin, není -li na stránce uvedeno aktuálně jinak )
Telefonická podpora není poskytována.
Způsob stornování objednávky ( do 24 hodin na email rokosová.alenka@seznam.cz
zboží které prodávám je vždy skladem ,po případě zjištění zavady při odesílání zboží ,kontaktuji danou kupující a vratím plnou častku i s poštovným.nebo dle dohody s nakupující.
Způsob dodání
Zboží je expedováno prostřednictvím České pošty doporučeně po platbě předem na účet .
Poštovné je učtováno dle platného tarifu České pošty. Na dobírku NEZASÍLÁM.
Objednané zboží je odesíláno do 48 hodin po obdržení platby na učet Lhůta pro jeho dodání se řídí vnitřními předpisy a tarify České pošty.
Reklamace a právo na odstoupení od obchodní smlouvy
Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy, v takovém případě je mu vrácena v případě platby předem celá částka do 5 kalendářních dnů převodem na učet a to až po obdržení vráceného zboží prodejcem. Zboží vracejte pokud možno ve stejném stavu, v jakém jste je obdrželi. Jestliže vrácené zboží bude vykazovat známky použití, opotřebování nebo nebude kompletní (původní obal, visačky a pod.), budu vůči Vám uplatňovat nárok na náhradu chybějící hodnoty zboží v penězích. V případě sporu bude použita fotodokumetace prodejce.
Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací poštovné, které zákazník uhradil za zaslání zboží zpět k prodejci.
V případě reklamace bude postupováno dle platného reklamačního řádu nebo dle individuální dohody.
V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši, dále je hrazeno poštovné k zákazníkovi i k prodejci a to do 5 kalendářních dnů převodem na účet a to po přijetí zásilky..
V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vracena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.
Pokud se mi při rezervaci neozvete do 24 hodin,nabízím zboží dalšímu zákazníkovi
Milí nakupující těším na další obchůdky s Vámi . Vždy se Vám vynasnažím vyjít vstříc aby jste se na mé stránky rádi vraceli
Předem mooooc děkuji za obchůdek!!!!! Platbu očekávám nejpozději do týdne,pokud se nedomluvíme jinak!!!!!! POKUD CHCETE BALÍČEK POSLAT OBYČEJNĚ,ZASÍLÁM NA VAŠI ODPOVĚDNOST!!!!!!!!!....