Magda K. (Kiara36) ID 392836-nezaplatila za zboží!
Maminky, jak mám prosím postupovat???Paní si u mě před měsícem objednala dětské sandály, chtěla poslat co nejdříve,aby je měla na dovolenou, na kterou měla odjet...Abych jí vyhověla, tak jsem jí sandály obratem poslala (bez připsání platby)..
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 14 komentářů
Iveta H. (Charlesska) ID 145992, mimibazar.cz/charlesska (17.4.2014, 17:55)
Mamce se tu jednou stalo, že se zaplacenými balíčky omylem poslala i jeden nezaplacený, a dotyčný už peníze neposlal. Napsala mu email, ať zaplatí, nebo pošle zboží nazpět, a email přeposlala administrátorům. Ti dotyčnému zablokovali účet na MMB, a světe div se, obratem měla mamka peníze na účtě.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (17.4.2014, 16:24)
Jestli nekomunikuje, tak jí udělte negativní hodnocení a víc dělat nemůžete. Admini to nevyřeší. Taky posílám výjimečně bez připsanch peněz, třeba před Vánoci a před pár dny mi taky jedna maminka tady vyhověla a poslala urgentně holce bundu na výlet ale hned jsem jí zaslala alespoň potvrzení o platbě, ať alespoň vidí že peníze i když v tu chvíli jen teoreticky, jsou na cestě k ní. Jinak hodnocení je jen orientační, nikdo nebo málokdo má jen špatná hodnocení a i ten, kdo je má, tak může udělat dvacet bezproblémových obchůdků a ten jednadvacátý ne...je to riziko této formy prodeje a nákupu a na MMB se sdružuje vzorek naší populace, kde taky nejsou všichni féroví, v tomto směru se nedivím ničemu. (F)

ODPOVĚDĚT
Ivana Ř. (sedmi) ID 29605, mimibazar.cz/sedmi (17.4.2014, 15:19)
Stalo se, s tím teď už nic nenaděláte (F), je to poučení pro příště, pokud to nebylo moc, člověk v životě přijde o víc.... Napsala bych jí negativ a kontaktovala adminy. Bohužel i to se děje a ne všechny maminky jsou férové. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka S. (lenkosta) ID 44905 (17.4.2014, 14:29)
Pokud se přihlašuje a nereaguje tak určitě napsat negativ!!!!nechápu že tak dlouho čekáte s jeho napsáním :-$

ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (dojinek) ID 83260, mimibazar.cz/dojinek (17.4.2014, 14:14)
Ať se dívám jak se dívám nikde nevidím negativní hodnocení. Proč ještě nemá? A jinak bohužel s tím neuděláte nic. Můžete kontaktovat adminy a to je tak vše.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (17.4.2014, 12:06)
Kontaktovat adminy a už nikdy nevěřit kupující, která má z leknutí 90 hodnocení za dobu 2,5let........ obzvláště pokud má už jedno špatné hodnocení za neuhrazené zboží.........

ODPOVĚDĚT
Vera N. (Vera N) ID 136348 (17.4.2014, 10:45)
Bylo to taky už tisíckrát. Za blbost se prostě platí. Určitě negativ a pak zprávu adminům. Takové ty řečičky, že to nutně potřebuje, jsou stará věc. Měla začít hledat dřív a neměla by naspěch, nebo ať jde do obchodu a za půl hodiny má nakoupeno. 8o| :-@ +o(

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (17.4.2014, 10:32)
Teď už nevyřešíte nic. Neměla jste posílat před platbou-poučení pro příště. Taky se mi stalo-jeden z mých prvních obchodů před lety zde-admini mě taky odkázali "někam" prostě že to byla moje blbost...Ale určitě je kontaktujte, možná ji připíšou na Černou listinu. A doufám, že zlodějce už jste lupla pořádný negativ!!!

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (17.4.2014, 10:24)
To už se tu řešilo několikrát a bohužel, s tím nenaděláte zřejmě nic *-) Vaše chyba, že jste poslala, aniž by jste měla peníze od ní na účtě :^) Budete poučena pro příště *-) :-(
Dejte hned NEGATIV

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (Iveta21) ID 96930 (17.4.2014, 10:24)
za blbost se platí, podobným povídačkám jako že si chce paní nazdobit advent, velikonoce a jede na dovču nevěřím a klidně o obchod přijdu

ODPOVĚDĚT
Jana P. (pasky) ID 187986, mimibazar.cz/pasky (17.4.2014, 10:20)
Nikdy neposílám zboží před platbou. Jen výjimečně, když je to opětovná objednávka a paní "znám" a má spoustu kladných hodnocení (Y)
To máte poučení pro příště, ale už tu takových akcí bylo nespočítaně, nemusela jste naletět (N)

ODPOVĚDĚT
Pavlína P. (planice) ID 271811, mimibazar.cz/planice (17.4.2014, 10:07)
už dávno měla mít od vás negativní hodnocení :^) a poté napsat adminům

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (17.4.2014, 10:03)
myslím, že už jste dávno měla adminům napsat, nechápu, proč paní od Vás nemá negativ? napište jí ho a pak kontaktujte adminy, takový oni chtějí postup, a hezky tam napište klidně, že je zlodějka a ponaučení pro Vás pro příště, odeslat zboží až příjdou peníze na účet

ODPOVĚDĚT
Romana D. (doro) ID 58231, mimibazar.cz/doro (17.4.2014, 9:55)
Samozřejmě jsem jí několikrát psala, ale paní nereaguje!!! Na mmb již byla několikrát přihlášená :-@ Jedná se o 249 Kč, vím, že to není žádná suma, ale pro mě jsou to také peníze :-S Teď nemám ani zboží ani peníze (N) Mám napsat administrátorům?? Děkuji za vaše rady (F)

ODPOVĚDĚT
Iveta L. (johnynka) ID 58604 (17.4.2014, 10:13)
ponaučení pro příště, dejte jí negativ, admini s tím asi nic nevyřeší

ODPOVĚDĚT