Zobrazit přihlášovací formulář

Nespokojenost s prodávajícím p. Hesulová

Avatar
LiborPauer 8. 4. 2022, 17:04
Dobrý den,
máte někdo negativní zkušenost s paní Hesulovou (hesulka)?
Prosím o sdělení.
Balíček mi od ní nedošel a trvalo to 14 dní, než se záležitost vyřešila a než se našel balík.
Paní Hesová ještě omlouvala Zasílkovnu a stála za ní, přitom Zasílkovna pochybila.
Firma neposlala email, ani záznam o vyzvednutí do aplikace!
Závěr omluvy byl, že je chyba ve mě. Syn 14 dní za mnou chodil a ptal se kdy chrániče od paní Hesové přijdou. Co na to říkáte ? Máte někdo podobnou zklušenost? Děkuji
Nakonec paní
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
ludas22 9. 4. 2022, 18:32
Včera jste se registroval a kdy jste tedy s ní obchodoval? :^) Paní nijak nepochybila, že se balík někde zatoulá se může stát... A co na to říkám? Že jste nějaký nervní.. (N) 8-|
cipofka 9. 4. 2022, 13:46
Od toho máte hodnocení a ne diskuse.
Paní má stovky hodnocení, ani jeden negativ, takže si nemyslím, že by byla chyba na její straně (H)
Dajdulík 8. 4. 2022, 18:13
To jste se zaregistroval, abyste tady blábolil kraviny? ,-) :-$

Vybrali jsme pro vás

Kategorie