Podnikatelky a budoucí podnikatelky

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Podnikatelky a budoucí podnikatelky
ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
ZOBRAZIT STARŠÍ PŘÍSPĚVKY Z ARCHÍVU
Celkem: 13 (zobrazuje se 1-10)1, 2 další >>
Dita Střížkova (vláčkodráha) ID 58703, mimibazar.cz/filipek (6.1.2018, 10:01)
(darecek)

Hezký lednový čas vyprodávám E-shop

kdyby někdo měl zájem tak pouze celé oddělení

1. Vláčky dřevěné a doplnky - jako komplet

2. dekorace tapety - samolepky

3. kdo prodává Dedru tak turbany + termovařečka

v případě zájmu prosím na meil aloeie@seznam.cz

děkuji (F)

......
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (verpri) ID 44460, mimibazar.cz/verpri (6.1.2018, 19:54)
Jak to? Končíte?
ODPOVĚDĚT
Dita Střížkova (vláčkodráha) ID 58703, mimibazar.cz/filipek (7.1.2018, 9:33)
nezvládám ho časově. chodím 2 roky do práce a letos jsem fakt dost nestíhala vánoční provoz. Stálo mě to dost siil. Zkouším ho prodat či alespon zboží jinak se zcvoknu. Ted to jde ale musí být do července pryč ,-) ...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (14.12.2017, 17:50)
Asi se mně zadařilo prohodit zboží v objednávkách, zatím přesně nevím, snažím se to řešit ... ale takovouhle reakci jsem ještě za 10 let podnikání nedostala:
Delate si prdel? Fakt dik,ze jste posraly ,co jste mohly. Tohle jsem si neobjednala. To je takovy problem,si ohlidat, kterej debil co bali? Jeste jednou fakt dik,za zniceni dortu.
ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (anib) ID 10545, mimibazar.cz/anib (15.12.2017, 15:10)
je to nemilé, ale doporučuji se Vám nad tím spláchnout. Nic s tím neuděláte a zbytečně si kazíte náladu.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 16:23)
Díky, paní jsem řešení i přes její styl reklamace nabídla a už to dál řešit nebudu. Bohužel jsou i tací mezi námi.
ODPOVĚDĚT
Eva F. (Density) ID 56291, mimibazar.cz/density (15.12.2017, 10:48)
Nic si z toho nedělejte, záměna se může stát. Způsob jakým paní komunikovala, vypovídá jen o ní samotné. Asi se potřebovala na někom povozit. Pusťte to z hlavy (F)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 16:23)
Děkuji, asi tak. Jsou mezi námi různí lidé.
ODPOVĚDĚT
Ivana R. (IvaJ) ID 37256 (15.12.2017, 9:05)
mně teď před vánoci přijít balík s něčím jiným než jsem objednala, tak budu také slušně řečeno naštvaná. Přestože můžu chápat, že se to stát může. Ale co jako dál když jsem s tím počítala a někdo svou chybou způsobí to, že někde budou o vánocích zklamaní. To samé s narozeninami apod. A Vy ještě tady chcete pochopení a útěchu? *-)
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (15.12.2017, 14:15)
a tak hlavně jsme jen lidi a ne roboti...stát se to prostě může, takže nějak nechápu tento váš komentář. můžu být naštvaná, ale nebudu sprostě nadávat prodejci. každý prostě není dokonalost sama a chybovat je lidské [A]
ODPOVĚDĚT
Ivana R. (IvaJ) ID 37256 (15.12.2017, 14:31)
ano, napsat slušně to lze. S tím naprosto souhlasím. Chybovat je lidské a i s tím s Vámi souhlasím. Bohužel, některým chyby prochází, ještě jsou omlouváni, že je to lidské. Běda když chybuje třeba lékař, tam to mnohdy bývá fatální a už to nikdo neomluví a to nejen lékaři, ale jsou i další povolání, kde tak tolerantní bychom nebyli. Já vím, je to rozdíl, ale vždyť chybovat je lidské ,,,, (F)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 16:16)
Nezlobte se, ale nemůžeme přeci srovnávat pokaženou operaci nebo odfláknutou práci lidí u které jde pak o život se špatně zaslanými dekoracemi na dort a o ty v mém příspěvku šlo. Prostě mě čím dál tím víc udivuje jaké mají lidé chování. Opakuji že chápu že je to nepříjemné, obvzlášť u dětských oslav je to hodně citlivé, nicméně na druhou stranu jsem zachránila mnohonásobně víc oslav, kdy si zákaznice vzpomněly ve čt a v pátek měly dekorace na dortu. Opakuji vše se dá řešit. Obrázky jsem skutečně vyměnila s jinou objednávkou, s druhou zákaznicí jsem se dnes domluvila, omluvila se jí, chybně zaslaný obrázek jí ponechala, aby nemusela běhat na poštu, v pondělí pošlu na mé náklady správný a bude vše v klidu a v pohodě.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Č. (kachena) ID 34179 (15.12.2017, 18:08)
Zuzko, rozumím ....

a myslím, že se snažíte to řešit jak nejlépe to jde....

(F)
ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (15.12.2017, 14:38)
Ivanko, vy jste nikdy neudělala chybu ?
ODPOVĚDĚT
Ivana R. (IvaJ) ID 37256 (15.12.2017, 17:37)
udělala, tu udělá každý, ale na druhou stranu se nesnažím to podat tak, aby mě druzí litovali, že ta druhá strana je neomalená a že to se stává a abych nad tím mávla rukou,že o nic nejde. Mně se jenom nelíbí ten fakt, že někdo udělá chybu a ještě se diví, že druhá strana se zlobí, byť tedy i hněv se dá vyjádřit slušnou formou. (F)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 19:24)
Nezlobte se, ale asi jsme se nepochopily. Já se nedivila, že se paní zlobí, chápu to a patří mně to a rozhodně jsem si sem nešla "pro poplácání po zádech" že to nic, to ta zákaznice je divná. Já se pozastavila nad tou formou, takový způsob vyjadřování je pro mě hodně zarážející a nepochopitelný. Celkově mně to tak nějak "dorazilo" když vidím jak se lidé po e-mailech a internetu chovají a to se vůbec neznají. Když čtu na např. FB u celkem normálních diskuzí najednou sprosté příspěvky, přemýšlím kam to spěje, že se lidé klidně takto vyjadřují a jak se asi budou chovat jejich děti když jejich maminka se takto chová. No když vidím některé synovi spolužáky, tak je to bohužel jasné kam to spěje ... :-S
ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (15.12.2017, 19:19)
já z toho vyčetla, že si paní posteskla jen nad slovníkem dotyčné a rozhodně se nediví,že se paní zlobí,ale ten slovník ...ale máme eshopy a slevové portály,takže to znám taky a vím jak jsou lidi přes net namachrovaný a osobně div nelezou do zadku...je to dost smutný a kolikrát jsem se setkala s tím,že my byla zaslána neúplná objednávka,špatně velikost...jiná barva,ale prostě stačí vždy slušně napsat ...a ne hned psát o debilech
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 19:26)
Přesně tak jsem to myslela. Asi je to tím, že máme podobné zkušenosti.
ODPOVĚDĚT
Karel K. (radka165) ID 294550, mimibazar.cz/radka165 (15.12.2017, 12:23)
Paní to měla napsat slušně, jsme jen lidé a ne vulgárně :-o
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 10:44)
Já tomu naprosto rozumím, že je paní naštvaná, ale myslím, že se to dá napsat slušně. Já samozřejmě obratem nabídla paní řešení, byla jsem ochotná poslat a zaplatit třeba EMS jen aby obrázek došel včas a oni měli zachráněnou oslavu. Mně jen udivil ten styl, to se mně ještě nestalo. Bohužel paní nereaguje, tak co mám dělat? Kdybych dělala mrtvého brouka a nereagovala, tak možná pochopím že někdo napíše něco takového, ale takhle ... Asi jsem moc slušně vychovaná
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (15.12.2017, 9:09)
I stížnost se dá napsat s grácií...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 10:45)
Asi tak ... Já beru že je to moje chyba, rozumím že je paní naštvaná, nabídla jsem řešení, ale tohle, no nevím. Přijde mně že letos je před Vánoci v lidech šíleně zloby
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (15.12.2017, 14:21)
já s vámi souhlasím, když vám někdo dokáže napsat, že děkuje, že jste mu zkazila celé svátky a že vám přeje jen to nejhorší a to jen kvůli tomu, že výrobci dojde metráž na ubrus, což vy nemůžete vůbec ovlivnit, vánoce jsou jen hon za něčím a vyprchalo z toho přesně to pěkné, čím byly vánoce kdysi, lidi jsou zlí a podráždění a reagují naprosto přehnaně. přitom se to skoro vždycky dá vyřešit, aby byly spokojené obě strany. jen se musí chtít a být trochu tolerantní (F) naštěstí je to pořád jen promile zákazníků, valná většina zákazníků je milých a pohodových |:o)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 16:31)
Máte pravdu, že jsou to naštěstí jen ojedinělé případy a těch normálních a milých zákazníků je mnohonásobně víc, i když takové zlé reakce prostě nepochopím nikdy. Spoustě jsem oslavy na poslední chvíli zachránila, přišly od nich i krásné e-maily a to potěší a dodá chuť jít dál.
Co se ale teď děje nevím, ale tyhle Vánoce je to tedy extrém. Možná ta anonymita elektronických medií. E-mail nebo FB snesou cokoliv. Když vidím jak se na FB hádají lidé kvůli době zdobení stromečku, Santa versus Ježíšek, papírový kontra bez PP pes, dostatečně dost kvalitní chovná linie u psa, ... no nechápu, ale tolik zloby jsem najednou neviděla a ty slovníky, škoda mluvit ... Radši už nikam nelezu ,-)
ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (15.12.2017, 7:14)
:-o nechapu. Me se ted stalo totez ,-) Objednala jsem synovi obraz. Foto na platno. Dosel mejl, ze zaslano. Druhy den mi vola firma, at to v zadnem pripade neprebiram. Ze to spletli a misto postapo fotky poslali neco jineho. Na muj dotaz , co poslali....ticho. ,-) A pak pan povida: noooo my vam poslali krtecka a jeho pratele. Ja rvala smichy. Predstava, jak muj 28 lety , od prirody nadraty synacek, rozbali krtecka.... :-D. Tak ted cekam na soravny balik. Snad dojde. ,-)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 10:50)
Chápu že je to můj průšvih, bohužel paní se takto vyventilovala a dál už nekomunikuje. Problém je, že s tím sortimentem co mám všichni spěchají celý rok, je jen mizivé procento kdo objedná na oslavu dopředu. Ostatní to chtějí odeslat nejlépe v den objednání a prostě se to stalo. Přiznávám letos podruhé, ale v tom množství ... Navíc vše se dá řešit když se chce
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (15.12.2017, 7:04)
Já mám dnes opačnou zkušenost jako zákazník a jsme dost napěněná...
Zboží objednáno a zaplaceno 22.11.. 4.12. jsem urgovala objednávku, přišla mailem omluva za zpoždění. 7.12. kolegyně vyzvedla v zásilkovně a hodila do krabice.Jedná se o dárky do školní družiny, je jich hodně. Tento týden jsme chystali a zjistili, že nám eshop poslal místo tří krabic s věcma na tvoření v ceně cca 1200,- jen jednu krabici s autodráhou v ceně 500,-. Píšu si s nima od včera celý den, chci, aby napravili chybu a hned odeslali zaplacené zboží - komunikují, ale jsou snad zhulení. Od hlášek typu - omlouváme se za zpoždění, vyplňte si formulář a zboží odešlete zpět, pošta má 12 dní zpoždění a už negarantujeme doručení ( mám zapalcenou zásilkovnu), nakonec domluva, že jim pošlu podací lístek, že jsme poslali zpět a oni mi ihned sledovací číslo. A co myslíte - poslali sledovací číslo toho původního balíku s autodráhou. V pondělí budud muset dárky předávat, takže za další náklady jsem musela v noci objednat jinde a tady se budu muset hádat dál...Telefony samozřejmě neberou.takže komunikace typu - já mail, oni za 2 hodiny odpověď atd...
ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (15.12.2017, 0:15)
jéééé, to je normální +o( přitom stačí slušně napsat, že se stala chyba a my se omluvíme, pošleme správné a dáme dárek jako omluvu...některý lidi jsou prasata...a i některé dámy tady na mmb....kolikrát je mi povědomé jméno, zkusím dát jejich email sem a hele...znám je odsud...tady píšou jak jsou div ne svatý a do emailu jak nevychovanej hajzl
ODPOVĚDĚT
Zuzana Č. (Epikina) ID 25613, mimibazar.cz/epikina (15.12.2017, 10:57)
No já už nějaké ty "rozhořčené" e-maily také dostala, ale s takovým slovníkem zatím nikdy. A hlavně jsem měla šanci chybu nějak napravit, ale paní se jen tímto způsobem vyventilovala a teď už nereaguje ani na emaily ani telefon. A přiznám se že ani nevím co jsem jí tedy špatně poslala a tak trochu si říkám jestli je to vůbec pravda. Ten obrázek si pamatuji, moc často se netiskne, musela bych to s něčím prohodit, ale nikdo jiný se neozval.
ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (15.12.2017, 7:14)
(zip)
ODPOVĚDĚT
Taťána J. (eumoda) ID 549992, mimibazar.cz/eumoda (14.12.2017, 13:34)
.
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (kamkaba) ID 27484, mimibazar.cz/kamkaba (14.12.2017, 11:42)
Prosím je tu někdo kdo účtuje v Pohodě a dokázal by mi poradit - potřebuji zadat doklad (přijatou fakturu) a potřebuji si ji rozdělit na více činnosti (kvůli sledování dotace) lze to nějak udělat. Např. celková faktura je na 5000, 2000 se vztahují k jedné dotaci, 2000 k jiné dotaci a 1000 je bez dotace. Chtěla bych si pomocí činnosti označit dotace, aby se pak dobře dohledaly částky, které se k nim vztahovaly.
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (hralenka) ID 491354, mimibazar.cz/hralenka (15.12.2017, 13:57)
Mě nejvíce vyhovuje založit si samostatnou předkontaci a v dokladech si pak dle jednotlivých dotací rozúčtovávám. Nebo si můžete založit samostatná dotační střediska a také rozúčtujete. (F)
ODPOVĚDĚT
Martina S. (zelenoocka) ID 64457, mimibazar.cz/zelenoocka (14.12.2017, 13:31)
Nevím jak to udělat pomocí činností.
Já rozděluji analyticky, tedy na různé analytické účty. A dotace tohle přímo vyžadují, aby byly náklady související s dotací vedené odděleně.
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (kamkaba) ID 27484, mimibazar.cz/kamkaba (14.12.2017, 13:51)
je zapomněla jsem poznamenat, že se jedná o jednoduché účetnictví (spolek)
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (verpri) ID 44460, mimibazar.cz/verpri (14.12.2017, 23:15)
Účtovala bych to na několikrát. Prostě stejnou fakturu, několik zápisů.
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (kamkaba) ID 27484, mimibazar.cz/kamkaba (15.12.2017, 8:00)
to jsem právě zkusila a ono mi to hned fakturu přečísluje na další číslo z číselné řady *-)
ODPOVĚDĚT
Andrea T. (AaandreaT) ID 44333, mimibazar.cz/aaandreat (14.12.2017, 23:42)
A nejde to v položkách faktury? K jednotlivým částkám uvést činnosti?
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (kamkaba) ID 27484, mimibazar.cz/kamkaba (15.12.2017, 8:01)
zkusím, díky
ODPOVĚDĚT
Vlastimila Z. (tzvzi) ID 68464 (24.11.2017, 11:36)
Pěkný den, proím KH i DPH odeslat elektronicky DO 27.11. PONDĚLÍ nebo do soboty?
ODPOVĚDĚT
Daniela P. (danca78) ID 103721 (24.11.2017, 12:12)
Když vyjde 25-tého na víkend, posouvá se podání na následující pracovní den.
ODPOVĚDĚT
Iveta L. (Zentrichova-apatyka) ID 58604, mimibazar.cz/zentrichova-apatyka (24.11.2017, 11:59)
mám zafixováno, že prostě 25. to tam musí být i kdyby byla sobota, neděle
ODPOVĚDĚT
Silvie K. (ptačůd) ID 175388, mimibazar.cz/ptacud (20.11.2017, 12:36)
Dobrý den,
prosím o radu, zatím se mi to nestalo, nevím, jak postupovat.
Zákaznice mi vrátila zboží vyrobené na zakázku, myslela, že ve 14 denní lhůtě. Nijak mě předem nekontaktovala, prostě mi doma "přistál" balík se vzkazem, že nevyhovuje.
Vím, že u tohoto zboží - výroba na zakázku - na toto nárok nemá. Přesto, nutit jí ho nebudu.
Zboží mi tu bude ležet, možná na něj budu muset dát slevu, abych ho prodala. Možná se opětovně prodá hned. Nevím.
Mám právo si vrácenou částku nějak pokrátit?
Děkuji za odpověď.
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (20.11.2017, 12:38)
bych ji napsala, že podle zákona vrácení ve 14 denní lhůtě nárok nemá a pokud chce at pošle peníze bud ejí to odesláno zpět , případně se ji peníze vráti až po prodeji zboží. (F)
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (6.11.2017, 9:25)
Jdu si postěžovat :-S Zákaznice si udělá objednávku na eshopu, na dobírku. Jedná se o částku něco málo přes 500 kč včetně poštovného. (60 kč poštovné+40 kč dobírka). Balíček si nepřevezme, tak pár dnů před koncem úložní doby posílám automatický email, kde prosím o vyzvednutí. Samozřejmě se nic neděje, balíček se vrátí zpět. Nedá mi to, zavolám zákaznici, proč si balíček nepřevzala. Ta na mě začne nejprve štěkat, že objednávku nedokončila. Což je nesmysl, objednávka nemá ruce, aby se sama dokončila. Pak začne jinak. Nevěděla, že když objednala za tak velkou částku(400 kč bez pošty), tak že bude muset platit poštovné a ještě k tomu tak strašně drahé 8-| Vzápětí začne kolečko nemocnice, samoživitelka, nemoci všeho druhu. Mám toho plné zuby. Nechala si to zaslat do práce, mám normálně sto chutí tam zavolat a zeptat se, jestli opravdu chodí tato zaměstnankyně do práce se sádrou až ke kyčli, se zánětem ledvin, s vyhřezlou ploténkou a s dalšíma asi 20 nemocema naráz. 8-| 100 kč v zadeli a náladu mám z takových lidí zkaženou na celý den. To jsou lidi opravdu tak naivní, že jim nedochází, že tam, kde je doprava zdarma ZOOT apod.je to všechno rozpuštěno v ceně výrobku? Máte někdo taky taková individua, nebo se to lepí jen na mě a v období před vánoci obzvlášť? (zip)
ODPOVĚDĚT
Silvie D. (Silvie-z-usoutlet) ID 549290 (6.11.2017, 14:58)
Tak vratky u oblečení byly vždycky šílené... Nepřevzaté se mi letos celkem vyhýbají, ale je to o náhodě. Někdy jich je spousta, někdy nic. A výmluvy vždycky fikané +o(
- poslala jste pozdě, už jsem to nechtěla - objednala v neděli, poslala jsem v pondělí, v úterý doručovali...
- to jsem vůbec neobjednala já, byla jsem na dovolené, můžu Vám klidně poslat kopii letenky - asi byla někde, kde nejsou počítače, že...
- pošta mi nedala oznámení - posílám DR nebo NP, vždy dostanou minimálně e-mail ode mě, SMS a upozorňovací e-mail na konec úložní doby. Nepočítám, co k tomu ještě dostanou od pošty...
- nebo odešlu a vzápětí mi přijde, že objednávku stornuje, snažím se vysvětlit, že expedovanou objednávku nelze stornovat, nezájem - buď stornujete, nebo nepřevezmu...
Taky mi to vždy zkazí náladu na celý den, těch tisíců, co už v tom poštovném mám...
ODPOVĚDĚT
Kateřina F. (bublinka) ID 20, mimibazar.cz/bublinka (6.11.2017, 10:48)
Já mám letos 13 nevyzvednutých dobírek a 11 odstoupení od kupní smlouvy, letos je to teda rekordní. A to na mě zkouší i vracet zboží po 3 týdnech i dýl...
Už jsem takto 2 balíky nepřevzala, ženské ječely jak sirény +o(
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (6.11.2017, 12:15)
+o( Je to čím dál horší. Jako, že mi madam napíše, že si myslela, když má tak velkou objednávku, že bude poštovné zdarma, jako kde to jsme? Hlavně teda velká objednávka 417 kč??? Kam tohle povede... Ty vratky, to máte pravdu, taky toho mám víc, než kdykoliv předtím a někdy ty způsoby odstoupení od kupní smlouvy opravdu nemají chybu 8-|
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (27.10.2017, 15:38)
DĚJSTVÍ ČTVRTÉ – BOSS NA KONCI LEVELU
Když už náš asistent má svého asistenta, víme, že jsme dorostli do plné velikosti. Jako generální jsme v tolika výborech a radách, že nás děsí jen samotná představa, že bychom mohli na nějakém mítinku strávit víc než deset minut.
Po zbytek času jsme v letadle, na útěku před svým vlastním životním stylem.
Někdy nám trošku vadí všichni ti hluční mladíci, kteří pořád mluví o Googlu, internetu a vůbec takových hloupostech. Člověk už ani nestíhá sledovat, co všechno ti blázínci dělají. Ještě že jsme vloni jmenovali strategického
ředitele přes internet – příležitostně se ho musíme zeptat, jak je to s tou přelomovou strategií.
Pamatujete na tu vinici u Pálavy? No tak ta nám teď říká pane.
Koupili jsme si i pěknou jachtičku, kterou parkujeme v jedné
chorvatské maríně. Ale nejezdíme tam, kdo by na to měl čas. Jó,
čas. Někdy si říkáme, že bychom chtěli být znovu mladí. Mít plno
síly, energie a snad i těch hloupých iluzí. Třeba jako támhleten cucák,
co žmoulá v ruce to svoje veledůležité Blackberry a nemá ještě ani
na pořádné auto. Musíme se někdy zastavit a prohodit s ním nějakou
tu přátelskou větičku. Třeba ho to povzbudí.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (27.10.2017, 15:37)
3. STUPEN MANAGERA - PAN VICEPREZIDENT

O sedm let a osm kilo později. Máme teď mnohem lepší oblek neždřív – jednak už nemusíme lovit slevy v M&S, jednak potřebujeme kvalitní střih, který laskavě skryje léta steaků a těžkého červeného.Firemní politiku si užíváme a mluvíme jako Jan Zlatoústý – tedy kdybyJan Zlatoústý dvacet let makal v marketingu. Kam přijdeme, tam šiftujeme paradigma, sbíráme nízko visící ovoce, proaktivně pákujeme synergie a nacházíme modré oceány. V pauzách mezi nacházením
modrých oceánů jezdíme k všelijakým tyrkysovým mořím a studujeme
další manažerské bible, které budou v módě příští měsíc.
Na služebních cestách opouštíme béžové peklo Mariottů,Radissonů a Hiltonů a postupujeme do ligy Four Seasons. Nárazově se poštěstí i Carlton-Ritz, a to si pak říkáme, že ten kapitalismus opravdu má něco do sebe a že se vedoucí v Artěku přece mýlili.Ve firmě čeká armáda loajálních úředníčků, připravených splnit vše, co se nám v hlavě urodí. A že se tam toho rodí hodně: samé velké akvizice, partnerství a smělé reorganizace. Když už je řečo akvizicích, máme vyhlídnutou i takovou milou viničku na Pálavě, která volá po dobrém správci.
Takovém, jakým jsme teď i my.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (27.10.2017, 15:34)
DEJSTVI 2. - ŘIDITELSKEJ

A pak je z nás ředitel, zatím ještě ne generální,zatím jenom přes něco – přes marketing, přesfinance, často bohužel i přes rozhodný odporpodřízených.
Zažíváme první lety do centrály. Je to zatímjen ekonomickou třídou a obvykle jenom do Pešti nebo do Londýna,ale přesto nám tyto cesty prudce zvedají sebevědomí. Už po třetímletu si při odbavení tváříme jako těžcí globetrotteři a světáckymáváme modrou kartičkou OK Plus. Víme přesně, kolik máme mil,
neboť po každém letu kontrolujeme přičtené bodíky na internetu.
Na hotelovém pokoji pak sledujeme porno a modlíme se, aby nám tozítra napsali na fakturu jako „Komunikační služby.“ Účet totiž půjdeMilušce na proplacení.
Začínáme se obrušovat a rozlišovat v zákulisí nitky, které jsme
před pár lety bůhvíproč neviděli. Teď už víme, že první podmínka postupu v korporaci je silný sponzor. Jednoho dva už máme - musíme zaklepat na dveře.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 13 (zobrazuje se 1-10)1, 2 další >>
© 2004-2018 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Kontakt | Facebook