=(
čeští hokejisti zahynuli,ale co ostatní lidé na palubě?taky zemřeli.Denně umírají lidé a děti na silnicích nebo na těžké nemoce!!!
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 94 komentářů
Ivana J. (cipofka) ID 105292 (9.9.2011, 23:56)
Je to tragédie a opravdu nechápu, proč má stále někdo důvod se v tom pitvat (zip)
Proč je nutné otevřít každou sekci a všude o tom čtu? Diskuse, bydlení, poradna, vtípky, všude je o tom příspěvek. Na jednu stranu se divíte, že se píše "jen" o hokejistech a na druhou stranu se tu objevují příspěvky s podobným dotazem nebo fotkou zapálené svíčky.
Když si tu svíčku doma zapálím, nemusím o tom informovat celý mimibazar a žádat zdejší osazenstvo, aby to udělalo totéž.

Jděte pracovat do médií a změňte to, když Vám vadí, že se prostě píše jen o těch, kteří jsou známí. (zip)

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (9.9.2011, 22:33)
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=14187utm_medium=newsbox&utm_source=centrumHP

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 21:47)
Nikol.. to nemá smysl..se tu dohadovat..
Moc se mi líbil článek, který tu uváděla jedna paní níže a plně se s ním ztotožňuji.. http://www.edgeoftheworld.cz/2011/09/08/narodni-tragedie/ (flower)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (10.9.2011, 7:41)
ano,ten se mi taky líbí

ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iwis8) ID 284459 (9.9.2011, 16:44)
Ak nechcete aby média boli zamerané tak ako sú, bojkotujte ich tým, že nebudete sledovať programy nimi vysielané. Ak klesne sledovanosť, či noviny sa prestanú predávať, média zareagujú zmenou obsahu publikovaného materiálu. Ale keďže ľudia dávajú najavo, že ich obsah prezentovaných správ zaujíma, nemajú to prečo meniť, správajú sa trhovo a chcú byť ziskový. Takže by mal každý začať od seba. (zip)

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:20)
Panebože, to snad není pravda....z většiny příspěvků tady čiší jen prachobyčejná závist, že někdo něco dokázal, jak typické!!

Zmaření každého mladého života je tragedie, ať už ho znali jen na vesnici v Horní Dolní nebo ho znal celý svět,ale jak už jsem tu včera psala, pro hokejisty z reprezentace truchlí , troufám si říct, že většina národa, protože je většina národa znala, vážila si jejich práce, vážila si toho, jak dokáží reprezentovat naší republiku. Každý má šanci, nikdo ty kluky nepostavil ze dne na led a na, tady máš miliony a od teď tě bude znát celý svět. Každý může, i ti , co například včera zemřeli při autonehodě....určitě se najde spousta lidí, kteří je měli rádi, který si jich vážili a který jim váží hoši děkujeme, jen to prostě nedotáhli tak daleko..a třeba ani nechtěli

Lidi se nesemkli jen teď, v okamžik jejich smrti,ale pokaždé když se hokej hrál, všechno

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (9.9.2011, 15:06)
(C) a bude fajn

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:20)
,ale pokaždé když se hokej hrál, všechno s nimi prožívali...já sama byla v 98 na Staromáku když bylo Nagano a je to pro mě jeden z nejintezivnějších zážitků. Hokej a možná vůbec sport,ale u nás zejména hokej, dokáže lidi stmelit tak, jako nic jiného. Proto se tak smrt těchhle kluků tolik dotýká, když se hraje mistrovství, máte dva týdny pocit,že je znáte odjakživa, takže vás jejich smrt pochopitelně víc bolí.

Pokud se tady o hokej někdo nezajímá, jména těch lidí nezná, tak opravdu nechápu proč má potřebu to někde ventilovat, má tuhle informaci přejít jako by ji přešel, pokud by se někde na Sibiři zřítilo letadlo s místním týmem hráču piškvorek

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:28)
já nikomu nic nezávidím,ať se třeba topí v prachách,když budou mít možnost....ale prostě mě vadí tohle no,co jsem popisovala níže u komnentů!!!

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:32)
teď jsem na vás reagovala níže....myslím, že nikdo vás pro ně plakat nenutí, můžete tuhle událost plně ignorovat, tak to prosím dělejte

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:38)
Ignorovat?R´To ani nejde!Vždyt se to valí z každého rohu,řádku,koutku....Prostě se to stalo,to je život...prostě je to tragedie akorát pro rodinu,furt se to řeší,plný facebook toho,každej to má na zdi 8-| a jak jsem psala už několikrát..denně umírají děti na týrání,nemoce,zneužívání,na autonehody,úrazy.....jiní lidé také-těžké nemoci,autonehody....píše se o tom minimálně nebo vůbec...ted se stalo toto,ano ať o tom napíší,řeknou v TV,ale ne,že s tím budou pořád takhle otravovat...Co takhle lidé v rozvojových zemích,tam umírají novorozenci na nemoce,děti na hlad,dospělí to samé....ale né,to nejsou slavní,tak proč by se o tom taky psalo,že?!

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:51)
a že vás netrápí, že se píše o tom, že hokejisté vyhráli zlatou na MS a nepíše se o tom, že nějaké hospodyňce se povedl obzvlášť dobrý guláš...??
Myslim, že po republice hraje hokej stovky, tisíce kluků a kdyby se něco nedojbože stalo například s levým bekem berounských medvědů, tak se o tom ani Blesk nezmíní..tyhle kluci patřili mezi 30 nej a věnovala se jim pozornost i zaž iva,ale to vy nevíte, protože vás to nezajímá

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Hana Č. (Červ_Hani) ID 154244 (9.9.2011, 14:10)
Taky si tady dovolím napsat svůj názor - ano, je to tragedie a TEČKA!! Když jsem to slyšela prvně, bylo mi z toho jako fanouškovi hokeje smutno. Ale teď je mi z toho zle, jak se na tom pomalu každej snaží profitovat. Najednou se tu vyrojilo spoustu fandů hokeje, na FB se to hemží "NIKDY NEZAPOMENEM" apod. a přitom do toho neštěstí to byla skoro neznámá jména. A vrchol všeho - Hokejový svaz navrhuje dotyčné do Síně slávy. A co ti ostatní hokejisti, kteří taky bojovali na onom MS 2010? Ty musí napřed zemřít, aby se dostalo i na ně? Vždyť tam není ani Jágr nebo Hašek a řekla bych, že toho pro hokej udělali víc. Jen holt mají to štěstí, že stále žijou....

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 14:47)
Hano ,já taky nejsem buhvíjaká fanynka hokeje ,ale ta jejich smrt tím jak se stala ,a nejen těch tří našich hráčů se mě prostě dotkla a nestydím se zato ,a dotkne se mě i jiná podobně tragická smrt ,a nemusím ty lidí znát osobně,i když nevím jak jako fanynka můžete říct že to byla neznámá jména :^)A nemusím opravdu být skalní fanoušek hokeje ,abych teprve mohla soucítit s tím jak zemřeli :-$ A dohadovat se jestli ten nebo onen patří do síně slávy ,a citovat jména Hašek ,Jágr ,raději si poslechněte jejich názor na ty kluky a myslím že oni jsou ti poslední kdo řeší vaše žabomyší války o sín slávy ,a už z PIETY !! budou rádi za toto poslední co pro ty svoje známé kamarády můžou udělat a určitě jim něco takového nebudou závidět a říkat si tu vaši poslední větu 8-| (zip) a to že na ně se nedostako +o( (zip)

ODPOVĚDĚT
Hana Č. (Červ_Hani) ID 154244 (upraveno 14.9.2011, 8:52)
.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 16:28)
Ten princip...-Vám uniká i smysl sportovní reprezentace země +o( Názory na kluk y -asi jste nepochopila myslela jsem názory na kluky ze stran ostatních hokejových kamarádů -Jágr atd.. Zkuste jim vysvětlit Váš předešlý názor na Sín slávy a zeptat se jich jestli tam nechtějí raději oni 8-|..

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:15)
taky pravda... (F)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (9.9.2011, 13:47)
(L)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (9.9.2011, 13:47)
Nikčo.....tys mi vzala status na fb (box) (comp) dělám si srandu,jestli si to četla-bylo mi radou dáno at to nečtu když mi to vadí ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:00)
nevzala prostě to tak cítím!a je to tak!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:00)
vadí mi,že o tom pořád píší a mluví a je toho všude kolem jen o nich!

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (9.9.2011, 14:19)
jojo :-|

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (sudkopet) ID 254416, mimibazar.cz/sudkopet (9.9.2011, 13:28)
Moje řeč! Plně s Vámi souhlasím (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:09)
Mám k tomu děvčata jedinou připomínku. U nás se pořád mluví o našich třech hokejistech . A co těch dalších 40 obětí? To nebyli lidé? O těch naše media raději mlčí. Bohužel. (F)

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:22)
Ježišmarja, v Rusku zas mluví o těch ruských a o českých mlčí, v Norsku a norských a Demitru si tam asi sotva kdo vzpomene....

já fakt zírám :-o

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 15:18)
klidně zírejte, napsala jsem svůj nároz a tečka

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 15:26)
zcestný názor, zapomněla jste dodat...ale máme svobodu slova, tak nechť

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 15:28)
hlavně že vy to víte líp ,-) a taky vítě že já jsem mimo mísu
to je snad moje věc ne? tak se do mne nenavážejte

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:28)
Tak já nevím ,myslím kdo sleduje a poslouchá ,tak ví že jen o našich lidech se nemluví,i když je logické že v naší zemi lidé prožívají nejvíc ty ze svojí země ,asi tak jako všude jinde.Včera ve zprávách byly připomenuty životy i osudy ostatních hráčů,Německo ,mladý kluk ,Ukrajina a další a další ,letuška .krátce po svabě atd atd. Takže nevím o tom že by media mlčela a nevzpomenula na ostatní [A]

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:29)
sleduju a moc jsem toho teda neslyšela, jen to co pokládají za "mediálně zajímavé"

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:46)
asi posloucháte špatně ,a možná i špatná media (zip)

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:50)
dovolím si nesouhlasit, navíc mi ty media která sleduju bohatě stačí *-)

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:23)
Lenko, jste evidentně mimo mísu, promiňte

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:52)
Na většinu tady jsem odpověděla a přidala názor k paní Jindře dole... (zip) +o(

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 13:46)
tááák!!!! :-)

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:50)
Niky netuším s kým souhlasíte?

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:01)
s p.Naďou,akorát se to posunolo nějak dolů,ten smajlík je tam omylem!

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Mgr. Radka P. (RADYS photo) ID 98526, mimibazar.cz/RADYSphoto (9.9.2011, 13:17)
No právě Leni, né jenom hokejisté (které já jsem vůbec neznala), né jenom těch 40 obětí...vždyť každý den tragicky zahyne několik lidí!!!! V autě, na motorce, na šachtách kolik je smrťáků a nejsou tak profláklé........

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:28)
Radko, nejsou protože to není "mediálně zajímavé", jsou to přeci jen obyčejní lidé a těch jsou miliony............. je mi z toho smutno :´(

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (9.9.2011, 12:48)
Máte všechny pravdu! :-S :-S :-S Je to tak, a co je nejhorší, že média zesílila svou agresivitu, všímáte si toho? Denně čteme články o vraždách, přepadení, agresivitě řidičů, pádech letadel, potápění parníků, na lidskou psychiku toho začíná být moc! :-S :-S :-S Pak nemá mít člověk pocit, že svět je šílený! :-$ :-$ :-$ Smrt hokejistů mě docela hodně zasáhla, ale přestože dobře vím, o které hráče se jedná (protože hokej sleduji), víc truchlím proto, že ti kluci měli děti a manželky! 8o| 8o| 8o| S hokejistou Markem dělali jen před pár dny rozhovor, kde řekl, že se mu strašně stýská po synkovi, který se v červenci teprve narodil a že se těší , že manželka už přijede :´( Pavol Demitra s manželkou čelili smrti synka Tobiase a teď odešel i on sám, to je strašné. Do toho, že brali obrovské peníze za to, že měli talent, bych nešprtala, kdo umí, ten si vydělá, co je na tom? Ale nejvíc mi vadí t

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (9.9.2011, 12:48)
pokračuji .......Ale nejvíc mi vadí to stejné co vám: že se média na tom živí 8o| :-@ 8o| Tohle je alarmující. V TV byl pořad o tom, jak masivní tlak na nás vyvíjejí média a že lidé by to neměli číst, dostává se nám to do podvědomí a uzavřenost lidí před světem dál stoupá (přesně podle plánu = rozeštvat lidi :-S) To je na tom to nejhorší! :´( :-S :-S Copak je normální,abychom denně četli o zavražděných a odložených miminkách? Mimochodem tohle jsou opravdu nejkrutější zprávy a co je vůbec nejhorší, jsou ty diskuze pod článkama, to se teprve divím, kolik bezcitných lidí mezi námi žije. Na ty čtyři zemřelé dětičky myslím každý den ... opravdu každý den.... :´(

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (9.9.2011, 13:13)
Nechápu, proč do zpráv taky nedají někdy nějakou pozitivní zprávu, co se komu povedlo a ne jen zvířátka na konec pro odlehčení. Zprávy v TV už delší dobu nesledujeme, vybírají jen černou kroniku, Blesky, Aha a jiné bulvární braky nečteme. Stačí mi to málo, co slyším v rádiu cestou pro syna do školy. +o( Dokud to lidi bude zajímat (a to bude), tak to media prostě bude živit, a pak se divíme, kolik lidí si stěžuje, co je to dnes za svět (bývaly mnohem horší doby, ale právě dnešní média jejich selektivním výběrem zpráv nás dostávají do tohoto pesimistického vidění světa) :-(

ODPOVĚDĚT
Lenka C. (Lenka711) ID 266142 (9.9.2011, 13:31)
naprosto souhlasím, ještě pak media umí velmi "kvalitně" referovat o změnách zákonů
vůbec se nedivím, že můj oblíbený lektor z oboru daní začíná každé školení slovy
" zapomeňte co jste slyšely nebo četly v mediích" ,-)

ODPOVĚDĚT
LUCIE K. (lUCIAŠEK1) ID 205177 (9.9.2011, 12:11)
souhlasím s vama neumřeli jen hokejisté mělo byse vzpomenout na všechny (L)

ODPOVĚDĚT
mirka k. (Mirča) ID 194198 (9.9.2011, 12:05)
je mi líto každého koho trošku znám když umře, ale ruku na srdce "zapálil někdo pomyslnou svíčko těm čtyřem zabitým dětem co je nikdo nechtěl ani pohřbít ?"...Jestli ano tak se omlouvám ale nechce se mi to tady hledat (L) :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´(

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (9.9.2011, 12:12)
ano, zapálil :-$.....na mmb to bylo dokonce 2x s X komentáři :-$

ODPOVĚDĚT
mirka k. (Mirča) ID 194198 (9.9.2011, 12:18)
tak to je fajn [A] [A].......Simon, jak jste vůbec dopadla v té foto soutěži ?? *-) jsem klikala jak o život a ani nevím výsledek ,-)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (9.9.2011, 12:35)
byla jsem na 7. místě, takže nějaká ta cena tam je :-)....chtěla jsem jí věnovat jedné soutěžící na vozíčku, ale tím jak redakce smazala diskuze, už je nedohledatelná :-S.....a díky moc za hlasy (L) (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (9.9.2011, 15:05)
toje od Vás hezké (F)

ODPOVĚDĚT
mirka k. (Mirča) ID 194198 (9.9.2011, 12:51)
superrrr (L) (L)

ODPOVĚDĚT
markéta k. (kainovka) ID 140917 (upraveno 9.9.2011, 12:33)
prostě to tak je, že se o tom mele pořád dokola a ještě dlouho bude. je to hold neštěstí známých ( pro někoho neznámých a proto nechápavých) lidí. tak si nepouštějte telku a nečtěte bulvár. a vás baví denně xměsíců ne-li roků číst trapný články o bartošový? mě teda ne a to je živá., co se bude dít až zemře ,-)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (9.9.2011, 11:10)
,-)tak to je přece logický..Noviny bohatnou na počtu prodaných výtisků, televize na sledovanosti...Kdo by četl o Frantíkovi odvedle, koho by ve zprávách zajímala Máňa ze Lhoty?
byli slavní,mediálně známí, lidi jejihc osud zajímá , neřijde mi nan tom absolutně nic divnýho..

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:15)
..no, ale jde o to..že nejde jen o media ..

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 41508 (9.9.2011, 11:44)
Souhlasím s Vámi, a myslím ,že je takových víc, toto je jeden z názorů : Včera byli zabiti čtyři kluci po cestě do práce. Jeli v obyčejném autě možná kdyby měli peněz více by si koupili lepší a ještě by žili. Jim nikdo neříká Hoši děkujem není za co? A za co se děkuje těm hokejistům? Je mi líto, že na obyčejné lidi se kašle cesty jsou rozubité a někdo má jen slávu a čest.
:-(

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (9.9.2011, 11:19)
a o co ještě?
Média ovlivňujou společnost, lidi..Ti jsou pak schopní hysterčit, znají je mají pocit, že zemřel někdo jejich blízký...
Když zemřel Michael Jackson, hysterčilo půl světa-přitom málokdo ho znal osobně..
je to prostě normální, nijak mě to neudivuje...

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:25)
jojo.. máte pravdu...

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:07)
...je to smutné.... ale je to život. Přijde mi to taky líto, jak se v našem státě uznávají především hokejisté.. Když zemře jiná slavná postava našich dějin..vědec, lékař apod... takové ovace rozhodně nemá... A informace o sbírce pro pozůstalé...mě taky teda dostala... milionářům?...kteří honbou za bohatstvím v cizině bohužel ztratili život?... raděj pošlu peníze do dětského domova či hospicu než toto.... A jak píše paní níže... miliony mrtvých dětí z hladu nás tolik netíží,že? ....a teď se do mě pusťte...

ODPOVĚDĚT
Tereza P. (Téra) ID 22822, mimibazar.cz/tera (9.9.2011, 11:16)
Souhlasila bych s vámi, kdybyste si odpustila to, že: "honbou za bohatstvím v cizině ztratili život". To mi přijde ubohé. Prostě jen dělali to co uměli, co je bavilo a to že si tím velice dobře vydělávali byl bonus.
Všichni ti, kteří na jejich smrti parazitují (novináři) by se měli uvědomit, že největší tragédií není, že jsme přišli o skvělé hokejisty, ale že manželky přišly o muže, děti o tatínky a rodiče o syny. A měli by je nechat truchlit v klidu.

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:23)
Terezko, ale to už je tak... Mě by víc naplňovalo být s rodinou... vidět jak mi rostou děti... je to riziko, které podstupovali dobrovolně... a dost... Ono se stává, že kdo chce víc...nemá nakonec nic... :-S

ODPOVĚDĚT
Tereza P. (Téra) ID 22822, mimibazar.cz/tera (9.9.2011, 11:31)
Gábi, já chápu jak to myslíte, ale v tomhle se vážně neshodneme. Já je prostě jako zlatokopy brát nebudu. To je stejné jako byste odsuzovala Dominga, kdyby spadlo letadlo s ním, že měl sedět ve Španělsku na zadku a nerejžovat peníze v Čechách. Prostě lidí, kteří mají vyjímečný dar, ať na sport, na hudbu nebo jsou dobrými lékaři atd. bychom si mi ostatní měli vážit. Protože to co oni prostě nedokážeme, kdybychom se na hlavu stavěli. A tak jim všem ty peníze, které si vydělají přeju.
Neříkám, že to, že se staráte o děti a máte z nich radost je málo. Já to mám stejně. Ale nepište prosím, že ti kluci umřeli proto, že se honili za prachama...

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:59)
snad pochopíte, jak jsem to myslela, určitě ne zle.. Jen mě štve, že se nadání na hokej(momentálně pro nás úspěšný) vyvyšuje nad ostatními... viz přivítání Sáblíkové... o lékařích a vědcích ani nemluvě....

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (9.9.2011, 11:27)
proboha a to si měli se svým nadáním jít sednout za kasu do Billy??? :-o
Fakt tyhle názory nechápu. Byli úspěšní, neseděli doma na zadku, jejich rodiny z toho samozřejmě taky profitovaly, nikdo nemá všechno..
A proto-dobře jim tak??? :-o No to je fakt šílený... +o(

ODPOVĚDĚT
Martina M. (Etoile) ID 8070, mimibazar.cz/Etoile (9.9.2011, 14:27)
Marcelo, souhlasím s Vámi...nevěřím tady svým vlastním očím, fakt ne +o(

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:34)
Marcelo tady tohle je fakt zbytečné ,-),koukněte na ty názory nahoře ,tohle mě fakt nadzvedává 8-|

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:39)
né, nechci se hádat.... mně to zas tak netíží... jen mi přijde zbytečné, tak nekonečně hysterčit... já nejsem hokejová fanynka..tak asi proto- to dost dobře nechápu..jako ostatní... A už vůbec nechci zlehčovat situaci... je to tragická smrt, je mi líto pozůstalých... jako každých jiných...pracuji v nemocnici a s těmito situacemi mám bohužel velmi časté zkušenosti... a jejich talent obdivuji, tak jako každý jiný... tečka.

ODPOVĚDĚT
Tereza P. (Téra) ID 22822, mimibazar.cz/tera (9.9.2011, 11:33)
Jste můj člověk...

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 11:26)
svatá pravda!!!!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 11:08)
Gábi TO SAMÉ ŘÍKÁM A OPAKUJI JÁ!!!!!!!!!!!NAPROSTO SOUHLASÍM!!!!!!!!!!!!!!!!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 11:11)
pořád to opakuji:denně umírají děti na rakoviny,na silnicích,jsou týráni,zneužívány...každý den umře několik lidí na slinici,nebo skoro denně je někdo zabitý....a mluví se o tom minimálně nebo vůbec!!! a proč bych měla truchlit nad hokejistama???Co jsem z nich měla? asi to tak mělo být!tohle je prostě život!to se může stát komukoliv!

ODPOVĚDĚT
Mgr. Radka P. (RADYS photo) ID 98526, mimibazar.cz/RADYSphoto (9.9.2011, 13:13)
Niki souhlasím - přesně jak píšete. Z psychologického hlediska máte naprostou pravdu!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 14:05)
děkuji

ODPOVĚDĚT
Daniela H. (dancajer) ID 346467 (9.9.2011, 11:04)
musím souhlasit.... zaujal mě i tento článek a komentáře pod ním.... http://diseasezoe.posterous.com/smrt-slavnych-a-nase-posedlost-vyjadrit-smute-92668 .... někdo tam napsal, že Češi jako národ jsou typičtí tím, že si přivlastňují slavné osobnosti více než je ,,zdrávo, .... je jasné že když umře někdo ,,známý,, vyvolá to více pozornosti, možná si jí i lidé, kteří naší zem reprezentují zaslouží.... ALE nelíbí se mi přílišné ztotožňování .....

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (gaha) ID 192694, mimibazar.cz/gaha (9.9.2011, 11:47)
já už se dohaduji o pár řádků výše... lépe jste to napsala a z článkem taky souhlasím... já asi jen špatně zašťourala do živého... (hello)

ODPOVĚDĚT
Mgr. Radka P. (RADYS photo) ID 98526, mimibazar.cz/RADYSphoto (9.9.2011, 13:14)
Ano Gábi, máte pravdu - souhlasím s Vámi!!!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 11:05)
ano

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (9.9.2011, 11:00)
to je sice pravda, ale také je pravda, že kdo je známý, bude prostě na titulkách.....tak to je a tak to bude.....noviny určitě nebudou psát o zemřelém Tondovi z Velké Lhoty, že se zabil v autě, prostě jen proto, že byl anonymní....takže - kdo byl a je jen trochu veřejně známý, bude mít v médiích a v očích veřejnosti vždy v tomto - bohužel - navrch :-$....jinak pozůstalým toto " mediální víření klid na duši nepřidá, naopak rozvíří a prodlouží jejich bol a smutek....na druhou stranu je ale dost možná vnitřně uklidní pocit, že je tolik lidí milovalo, i když většina povrchně, jak už to v některých případech posmrtně bývá :-S

ODPOVĚDĚT
zdenka k. (kubjatovaz) ID 61301 (9.9.2011, 11:07)
Simčo ano-mluvíte mi z duše a nenapsala bych to lépe (L)

ODPOVĚDĚT
Jindra D. (jinina) ID 102, mimibazar.cz/jinina (9.9.2011, 10:58)
Také jsem si to dnes při otevření internetu říkala !!!! Už je toho moc. A jak říkají ostatní...copak je smrt hokejisty víc tragická nežli smrt třeba našich "obyčejných"manželů a tatínků od našich dětí ?????

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:45)
Jindro panebože co je k nepochopení na tom že samozřejmě každá smrt je pro každého jeho blízkého fatální a tragická ,až Váš manžel bude hrát hokej a bude mediálně známý a bude sledovaný tisícema fanouškama ,tak se bude o jeho smrti také psát v novinách a dotkne se to všech trěch co fandí hokeji nebo i těch co jen vidí že naráz v jeden den ,netradičním tragickým způsobem zahynulo tolk jak mladých kluků tak tátů od rodin!!
Mně už to tady přijde jak za socialismu tohle srovnávání ,prostě někdo je víc nahoře ,někdo je známý jen ve svém kraji okolí ,rodinu ,kamarády ,tyhle znalo spusta lidí ,ne jen jejich rodiny ,tak proto 8-|
Já fakt nevím ,já sleduju i obrečím každou smrt ,která je podobně tragická ,nečekaná,náhlá ,když je to mladý člověk ,obrečím i jiné tragedie ,i např.spoučasný hladomor v Somálsku ,pošlu i peníze když můžu,ale nenapadlo by mě neustále srovnávat a pátrat a posuzovat proč

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.9.2011, 13:51)
pokračuji- o jednom se píše více o jiném méně a vykřikovat -mě umřel děda ,proč se o něm nepíše 8o| 8o| 8o|,mě to přijde fakt tak stupidní a dětinské tady tohle ,že fakt nemám nemám slov k tomuhle +o( (zip)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (kalisar) ID 171542 (9.9.2011, 10:54)
Cítím to stejně! Je mi líto každého života, který odejde ze života dřív než přijde jeho čas. Bolest lidí kteří tu zůstanou je jistě velká. Ale denně zemře spousta lidí a promiňte, že to tak napíšu, je život sportovce, zpěváka nebo podobných lidí víc než život " obyčejného " člověka, který třeba peče chleba? Můj otec bojuje s rakovinou a nikde se to nerozmazává, když bojuje s takovou nemocí někdo mediálně známí hned se o tom píše ( věřím, že o to ti dotyční nestojí ) a má jeho život větší cenu než mého otce? Nemá!!! Takž upřímnou soustrast všem a myslím, že je na čase je nechat jít a ve vzpomínkách jistě zůstanou.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 192164 (9.9.2011, 10:55)
:´(

ODPOVĚDĚT
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>