Antidepresiva z lékárny
viz koment
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 16 komentářů
Martina T. (Roxxana) ID 452858 (26.12.2014, 18:40)
Nečetla jsem vše, ale můj názor je tento: Zkuste dlouhodobě užívat třezalku tečkovanou z lékárny. Je to přírodní preparát a opravdu funguje. Začala bych takto přírodní cestou a teprve potom, co by nepomohla, obrátila bych se k antidepresivům. Určitě si domluvit psychologa, a to co nejdříve, protože každé psychické onemocnění je především o tom, naučit se zvládat zátěžové situace a vůbec fungování v životě. To za nikoho léky neudělají, ale psycholog postupně ano. Psychoterapie je jediná trvalá léčba.

ODPOVĚDĚT
Jitka Ř. (rezacovaji) ID 127714 (22.12.2014, 17:21)
Jste v nějakém počátečním stadiu, kdy kdyby se to nepodchytilo, by se u Vás klidně nějaká porucha mohla rozvinout. 1: zajděte k psychologovi, pomůže Vám to srovnat si věci v hlavě a hlavně priority. 2. Pokud to nemůžete vydržet, tak raději zvolte nějaké léky, krátkodobě někomu zabírá lexaurin - nejsou to antidepresiva, je to na zklidnění, ale vůbec bych se nebála léků z lékárny na bázi třezalky nabo šafránu - to už jsou ale natidepresiva přírodní, kozlík... prostě na uklidnění - i čaje. Antidepresiva působí trošku jinak. Efekt se dostaví až po více než týdnu, spíš 2 - 3 týdny a jsou dobrá tam, kde už je rozjetá porucha. Nebojte se ničeho, svět nekončí, máte ještě jistě polno hezkého před sebou, každá zkušenost může být k něčemu v životě dobrá.

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (21.12.2014, 11:06)
Po ztrátě zaměstnání mě to taky vzalo. Měsíc jsem se trápila a pak jsem si vzala z útulku psa a trápení bylo pryč. Pes mi dal tolik pozornosti, lásky, vděčnosti, že jsem nebyla smutná a lehce pak našla další práci a každý den po práci se pak těšila na psa.

ODPOVĚDĚT
Linda M. (lilinka) ID 10051, mimibazar.cz/lilinka83 (21.12.2014, 10:03)
Dobrý den (hello) Je mi to moc líto :´( ale neztrácejte naději. Třeba s novým rokem najdete mnohem lepší práci. Zkuste pročíst komentáře tady a třeba vyberete něco přírodního http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4554854
Včera jsem v Tescu viděla čaj od teekanne nervy a spánek za 36,-Kč krásné (banky) (andel)

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (21.12.2014, 8:14)
Tak jsem smazala svoje komentáře,abych náhodou neuvedla svými poznatky a špatnými zkušenostmi někoho v omyl.Uzavřeme to tím,že máte pravdu.AD opravdu pomáhají,ale musí být předepsána jen odborníkem.Přeji hezké svátky a hodně zdraví všem.......

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (vmveronika) ID 242202 (21.12.2014, 9:16)
Tak to máte pravdu, jen hlupák by šel pro AD k obvodnímu lékaři, s bolavým zubem nebo zlomenou nohou taky člověk nechodí k obvoďákovi, ale je zajímavé, že s nejdůležitějším orgánem, který máme a který řídí v těle všechno, tak s tím chodí lidi v klidu k obvodnímu , jak kdyby to byla chřipka :-(

ODPOVĚDĚT
Adela S. (brijita) ID 251597 (20.12.2014, 20:16)
Tak přidávám pár rad do krámu.....jsem pacient psychiatrie již skoro rok,tak snad mám o čem psát.Určitě Denisko raději poslouchejte rady těch,kdo si tím prošli a ne rady ´´jedna paní povídala´´.Psychická porucha,je velmi závažné onemocnění,není to chřipka,kterou vyléčíte během 14dnů.Každý,kdo měl tu čest s jakoukoliv psych.poruchou mi dá za pravdu.Bez odborné rady,to sama nevyřešíte...pokud je vám ouvej a cítíte,že je to jiné,než jindy,běžte k odborníkovi,jen ten vám pomůže,poradí.Některé dámy,zde určitě radí dobře a asi mají své zkušenosti....jiné asi nikdy,tak netrpěly..Bohužel AD vám nepomohou okamžitě,trvá to nějaký čas,ale není pravda,že z vás udělají trosku( VEDLEJŠÍ ÚČINKY,MÁ,každý lék).Pomohou určitě a pokud někomu nepomohly,asi mu nebylo tak zle.Je fakt,že některé hned nesednou,ale dobrý mudr. předepíše léčbu,pro vás určenou.Takže,spoléhejte jen na sebe,vy víte,jak se cít

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 170347 (21.12.2014, 7:13)
(Y) naprostý souhlas!!!!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (20.12.2014, 18:31)
Deni, ještě k těm AD, ona stejně nezaberou hned, takže na vánoce by vám nepomohla, to je lepší, když už nepomůže nic přírodního, brát krátkodobě třeba slabý neurol, třeba jen půlku, on je sice návykový, silně, ale ne, když si ho budete brát 14 dní a v malé dávce. Ale je taky na předpis. Mám s ním dobrou zkušenost při takovém akutním užívání, ale ne dlouhodobým. Ale zase, každému sedí něco jiného. Snad mě tu neukamenují za takovou radu, protože fakt není na delší užívání.

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 12:43)
......

ODPOVĚDĚT
Dagmar L. (LazeckaDagmar) ID 524090 (20.12.2014, 17:49)
Jano,Pokud jste byla jen u obvodního, tak jste nemohla mít antidepresiva, ty předepisuje psychiatr. Nezlobte se na mě, ale moc se mi to nezdá, to co píšete.

ODPOVĚDĚT
radka k. (radunka1914) ID 539690 (20.12.2014, 21:42)
není pravda.pár obyčejných Ad předepíše i obvodní.vím to,protože jsem taky letitým pacientem psychiatrie a vím,že může i něco obvodák.

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:07)
.......

ODPOVĚDĚT
Dagmar L. (LazeckaDagmar) ID 524090 (20.12.2014, 18:08)
Já lékařka nejsem, ale moje sestra ano a jelikož mě toto téma zajímá, tak jsme to spolu probíraly,nedávno jsem byla také na semináři o této problematice a mám i svoji osobní zkušenost

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:08)
.......

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:08)
.......

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (20.12.2014, 14:23)
Deni, antidepresiva maji delsi cas, nez zacnou ucinkovat, takze vam asi stejne nepomohou tak, aby jste byla hned v pohode. Ja po rodinne tragedii nebrala nic, dr mi to ani nenabidla, lec jsem byla zrala primo na hospitalizaci... Dala mi pouze lexaurin, po kterem mi bylo tak zle, ze treti den jsem ho vysadila. A prisla jsem na to, ze si to hold budu muset v hlave srovnat jinak... Praci si najdete, pokud budete chtit. Oplacte si to, zanadavejte, vyvztekejte se na sefa a pak to pustte k vode! Najdete na cele situaci neco dobreho - treba na vas v novem roce ceka lepsi prace (Y) (Y) (Y) (Y)
Jsou horsi veci, vzdyt to znete! Ja vim, ze je to ted pro vas to nejhorsi... Drzim palce a preji krasne vanoce!!!!!

ODPOVĚDĚT
Dagmar L. (LazeckaDagmar) ID 524090 (20.12.2014, 12:55)
Jano, antidepresiva to nedělají, ty vás neutlumí, lidé o tom nic neví a pletou si to. Vaše známá to neměla z antidepresiv. vytáčí mě, když lidé dávají rady, které nejsou vůbec pravdivé. Pokud o tom skutečně nic nevím, jenom to, že jedna paní povídala, tak to nepíšu!

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:09)
.....

ODPOVĚDĚT
Ivona K. (Ivonečka) ID 63361, mimibazar.cz/ivonecka (20.12.2014, 15:43)
Jani s lidmi kteří berou atidepresiva pracuji denně už několik let.Nezlobte se na mě,ale lékaři si takové věci hlídají.Kyž vám i vaší kamardce léky neseděli,nechápu proč jste to neřešila s lékařem ? *-)Antidepresiva spoustě lidí zachrání život

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (20.12.2014, 18:02)
Přesně tak, každému sedí něco jiného, je třeba řešit s lékařem, když to nesedí, ale také není dobré předepisovat AD při každém problému - což je dnes časté.

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:09)
.....

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 170347 (21.12.2014, 7:06)
A proč jste nenavštívily obě specialistu?? Antidepresiva se přece nenasazují aby vám bylo špatně, ale aby pomohly, pokud samozřejmě nesednou, řeší se to s lékařem, myslím s psychiatrem. Vim o čem mluvím a jako každé jiné léky i antidepresiva mají vedlejší účinky. Ale lidé s nimi normálně fungují a ani nepoznáte, že je berou, žádné přibírání na váze nebo sezení doma s tupým výrazem do blba ,-)

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 12:42)
......

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dagmar L. (LazeckaDagmar) ID 524090 (20.12.2014, 17:43)
Pokud jste byla jen u obvodního, tak jste nemohla mít antidepresiva, ty předepisuje psychiatr. Nezlobte se na mě, ale určitě jste neměla antideprasiva

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (20.12.2014, 17:47)
To je zase nesmysl, některá můžou předepisovat i obvodní a další lékaři, než psychiatři, některá jen psychiatři, a stále jsou to antidepresiva.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (20.12.2014, 12:51)
Ach bože, to jsou nesmysly o antidepresivech. :-S Pokud jsou správně předepsaná a dávkovaná, tak pomáhají, o přibírání, oblbnutí a nemožnosti fungování nemůže být ani řeč. Naopak pomáhají dobře fungovat a na většině lidí, kteří je berou, to ani v nejmenším nepoznáte. Dámy, piště radši o svých vlastních zkušenostech, ne co jedna paní povídala.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 170347 (21.12.2014, 6:53)
(Y) souhlasím (F)

ODPOVĚDĚT
Alena L. (adamito) ID 435804 (20.12.2014, 15:50)
absolútny súhlas (F)

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (20.12.2014, 12:57)
ano máte pravdu, toto může napsat jen někdo typu jedna paní povídala a pokud někomu antidep nesedí tak potom se to řeší a zkusí se jiná, mě pomohla velice nebýt jich (N), takže nepsat nesmysly že otupí a člověk po nich nefunguje, právě naopak, sice zklidní ale rozhodně můžete normálně fungovat i řídit auto, všechno , ale neprožíváte už ty hrozné stavy úzkosti a strachu, takže radím nečíst tady slátaniny a navštívit odborníka co vás vyslechne a zhodnotí jak na tom jste a podle toho doporučí léčbu, pokud máte opravdu problém kapičky z lékárny či zdravé výživy vám fakt nepomohou (F)

ODPOVĚDĚT
Ivona K. (Ivonečka) ID 63361, mimibazar.cz/ivonecka (20.12.2014, 15:37)
naprosto souhlasím :-$

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:07)
.....

ODPOVĚDĚT
alena v. (ani) ID 13240, mimibazar.cz/ani (21.12.2014, 1:33)
co to plácate? Beru ad od srpna a funguju. Váha naopak, šla dolu, ale to není taky léky. Funguju, starám se o děti, domácnost, jsem schopná přejít s nadhledem to, kvůli čemu jsem je musela začít užívat. Řídím auto denně.
Nesedím u stolu a nehledím do blba, tyhle stavy a mnohem horší jsem právě mněla před léky....

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 12:43)
......

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (20.12.2014, 13:00)
nepište prosím nesmysly, vy vůbec nevíte co je to opravdová deprese, ne smutek či špatná nálada, deprese je těžká nemoc a bez antidep by člověk většinou zle dopadl, vaše známá buďto měla úplně jinou diagnozu nebo špatné léky a radit někomu s depresí aby chodil mezi lidi a pod je k smíchu a k pláči zároveň :^)

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 8:06)
......

ODPOVĚDĚT
radka k. (radunka1914) ID 539690 (20.12.2014, 22:08)
jo je fajn je užívat.nebýt jich tak tu nejsem,jejich největší problém,že zabírá až po měsíci užívání,takže kdo má hrozné stavy tomu doporučím si ještěš zobnout třeba Neurol.ten je sice návykový ale takto po trochách.jinak jen někdo kdo neprožil ty šílené stav kdy nemůžete jíst,spát a chce se vám jen uřmít může napsat,že jsou k ničemu.možná se občas užívají ted moc,ale hcápu lékaře,že je napíše hned ne až bude pozdě.jinak správná Ad vám sednou jako ty mé mě.a ano já bych taky doporučila paní co 14 nemůže spát a má nervy na pochodu Ad.až se zhroutí úplně,tak si potom tuplem užije.já se z toho dostávala rok a min další 2 ještě taky.

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (upraveno 21.12.2014, 12:44)
.......

ODPOVĚDĚT
VERONIKA V. (Feruuunka) ID 175659 (20.12.2014, 13:27)
Souhlas.

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (20.12.2014, 12:26)
lékům se obloukem vyhněte, případ z rodiny (F)

ODPOVĚDĚT
denisa n. (rebelka8282) ID 446748 (20.12.2014, 12:08)
Po novém roce budu bez práce.Vůbec jsem to nečekala,tak jsem z toho moc špatná.Posledních 14 dnů spím 2 hodiny denně,bolí mě žaludek,ráno zvracím....Chtěla bych si aspoň ty vánoce nějak v klidu užít,ale stále mě to v hlavě šrotuje.Co vám pomohlo v takovém období?Existuje něco v lékárně nebo si mám jít napsat nějaké antidepresiva?Nikdy jsem nic takového nebrala.Děkuju.♥

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (20.12.2014, 17:52)
Toto při přece jen ještě nepřipadá situace na antidepresiva, zkuste nejdřív meduňku, třezalku, kozlík, .... Na spaní je dobré Trittico, patří do antidepresiv, takže je na předpis, má sedativní účinky a minimum vedlejších - znám více lidí, co zrovna tento preparát berou. ALe do AD jako takových bych se hned nepouštěla, bych jsou situaci, kdy opravdu nic jiného nepomůže, ale třeba najít dobrého lékaře, co vhodně zvolí, vhodně dávkuje, ..... není to určitě sranda. Záleží, zda opravdu máte už deprese, nebo jen smutek, strach, ... to by měl posoudit lékař, bohužel AD předepisují dnes až moc často.

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (20.12.2014, 14:18)
Pokud to půjde, snažte se to zvládnout bez léků. Asi každému pomůže něco jiného - obecně pomáhá o tom mluvit (dobří přátelé, případně psychoterapeut), hodně pomáhá se na něco zaměřit (např. zkuste zapátrat třeba na ÚP po nějakém rekvalifikačním kurzu), pomáhá fyzická aktivita - výlety s rodinou, přáteli..... Zkuste myslet pozitivně - není to jen konec něčeho, ale i začátek nového (F)
Můžete určitě zkusit něco z lékárny (na spaní si občas pomůžu Hypnox forte, jsou i různé čaje). A pokud to nebude pořád dobré, tak si zajděte k obvodní a ona by vám nějaká AD napsat mohla. Dnes už jsou léky zase jinde než dřív a většina léků vás nijak nevyřadí z běžného života - právě naopak, člověk opět může začít víceméně normálně spát a fungovat. Ale pravdou je, že účinek nastupuje až v delším horizontu a obvykle se i berou dlouhodobě. Jsou ale i léky "první pomoci".

ODPOVĚDĚT
Jana S. (hafikov) ID 272687, mimibazar.cz/hafikov (20.12.2014, 13:37)
Jsem na tom stejně-myslím tím neobnovená prac.smlouva po 31.12.2014.Počítala jsem s tím,protože jsem už od 4.dubna v PN.Ač mám svoji práci ráda,tak teď trochu zabolí,že o ni přicházím.Ale víc toužím po tom být zdravá a fit.To je pro mne to nejdůležitější.Říkám si,že děti potřebují pohodovou mámu a tak se snažím jí být.Občas to jde ztuha,ale ,,Já to zvládnu"!!!Na depku pomáhá i čaj z Třezalky,ale nesmí se komb.s antidep.medikací.Lepší je však sednout a udělat si pořádek ve svém ,,Já".Trápením se si akorát ubližujete.Přeji hodně sil a držím palce. (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (nefi2008) ID 157923 (20.12.2014, 12:42)
DOpročujuji Hypnox PRO. Je to přírodní a pomáhá. Ale nevím, zda nebudete muset vyhledat odborníka. Budou to jasné úzkosti.

ODPOVĚDĚT
Pavlina C. (otmhjp) ID 161430 (20.12.2014, 12:15)
na léky pozor,zkuste o tom s někým mluvit,uvařte si dobrý čaj-existuje i na nervy :-)
držte se (F)

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (20.12.2014, 12:13)
Spíš si srovnejte v hlavě priority.... práci určitě zase najdete, nebyla to snad jediná práce. Kvůli ztracené práci bych nebrala antidepresiva.... není to přeci taková tragédie. Jsou na světě vážně daleko horší věci............ Vánoční čas prožijte hezky, zbytečně se netrapte..... (F)

ODPOVĚDĚT