Nespokojenost s prodávajícím p. Hesulová
ludas22
9. 4. 2022, 18:32
Včera jste se registroval a kdy jste tedy s ní obchodoval? Paní nijak nepochybila, že se balík někde zatoulá se může stát... A co na to říkám? Že jste nějaký nervní..
cipofka
9. 4. 2022, 13:46
Od toho máte hodnocení a ne diskuse.
Paní má stovky hodnocení, ani jeden negativ, takže si nemyslím, že by byla chyba na její straně
Paní má stovky hodnocení, ani jeden negativ, takže si nemyslím, že by byla chyba na její straně
máte někdo negativní zkušenost s paní Hesulovou (hesulka)?
Prosím o sdělení.
Balíček mi od ní nedošel a trvalo to 14 dní, než se záležitost vyřešila a než se našel balík.
Paní Hesová ještě omlouvala Zasílkovnu a stála za ní, přitom Zasílkovna pochybila.
Firma neposlala email, ani záznam o vyzvednutí do aplikace!
Závěr omluvy byl, že je chyba ve mě. Syn 14 dní za mnou chodil a ptal se kdy chrániče od paní Hesové přijdou. Co na to říkáte ? Máte někdo podobnou zklušenost? Děkuji
Nakonec paní