Zuby
Holky,dnes byl patrner s klukem(5 let) u zubaře,vyvrtala mu 3 kazy,nechtěl si to nechat zablombovat pry se vzpouzel,tak je vyhodila z ordinace,vůbec nevím co ted s těmi otevřenými zuby dělat,pohotovost je až od 18 hod.....poradíte????
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 26 komentářů
Šárka W. (šarik3) ID 165278 (1.10.2014, 19:57)
Na pohotovost nechoďte, tam se zuby neplombují, zkuste ho ukecat, ať si to dá spravit. V naší ordinaci vždy vyvrtáme jeden a zaplombujeme, ve vyjímečných případech u hodně šikovných dětí dva. Tři jsem ještě neviděla. Jinak souhlasím s paní Blankou O. (L)

ODPOVĚDĚT
Blanka O. (aurix007) ID 346322 (1.10.2014, 17:52)
takto malému bychom my v ordinaci tolik zoubků najednou nevrtali, to je blbost..dítě si má zvykat už od mala, chodit 2 x za rok na prevenci, je lepší, když se nic nedělá, aby si zvyklo....dětem dá moje doktorka klidně do ruky i zrcátko,aby se samo podívalo...pokud se nenechá, nepereme se, přijde jindy....je to vše o tom, jak dítě na vyšetření a pak i ošetření přichystají rodiče, zubař tam opravdu od toho není....a když už je potřeba vrtačka, tak jim ukážeme, že máme takový kartáček, který teda dělá kravál, ale to je proto, že tam má motorek a vodou že jim ten zoubek umyjeme a klidně jim vodou z turbínky postříkáme i ručku, aby viděly.... věřte, zatím se všechny děti nechaly a některé už ve dveřích mají otevřenou pusinku (F)

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (6.10.2014, 9:02)
To je opravdu moc krásný přístup.....my ty zoubky nakonec měli rozvrtané 4,v ordinaci byla nějaká mladá ambiciozní lékařka,ted ve čtvrtek jdeme do té samé ordinaci k naší,tak už malého připravuji na to,že musí vydržet a nechat si zoubky zpravit,věřím,že budeme šikovní..... (mamca)

ODPOVĚDĚT
Blanka O. (aurix007) ID 346322 (6.10.2014, 17:19)
tak vám držím pěsti (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Lenka T. (LLLL) ID 15768, mimibazar.cz/llll (1.10.2014, 16:51)
Na pohotovosti se zuby neplombují pouze se uleví od bolesti . Jinak zuby se plombují i malým dětem ne, jak píšete tady všeobecně,že se nespravují. Pracuji v ordinaci u zubaře a je to bída ,motivace od rodičů žádná, lžou jim,že to nebude bolet.To je největší blbost proč? Ano pokud je to prokažené ,u nás dostanou i děti včeličku,bude to trochu bolet ,ale ty to vydržíš,ty jsi šikovný nebo šikovná. Chodit s dětmi pravidelně co půl roku na prevence,at si děti zvyknou,ne je přivést až je bolí zub,řev no hrůza.... Kaz totiž nebolí ,až je velký a prokažený zub do dřeně.To platí obecně i pro dospělé.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Kutim) ID 259100, mimibazar.cz/kutim (1.10.2014, 14:13)
Hledala bych jiného lékaře.
Možná paní doktorka ví, co a proč udělala - ale měla to vysvětlit tatínkovi. Aby věděl, co má teď dělat dál.

ODPOVĚDĚT
Katarína B. (bertica) ID 35541, mimibazar.cz/bertica (1.10.2014, 11:30)
a taky nechápu prč mu dělala 3 zuby najednou,a hlavne všechny rozvrtat.měla udělat jeden.snad ten nejmenší kaz,zalepit a příšte třeba podle chování ty zbývající...

ODPOVĚDĚT
Katarína B. (bertica) ID 35541, mimibazar.cz/bertica (1.10.2014, 11:28)
injekce takto malému díteti je úplne zbytečná,pokud teda neměl hluboké kazy,což by ale pak bylo zanedbaní péče o zuby...
píšete o analgosedaci,to ale přece nedáva každý zubař v každé ordinaci...
vyberte si teda nějaké soukromé centrum stomatologické.mlý byl u zubaře poprvé?
A bolelo ho to,nebo jenom nechtěl?
naše taky 5letá měla kaz a ani neví jak ji to zubařka ošetřila.přístuop je taky důležitý.ale nejenom doktorky,ale taky váš.možná by se kluk cítil líp,kdyby jste s ním byla vy.
šel tam s tím,že ho zoubky boleli?
Promluvte si o tom at se podíva do zrcadla atd..že mu to pani zubařka opraví a bude mít zase krásné zoubky.

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (1.10.2014, 11:38)
souhlasím,měla udělat max dva zuby,ale on prý ani nmukl,když se vrtalo....nevím kde se to seklo,možná,že byl prvně u zubaře beze mě jen s tatínkem,takže to asi mělo taky vliv..no trápím se,že za to svým dílem můžu i já.... (zurim)

ODPOVĚDĚT
Katarína B. (bertica) ID 35541, mimibazar.cz/bertica (1.10.2014, 12:12)
nepřehánějtezkuste s ním jít příšte vy,pokud to půjde..promluvte si s ním, všechno určitě pochopí.jenom aby vědel co ho čeká..u nás p.doktorka komentuje,že co bude delat...ono to půjde,nebojte.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:53)
Leono, ale prd! Za co by jste asi tak mohla? V prckovi se asi něco kouslo a tak další ošetření bojkotoval. Berte to tak, že od zubařky to byl vlastně dobrý tah, když tedy ošetření ukončila a netrvala na pokračování za každou cenu. Kdyby byl problém nechat zub otevřený, určitě by to tak nenechala.
Takhle máte možnost se synem mluvit, probrat to, ukázat mu pár dětí co taky mají "hvězdičku" na zubu a vydrželi to. (F)

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (6.10.2014, 9:04)
No co byl se mnou,tak ošetření vždy dopadlo dobře i třeba s blombičkou.....ted ve čtvrtek jdeme se zoubkama a věřím,že vše dobře dopadne... :-p

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (6.10.2014, 10:17)
Vás doma neučili, že jazyk se nevyplazuje? (H)
A maminko, píše se "s plombičkou" ne blombičkou (H)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Nellynka) ID 113917, mimibazar.cz/nellynka (1.10.2014, 11:28)
Možná nic, dceři 6 takhle vyvrtal mléčnou stoličku s tím, že se to dětem neplombuje a do 3 měs. se jí celý rozdrolil a zůstal asi jen kořínek u dásně. Takže až tam teď půjdeme na prevenci, poptám se ho, co s tím?

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:13)
Jak to tak čtu, tak všem připadá jednání zubařky hrozný, děsný, nemožný...
A jak že má zubařka řešit neošetřitelné vyvádějící dítě? Zubařka tam není od toho, aby se prala s vyvádějícím děckem. Nemluvě o tom, že pro všechny pacienty v čekárně je řev z ordinace vysloveně "rajskou hudbou".

Ani na pohotovosti dítě neošetří pokud bude dělat scény. S největší pravděpodobností potom doporučí ošetření na klinice v narkóze.

ODPOVĚDĚT
Nela L. (AlenLug) ID 236632 (1.10.2014, 11:23)
NO TAK JDE ASI O TO,ZE SE PANI PTA,CO TED DELAT..TAK KDYZ UZ TEDA DOJDE K TOMUTO,ANO,STAVA SE-DETI A ZOUBKY,ALE MUSELA TEDY PRECE RICI,ASP.CO DAL..CO S TIM MAJI DELAT TED,KAM JIT,NEBO KDY TREBA K NI ZPATKY S TIM..DOMLUVIT SE PROSTE..POKUD JE TO JEJI PACIENT A NE RICI "MAZTE" VEN A JE TO....KONEC..TO ZIRAM...TO SE MEL I SAMOZR. PAN ZEPTAT..TO ANO..CO TEDY DAL !!! O TO JDE,TO PRECE NIC VE ZLEM ! ALE TOTO JE DIVNE !

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:37)
Divné je to, že tam byl tatínek dítěte a nezeptal se co dál. "Máme přijít a kdy?" "Co teď s tím?" "Máme třeba před příštím vyšetřením dát nějaký prášek na zklidnění?"
"Dáte nám nějaký další termín?" Nebo tedy aspoň "Jsem z toho vyplesklej - paní doktorko manželka vám zavolá a domluvíte se co dál. Já jsem teď mimo" ,-) ,-)

Paní nepíše jestli syna ty zuby bolí. Pokud nebolí, proč to řešit pohotovostí? Co tam vyřeší? Pokud by se bolest dostavila, určitě je možnost jít zpátky k zubařce i bez objednání. Většina zubařů má vymezený čas pro pacienty s bolestí bez nutnosti objednávky.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (1.10.2014, 11:21)
Sice s vámi souhlasím, že zubařka to v tu chvíli asi nemá jednoduché, ale jak může vyhodit pacienta s vyvrtanými zuby? Vždyť se tam malému může cokoli dostat a má na zánět zaděláno!!! To je jak kdyby chirurg nechal otevřené břicho..... *-) Kolikrát slyším u zubaře řvát i dospělého, u dětí by se mělo počítat s tím ,že budou vyvádět! Známé dcera řvala preventivně, sotva překročila práh ordinace, ještě ani v křesle neseděla.... Myslím, že "oblbovací" injekce by pomohla, ale jestli paní doktorka nemá na děti nervy, ať rovnou řekne, že je za pacienty nevezme.... A neříkejte mi, že ani na pohotovosti ho neošetří, přece ho nenechají s otevřenými zuby jen proto, že se bojí a třeba i vzteká..... Co Hipokratova přísaha?

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:44)
První zuby se někdy vůbec neplombují. Nechají se otevřené. Injekce je v 90% na nic protože víc bolí to píchnutí a půlka řvounů huláká "preventivně" bez toho aniž by je něco bolelo.
Je nesmysl srovnávat otevřený zub a otevřené břicho ,-)

A co s ním na pohotovosti budou asi dělat když by tam vyváděl? Myslíte, že tam na něj zakleknou a silou mu zub zaplombují? nebo že ho tam bude doktor 2 hodiny chlácholit a přemlouvat? Hippokratova přísaha - v ní se ale nepíše nic o tom, že by měl doktor zápasit s pacošem a vnucovat mu léčbu.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (1.10.2014, 12:01)
No, přirovnání bylo možná trochu přehnané, ale mluvím z osobní zkušenosti. Zubař zub vyvrtal, dal hojivou vložku, že mám přijít za dva týdny. Vložka v pátek vypadla, zubař měl od pondělí dovolenou a i přes péči se mi udělal zánět jako vrata. Nic nebolelo, nehnala jsem se na pohotovost, až ten zánět mě málem zabil a léčilo se to další tři týdny.... Třeba mému synovi - 6,5 roku, zuby nevrtal, má zkažené dvě první stoličky, ale nic ho nebolí a jedna se mu už i kýve, tak jsme se na vrtání vyprdli... Na zubaře je zvyklý, ale fakt je, že mu zatím nic nedělal. Až přijde první potíž, možná budu taky zoufalá.....

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (1.10.2014, 12:13)
No jenze zub dospely staly a mlecny je rozdil. Ja zas nasla synovi ve 2 letech maly kaz, Dr. mu ho vyvrtala, zaplombovala ..... a do tydne mel vacek jako Brno a na tydennim pobytu u nasich jsem shanela zubare, tam mu to odvrtali, vycistili (propichli kanalek trnem!) A dostal zvykacky a musel zvykat a vysavat ze zubu...a zvykat a vysavat a zvykat a vysavat...a tyden jsme chodili kazdy rano na cisteni tim trnem... masakr s dvouletym decke. Pry kdyby to mel jen odvrtane a otevrene, nemuselo to tak dopadnout. Dnes je mu 19 a u zubare ho musim drzet za ruku....

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 12:09)
My kdysi jako vesnice spadali na polikliniku a tam ordinující zubaři si nás přehazovali jak brambory. Zub vyvrtala zubařka, za týden na kontrole převrtal její manžel. Za další týden plomboval jejich kolega a za 2 měsíce trhal na pohotovosti úplně jiný zubař. Jeden horší než druhej. Díky tomu jsme na preventivky nechodila, zubaře se bále jak čert kříže. Až můj chlap mě přitáhl ke svým zubařům (manželé). Chodila jsem k doktorce, byla zlatá. Teď ordinaci převzala jejich dcera a to je vysloveně anděl. Milá, příjemná, ochotná. Nemohla bych chodit k jejímu taťkovi (k němu chodí chlap se synem) protože na mě je to sadista ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (1.10.2014, 11:26)
Přesně souhlasím,hned jsem jí volala,a objednala mě s malým na příští čtvrtek...zdá se mi to celkem daleko.....a jsem z toho pěkně na nervy.... (N)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:17)
mno to by se nedělalo nic jinýho,než se všude jen uspávalo (smich)není nic výjimečného,že děti u zubařů mrnčí,taky je pravda,že ne každý zubař má na dětské pacienty nervy a je fuška trpělivýho najít,ale tak méně trpělivý zubař na dětské pacienty zase použije dobře zvolenou analgosedaci a většinou to jde,vykopnout dítě s rozdělanýma zubama udělá snad jen chabrus na nervy.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:27)
Ono je Lenko něco jinýho když se děcko bojí, normálně brečí, smlouvá... a něco jinýho je hysterickej řev, dítě svíjející se jak hádě co ho neudrží ani vlastní rodič, kopání, kousání - pak je to na vykázání z ordinace. A že jsem pár takových ječáků zažila. Zubař může být sebevětší kliďas ale ono všechno je "ocamcaď pocamcaď"

Máme zubaře v Sokolově - chodíme tam celá rodina a párkrát byl zážitek sedět v čekárně když v ordinaci byl dětský pacient (H) Ten cirkus byl šílenej i když šlo jen o preventivku. Zubařka měla můj obdiv ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (1.10.2014, 12:04)
Jé, vy jste taky Sokolovanda? (Y)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 12:15)
Kousek od Sokolova. Vidím že máte psáno "Běhůnková" - jednu Běhůnkovou (Jitku) jsem měla spolužačku. Ta je přímo ze Sokolova.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (BehunkovaL) ID 75070, mimibazar.cz/behunkoval (1.10.2014, 12:38)
To je moje sestřenice. Já jsem rodilá Sokolovanda, ale teď žiju už sedm let v Lomnici. Jak je ten svět malej!!! Nebo MMB? ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:33)
Ale jo,ale hysterický dítě,neošetřitelný,nevyšetřitelný poznám hned od dítěte,který se prostě "jen"bojí,ale dá se ukecat.Pak zubař má předem říci,že neošetří,než něco rozvrtat a nechat jít a jsou takový zubaři i v Sokolově,který rovnou řeknou,že děti neberou a jsou zase takoví,kteří bez problému vezmou a umí to s nimi.Mmch vyvádí mnohdy i dospělí a děti jim v tom povyku nesahají mnohdy ani po kotníky ,-)a já si klidně u zubaře taky zajojdám,já si nechám udělat cokoliv,snesu všechno,ale zubař prostě je můj konec,takže dokud mi předem zubař neodpřísáhne na holej pupek,že do pusy jen koukne a neudělá mi tam nic,dokud mi hubu nevopíchá,tak hubu prostě nevotevřu a jakmile analgetika začnou odeznívat,dám klidně vědět,že teda už a ať přitlačí další,ale můj zubař už ví a vždycky mě naláduje předem ,-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:49)
Taky bez píchačky ani ránu ,-) ,-) Jasně že i dospěláci si zařvou, jsou posratí až za ušima, mají křeč v zádeli jen vidí křeslo....
Ale pokud by dospělák vyváděl psí kusy tak ho zubař taky vyhodí.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:06)
Do 18hod vydržet a zajít na tu pohotovost a hledat jiného zubaře,protože něco takovýho je děsný,jsou různé děti,nespolupracující,nevyšetřitelné,ale tak doktor je tam od toho,aby si poradil,třeba analgosedací,já bych si na takový přístup zubaře stěžovala,pochopím,že se špatně oš.nespolupracující dítě,ale když už práci rozdělal,měl ji taky dokončit (zip)

ODPOVĚDĚT
Nela L. (AlenLug) ID 236632 (1.10.2014, 11:04)
NO,NEVIME,JAK TO TAM PROBIHALO,ALE JA BYCH HNED JI VOLALA A CHTELA SE NEJAK DOMLUVIT,NEMUZE PRECE NEKOMU ZVLASTE DECKU NECHAT OTEVRENE ZUBY A VYHODIT HO ! CO PAK S TIM JAKO MATE DELAT?ZE..TO SE MI ZDA OPRAVDU DIVNE..NEREKLA TREBA : PRIJDTE ZITRA?NEBO NECO?VYZPOVIDEJTE PARTNERA,TOTO NENI NORMALNI JEDNANI,MUSEJI TAM BYT PRECE I ZVYKLI,U DETI,NA ODPOR...
MOJE SESTRA DELALA U ZUBARE,SESTRICKU A RIKA,TOTO SE ANI NESMI ! TAKZE CHTIT PO NI NAPRAVU,RESENI SITUACE A POPR. TEDA POHOTOVOST.JINAK NEJIST,NEPIT MOC,AT JE TO STALE CISTE,TO OTEVRENE.
ALE TOTO JEDNANI BYCH RESILA !

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (1.10.2014, 11:20)
Volala jsem tam a jsem objednaná na příští čtvrtek,zubařka říkala,že mám do té doby držet zuby v čistotě,ale jak to mám hlídat ve školce,to opravdu nevím....no max budu muset ,kdyby byly bolesti opravdu na tu pohodovost :-@

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:26)
zkuste se ve školce domluvit na čištění zoubků,pokud to není ve školce zvykem,někde to tak je,že po obědě si je děti čistí,domluvte se,že by čistila i po snídani.Až půjdete další čtvrtek na ošetření,předem se poptejte na možnost analgosedace,větším dětem se píchne injekce,malým dětem se dává lokál ve spreji,nebo se dají kapky,trvala bych na ní (F)

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (1.10.2014, 11:34)
jj,po obědě si čistí,poprosím at mi na něj dohlídnou i po svačince..a o té analgosedace jsem teda vůbec nevěděla....dík za info :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:39)
Na lokál jsou zařízený všichni zubaři,spíš než injekci bych volila lokál ve spreji,mé děti tedy kazy nemají,takže vždy jen prohlídka,ale trhal jim náš zubař zuby a vždycky použil lokál,starší dcera snesla injekční formu,mladší hysterik ,-)jen ve spreji,ale vždy úspěšně zvládnuto a zubař je skvělej,trpělivý,vlídný,fajn přístp je prostě základ.Uvidíte,že to příště zvládnete,synka připravte,vysvětlete nutnost,motivujte,klidně uplácejte,je to sice nevýchovný,ale účinný (smich) (F)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:09)
A jak to má zubařka řešit, když dítě je neošetřitelné? To by mě zajímalo, co má zubařka dělat pokud dítě vyvádí, řve, atd.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (1.10.2014, 11:14)
Tak většinou dají analgosedaci,když rozvrtala zuby,pak to dítě nebylo zcela neošetřitelné ne?Předpokládám že tedy to vrtání drželo a zadělat zuby už přeci není nic bolestivého,náročného,to spíš zubař ztratil prostě nervy.

ODPOVĚDĚT
Leona S. (Jelonka) ID 255584 (1.10.2014, 11:37)
jo,vu vrtání prý se nehnul,prý v pohodě,proto mu taky odvrtala 4 zuby....tak nevím ,kde se to seklo... (zurim)

ODPOVĚDĚT
Nela L. (AlenLug) ID 236632 (1.10.2014, 11:11)
OBLBOVAKY...BEZNE TO DELAJI..ASI,ZE...NE NEKOHO VYHODIT JEN TAK V PULI PRACE...NA ZUBECH.TO SE VAM ZDA NORMALNI?!MINIMALNE ASI MUSELA RICI,CO MAJI DAL TEDY DELAT..KAM JIT ATD. NEBO KDY PRIJIT K NI..

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 11:18)
Ale tohle není v půli práce. Zubařka provedla odstranění kazu. Další ošetření evidentně nebylo možné. Tak si tam to dítě měla nechat řvoucí a vzpouzející se? Není povinností zubaře rvát se s dětma. Určitě je možnost doma dítku vysvětlit co a jak, pokusit se znovu o ošetření...

Ano, zdá se mi normální, že zubař pošle domů pacienta který se ošetřit nedá.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (1.10.2014, 11:11)
(smich)u nás se to řešilo tak, že dostal zápis" neošetřitelné dítě" a vypadli jsme z odrinace, taky s rozvrtaným zubem.
Našli jsme pak soukromou doktorku,kde se platilo i "dobrý den", nicméně byla ochotná se s ním dvě hodiny patlat, chytat ho pod schody apod...
Dneska se už nechá normálně ošetřit, naštěstí (smich)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.10.2014, 12:02)
Synek má na kartě - "neopravitelný chrup" pak dlouhý latinský název toho problému ,-) ,-) První zub mu trhal ještě mu nebyl rok. U zubaře několikrát do roka. Taky nebyl se zubařem kamarád, táta ho držel na křesle....
Zubař sice není znejjemnějších, ale zase zbytečně nic neprotahuje, je poměrně rychlej.
Už to synek zvládá sám - mám obavu že teď by ho nikdo proti jeho vůli neudržel ,-) 188cm, 100kg síla jak tažnej kůň ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Magdaléna R. (majdikr) ID 56827 (1.10.2014, 10:59)
:-o A dala mu zubařka injekci, aby ho to nebolelo? Do 18h by s otevřenými zuby měl vydržet... .... Spíš bych ale být na Vašem místě promluvila s partnerem, jak to probíhalo a případně našla jiného zubaře (ten Vás bohužel nevezme zřejmě ihned, takže Vás pohotovost nemine).

ODPOVĚDĚT
Petra H. (Holcova) ID 197580, mimibazar.cz/holcova (1.10.2014, 10:58)
Hlavně nevyplachovat a nekloktat, teď nějakou dobu nejíst a nepít, nic do těch děr nestrkat.
No vyhodit dítě z ordinace je celkem síla, i když malé dítě se vzpouzí.
Sama jsem byla nedávno s dcerou, které bude 6 let, trhat dva přední zuby-naštěstí jen spodní jedničky, narostly jí už druhé jedničky a ty první tam prostě zavazely.
Jo a dostala injekci na umrtvení.

ODPOVĚDĚT