Štěně křížence - cena
Vybrali jsme si štěně křížence malých plemen- jezevčík a ještě něco jiného.Bude očkovaný a odčervený. Majitel požaduje 1500 Kč. Vím,že očkování a odčervení vyjde na 400 Kč větší štěně.Přijde vám ta cena normální?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 33 komentářů
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (17.7.2016, 9:20)
Když si vezmete psa nebo kočku z útulku, vejdete se u odčerveného a očkovaného mláděte do 500 kč, u dospělých je běžná částka 1000 kč a více. Do této částky si mohou zahrnout co chtějí, třeba i náklady na léčbu nalezence apod. . My máme z útulku několik zvířat a zaplatili jsme vždy, je v tom forma příspěvku i pro další provoz zařízení. Jak je to u pána nevím.Každopádně štěňata, která se narodila našim útulkovým psům jsme nechali v plném rozsahu řádně očkovat a pravidelně jsme odčervovali a náklady na jedno štěně byly odhadem 1 500-2000 kč, takže mě se to nadsazené nezdá. Tím nechci říct, že majitel nerejžuje, může ale taky nemusí. Je na vás, jestli psa za tu cenu koupíte.

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (brouk1975) ID 297884 (16.7.2016, 7:50)
Obvolaly jsme par utulku...stendo Shani segra a stenata momentalne nejsou.Ale nechaly jsme tam tel.cislo

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (16.7.2016, 7:31)
My jsme pejska dostali zadarmo s pytlíkem granulí ( ockování jsme obstarávali sami) za křížence bych nedala víc jak 700 -1000kc

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.7.2016, 23:23)
Zkuste na Facebooku Pes nejvěrnější přítel, Štěňata v nouzi, Dogpoint, Toulavé Tlapky, Útulek Tibet....je velké množství FB skupin, kde jsou v nabídce utulkovym psi jakéhokoliv veku, štěňata a psi v dočasných pecích, depozitech atd, opravdu to stoji za tu námahu.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.7.2016, 23:11)
Ne, nepřijde. Je to výdělek malomnozitele. V útulcích a depozitech máte adopcni poplatky od 300 do cca 3000, ale zvíře bude opravdu očkované a odčervené a zbytek se využije k ošetření ostatních potřebných psů,nikoliv k dobremu živobytí jednotlivců, o daňovém úniku nemluvě. Osobně buď psa s PP, nebo adopce.

ODPOVĚDĚT
Hana Č. (Červ_Hani) ID 154244 (15.7.2016, 21:15)
My teď kupovali štěně border kolie bez PP za 3000 a když jsme mluvili s majitelem, tak na tom rozhodně nevydělal (a to měl štěnat 5) - něco ho stála fena, když byla březí - pravidelné kontroly u veterináře, speciální strava. A hodně ho stály pak samotná štěnata - pravidelné kontroly u veterináře, očkování, výživa a hlavně ukazoval hromadu okousaných bot apod., co stihli za 2 měsíce zlikvidovat. Záleží na vás, co jste ochotní za pejska dát a hlavně, u koho si pejska koupíte. A i kdyby byl z nějaký množírny, to si nezaslouží normální život? To štěně přece za to nemůže...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.7.2016, 22:53)
No to jsou panečku argumenty 8-| Okousané boty. No ještě že ty štěňata nesežrali třeba Aru za 50 000, to by byla cena za vořecha bez PP 13000Kč.
Mimochodem by mě zajímalo kolikrát byla březí fena u veterináře, jakou spešl stravu množitel kupoval a to nemluvím o pravidelných kontrolách ětěňat u veta. Co jim tak pravidelně kontroloval? (H) (H)
Ale je vidět, že do ceny štěněte se dá zahrnout opravdu cokoli. Buďte ráda, že v té době zrovna nedělali střechu - to by byl ranec za takové štěňátko ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (16.7.2016, 11:51)
(Y) (Y) :-D

ODPOVĚDĚT
Hana Č. (Červ_Hani) ID 154244 (15.7.2016, 23:05)
Ne vždy je březost a porod bez problémů, ne vždy je majitel psa množitel a ne vždy se všichni shodnem na jednom názoru...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (17.7.2016, 9:32)
Problémy s porodem nevyženou cenu štěněte (při počtu pěti štěňat ve vrhu) na 3000Kč. Majitel nechající nakrýt samici bez PP a následném prodeji mláďat za cenu vyšší než jsou náklady je vždy množitel.
Ano, souhlasím , že názor máme každý svůj. Vy podporujte množky tím, že si budete kupovat voříšky bez PP a já zůstanu u toho, že pro tyhle množky nebudu hledat omluvy.

ODPOVĚDĚT
Hana Č. (Červ_Hani) ID 154244 (17.7.2016, 21:08)
Když mně tohle všechno přijde jako hon na čarodějnice, v tomto případě na majitele psů, kteří chtějí štěnata. Co je špatného na tom, když chce majitel štěně od svého vlastního psa? A když se štěnat narodí více, proč by je neprodal? Je přece na každém, za kolik ho nabídne. A hlavně je na každém, kolik je ochotný za nového pejska zaplatit. Zjednodušeně řečeno je štěně "zboží", mně osobně 3000 za pejska ("investice" na několik let) přijde normální cena, na druhou stranu bych nikdy nedala 3000 za nějakou módní tašku nebo peněženku....
Samozřejmě i mezi majiteli psů se najdou hajzlové, ale ty jsou všude. O těch tady nemluvím.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2016, 6:43)
A to tu ještě nebyla řeč o tom, že chov na bezpapírové feně je vlastně černé podnikání, ten majitel z toho nic neodvede, kdežto chovatelé papírových psů z toho platí daň, proto jsou papíráci dražší.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.7.2016, 12:56)
Dole došlo vlákno: bezpapíráků se zajímá co s jejich mláďaty po vyinkasování prachů je? A to je jen zlomeček toho proč je potřeba stále dokola tyhle kšefťáky pranýřovat.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.7.2016, 12:54)
Hanko, majitel psa bez PP by měl mít rozum a nemnožit dál na zvířeti u kterého nemůže dostát žádných předpokladů )exteriér, povaha, genetika atd.) Jestliže tedy mermomocí chce mláďátka a a má pro ně předem zajištěné páníčky, pak dobrá. Ale nafrkat štěňata, pak lovit zájemce v inzercích a štěňata prodávat za nesmyslné částky, které nemají s náklady nic společnýho - to je prostě množírna. A dokud budou tihle lidé nesmyslně množit za účelem kšeftu, budou stále plné útulky a depozita. Dokud nebudou lidi svoje zvířata kastrovat, budou stále štěňata/koťata někde v pytlích nebo krabicích u popelnic. Vážně si myslíte, že chovatel zvířat s PP svoje mláďata vyhodí někde v lese nebo u brány útulku? Kolik těhle množitelů svoje tak strašně milovaný mláďátka nechá načipovat a předá je jen s kupní smlouvou, která majitele zavazuje se o zvíře řádně starat? Kolik takových chovatelů bezpapíráků se

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.7.2016, 23:14)
Ne vždy je stěně produktem nechtěného nakrytí a v 99% je na majiteli, zda fenu nechá nakryt a štěňata si pořídí, jak štěňata ohlídá a co musí dát za veterináře.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (15.7.2016, 21:59)
omg 8-| 8-| (smich) (zip)

ODPOVĚDĚT
Dana V. (dannella) ID 328889, mimibazar.cz/dannella (15.7.2016, 19:03)
nepodporovala bych množitele ....

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (15.7.2016, 18:05)
Za štěne z útulku jsme dávali 1000,-, jeli si pro něj 150km a dostali ho nenaočkované, neočipované, jen bylo odčervené ... a je to taky voříšek .... jestli má to Vaše za sebou všechna očkování a je odčervené, tak mě to tolik nepřijde .... nevím kolik dáváte za očkování u Vás, ale mne vyjde na 800 + odčervení ... myslím, že u prvního byli dvě dávky nějak celkem hned zasebou ...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.7.2016, 14:36)
Nedala bych to. Zase to je jen kšeft, nic jinýho.
Útulky jsou plné všech možných hafanů, lidi nabízí štěňata i dospělé psy buď zdarma nebo za náklady (očkování, odčervení, čip atd.) - vybírala bych z těchto možností.
Na druhou stranu - nkdy bych si pro zvíře nejela s prázdnýma rukama. Vždy bych "mamině" vezla dobroty, hračku, něco dobrýho pro chovatele.

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (malakaca) ID 313987 (15.7.2016, 14:34)
normální ne ...., ale běžné dnes...bohužel...
když jsem byla malá a fena nám zběhla ,-) dávali jsme štěňata zadarmo (&)

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (15.7.2016, 13:16)
Křízenec za 1500 je dle mého názoru drahý. Ztotožňuju se s názory dole - podpora množitelů, v útulku bych si vybrala. :-)

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (15.7.2016, 13:18)
Množírny snad nenabítí křížence. Ty přece nabízí údajně čistokrevné psi JEN bez PP. Toto bude asi někdo komu se zaběhla čistokrevná fena, když nabízí oficiálně křížence.

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (15.7.2016, 13:26)
Libuško, a jak můžete vědět, že se zaběhla? To vám napíšu do inzerátu a papír snese věcí....je to mlj názor, ale v chovatelství jsem se pár let pohybovala tak jsem vysledovala docela dost.

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (15.7.2016, 15:41)
Tak samozřejmě to beru tak, že bych si štěně přišla vyzvednout k majiteli domů. A to člověk vidí, jestli je to množírna. Ne předávání psa někde na parkovišti nebo na benzince.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.7.2016, 23:19)
Doma Vás vezmou do obýváku a zrovna maj uklizeno. Nepoznáte nic. Pokud by to stěně bylo k očkování a odčervení i cipovany a byla sepsána řádná smlouva se všemi náležitostm, pak dejme tomu, čistě za náklady.

ODPOVĚDĚT
Daniela H. (littlenail) ID 110422 (upraveno 15.7.2016, 14:59)
Raději si vemte štěndo z útulku. Může to být klasická množírna ...
Nebo mírně došetřete, občas se dá sehnat pes s PP i od chovatele.
Zkuste třeba pesweb ....
Neodsuzuji voříšky, ale množírny ANO :-@. Většinou se Vám to pak promítne v platbách u veterináře :-S

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (15.7.2016, 12:36)
Nedala bych a kdo dá, jen podporuje toto množení.

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (brouk1975) ID 297884 (15.7.2016, 13:37)
Tak se divím,ale o psíky z tohoto vrhu je zájem.Lidi to dají...bohužel.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (15.7.2016, 13:43)
Myslím si, že je to všechno v malém povědomí o množení psů mezi širokou veřejností, bohužel. Dobře jste udělala, že jste ho nevzala. (F)

ODPOVĚDĚT
Markéta K. (Markytka76) ID 203192 (15.7.2016, 11:32)
My jsme dali za křížence čokoládu a 1/2 l slivovice. ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (brouk1975) ID 297884 (15.7.2016, 11:19)
Takže je to ,,vyřešené,,Psíka si bere někdo před námi...Takže koukám dál.Ale moc děkuji za vaše názory...Klidně můžete vkládat dál vaše zkušenosti,názory.

ODPOVĚDĚT
Silvie J. (janeckula) ID 73679, mimibazar.cz/janeckula (15.7.2016, 11:27)
na fb je toooolik skupin xxx (plemeno) v nouzi. nebo Psí štěstí. Neskutečné množství štěňat. Udělejte dobrý skutek a nepodporujte blby....
já bych do toho klidně šla, ale protože chci konkrétní plemeno, tak musím šetřit na pp ,-)

ODPOVĚDĚT
Zdena K. (zdenakucerova) ID 17869 (15.7.2016, 11:08)
Ježíš já budu hnusná...ale za to, že někdo neohlídá háravou fenu a obohatí přepsiskovaný svět o další kusy chce peníze???
Vzala bych 1500,- zašla do útulku, tam nechala peníze a vybrala si pejska tam... (F)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (15.7.2016, 19:17)
mám to stejně (F)

ODPOVĚDĚT
Veroniika R. (mema) ID 173056 (15.7.2016, 11:01)
zdarma se dnes darují jen opravdu pouliční směsky. kříženci kříženců..... my máme 7 let kříž. york a schitzu, stála 3 tis. je to úžasný pejsek, zdravá, krásná.... (Y).
1500,- mně přijde adekvátní cena.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.7.2016, 14:29)
Dát 3000 za směsku, to je jasný podporování množírny.

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (15.7.2016, 13:16)
Tak to mi přijde dost 3000 za křížence. Nepochybuji, že je to povahově úžasný pejsek, ono se říká, že kříženci mají skvělou povahu. Ale nikdy jsem opravdu neslyšela, že by někdo platil za křížence. Znám pár lidí co platili za psa bez PP. Nebyli to tedy psi z množíren, jen neměli PP byli alespoň vzhledově čistokrevní. A co mám známé nebo rodinu s kříženci, tak opravdu zadarmo nebo ještě s tou čokoládou nebo flaškou od majitele psa.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.7.2016, 23:31)
Jenže on není rozdíl mezi "ciistokrevnym" psem bez PP a křížencem, protože to jsou obojí kříženci. PP je jen doložení původu, předků, zdravotních testu na dědičné choroby, což "čistokrevný" pes doložit nemůže, když PP nemá. Ono ani nejde o vzhled, ale i o povahu, zdraví atd. Jeden zákazník z práce chodí se zlatým retrivrem bPP. Pes hezký, opravdu vcelku povedený. Jenže! Mámina zlatá retrivrice s PP se jim spustila se sousedovic rotwailerem. Všechna štěňata vypadala jako tatínek, jen to jedno bylo po mamince a to si nechali. Genetika je fakt věda.
Takže nikdy není jistota, že i když vzhled odpovídá, je vše OK. A pokud si za štěňata "čistokrevna" bez PP berou víc, než za náklady na očkování, tak je to pořád malomnozirna.

ODPOVĚDĚT
Monika P. (BRAVO) ID 113874, mimibazar.cz/bravo (15.7.2016, 10:21)
nikdy... takoví psi se dávají zadarmo a majitelé jsou rádi, že si je někdo vezme... obejděte útulky v okolí a určitě najdete nějakého pejska, který Vám bude do konce života vděčný, že jste si ho vzali (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (15.7.2016, 10:27)
Souhlas (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (15.7.2016, 13:27)
Přesně tak (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (15.7.2016, 10:07)
Já tedy z vlastní zkušenosti kříženci se většinou dávali za čokoládu a to tu čokoládu dal majitel psa tomu, kdo si ho bral. Byl rád, že křížence někomu udal. Ještě jsem tedy neviděla, aby někdo platil za křížence. Je teda pravda, že to se jednalo o psy na vesnici.

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (brouk1975) ID 297884 (15.7.2016, 10:22)
Tak tento psík asi bude z bytu.Dávají mu plínky.MOžná psy na vsi neočkují a neodčervují.Já kdysi předávala štěně očkované,odčervené,chtěla jsem 400 Kč za veterináře a pečlivě jsem majitele vybírala.Má se skvěle.

ODPOVĚDĚT
Markéta B. (137) ID 68844 (15.7.2016, 10:00)
asi ano, taky to štěně něco žere. Otázka co z něj nakonec vyroste ,-) ,-) Kolem 1000 je to ok, zadarmo to nikdo nedá a ví proč a pak jsou tady množitelé co množí tzv čistokrevné i když ve výsledku z toho vyroste kdo ví co a klidně lidi zaplatí 5000 a víc ,-)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 21 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>