Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana Michalíková (jehacko) ID 499405
mimibazar.cz/jehacko
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: 602573981
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.10.2013
Naposledy: 10.2.2019 20:51
Aktualizace: 19.8.2018 22:36
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76582353
HODNOCENÍ 367
VŠECHNY FOTOGRAFIE 13
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 1
BLOGY 0
Jitro-doprava zdarma + sedák jako dárek :-)
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Základní podmínky prodeje

Odeslání zboží - zboží bude odesláno nejpozději do 10ti dnů od připsání částky za objednané zboží na účet prodávajícímu. Č.účtu: Mbank: 670100-2210441831, kód banky 6210. Na dobírku zboží prodávající nezasílá.

Způsob platby - platba je vždy po objednání zboží bankovním převodem. Platba v hotovosti je možná pouze po předchozí domluvě a při osobním převzetí zboží na Praze 9, Zelenečská 517/40.

Odeslání zboží - zboží odesílá prodávající kupujícímu českou poštou.

Poštovné se řídí tarify české pošty. Zboží menších rozměrů je odesíláno jako doporučený dopis. Zboží větších rozměrů je odesíláno jako balík na poštu. Koberce jsou odesílány jako zboží nepravoúhlého tvaru. Cena se řídí dle vády a rozměru. Balné je zdarma.

Stornování objednávky ze strany prodávajícího je možné, pokud prodávajícího kupující informuje telefonicky i emailem, a to nejpozději do 24hodin. Pokud je již platba od kupujícího odeslána na účet prodávajícího - pak prodávající vrátí celou částku na účet kupujícícho.

Stornování objednávky ze strany prodávajího- jestliže bude ukončena výroba zboží, nebo bude moci prodejce dodat jen část objednávky, bude vždy kupující informován emailem i telefonicky. Po tomto kontaktu se prodávací a kupující domluví na dalším postupu objednávky. Prodávající si v tomto případě může vybrat jiné zboží a rozdíl částky buďto doplatí nebo mu bude vrácen, nebo může po domluvě objednávku stornovat a uhrazená částka mu bude celá vrácena na účet zpět.


Obecné ustanovení

1. Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s tímto nákupním řádem, obchodními podmínkami, dodacími a reklamačními podmínkami.
2. Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů po jeho obdržení a požadovat zpět peníze nebo jiné zboží. K vrácenému zboží musí být doložen prodejní doklad. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.
3.V případě potřeby (potvrzení objednávky, upřesnění dopravy a termínu dodání a pod.) je zákazník kontaktován elektronickou poštou nebo telefonicky.
4. Slevy vyznačené u zboží v e-shopu nelze uplatnit v kamenném obchodě.
5. Cena zboží je vč. 21% DPH.

Ochrana osobních údajů
1.Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím.
2.Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Právo vrácení zboží bez udání důvodu
1.Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží. Vrátit bez udání důvodu lze rovněž nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito či opotřebováno. V tom případě prodejce vyúčtuje hodnotu opotřebení kupujícímu, ten bude muset tuto částku prodávajícímu uhradit. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu celou uhrazenou částku (tedy i původní poštovné).
2.Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.
3.Vrácením se rozumí předání zboží dopravci nebo přímo zasílateli. Poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do deseti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží s dokladem o prodeji.

Reklamace
1. Zákazník je povinen seznámit se před započetím nákupu s reklamačním řádem.
2. Záruční podmínky jsou závislé na druhu a sortimentu zboží.
3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu - fakturu nebo paragon. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží úplné, s kompletní dokumentací, čisté a pokud možno v originálním balení nebo v jiném vyhovujícím obalu. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci omítnout.
4. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně. Je třeba uvést zjištěné vady - o jaké vady se jedná a jak se projevují. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů po obdržení nutných dokumentů a zboží.
5. Oprávněnost každé reklamace a posouzení odstranitelnosti či neodstranitelnosti vady provede odborný odpovědný pracovník prodávajícího a své stanovisko sdělí kupujícímu.
6. V případě výměny zboží na základě reklamace hradí kupující výdaje za dopravu do sídla firmy prodávajícího a prodávající hradí výdaje na dopravu kupujícímu.
7. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době a to prokazatelným způsobem - písemnou formou.
8. Záruční doba začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží do provozovny prodávajícího. Dojde-li k výměně zboží, začne záruční doba znovu běžet ode dne převzetí nového zboží.
9. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a podkládky produktů.

Dodací podmínky
Osobní odběr - objednané zboží je možné vyzvednout po úhradě a po potvrzení objednávky na adrese spolupracujího showroomu v běžné prodejní době. toto bude sděleno předem telefonicky nebo emaile. Zboží bude rezervováno v prodejně sedm dní. Pokud si ho kupující nevyzvedne, bude kontaktován a za doplatek dopravného mu bude zboží doručeno.
Zaslání zboží prostřednictvím smluvního přepravce - kupujícímu bude objednané zboží doručeno přepravní službou, případně Českou poštou. Po úhradě objednávky bude kupující informován SMS o předání zboží přepravní službě. Pokud nebude adresát zastižen na udané dodací adrese, domluví se s přepravcem na individuálním doručení. Zásilka může být na depu přepravce uložena deset dní. Pokud není zásilka doručena či vyzvednuta, vrací se po deseti dnech zpátky k prodávajícímu. Za opětovné zaslání účtujeme vždy přepravné. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu druhu přepravy - zejména z časových důvodů, změna ceny přepravy je závislá na dohodě prodávajícího s kupujícím.

Reklamace přepravy zboží
Kupující je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě by neměl podepisovat přepravci dodací list před důkladnou kontrolou zboží. V případě poškození je nutné s přepravcem sepsat záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Do záznamu uveďte druh a rozsah poškození, datum a požadujte kopii záznamu s podpisem řidiče. Doporučujme pořídit fotografie poškození! Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. E-mailem na adresu info@jhpodlahy.cz či poštou prodávajícímu na adresu prodejny, zzašlete kopii reklamačního zápisu vystavenou na místě přepravcem, nejlépe s fotografiemi.

Kontakt na provozovatele :

Adresa: Zelenečská 517/40, 198 00 Praha 9
Kontaktní osoba: Hana Michalíková
Mobil: 602 573 981
E-mail: hana.michalikova@jhpodlahy.cz
IČ: 76582353
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.3.2016, 7:48
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu