Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Nikola Majerská (BooBaby) ID 419383
mimibazar.cz/BooBaby
Oblast: Nové Město n. Metují
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28.2.2012
Naposledy: 15.2.2024 8:18
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 169
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky platí pro nákup na MMB bazárek.Účelem těchto obchodních podmínek je vymezit a upřesnit práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) na jedné straně a kupujícího (zákazníka, spotřebitele) na straně druhé. Prodávajícím a provozovatelem obchodu je Nikola Majerská, Na strážnici 154, Nové Město nad Metují, 54901, IČO: 02361361. NEJSEM PLÁTCE DPH. TEL: 775 507157

POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Zákazníkům se zavazujeme dodat:
1.Druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky.
2.Zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.
3.Zboží, které bude vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Neodpovídáme za:
1.Opožděné dodání zboží zaviněné přepravcem.
2.Opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce.
3.Za poškození zásilky zaviněné přepravcem.
4.Případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) v důsledku jakéhokoliv omezení případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek.
5.Výběr zboží zákazníkům. Pokud po převzetí zásilky zákazník zjistí, že zboží již má nebo neodpovídá jeho představám. Takové zboží nemůžeme považovat za oprávněnou reklamaci.

POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující se zavazuje:
1.Objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů av případě jakýchkoliv závad nám tyto neprodleně oznámit.
2.Zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.


V případě, že si kupující zboží nepřevezme (na základě objednávky), prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním doručení a požaduje opětovné doručení zboží, je povinen uhradit náklady prvního, opětovného doručení zboží, jakož i náklady na vrácení zboží prodávajícímu.

CENY ZBOŽÍ

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží. Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Dokladem o prodeji je faktura, která je připojena ke každé zásilce, a která slouží zároveň jako dodací a záruční list. K ceně zboží je připočteno poštovné.

ZPŮSOB PLATBY

V internetovém obchodě může kupující uhradit kupní cenu tímto způsobem:

•převodní příkaz


V každé zásilce je přiložena faktura - daňový doklad, která zároveň slouží jako záruční list a dodací list (pokud jste si nepřáli jinak). Pokud doklad chybí, prosíme informuje nás co nejdříve telefonicky nebo na e-mailovou adresu.

TERMÍN A ZPŮSOB DODÁNÍ

Dodací lhůta začíná běžet dnem přijetí závazné objednávky, která obsahuje všechny potřebné údaje pro její vyřízení. Objednávka je akceptována a expedována ve lhůtě do 2 pracovních dnů. V případě objednané zboží nenachází na skladě, prodávající se zavazuje neprodleně o tom uvědomit kupujícího a dohodnout se s ním na dalším postupu.
Internetový obchod dodává své produkty prostřednictvím:


•Česká pošta - řídí se platnými podmínkami České pošty - doba dodání zásilky je maximálne 10 pracovních dnů po dni podání. V případě, že Vás pošta nezastihne na dodací adrese, nechá ve schránce oznámení o uložení zásilky.


ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Zrušení objednávky před dodáním zboží

Vážení zákazníci, nákup přes internet přináší vedle nesporných výhod i určité nevýhody oproti nákupu v běžném obchodě. I přes množství uváděných informací nemáte možnost si nabízené zboží prohlédnout, vyzkoušet, případně se můžete zmýlit v objednávce. Z uvedených důvodů máte možnost zrušit objednávku. Musíte tak však učinit do 24 hodin.
Podmínky zrušení objednávky:
Pokud po odeslání objednávky v průběhu 24 hodin zjistíte, že vám objednané zboží nevyhovuje, případně jste se spletli v objednávce, máte možnost zrušit objednávku bez udání důvodu. Žádost o zrušení nám zašlete na e-mailovou adresu. Zašleme Vám potvrzení o zrušení objednávky.

Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží

V případě, že objednané zboží dostanete a zjistíte, že vám objednané zboží nevyhovuje, případně jste se spletli v objednávce nebo my jsme se spletli při dodání, máte v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů možnost odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) do 14 dnů od převzetí zboží.

Podmínky odstoupení od smlouvy:
odstoupení od smlouvy nám zašlete na naši e-mailovou adresu. Zašleme Vám potvrzení o o přijetí odstoupení od smlouvy a převezmeme od Vás zboží zpět. Avšak zboží musí být kompletní, včetně krabic, obalů apod. Zaplacená částka Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů, je možné se rovněž domluvit na náhradním plnění ve stejné kvalitě a ceně. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

Vrácené zásilky

Pokud si zákazník nestihl nebo nemohl zásilku přebrat ve stanoveném termínu a informuje nás o tomto předem, zásilku na jeho požádání pošleme znovu, avšak náklady s tím spojené mu musíme znovu účtovat.


REKLAMACE

Před převzetím a zaplacením zásilky z pošty, si ještě na místě zkontrolujte, zda zásilka není poškozena. (Vyskytly se případy, že zásilka byla otevřená a znovu zalepená, přičemž následně byla zásilka nahlášena jako nekompletní). V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Velmi často se stává, že pracovníci pošty poškodí zásilku nevhodnou manipulací. Na již přijaté zásilky reklamace nepřijímáme.

ZÁRUČNÍ DOBA

Na prodávané zboží, pokud není určeno jinak, je poskytována zákonná záruční doba 24 měsíců. Dokladem o prodeji je faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Záruční doba začíná běžet v den převzetí zboží zákazníkem na poště.
Reklamace se vztahuje pouze na:
- prokazatelné výrobní vady způsobené výrobcem, které byly zjištěny ihned po dodávce zboží, nebo během jeho používání
Reklamace se nevztahuje na:
- chyby způsobené uživatelem během běžného používání zboží

Postup při reklamaci

Aby mohla být Vaše reklamace akceptována je nutné dodržet několik pravidel:


1. Po převzetí zboží si prohlédněte zboží a fakturu, která slouží jako dodací a záruční list. Pokud zjistíte při převzetí zboží vady, je vaší povinností oznámit nám zjištěné skutečnosti prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
2. V případě, že zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo ceně), nebo obdržíte se zásilkou nesprávně vyplněnou fakturu, zda neobdržíte žádný doklad o nákupu, ihned nás informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
3. V případě, že zjistíte výrobní chyby kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Reklamované zboží je nutné na vlastní náklady zaslat na naši adresu (Kontakt) spolu s uvedením důvodu reklamace nebo popisem chyby.


K zásilce nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu, fakturu, který jsme poslali se zbožím. Reklamované zboží Vám vyměníme za jiný, který si vyberete, nebo Vám vrátíme celou částku zpět, záleží na Vás jak se rozhodnete. Náklady spojené s reklamovaným zbožím hradíme my. Při zpětném zasílání zabalte zboží tak, aby se předešlo jeho poškození. Poškození zboží při přepravě má ​​za následek neuznání reklamace. Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata!

Doba vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v pracovních dnech prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu. O oprávněnosti reklamace rozhodneme neprodleně avšak nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, pokud se nedohodne jinak. Oprávněná reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena na naše náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem. V případě oprávněné reklamace bude celá částka za zboží i s vynaloženými náklady (poštovné) vrácena zpět na účet kupujícího.


OCHRANA OSOBNICH ÚDAJŮ
Údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 122/2013. Provozovatel neposkytuje údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti pro doručení zboží nebo státním orgánům v případě kontroly. Provozovatel od kupujícího získává následující údaje: jméno, příjmení, adresa pro doručení objednávky, telefonní číslo a e-mailová adresa. Vámi poskytnuté údaje jsou zpracovávány pouze za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky. Po vyřízení obejdnávky jsou vaše údaje vymazány.

*******************************************************************************************************
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.11.2023, 20:58
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu