Podnikatelky a budoucí podnikatelky

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Podnikatelky a budoucí podnikatelky
ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
ZOBRAZIT STARŠÍ PŘÍSPĚVKY Z ARCHÍVU
Celkem: 49 (zobrazuje se 1-10)1, 2, 3, 4, 5 další >>

Vybrané nabídky z našeho Mimibazaru

Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (upraveno 7.5.2020, 15:52)
Uměl by někdo poradit:
1. zákazník si zakoupí zboží, zákazník vyzvedne osobně.
2. zakoupené zboží nevyhovuje, vymění za jiný typ, tentokrát již ne osobně. prodejcem zaplacené poštovné 159Kč, účtované 109,-
3. to opět nevyhovuje, vymění za další typ zboží - prodejcem zaplacené poštovné 109Kč
4. to opět, již potřetí není to pravé - zákazník vrací.

Má zákazník nárok i v posledním případě na vrácení poštovného, když se jedná o vrácení již 2x vyměněného zboží?
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (7.5.2020, 15:41)
ale zákon upravuje jen vrácení zásilky, ne výměnu zboží, ne?
při výměně nemá asi nárok na vrácení poštovného, myslím
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (7.5.2020, 15:43)
no právě. Jenže oni vážně všichni čekají, že prodávající prostě uhradí všechno.
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (7.5.2020, 15:45)
asi jo ( jakože čekají), bohužel
ODPOVĚDĚT
Jana H. (janina3) ID 3383, mimibazar.cz/babystudio-laura (6.5.2020, 12:45)
Holky, nechce se mi volat na FÚ, jdu raději sem pro radu ,-)
Do 17.11. mám potvrzení o příjmu od zaměstnavatele, pak nemám nic, protože řeším nějaký problém ohledně zaměstnání s IP a s právníkem. Když chci teď poslat DAP, mám jim k tomu napsat třeba nějaké čestné prohlášení, že jsem. . . nevím vlastně co? Mám být správně zaměstnaná, ale není to dořešené. Tak třeba že jsem nebyla v registraci ÚP? Nebo jak byste to řešily? U nás je ÚP zavřený, budu to posílat poštou do Chebu.
Moc díky (F)
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (6.5.2020, 17:39)
Ano, přidala bych nějakou vysvětlující přílohu, kde bych popsala, že proto a proto je to období "vynechané". Je to krátká doba, nemyslím, že by se v tom potřebovali podrobněji vrtat.
ODPOVĚDĚT
Jana H. (janina3) ID 3383, mimibazar.cz/babystudio-laura (8.5.2020, 18:04)
Hani, díky (F) Napsala jsem čestné prohlášení, že v 12/2019 jsem nepobírala mzdu od žádného zaměstnavatele ani jsem nebyla registrovaná na ÚP.
Jen teď přemýšlím, jestli jsem to podepsala? ,-)
Jinak jestli si vybavujete mojí kauzu s přechodem práv a povinností na nového zaměstnavatele, tak to má právník, který je vyzval, aby nás zaměstnávali. Oni napsali, že si nemyslí, že by nás měli zaměstnávat, ale ať tedy nastoupíme, dokud se to nevyřeší. Já už měla jinou práci, takže jsem se s nimi dohodla na ukončení. Teď čekáme ještě stále na závěr z Inspektorátu práce a právník chystá výzvu k náhradě ušlé mzdy + kolegyně nastoupila, ale hned v dalším měsíci jim dala výpověď. Takže teď jí ještě dobíhá zkušebka. Snad už do konce května bude pracovat i IP i soudy, aby se to hnulo 8o| Tak už se těším, až to bude ukončené ,-)
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (8.5.2020, 18:40)
Já na vás čas od času myslím, jak to asi pokračuje. Tak pevné nervy a ať je to brzy úspěšně za vámi :o)
ODPOVĚDĚT
Jana H. (janina3) ID 3383, mimibazar.cz/babystudio-laura (10.5.2020, 14:19)
(L)Jé, Hani, to je moc milé (F) (F) (F) (F) Děkuji, já dám pak určitě vědět. Podle právníka to nemůže dopadnout jinak, než dobře. Otázka je jen, jestli zareagují na výzvu a zaplatí nebo budeme muset k soudu. Ale právo je prý zcela jistě na naší straně. Přesně tak, jak jste to od začátku říkala Vy (Y) (L)
ODPOVĚDĚT
Václav M. (dozodo) ID 35140, mimibazar.cz/dozodo (30.4.2020, 18:36)
Dovolím si Vás poprosit o radu:
paní odstoupila od smlouvy ve 14-denní lhůtě - to je v pořádku. Ale balíček zaslala na poštu. Sice na podacím lístku uvedla adresu sídla e-shopu, ale již si zvolila službu NP. No a protože adresa e-shopu se liší od naší nejbližší pošty, zásilka byla přesměrována na poštu, kam dle jejich"tabulek" spadáme, ale od nás vzdálenou. V Obchodních podmínkách máme uvedeno, že zásilky s vráceným zbožím se mají odesílat na adresu... Přesměrování zásilky odmítla ...může vůbec balík zaslat službou ČP na poštu bez toho, aniž by se se mnou dohodla?
Děkuji za rady
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (hralenka) ID 491354, mimibazar.cz/hralenka (1.5.2020, 10:16)
Pokud jste se vzájemně nedohodli na jiném postupu než máte v podmínkách prodeje, v tomto případě na jiné adrese pro příjem balíčku (na adresu pobočky pošty), tak zákazník musí postupovat dle OP a balíček zaslat na adresu Vámi uvedenou (F)
ODPOVĚDĚT
Václav M. (dozodo) ID 35140, mimibazar.cz/dozodo (1.5.2020, 18:34)
Děkuji za utvrzení :-)
ODPOVĚDĚT
Jitka T. (jitka.t.) ID 357513, mimibazar.cz/jitkat (11.4.2020, 19:15)
Dobrý den.
Nevíte prosím někdo, jak je to teď s reklamacemi?
Před více jak měsícem jsme reklamovali mobilní telefon. Dnes (když už jsou prodejny elektra otevřené), se šel přítel do prodejny Datart zeptat, jak to s reklamovaným mobilem vypadá. Tam mu sdělili, že servis kam přístroje zasílají, je uzavřen. Pravděpodobně z důvodu koronaviru. Máme stejná práva při nevyřízení reklamace do 30 dnů jako za normálního stavu (vrácení peněz, výměna za nový výrobek) nebo je teď z důvodu epidemie právo na straně prodejce, že nemohl reklamaci vyřídit z důvodu údajného uzavření servisu?
Děkuj
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367 (16.3.2020, 16:39)
Pro ty co mají Zásilkovny a Parcelshopy a neví jestli jsou ve vyjímce a můžou , nebo nemůžou prodávat zboží co mají na prodejně , tady je konatakt na ministerstvo a operátor poradí.

Tak jsem volala na ministerstvo a můžu prodávat úplně vše co mám na prodejně, jsem ve vyjímce celý sortiment


Informační linka pro živnostníky a podnikatele:
224 854 444


Pro ty co by chtěly remcat, tak mám výdejnu, a někteří chtěli si rychle něco vzít a já jim to odmítla prodat, bo jsem se bála.. Před chvíli jsme se k tomu číslu dostala a zavolala tam
ODPOVĚDĚT
Nikola K. (Kabelkový slon) ID 12287, mimibazar.cz/Kabelkovyslon (16.3.2020, 17:05)
To je to co jsem ti říkala, že máš zavolat, že jsi paní ta a ta a máš takový obchod a oni ti řeknou (Y)
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367 (16.3.2020, 17:40)
Já se fakt těm lidem bála něco prodat . Jen jsem vydávala zásilky . Hodně bylo z lékáren , pilulka a tak , někteří mi volali za tam mají ušité rousky . Asi ten týden zkrátim a nechám jen dojít co jim přijdou z lékáren o čem vím a prdím to . Jen mě mrzí , ze jsem nezavolals rano , no to jsem to číslo nevěděla ani . PPL nám dala odkaz , šle až odpoledne
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (16.3.2020, 16:49)
U nás všechny zásilkovny zavřené, k lékům jsem se nedostala...
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367 (16.3.2020, 16:50)
to je mi líto, zavolejte 216 216 516 oni vám podají ifo, řekněte Vaší situaci (F)
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (16.3.2020, 17:01)
VOlala jsem tam i psala mail, chtěla jsem přesměrovat zásilku na svou adresu, toto mi odepsali:
S ohledem na vzniklou nestandardní situaci není možné Vám umožnit přesměrování jednotlivých zásilek dle Vašich požadavků.

Intenzivně však pracujeme na řešení hromadného přesměrování zásilek na dosud otevřená výdejní místa. Jakmile bychom úspěšně přesměrovali Vaši zásilku a přijali ji na dostupném výdejním místě, budete informování formou SMS zprávy, ve které zároveň naleznete i adresu nového výdejního místa.
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (28.1.2020, 10:48)
Možné je obojí, třeba není podpora v ceně softwaru. Tyhle firmy bych nebrala, s oběma se v případě problémů dost špatně komunikuje. A problém s pokladnou bych teda s automatem řešit nechtěla....
ODPOVĚDĚT
Kristýna F. (kika095) ID 585103 (27.1.2020, 17:25)
Ahoj holky (F)
S přítelem jsme minulý měsíc založili nový eshop https://www.modron.cz/ kde prodáváme především hračky pro děti všech věkových kategorií, ale najdete tam i dárečky k narozeninám, svátkům a podobně. Teď tam máme různé slevy, dopravu zdarma,... Budu ráda pokud mrknete a napíšete svůj názor, jak se vám eshop líbí/nelíbí a co byste popřípadě změnily. A samozřejmě budu ráda pokud objednáte. (child9) (child3) (child5) (G)
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (27.1.2020, 14:20)
Ahoj holky, je tady někdo, kdo by měl přehled a poradil? Budeme teď spadat nově do eet a chceme i nově platby kartou. Takže mám za úkol vybrat pokladnu s eet, tiskárnu a platební terminál. Máme jeden pevný vstup do areálu a jeden mobilní, kde není elektřina,ale můžeme nabíjet přes noc, tedy potřebujeme 2 pokladny/terminály. Jsme sportovní areál, denně máme cca 100 účtenek ( vstupné - různé druhy a občerstvení- jen pár typů nealka a musli tyčky). Zatím koukám na Dotykačku a Markeetu. Máte někdo zkušenosti? S čím jste spokojené a podle čeho jste vybíraly? Moc díky za radu, zatím se v tom topím... (F)
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (11.2.2020, 9:32)
Zkouším znovu, je tu někdo se zkušenostmi? Při zjišťování jsme narazila na docela vysoké paušály od těchto firem, jsem z toho dost zmatená ( paušál za kažou pokladnu, za simky, za terminál,...)
ODPOVĚDĚT
Zdeněk V. (Zdenekvr) ID 549055 (28.1.2020, 10:22)
Zkušenost mám jenom z jiné strany (jako účetní). Hodně chválí Markeetu, vedou si v tom třeba i sklady, spolupráce, když něco nevěděli... Hlavně ne O2, T-mobile. Z toho jsme nikdy nic nedostali nebo to klienti neumí????
ODPOVĚDĚT
Lenka L. (slečinka) ID 65266, mimibazar.cz/slecinka (25.10.2019, 8:22)
Je tu nějaká dobrá duše, která má zkušenosti s prodejem, a všeho kolem toho, s oblečením kupovaném na zahraničním e-shopu a je ochotná poradit? Předem moc děkuji za každý komentář (F) (L)
ODPOVĚDĚT
Štěpánka S. (ŠtěpánkaS) ID 40075, mimibazar.cz/stepuldas (15.5.2019, 11:31)
Hezký den,zdravím účtařky a všechny, potřebuji ještě v roce 2018 zařadit konvektomat, našla jsem 2. odpisová skupina, zařízení na výrobu jídel, nevíte někdo ,-)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 49 (zobrazuje se 1-10)1, 2, 3, 4, 5 další >>
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt