JAK VYŘEŠIT NEÚMYSLNÉ ZASLÁNÍ NEFUNKČNÍ VĚCI
Prosim poradite jak vyresit? Kupujici maminka je mi jasna :) ale jak byste to resily vy jako prodejkyne... viz komentar
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 12 komentářů
JItka K. (Klusinka) ID 336349, mimibazar.cz/klusinka (21.11.2014, 20:34)
To jsou rady tedy, už vím, u koho bych asi nenakoupila :-(. Samozřejmě tady nejde ani tak o to kdo má na co nárok podle práva, ale co takhle svědomí? Skutečně by tu tolik lidí prodalo tak drahou použitou věc, aniž by jí předem vyzkoušeli s novými baterkami (které by si pak klidně zas mohli vyndat)? To se pak už vůbec nedivím tolika dotazům v poradně, jak postupovat, když mi prodejce nechce uznat podle "mně " oprávněnou reklamaci :-|

ODPOVĚDĚT
YVONA V. (sindik) ID 95428 (22.11.2014, 12:07)
Ano, přesně o tom to je... Paní to nevyzkoušela, není co řešit. Já bych vrátila paní zpět... (hello)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 13:04)
Prodávající má pravdu - opravdu by už teď po 14 dnech nic řešit nemusela. Je to její dobrá vůle. Jiné by to bylo, kdyby jste vadu "reklamovala" hned po přijetí balíku.

Vy sice tvrdíte, že 14 dní byl koník schovaný a nikdo s ním nic nedělal, ale to může říct každý - ověřit to nejde.
Počkejte zda záručák přece jenom najde. Když ne, nezbude Vám než si nechat hračku sama opravit.
Poučení pro příště - kontrolovat vše hned po převzetí balíku.

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (21.11.2014, 14:00)
prodavajici nema pravdu ... podle naseho pravnika (podnikoveho :) ) se to ma tak :
Reklamaci je však nutné provést bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu zjistila, nejpozději však do šesti měsíců po převzetí věci, jinak výše uvedené nároky zanikají a práva z odpovědnosti za vady nelze uplatnit. Na běh uvedené lhůty nemají vliv jiné okolnosti než běh času ... atd a atd
Dekuji za vasi odpoved, chtela jsem slyset prodavajici maminku, kupujici mi byla jasna, a vy byste prodala vec za 1300,- aniz byste se presvedcila ze je funkcni?

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 14:24)
Nejsem komerční prodejce, prodávám použité věci a po 14 dnech bych prostě viděla problém jako velice sporný.

Ještě se zeptám - prodávající je komerční prodejce (bazar) nebo fyzická osoba?

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (21.11.2014, 14:36)
pani ma ctyri hvezdiky, je moc mila a ochotna, fakt me takhle situace mrzi, ja si balicek zkontrolovala, konik tam byl, slabe rehtal, tak jak pani psala, to ze do nej mam dat hned nove baterie a zjistit jestli je uplne funkcni me vubec nenapadlo. Mam za ty roky na MMB proste malo zkusennosti. Nechci aby pani vypadala jako nejaka podvnodnice, ona vubec netusila ze konik nefunguje tak jak ma.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 14:46)
Marti, já vím jak to myslíte. Rozumím tomu. Je to prostě souhra blbých okolností. Prodávající nevyzkoušela před odesláním, Vy po převzetí. A průůůser je na světě.
Rozpaky na obou stranách, asi obě cítíte v koutku duše křivdu, nebo naštvání.
Ale jak z toho ven? Vracet platbu za zboží o kterém jste přesvědčená, že bylo v pohodě? Nechat si zboží které Vám nefunguje?

Nic mi do toho samozřejmě není a nemám právo to řešit, ale!
Nebyla by možnost, že by jste se domluvili na slevě, která by pokryla případnou opravu? Co se domluvit, že se na "střeva" koníkovi mrkne nějaký kutil a když to opraví, prodávající mu ze svého šupne 150 a Vy taky. Kutil bude rád, vy budete mít funkční hračku a prodávající nepřijde na buben ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
YVONA V. (sindik) ID 95428 (21.11.2014, 14:41)
Paní netušila že nefunguje. Takže ho předem nezkoušela. Zkuste se s ní domluvit na vrácení penízků. (F) (hello)

ODPOVĚDĚT
YVONA V. (sindik) ID 95428 (21.11.2014, 12:44)
Pokud jste koupila sice použitého koníka, ale plně funkčního (pouze slabé baterie), tak jste měla dostat plně funkčního koníka, kterému akorát vyměníte nové baterie.. Já bych požadovala vrácení částky a koníka bych zaslala paní zpět...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 13:10)
Po 14 dnech od obdržení balíku by jste chtěla vracet platbu? 99% prodávajících by Vás poslalo do háje. Vždyť nikdo nemůže vědět co se těch 14 dní s hračkou dělo.

ODPOVĚDĚT
YVONA V. (sindik) ID 95428 (21.11.2014, 13:27)
Kdyby paní nenapsala , že je plně funkční (což nevěděla, jenž ho nezkoušela, když byly vybité baterky), tak by to bylo v pořádku a měla by teď pravdu!!! Paní napsala klamnou informaci, že koník je plně funkční. Paní měla napsat pouze to, že koník slabě řehtá a že to může a nemusí být vybitými bateriemi (vlastně sama nevěděla, pouze odhadovala, že je to bateriemi).
Kdybych koníka prodávala já za tuto cenu, nejdříve bych ho vyzkoušela, abych mohla napsat- plně funkční..Jsem na straně kupující...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 14:09)
Ale nikdo neřekl, že ho prodávající nevyzkoušela. Mohla ho zkusit, mohla vložit baterky z jiného přístroje a vyzkoušet a následně vrátit slabé baterie o kterých kupující informovala.
Každopádně to nic nemění na faktu, že přijít s vadou po 14 dnech je prostě sporné. Byla by jen a jen dobrá vůle prodávající kdyby zboží vzala zpět a vrátila platbu.

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (22.11.2014, 16:17)
ten FB byl dobry :) taky jsem tam dala na FB fotku 27.10. (konik prisel 7.10) s popisem ... mami mami podivej co jsem nasla ve skrini... tomu neuveris... NE TAK TOMU VAZNE NEVERIM ... proc ja kaca pitoma to nedala na pudu, to je snad jedine misto kam ta vsetecka nemuze vlezt ... pristi rok budu kupovat vanocni darky 23.12. (santa)

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (21.11.2014, 14:26)
skoda, ze to pani neudelala tak jak rikate, prisla by na to ze je konik nefunkcni a ne ze kdyz ji napisu ze nefunguje tak mi sdeli ze to "je divne ze neco co s koníkem může být, doma při balení i když slabé baterie se ještě řechtal" ... evidentne ho nezkousela

ODPOVĚDĚT
YVONA V. (sindik) ID 95428 (21.11.2014, 14:23)
Prodávající nenapsala- koník vyzkoušen- plně funkční- vráceny slabé baterie. Prostě před rokem byl funkční, děti si s ním nehrály.. Tak si paní myslela, že to to bateriemi. Ale elektronické věci odcházejí i časem ...Je to sporné... Já bych vrátila peníze a ještě bych se omluvila..

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 14:39)
Nasypala bych si popel na hlavu, omlouvala bych se až by se mi od huby prášilo, vrátila bych samozřejmě platbu - to vše v případě, že by kupující problém řešila hned po obdržení balíku. Nikoli po 14 dnech co má hračku doma.
Teď se nechci dotknout tazatelky, jen uvedu příklad který se stal kamarádce. Prodávala přes bazoš minibike. Paní co si jí kupovala psala, že ji má pro syna k narozeninám. Že má narozky až za měsíc, ale že tahle je krásná tak ji vezme. Zaplatila, kámoška odeslala. Po měsíci mail, že minibike je rozbitá, že má kluk zkažený narozeniny a že chce zpět peníze. Kamarádka vrátila peníze, když motorka přišla, opravdu zlobilo startování, byly s motorkou problémy. Kámoška se omlouvala a bylo jí to velice trapné. Pak našla na Fb profil té paní a na profilu fotky jak kluk na motu řádil hned druhý den poté co jim balík došel. A fotek tam bylo dost. Inu docela k naštvání (H)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (21.11.2014, 12:36)
No paní hlavně udělala chybu. Osobně neprodávám použitou elektroniku aniž bych si neověřila její funkčnost - ještě mi to i pro jistotu kontroluje manžel elektromechanik svými udělátky. Paní to podcenila a proto by to měla řešit, protože vy jste kupovala funkčního koně, který má jen slabé baterky, což není pravda. Takže jako slušný prodávající bych si ho vzala zpět a vrátila peníze anebo alespoň poté, co si ho někde necháte opravit, vám vrátila peníze z ceny koně za opravu. Jestli nemáte záručák, tak nějaký šikovný taťka to může zvládnout opravit ale koupit si za 1300 kč nefunkčního koně je špatný kup, takže to, že hledá servis ji chválí ale vy přece nebudete platit ještě dalších x set korun opravu.

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (21.11.2014, 12:29)
Koupila jsem zde za 1300,- interaktivniho konika (rok stareho, jednou hraneho, plne funkcniho) a sdelila pani, ze na odeslani nespecham, ze ho mam k Vanocum, pani byla moc hodna zaslala ho bleskove ale upozornila me ze ma spatne baterie ze pouze slabe rehta. Konik prisel, slabe rehtal, rekla jsem si baterie... schovala jsem ho a dcerka ho po 14 dnech nasla... koupila jsem tedy kvalitni baterie a mohuzel konik stale jenom slabe rehta, zadny z dalsich 7 senzoru nefunguje. Poprosila jsem pani ze kdyby mela paragon nebo fakturu, ze bych si tu reklamaci vybehala. Pani uz 14 dni hleda... vcera mi sdelila ze ho asi uz nenajde ale ze bude hledat servis kde mi ho opravi a ze by to vlastne vubec nemusela resit.

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (21.11.2014, 12:47)
měla jste ty nové baterky koupit hned a vyzkoušet to, mě by to osobně tedy nedalo a koupila bych je, abych měla jistotu, že koník správně funguje...taky ho mohla koupit už z druhé ruky a fakturu nemá (F)

ODPOVĚDĚT
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (21.11.2014, 12:51)
no to me povidejte... taky se tu tlucu do hlavy, ale pani byla moc mila, ma sama kladna hodnoceni a psala ze je konik jednou hrany a jinak rok lezel na policce...

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (21.11.2014, 14:04)
No, to může být pravda, elektronika totiž odchází i sama o sobě bez používání - sama z tohoto důvodu nerada elektronické hračky prodávám, protože člověk nikdy neví, kolik toho ještě vydrží (a kolikrát už jsme reklamovali, že to nevydrželo ani ty dva roky).
Chyba prodávající, že si osobně neověřila, jestli je snížení zvuku skutečně slabými baterkami - chyba kupující, že si funkčnost hračky okamžitě nevyzkoušela tím spíš, když byla ještě prodávající upozorněna, že není tak úplně OK.
Prodávající má celkem pravdu, po 14 dnech už nemusí nic řešit a brát to tak, že kupující věc převzal, vyzkoušel a byl spokojený s tím, co obdržel.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (21.11.2014, 14:26)
(Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT