Zobrazit přihlášovací formulář

Dovolená u moře

Avatar
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
maršmeloun 5. 4. 2020, 12:54
Jdu se jen vypsat a pokud někdo bude vědět, tak budu ráda za každou radu (F). Máme odlet 13.6. Zaplatili jsme zatím 2x zálohu cca 28000kč Zájezd od Blue styl, kupovaný u Invie. Zrušili jsme dovolenou jak nám bylo řečeno od Blue styl u Invie, paní z Invie mi dala podepsaný formulář že storno bude cca 6500kč. Ted mi přišel email od Blue styl, že chtejí ještě zaplat " skutečně vynaložené náklady spojené s naší dovolenou. Z Invie o tom není ani slovo. Ruším pomalu 3 měsíce předem klasické storno. Na chatu mi před týdnem napsali, že Blue styl má storno 1500 na osobu+ pojištění. Máme ještě doplatit 30000kč.
z721976 5. 4. 2020, 20:48
@maršmeloun též mi dnes od Blue style přišel mail ohledně zrušení dovolené,nabízejí voucher s paltností do 31.12.2021+10% navíc nebo vyčkat nebo storno dovolené,kdy mám zaplacenou zálohu cca 28 tis,1.7.mám doplatit cca 16 tis a storno je 24 tis.,také se ohrazují vynaloženými náklady. já tedy vyčkávám,až vláda vydá rozhodnutí o neotevření hranic a poté to budu řešit
drs 6. 4. 2020, 13:09
@z721976 já bych nedoplacela a vzala voucher ,-), raději tam budu mít 28 předplacených, než po doplatku 52 tis ,-),, blue style vrací peníze pouze voucherem, údajně (z dobrého zdroje to vím)
maršmeloun 5. 4. 2020, 21:09
@z721976 Zdeni , mi ale u BS napsali, že musím rušit u Invie přes kterou mám zájezd koupený. Řídila jsem se podle jejich pokynů, zrušila u Invie, kde mi vypočítali storno 6500kc mám na to doklad a teď chce BS takové nehorázné storno 8o|. Fakt to není fér jednání. Já se řídila pokyny Bs.
drs 6. 4. 2020, 13:12
@maršmeloun Vy jednate pouze z prodávajícím!!! A storno může chtít 1500 Kč na osobu jen invie, obraťte se na ČOI !
maršmeloun 6. 4. 2020, 14:36
@drs Ja mam i papir od Invie na 6500kc ale BS poslal email na storno 28000kč.
drs 6. 4. 2020, 16:08
@maršmeloun Storno je jen jedno, nic jim neplaťte a fakt se obraťte na obranu spotřebitelů nebo ČOI
Beatík 6. 4. 2020, 14:05
@drs Pokud má smlouvu o zájezdu podepsanou přímo s Blue style, tak se vše řídí podmínkami BS (H)
drs 6. 4. 2020, 16:18
@Beatík Pokud kupuje přes agenturu což je invia, tak řeši přece s ní by jedině vždycky jedině s agenturou *-)
Beatík 6. 4. 2020, 18:01
@drs Ale ona má smlouvu o zájezdu s CK Blue style, ne s Invií. Ta figuruje pouze jako zprostředkovatel. Účastníkem smluvního vztahu je klient a CK.
maršmeloun 6. 4. 2020, 14:29
@Beatík Miso já to chtěla u Blue styl rušit a bylo mi řečeno od paní z BS že musím u Invie, tam jsem to zrusila mám papír že pouze storno 6500kč od Invie a teď mi přišlo storno od BS 28000kč. tak kde je chyba *-)
Beatík 6. 4. 2020, 14:49
@maršmeloun Já s vámi soucítím, ani nevíte jak. No, storno podmínky se řídí smlouvou, tudíž BS. A dle mého udělala chybu Invia. Koukla se do VOP Blue stylu, viděla částku 1500 na osobu, ale dle mého nedočetla do konce tu větu o účelně vynaložených nákladech. Je to ale můj osobní názor, jak k tomu pravděpodobně došlo.
maršmeloun 6. 4. 2020, 15:14
@Beatík Miso rušila stejny den kamaradka u BS , proto jsem chtela zrušit také ( měly jsme se v rezortu setkat) u Bs mi řekli že musím u Invie. Kamarádka mohla u BS tam talé 0na koupila. Rušila 26.3. storno bylo 1500+pojištění, ja u Invie 27.3. za stejných podmínek jako kamarádka u BS. Včera od BS storno na 28000kč. Za mě jednoznačně sviňarna. No nic beru asi voucher na 37000kč a budu se modlit ať to příští rok má nakou cenu. (F).
z721976 5. 4. 2020, 21:16
@maršmeloun to chápu,že jste naštvaná. Já měla odletět až v srpnu,takže nyní vyčkávám a uvidím,co mi řeknou v červnu,kdy mám v plánu dovolenou zrušit
maršmeloun 5. 4. 2020, 21:21
@z721976 Zdeni napsala jsem jim, ze jsem se řídila dle jejich pokynů a Invie mi vypočítali storno 6500kc na kterém trvám. Uvidím jak se k tomu vyjádří.
drs 5. 4. 2020, 15:55
@maršmeloun Já sem mluvila s fischerem, tak před doplatkem, 60 dní před odletem, se semnou spojí, podle situace-buď zaplatím 1500 Kč na os storno (jako na potvoru nás letos mělo jet hodně 8o| ,) nebo si vemu voucher, vysloveně jsem se ptala na doplatek a nemůže ho nikdo po mě chtít!!! Potom ještě 2.moznost doplatit a doufat že v srpnu odletime a pokud ne měli by vrátit vše!!!
Zrušený účet 5. 4. 2020, 16:10
@drs nevěřila bych jim ani slovo,před týdnem mi navrhovali voucher nebo vrátit finance,po týdnu vše jinak
Zrušený účet 5. 4. 2020, 17:56
@ Nám 13.3. zrušil Exim dovolenou na Velikonoce, vybrali jsme si vrácení peněz, prý to je na účtárně a čeká na proplacení. Nevěřím, že to pošlou. Počkám ještě týden, pak to budu řešit.
drs 5. 4. 2020, 17:42
@ Mně šlo hlavně o to, abych nemusela v červnu doplácet ,-) budu adi brát voucher a doufat.....
drs 5. 4. 2020, 17:42
@ .
maršmeloun 5. 4. 2020, 16:46
@ Zdeni, přesně tak :^). U Blue styl mi rekli před cca týdnem že musím rušit tam kde jsem koupila v našem případě Invie, vše jsem zrušila u Invia, mám papír že pouze storno 6500kč. Brala jsem to za vyřízené a dneska email od Blue styl a chtějí doplatit všechny vynaložené náklady spojené s naší dovolenou. Fakt si se@ou do huby :-p.
Zrušený účet 5. 4. 2020, 15:25
@maršmeloun Jani, my jsme to měli tak, že Invia napřed kontaktovala Firo, ti vyčíslili storno a Invia nám to pak poslala. Je to hnus fialovej. A já ani moc nechápu, že hotely vyberou zálohy a nebudou je vracet - jako proč? Letecké společnosti nebudou vracet peníze za letenky, i když se nikam nepoletí. Proč?? Proč na to má doplatit člověk, kterej na tu dovolenou celej rok šetří. Už teď nevrací peníze ani těm, co měli odlet v březnu, poslat jim teď nějaké peníze, to je pro mě sázka do loterie a na to fakt nemám. A vím, že já bych neměla ani na pozdější tahanice, i když bych třeba byla v právu. Tak hodně štěstí (F)
maršmeloun 5. 4. 2020, 15:33
@ Danuš, vidíte a včera jsem vám psala úplně něco jiného a dneska toto. Nakonec prý jde poukaz na částku co je zaplacená, nemusí se doplatit. Tak to riskneme (F)
Zrušený účet 5. 4. 2020, 13:34
@maršmeloun Jani, komunikujte jen s Invií. Tohle je tedy pořádná sviňárna.
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:55
@ Evi také mi to přijde jako pěkný podraz. Řekli mi ze musim rušit kde jsem koupila Invie , tam mi dali papír na 6500 kc storno a dneska ten email +o(.
e-sladkyspanek.cz 5. 4. 2020, 14:19
@maršmeloun Blustyle. To teď děla všem , je toho plný fejs. Cestovka nejedna podle podmínek co má . Pochopim, ze lidi přemlouva, ale nepochopím ty podrazy s ceny storna teď. Kdyby férově přiznala, ze hotovost nemá dokud se nedomluvi s hotely , tak to klient pochopí . Takhle dneska vím, ze i kdyby měli zamzibar za stovku tak s nimi už nikdy nikam nepoletim .
Zrušený účet 5. 4. 2020, 14:39
@e-sladkyspanek.cz to samé dělá Fischer,měli jsem v úterý letět a kopíruji mail od nich Ministerstvo pro místní rozvoj, jako legislativní a dozorující orgán pro subjekty v cestovním ruchu, ve svém stanovisku ze dne 30. 3. 2020, doporučilo cestovním kancelářím nabízet poukazy jako jednu z alternativ pro řešení nastalé situace v souvislosti s šířením koronaviru, a to v případě, pokud není na místě přesunutí zájezdu na pozdější termín. Úplné znění stanoviska naleznete zde. https://mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo​ Také Asociace cestovních kanceláří České republiky, ve své tiskové zprávě ujišťuje zákazníky o tom, že přijetí poukazu je v momentální situaci vhodným řešením, kdy poukaz je plně pojištěný proti případnému úpadku cestovní kanceláře. https://www.ackcr.cz/tiskove-zpravy/tz-spolecna-tiskova-zprava-asociaci-cestovnich-kancelari-ceske-republiky-zakaznikum/ Při výkonu práv v době nouzového stavu by k sobě účastníci smluvního vztahu měli přistupovat ohleduplně, s trpělivostí a přihlédnutím k mimořádné situaci, v níž se druhá strana může nacházet. Pokud naši nabídku nepřijmete, máte právo se obrátit na mimosoudní řízení spotřebitelských sporů ADR, které je vedené u České obchodní inspekce. Podrobnosti o řízení naleznete zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/ Vážený zákazníku, v současné době je varianta poukazu jediným možným řešením ze strany naší společnosti. Prosím přijměte toto stanovisko jako konečné. Chceme Vás ujistit, že jsme připraveni dostát všem našim závazkům a věříme, že přijmete naši nabídku smírného řešení nastalé situace. Cestovní kancelář FISCHER, a.s.
Beatík 5. 4. 2020, 14:30
@e-sladkyspanek.cz Blue style se chová úplně stejné jako ostatní cestovky.
e-sladkyspanek.cz 5. 4. 2020, 14:31
@Beatík Tak vím jen o Čedoku a já snimi mám i tak nedobrou zkušenost z loňského pobytu
maršmeloun 5. 4. 2020, 15:54
@e-sladkyspanek.cz Lítáme s Blue styl 2 až 3 krát do roka a vzdy super , nemůžu si jinak stěžovat.
Beatík 5. 4. 2020, 14:41
@e-sladkyspanek.cz Chová se tak i Fischer.
maršmeloun 5. 4. 2020, 15:37
@Beatík Miso, přesně tak , všechny CK obratili a chovají se :-(
macekd 5. 4. 2020, 14:28
@e-sladkyspanek.cz No jo Marti, ale oni mají přece smlouvu s Invií. To je sice překupník, ale do smluvního vztahu klient = Invia, by se pořádající CK míchat přece neměla. Pokud ovšem v podmínkách Invie není zašitá větička... Já bych trvala pouze na komunikaci s Invií jako smluvním partnerem, s BS bych se asi bavit odmítla. Zaplatila bych storno Invii a nechala si od nich písemně potvrdit, že jsme vyrovnaní a zbytek zálohy mi pošlou do... (F)
e-sladkyspanek.cz 5. 4. 2020, 14:30
@macekd Hele . I když to kupovali přes Invii , žák podepsali smlouvu s B/S.
maršmeloun 5. 4. 2020, 14:33
@e-sladkyspanek.cz Marti kdyz jsem chtela rušit u Blue styl, řekli že musim u Invie, kde jsem koupila. to jsem zrušila, mám od 8nvie i papír na storno 6500kc a dnes mi přišel email od Blue styl.
sieta 5. 4. 2020, 14:23
@e-sladkyspanek.cz já jsem tak ráda, že jsme se letos na to vyprdli a řekli jsme si, že si něco koupíme na last. Mě by klepla pepka
e-sladkyspanek.cz 5. 4. 2020, 14:26
@sieta Já vůbec neplánovala. Teda kdyby mi loni nevyfoukli poslední dvě místa na Maledivy v září za 24tis/ os na 15 dni . Tak asi taky trnu
Zrušený účet 5. 4. 2020, 14:13
@maršmeloun A Invie komunikuje nebo je zavřená? Hlavně nic dalšího neplaťte.
maršmeloun 5. 4. 2020, 15:43
@ Evi, budu tam volat zítra. Ano normálně s nami udali storno na 6500kč. Email od Blue styl přišel dneska po obědě (zip)
macekd 5. 4. 2020, 13:19
@maršmeloun No ale Vy nemáte přece smlouvu s Blue sty, ale s Invií. Jednala bych pouze s Invií, vůbec nerozumím tomu, proč se do toho pletou. Nebo jdte podepisovali i něco s nimi? Vím, že Invis prodává zájezdy Blue stal, ale smlouva je jasně daná, ne?
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:23
@macekd Ja jsem z toho úplně 8-|. Mam papir od Invie na 6500kč od 27.3. A dneska ten email od Blue styl.
macekd 5. 4. 2020, 13:34
@maršmeloun A Jani, vy jste s Blue stale něco podepisovali? Ono to nakonec vypadá, že překupník Invia má někde v podmínkách, že storno poplatky se řídí jednotlivými podmínkami CK, které zájezdy pořádají. Ve vašem případě BS. No, nechci být špatný prorok, ale vypadá to blbě. Ve čtvrtek byl rozhovor se zástupcem CK ( poslouchala jsem to v autě, nevím které ) a ten docela logicky vysvětloval, že CK bohužel nebude mít na to vrátit peníze klientům. Protože je prostě nemá, zaplatila dopravu, poplatky, hotely, atd. A jim ty peníze taky nikdo nevrátí. Takže voucher se momentálně jeví jako ideální řešení jak nepřijít o peníze. Sám přiznal, že to není fér, ale pokud CK oznámí krach, nedostanou klienti ani to. Mohou se obrátit na soud, ale to bude trvat roky... Je to smutné, ale s tímto bohužel nepočítal nikdo. Proto asi vytahují jednotlivé body podmínek, které by za normálních okolností člověk bral jako banalitu, ke které nemůže dojít... Přeji pevné nervy (F)
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:53
@macekd Marcel přemýšlíme, ze doplatime a necháme voucher, nic lepšího nás nenapadá *-)
šíma 5. 4. 2020, 14:05
@maršmeloun A varianta voucher v ceně zaplacené zálohy nelze?
maršmeloun 5. 4. 2020, 14:06
@šíma Bohužel to nejde, musíse doplatit celý zajezd :-(
Beatík 5. 4. 2020, 14:33
@maršmeloun Jani, ale vždyť BS má na stránkách, že vystavuje poukaz ve výši zaplacené zálohy *-) Máte podepsanou smlouvu s BS nebo s Invií? My, když měli zájezd přes Invii, měli jsme smlouvu přímo s CK.
maršmeloun 5. 4. 2020, 14:37
@Beatík Mišo , tak to jsem špatně pochopila (F). Mela jsem za to že se musí doplatit celá castka *-) ze začátku to tak určitě i bylo *-)
macekd 5. 4. 2020, 13:59
@maršmeloun To v momentální situaci vypadá jako nejlepší řešení. Měly by být pojištěné státem, ty cestovky vracení peněz nemají šanci ustát. Protože pochybuju, že s majiteli hotelů a provozovateli služeb se dohodnou na vrácení zaplacených záloh... Pro Vás bohužel to znamená, že bezúročně půjčíte CK peníze, ale zase o ně nepříjdete. Rozhodování v této situaci je těžké, mění se to velmi rychle (F)
Zrušený účet 5. 4. 2020, 14:11
@macekd CK jsou povinně pojištěné proti úpadku u pojiš´toven - je otázkou,zda-li,pokud krachnou vššechny,na to pojištovny mít budou a nekrachnou taky...ale to už jsme u diskuse ekonomických dopadů,je jistě,že to odnesou ti běžní lidé,a´t už to jsou jen finance již vložené na dovolenou,to jen třešnička na dortu
macekd 5. 4. 2020, 14:18
@ No právě, jasně že jsou pojištěné, ale... kdy a co všechno pojišťovny uznají, to je otázka. A kolik peněz z toho dostane potom klient? Takže volba je podle mě dvojí - přijít o peníze hned, nebo doplatit zájezd a dostat voucher, který by měl být zajištěný státem a ne pojišťovnou. Nevím, jestli nakonec tohle vláda schválila, nejsem naštěstí v této situaci. Ale že to cestovky nemůžou ustát a vyplácet zálohy, to je teď už jasné...
Zrušený účet 5. 4. 2020, 14:55
@macekd u nás ani o zálohu nejde,od konce ledna máme zaplacený velikonoční pobyt a nikdo se s námi nebaví - myslím o vrácení financí,kteréžto v obch. podmínkách i dle zákona mají bezodkladně v případě neuskutečnění cesty vyplatit,stát by se měl starat nejen o cestovky,ale i o jiné subjekty a nedělá to,právě v thle krizích by měl mít stát jasno,no,ale co chtít,když ten hlavní myslí jen na sebe,že
macekd 5. 4. 2020, 17:57
@ To je naprd. No věřím, že tohle vrátí, čekají do poslední chvíle, bohužel. Ale co mě teda nemile překvapuje, že pořád prodávají zájezdy, i když na 99% ví, že lidi neodjedou např. tohle https://dovolena.invia.cz/?nl_locality_id%5B0%5D=195&nl_category_id%5B0%5D=5&nl_locality_parent_id%5B0%5D=195 to jako fakt ??
Beatík 5. 4. 2020, 13:23
@macekd No nevím, jak je to teď, ale my i když jsme objednávali přes Invii, tak smlouvu jsme i tak měli podepsanou přímo s CK.
Beatík 5. 4. 2020, 13:02
@maršmeloun Kopíruji z VOP V případech neuvedených v odst. 6.2.1. VSP vzniká Blue Style za výše uvedených podmínek nárok na odstupné ve výši na straně Blue Style skutečně vzniklých nákladů, nejméně však: • v případě odstoupení od smlouvy nejpozději 60 dní (včetně) před zahájením čerpání služeb uvedených v potvrzení: 1 500 Kč za každého cestujícího uvedeného ve smlouvě;.....
Beatík 5. 4. 2020, 13:01
@maršmeloun Tak teď jsem se dívala do VOP Blue style s opravdu tsm větu o vynaložených nákladech mají, bohužel.
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:14
@Beatík Miso kamarádka rušila u Blue styl týden před náma a nic takového neplatila. Rušili jsme v lednu syna a nic neplatila. Od Invie mám papír že pouze storno 1500+ pojištění. Jsem zklamaná lítáme s nima 2 až3 x ročně a nepřijde mi to fér.
ošla 5. 4. 2020, 13:35
@maršmeloun A ke komu je teď co fér?
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:59
@ošla Samozřejmě že k nikomu, jde o to ze kdyz jsem chrela rušit u Blue styl, tak mi řekli že musím u Invie Zrušila jsem jak mi řekli u Invie kde mám i papir na storno 6500kc a dneska mi prijde od Blue styl, že si ještě strhnout další peníze, tak to není opravdu vůči nám fér :´(
Brůs 5. 4. 2020, 13:02
@Beatík To bych pochopila, kdyby proste zrusila dovolenou. Ale je situace, ze ona jet chce, ale nejde to. Proc by mela platit?
minak 5. 4. 2020, 14:15
@Brůs No v tom případě ale neměla nic stornovat a cestovka sama by se jí musela ozvat, že odletět nelze a vrátit peníze.
Beatík 5. 4. 2020, 13:05
@Brůs No tak to ale není. Záleží, kdy je odlet. A jestli je třeba v červnu nebo v červenci, tak nikdo neví, jestli to v tu dobu bude ještě zakázané a no to CK hrají. V tuto dobu bohužel platí podmínky, jako kdyby to rušila z vlastní vůle.
Brůs 5. 4. 2020, 12:59
@maršmeloun Pro tebe je ale partner Invia, ne? :^)
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:17
@Brůs Radu ano, pred stornem mi z Blue styl řekli ze musim řešit s Invii, od ní mám papir na 6500 storna a ted mi přišel email od Blue styl, že si chtějí strhnout i ty naklady. Ze si je nestrhli za Jakuba v lednu kdy se on rušil *-).
Beatík 5. 4. 2020, 12:58
@maršmeloun Jani, to je to samé jako jsme měli my, ale u Čedoku. Ono totiž ve všeobecných podmínkách je uvedena částka např.min 1500,-, ale pak je tam také věta "ve výši skutečně vynaložených nákladů". Pravděpodobně to dosud CK moc neuplatňovaly, ale teď vzhledem k situaci začly. A pokud to je v podmínkách, tak na to právo opravdu mají. Máji už naprr.zaplacené hotely, letenky... Z tohoto důvodu jsme se nakonec rozhodli pro voucher ve výši 110% zaplacené zálohy.
Hella 5. 4. 2020, 12:58
@maršmeloun Jani, jsme na tom úplně stejně. Odlet máme 13.7.2020, stornovala jsem 23.3. Teď mi přišlo vyčíslení, že 28.000 Kč si nechají. Přitom podle smluvních podmínek je náš stornopoplatek 1500 Kč/osoba. Vůbec nevím, co s tím (N) 8o| :-(.
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:26
@Hella Helen kamaradka rusila týden před námi od Blue styl a zaplatila skutečně jen 1500 + storno.a o tyden později toto +o(.
Hella 5. 4. 2020, 13:29
@maršmeloun Si vyčítám, že jsem to nezrušila o týden dříve, jak jsem původně chtěla ... :-@ 8o|.
Beatík 5. 4. 2020, 13:00
@Hella A jakou máte CK?
Hella 5. 4. 2020, 13:02
@Beatík Blue Style.
Beatík 5. 4. 2020, 13:03
@Hella No ale tak to opravdu maji v podmínkách, kopíruji pod Janu.
maršmeloun 5. 4. 2020, 13:29
@Beatík Ale oni by snad měli ty naklady dokázat doložit *-) takto si můžou vyčíslit nehorázné sumy :-@
Beatík 5. 4. 2020, 13:36
@maršmeloun Četla jsem k tomu vyjádření právníka. Stačí, když vám jen případně rozepíší za co ty náklady jsou. Nic nemusí dokládat fakturami atd. To by měly za povinnost až v případě soudního sporu. Samotnému klientovi nic dokládat nemusí.
Hella 5. 4. 2020, 13:05
@Beatík Ano, vím, četla jsem to. Jen jsem předpokládala, že to bude 1500 Kč/osoba, když odlet byl až 13.7. Holt si nechám vystavit poukat :-S.
Beatík 5. 4. 2020, 13:07
@Hella No my jsme ze stejného důvodu narazili u Čedoku. Prosté to teď budou uplatňovat všechny CK. Je to smutné, ale je to tak.
Hella 5. 4. 2020, 13:11
@Beatík Prosím a nevíte, zda by částka na poukazu měla být navýšena o těch 10%, který nabízejí navíc? Mám tam uvedenou jen částku, kteoru jsem uhradila. Děkuji.
Zrušený účet 5. 4. 2020, 13:15
@Hella nepočítejte s 10%,když ptáčka lapali,pěkně mu zpívali a pak se už ani ennmáhali oznámit,že žádných 10% nebude
sieta (upraveno) 5. 4. 2020, 13:48
@ mě by zajímalo, co by bylo, i kdyby zázračně covid brzo vymizel a mohlo by se vše vrátit do normálu i včetně otevření hranic, zda by ještě někdo s CK cestoval, když takhle s klienty vydrbávají. Myslím, že je konec cestovek, jak jsme je znali, protože už asi málokdo po téhle zkušenosti půjde s nima do nějaké spolupráce. Přestože chápu i ty cestovky, nikdo na takovou situaci nebyl připraven.
Hella 5. 4. 2020, 13:20
@ Ani by mi to nepřekvapilo. My teď máme uhrazenou zálohu cca 30 tisíc a odstupné si naúčtovali 28 tisíc. To si raději nechám vystavit poukaz, než o peníze přijít :-o.
Beatík 5. 4. 2020, 13:13
@Hella No a Blue style ten bonus 10% také nabízí?
Hella 5. 4. 2020, 13:16
@Beatík Ano, nabízí. Kopíruji: "Poskytneme Vám poukaz na Váš nový zájezd v hodnotě 100 % uhrazených prostředků a k tomu ještě navíc získáte benefit 10 % jako slevu z Vašeho nového zájezdu." Těch 10% tedy bude odečteno až při objednávce, jestli jsem to dobře pochopila.
maršmeloun 5. 4. 2020, 14:31
@Hella Můžu se prosím zeptat, ten voucher je na jiz zaplacenou částku např my máme 28000kč nebo musím vše doplatit a potom dostanu voucher na celou částku zájezdů? Mám z toho hlavu jak pátrací balón 8-|
Beatík 5. 4. 2020, 13:24
@Hella Jo, tak to mají jinak než Čedok. Ano, podle toho vám dají slevu % na zájezd, který si pak zakoupíte.
Hella 5. 4. 2020, 13:30
@Beatík Jen se "děsím" toho, aby ceny zájezdů za rok nebyly daleko vyšší ....
ošla 5. 4. 2020, 13:36
@Hella Ony taky nemusí být žádné, kolik si myslíte, že to ustojí cestovek?
Zrušený účet 5. 4. 2020, 13:35
@Hella Ceny zájezdů za rok budou mnohem vyšší, je jasné že ty ztráty se někam promítnout musí.
Lacey 4. 4. 2020, 16:18
Dávám odkaz na zajímavý "nebulvární" článek pro ty, kterým se nechce platit ty nehorázné stornopoplatky a stejně jako já dosud marně pátrali po tom, zda je možné odmítnout voucher. https://www.investujeme.cz/clanky/koronavirus-a-storno-dovolene-jake-mate-moznosti/
lososak1 4. 4. 2020, 17:02
@Lacey Problém bude v tom, že cestovky nic platit nechtějí. Doporučuji shlédnout stanovisko šéfa asociace cestovních kanceláří, který mluvil v závěru tohoto týdne na ČT24. Natvrdo tam řekl, že žádné peníze vracet nebudou, ač vědí, že jim to zákon ukládá. Takže budou hrát o čas, co to půjde.
Lacey 4. 4. 2020, 17:38
@lososak1 Mno, podle mě mají CK dvě možnosti - buď se zachovají slušně, s klienty budou komunikovat a nabídnou jim rozumné storno (např. Fischer) nebo zajímavou kompenzaci (např. Alexandria - voucher s navýšenou hodnotou) nebo se vydají tou druhou cestou (případ "naší" CK) a pak mohou očekávat příval žalob od samotných klientů i jejich právních zástupců. Zákon je zákon, smlouva je smlouva a pokud nebudou mít peníze na vypořádání... jsou přece pojištěni. Šikovný právník z nich dostane i penále z prodlení. Oni by mi jej také účtovali.
Beatík 4. 4. 2020, 17:43
@Lacey No a kdy máte odlet? Na tom dost záleží. Já také řešila, protože jsem nebyla spokojena s výší stornopoplatků, ale nakonec jsme (snad) vyřešili k oboustranné spokojenosti.
Lacey 4. 4. 2020, 18:17
@Beatík Koukám, níž píšete že vám storno vyčíslili na cca 70% celkové ceny. Takže tipuji... Čedok? Pokud ano, co vám tedy nabídli? My máme odlet v polovině července.
Beatík 4. 4. 2020, 18:30
@Lacey Ano Čedok. Bylo několik možností 1) zrušit se zaplacením stornopoplatků 2) změna termínu 3) voucher ve výši 110% ze zaplacené zálohy Pak byla teda ještě možnost vyčkat, zda bude možné zájezdy uskutečnit a nebo bude stále zákaz, pak by došlo ke zrušení ze strany CK. Ale nechtělo se nám čekat + bychom museli teď o Velikonocích doplatit zbytek a to odmítám.
Lacey 5. 4. 2020, 12:14
@Beatík Ano nám nabízí to samé, jen voucher bez bonifikace (= bezúročná půjčka). Proto jsem rozhodnutá chtít zpět peníze. Jelikož je budoucnost nejistá, nikdo neví co bude za rok, jak porostou ceny za zájezdy a pojištění; a také, nechci být limitována výběrem dovolené u jediné CK. To si raději vrácenou částku uložím na spořící účet a příští rok se svobodně rozhodnu, zda na dovolenou chci jet (zda je to bezpečné, může se stát, že mzv vydá jen nedoporučení, a ti s vouchery pak buď odletí na vlastní riziko (pojišťovny to již určitě budou mít ve smlouvách patřičně ošetřené) nebo budou muset draze stornovat), a se kterou cestovkou. Momentálně to vidím na Fischera. Nejférovější přístup. A co se týká prohlášení, že CK nebudou vracet peníze - právník mě ujistil, že musí.
Jarpra 5. 4. 2020, 12:27
@Lacey Pozor, Fischer moc férový není. Brácha chtěla zrušit dovolenou a neustále mu říkají a píší, že ještě vyčkat, vyčkat a vyčkat. Vůbec nereagují na to, že to chce zrušit. Ba dokonce mu řekli, že do června možná i odletí (Itálie - Kalábrie). Tak nevím
Beatík 5. 4. 2020, 12:26
@Lacey No vrátit peníze musí, ale pouze v případě, že v době vašeho odletu nebude možnost vycestovat, nebo se bude jednat o rizikovou zemi atd. Pokud možnost vycestování bude, ale zrušíte to vy, nic vám vracet nemusí. Co se týká limitu výběru dovolené, tak nám nic nebrání tomu jet k moři klidně s jinou CK a voucher uplatníme na dovolenou v ČR.
Lacey 5. 4. 2020, 15:22
@Beatík Předpokládám, že ta možnost nebude, vše tomu nasvědčuje. Dovolenou v ČR si domluvím sama, na to nepotřebuji cestovku. Navíc, nedokážu si představit co by mi nabídli za 80 tisíc, leda že by šel voucher rozdělit a protáhnout na další roky, to je ale to, co je nejisté - podmínky využití voucheru, musela bych je vidět, třeba u Čedoku jsem četla, že poukaz na dovolenou u moře lze použít opět jen na dovolenou u moře, teď to ale nemůžu dohledat... možná smazali. Vše se pořád mění..... Nemyslím to nijak zle vůči vám. Osobně jsem ale rozhodnuta, počkat až to zruší oni a žádat zpět peníze, v krajním případě i prostřednictvím právního zástupce.
Beatík 5. 4. 2020, 16:12
@Lacey Tak hodně štěstí a trpělivosti, obávám se, že bez právního zástupce to nepůjde. Nevěřte tomu, že CK budou samy aktivně vracet. A tím, že se vůbec nikam lítat nebude, bych si už také nebyla úplně jistá. I Prymula připustil, že v létě do některých destinací může být povoleno. Jinak my máme zaplacenou zálohu cca 14 tis. A čekat nehodlám, protože bych musela celé doplatit. Nevím, kde jste četla o poukazu, ale Čedok má stále na stránkách, že lze využít na jakýkoli zájezd z nabídky napříč všemi typ zájezdů.
Lacey 5. 4. 2020, 17:38
@Beatík Tak jsem to našla. Šlo tam o tu Změnu zájezdu. Kopíruji: Cestovní kancelář Čedok nabízí bezplatnou změnu zájezdu za těchto podmínek: změnu zájezdu ZDARMA je možné provést pouze jednou, možnost změny ZDARMA platí pro rezervace vytvořené v období 20. 02. – 31. 03. 2020 a s termínem odletu/odjezdu v rozmezí 05. 04. 2020 – 31. 10. 2020, možnost změny ZDARMA se týká leteckých pobytových zájezdů ze sezóny Zima 2019/2020 a Léto 2020 + zájezdů vlastní dopravou (nelze využít na zájezdy v ČR a poznávací zájezdy) a nelze změnit ani například letecký pobytový zájezd za zájezd v ČR apod., změnu zájezdu ZDARMA lze provést maximálně do 21 dní před odjezdem na daný zájezd, délka pobytu nového zájezdu musí odpovídat délce původního zájezdu, nebo být delší, zvýhodněné parkování a jiné benefity mohou klienti čerpat za stejné ceny jako v době původní rezervace, pro nový zájezd vždy platí cena, platná ke dni změny. O voucherech, pravda, nic nepíší, přesné podmínky využití jsem ale nenašla. Na stránkách Čedoku je teď jen ten reklamní leták s "velkými písmeny". "Malá" chybí...
Beatík 5. 4. 2020, 17:54
@Lacey Ale píší. Dole, jak je věta časté dotazy a odpovědi naleznete zde, tak klikněte na to ZDE http://www.cedok.cz/novinky/covid-19/
Lacey 5. 4. 2020, 16:58
@Beatík Je mi to jasné, už jsem s ním předběžně domluvená, pokud to bude potřeba. Na 14 tisíc bych si ten poukaz také vzala, jsem ale v jiné situaci.
Zrušený účet 5. 4. 2020, 15:31
@Lacey my už v té situaci jsme,kdy nám to zrušili,ale peníze zpět mít asi nebudeme
Lacey 5. 4. 2020, 16:50
@ Proč myslíte? Já tak nějak získala dojem (na základě určitých informací), že s těmi, co se nenechají zastrašit a ukáží, že to myslí vážně, např. pošlou výzvu prostřednictvím právního zástupce, se raději vyrovnají a ostatní nechají čeeekaaat... a budou jim nutit ty vouchery. Oni prý vyvíjejí tlak na vládu ať nám je nařídí přijímat, ta to ale jen doporučila, ať to uděláme v rámci solidarity. Osobně chápu, že jsou na tom zle, ale způsob, jakým se postavili ke stornopoplatkům (vždyť jim poukazy na ty předplacené služby aerolinek a hoteliérů zůstávají, mohou je znovu prodat), navýšení-nenavýšení hodnoty voucheru viz vaše zkušenost, četla jsem ten otevřený dopis vládě, kde uvádí, že: cituji: "Firmy v cestovním ruchu zaměstnávají desítky tisíc kvalifikovaných lidí, jejichž mzdy jsou významně vyšší než medián mezd v ČR" a chtějí mimo odpuštění zdr a soc pojištění "příspěvek minimálně do výše 50 % z hrubých mezd do výše 1,5-násobku mediánu mezd v ČR po dobu trvání nouzového stavu a následující dva měsíce", se mi prostě nelíbí. Kdyby se chtěli domluvit na nějakém splátkovém kalendáři, ok, ale tento přístup... no nevím. Napadá mě něco jako "Ztráta důvěry?" Z tohoto i důvodů co jsem uváděla výše (nejistá situace za rok, možné zvýšení cen zájezdů, pojištění, žádné zhodnocení částky, kterou jim na rok vlastně "půjčím" ) budu chtít zpět hotovost. Nebo jak dopadli zodpovědní lyžaři, kteří neodcestovali těsně před vyhlášením nouzového stavu. Musí platit 100% storno s odůvodněním CK, že vláda vycestování do Itálie pouze "nedoporučila". Teď vláda "doporučuje" přijetí poukazů, my to ale nemusíme udělat, podle této logiky.
Zrušený účet 5. 4. 2020, 12:29
@Beatík zatím se k tomu teda Fischer nemá,aby nám to vrátil,myslím,že 8.4. neodletíme
Beatík 5. 4. 2020, 12:31
@ No já mám s Fischerem taky špatnou zkušenost, sice z jiného soudku (reklamace), ale bohužel.
Zrušený účet 5. 4. 2020, 12:23
@Lacey ???Fischer - jak nejférovější postup - měli jsem odletět 8.4. do Egypta,nejprve z jejich strany nabídka voucher +10%,bylo mi jich líto,tak jsme na to přistoupili,asi po týdnu přišel vote mail - buď voucher bez 10% nebo změna termínu,což se mne dotklo,páč ani slůvko o slíbených (i mailem) 10%. Načež jsem požádala dle smlouvy o vrácení financí,odpověděli,že mám jen ty 2 možnosti a neboať se mimosiudně obrátím kamsi - z jejich strany pak nastal mrtvý brouk - žádné solidní jednání (N)
Lacey 5. 4. 2020, 15:34
@ Aha, nooo, dobré vědět... Využila bych tu třetí možnost na vašem místě. K té férovosti - myslela jsem ohledně výše stornopoplatků. Pokud jsem to dobře pochopila, těm co mají odlet za dlouho, počítají 1500,- na osobu, kdežto třeba Čedok skoro 70% celkové ceny zájezdu.
maršmeloun 5. 4. 2020, 20:37
@Lacey Ne jenom Čedok ale i Blue styl +o(. CK obrátili ze dne na den (zip).Člověk se v tom nevyzná |-).
šíma 4. 4. 2020, 18:05
@Beatík Na kolik vám to nakonec spočítali?
Beatík 4. 4. 2020, 18:26
@šíma Částka zůstala stejná, ale nakonec jsem storno vzala zpět (neměli jsme ještě ani podepsáno) a počkala týden. Pak už se pro zajezdy s naším termínem nabízely i jiné možnosti. Takže nakonec jsme se rozhodli pro voucher, který je ve výši zaplacené zálohy + 10% bonus.
Zrušený účet 4. 4. 2020, 14:52
Zdravím (C) nedávno jsme tu řešili letošní dovolenou a její storna a já mám ještě dotaz. Podařilo se mi spojit s Invií, domluvit se na stornu. Poslali mi vyčíslené strono, to jsem podepsala a naskenovala zpět a čekala jsem nějaké podklady kolik a kam poslat. A je ticho po pěšině. Doataz zní - za jak dlouho od odeslání strona vám přišli nějaké platební pokyny?? Já už to chci mít z krku. Děkuji.
hanyzka 4. 4. 2020, 17:46
@ My řešili storno s Alexandrii....a platební podklady jsme měli na to formuláři o stornu (F)
Zrušený účet 4. 4. 2020, 17:59
@hanyzka Tak to my nemáme, jen nám to vyčíslili, podepsala jsem a odeslala zpět. a od té doby je ticho po pěšině. Děkuji (F)
maršmeloun 4. 4. 2020, 19:13
@ Danuš manžel rušil minulý týden ve čtvrtek přimo na pobočce. Dostal pouze papir o zrušení ( musel si o něj říct) a máme prý čekat :^). Tak čekáme. Storno máme 1500kč na osobu + pojištění. Žádný číslo účtu nikdo nechtěl *-)jsem zvědavá do kdy se vyjádří a pošlou peníze.
kajan 28. 3. 2020, 10:33
www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null" target="_blank" title="https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cestovni-kancelare-zaviraji-provozovny-klienti-se-nedovolaji-96291?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null" class="link--blue link">https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cestovni-kancelare-zaviraji-provozovny-klienti-se-nedovolaji-96291?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Chemlona 28. 3. 2020, 11:23
@kajan Mě napadlo, že si zkusím objednat zájezd, které stále prodávají, jestli mi zavolají a já budu moci stornovat svůj původní zájezd. (smich) Jinak také dělají mrtvé brouky. Tak nějak jsem se smířila, že jsme přišli cca o 15 tisíc zálohy, zbytek rozhodně nezaplatím. Poprvé v životě jsem koupila zájezd na first a fakt se to vyplatilo. ,-)
maršmeloun 28. 3. 2020, 16:51
@Chemlona Jsem opravdu teď nasrana ( bez omluvy). Koupili jsme zájezd v prosinci , zaplatila jsem zalohu + pojištění. V lednu syn zjistil, že s námi nemůže letět kvůli závěrečným zkouškám, ano jeho blbost. Storno bylo 1500kč pojištění zaplatit nechtěli. Udála se nová smlouva, už bez syna. V pátek šel manžel zrušit zájezd a oni si strhli 1500kc na osobu + pojištění ( u syna ho nestrhli) ale strhli ho ted a to syn na smlouvě vúbec není +o(. Včera to manžel nekontaktoval a teď na to čumím. Kamarádka rušila také a jí pojištění nestrhli. Oboje Invie
Kiki33 28. 3. 2020, 11:55
@Chemlona Jsem na tom podobně jako vy, poprvé v životě jsem koupila dovolenou na first minute, a takto to dopadlo. Jen my už jí máme zaplacenou celou :-S
Chemlona 28. 3. 2020, 16:41
@Kiki33 Tak to mě mrzí. :-( Člověk si musí říci, že zdraví je přednější.
Zrušený účet 28. 3. 2020, 9:28
@ošla Doufám, že ty vouchery nedají do zákona. Lidi budou potřebovat peníze- na jídlo, bydlení - to voucherem nezaplatí. A pokud ck zkrachují, tak jsou pojištěné. https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo
ošla 28. 3. 2020, 9:35
@ Já se přiznám, ze to vůbec nesleduji, letame a cestujeme po vlastní ose. Jen na mě skočil na fcb tento příspěvek, tak jsem to sem vzhledem k několik dni probíhající diskuzi dala.
Zrušený účet 28. 3. 2020, 9:38
@ošla My většinou taky, jen občas vezmeme hotel přes ck. Přijde mi děsné, jak se ck chovají, chtějí z lidí tahat další peníze a ty už nikdy nikdo neuvidí.
STŘELEC 28. 3. 2020, 9:35
@ obávám se, že by k tomu i mohlo dojít :-S
slunisluni 28. 3. 2020, 9:24
@ošla posunem si všichni zájezdy na tento návod? není to spíš návod a hromadnou sebevraždu sebe a svých blízkých? :^)
Kiki33 28. 3. 2020, 8:04
Letos jsme měli jet po 15 letech k moři, s dětmi poprvé, takže ty se neskutečně těšily. Zatím jsme vždy jezdili na dovolenou jenom po ČR. Dovolenou už máme celou zaplacenou. Storno poplatek činí 60% ceny zájezdu 8o| Takže asi budeme čekat, jak se situace v CK vyvine dál. Peníze samozřejmě vracet nechtějí, nabízí jenom vouchery na pozdější datum , momentálně ale jenom pro ty, kteří mají zájezd s dřívějším datem odjezdu. My máme jet až v červenci. Bohužel nevěřím, že se do července situace uklidní tak, aby bylo možné odjet. A i kdyby odjezd byl možný, stejně bych nikam nejela, měla bych strach.
STŘELEC 28. 3. 2020, 9:08
@Kiki33 Pravděpodobně se budou vydávat kryté wouchery ( asi jen pokud ck nebude mít peníze ) na 2020/2021, jinak wouchery si už můžete vzít klidně sama i teď - něco jako garantovaná platba státu ( prosazuje to teď mmr). A i u těch pak ( opět jen jak mi tvrdili) bude se moci provést 1x změna termínu dovolené. Ale budou platit jen pro tu danou cestovku u které teď máte zájezd, která Vám to vydá. Vše by mělo být v nejbližší době vyřešeno a dáno na veřejnost. Tak uvidíme co z nich vyleze.
kremilek 28. 3. 2020, 8:12
@Kiki33 Pokud ale budou zavřené hranice, tak jak se to plánuje, tak Vám budou muset vrátit celou částku.
danima3 28. 3. 2020, 8:21
@kremilek Hlavně bych musela doposlat dalších 30tis. A to jim už fakt nepošlu. Při nejhorším přijdu o těch 14, co jsem jim už poslala.
Beatík 28. 3. 2020, 8:32
@danima3 Tak to jsme na tom podobně. Po nás také chtějí doplatit zbytek. Ale jaká je reálna šance, že oak vše vrátí, těžko říct. Začínám se smiřovat s tím, že o zálohy přijdeme.
danima3 28. 3. 2020, 8:45
@Beatík Jj, kdybych nestornovala, tak bych to musela doplatit, a to teď, když vím, že v květnu nikam nepojedu, fakt nedám. Peníze budeme potřebovat. Co když manžel skončí na 60%, já můžu klidně onemocnět. Jsem v předních liniích. Raději to mít na účtu. Jsem ochotna vzít si na vratku voucher při nejhorším, ale solidárne jim nechávat 48 tis., to fakt ne.
Chemlona 28. 3. 2020, 16:54
@danima3 Mám to stejně, za zálohu jsem ochotná si vzít si voucher, ale zbytek cca 30 tis nedoplatím! Manžela na 60% už mám a vůbec netuším jestli to jeho firma ustojí. Takže netuším zda příští rok budou myšlenky na nějakou dovolenou. Cestovky mě štvou, protože lžou, do poslední chvíle prodávaly a pořádaly zájezdy do Itálie s tím, že nějaký COVID-19 je jen obyčejná chřipka.
Beatík 28. 3. 2020, 9:02
@danima3 No já jsem doma na OČR se školkovým dítětem a ješte dlouho budu. Takže ne, že by se doma peníze nehodily. Máme doplácet 13.4., takže do té doby to musím vyřešit.
Beatík 28. 3. 2020, 8:18
@kremilek To je sice pravda, ale vy si myslite,že za 3-4 měsíce budou mít CK dostatek peněz, aby je ihned lidem vracely? Těžko, nemají na to peniaze už teď a situace se bude zhoršovat.
Beatík 28. 3. 2020, 8:09
@Kiki33 U jaké to máte CK? Nám vyčíslili storno na cca 70% ceny :-@ Odlet v červnu, takže také vyčkáváme.
Dajdulík 27. 3. 2020, 19:38
Dnes jsem poslala Eximu odstoupení od smlouvy - storno. Přemlouvali mě, ať vyčkám. Volala jsem tam, znova přemlouvání. Nic méně pak mi poslali smlouvu se stornem k podpisu a potvrdili převzetí, tak jsem zvědavá, jestli vrátí peníze a nechají si storno poplatek 1500 na osobu dle všeobecných podmínek. Četla jsem, že už CK Aeolus je v insolvenci. :-$
Zrušený účet 27. 3. 2020, 19:44
@Dajdulík Nám Exim poslal info hned ten den, co byl vyhlášený nouzový stav, že nám ruší zájezd do Maďarska na Velikonoce, nabídli peníze nebo změnu termínu. Je to dva týdny a nic nepřišlo, nechce se jim platit...
Dajdulík 27. 3. 2020, 19:51
@ Právě oni mají peníze u dodavatelů služeb a nebudou mít na vypořádání klientů. Vy dostanete asi celou částku, ale kdo ví kdy.
Beatík 27. 3. 2020, 10:56
Tady je článek pro ty, kdo nechápou, proč všichni ruší dovolené a nevyčkávají až CK zájezd zruší sama (H) http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/638781/cestovky-se-brani-vraceni-penez-prosi-o-pochopeni-dovolena-se-stane-vysadou-tvrdi.html
ifasi 26. 3. 2020, 13:55
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ https://www.ak-ds.cz/cs/clanky/storno-poplatek-pri-zruseni-zajezdu-do-destinace-s-vyskytem-koronaviru-06032020 Paragraf 2535 občanského zákoníku , ministerstvo - nevím které, by mělo vydat nějaký závazný pokyn pro cestovky
Ketty 26. 3. 2020, 19:11
@ifasi CK Fischer radí počkat, ale je ochotna mi zájezd na srpen stornovat za 1490 na osobu. Samozřejmě nabízí výměnu termínu destinace... za 1 kč ještě 2 týdny před odletem. Já se bojím, že v červenci už budou bez peněz a nedostanu nic. Asi raději oželím 4,5 tisíce. Student agency - jazykový pobyt - prosí o strpení, srpen prý budou řešit nejdříve v květnu - tam mám bohužel zaplaceno 100% ceny a nenechává mě to klidnou. Já osobně nevěřím tomu, že by se z nás někdo v srpnu cákal v moři a to, že dcera odletí na jazykové pobyt na Maltu vidím naprosto nereálně.
JaneLT 26. 3. 2020, 19:56
@Ketty Renatko prosím a máte zaplacenou už celou dovolenou? My máme jen zálohu, doplatek v květnu a odlet máme 9.7. Také přes CK Fischer
Ketty 27. 3. 2020, 22:56
@JaneLT Celou ne, ale protože jsme 2x 3 a máme 3 pokoje, tak jsem bnakonec zaplatila asi 60 %
JaneLT 29. 3. 2020, 14:43
@Ketty Renatko, tak my se dnes nakonec rozhodli pro storno na ten cervenec, dle zname z CA se jeste letat nebude a pokud by jsme doplatili zbytek, penize nam nevrati ale daji nam voucher, coz nechceme, radeji, pokud by to bylo mozne, vezmeme v pozdejsi dobe a budeli to uz mozne, nejaky last.
Ivanita 28. 3. 2020, 8:31
@Ketty Renatko prosím a jak jste kontaktovala Fisher. Jsme na tom obdobně, máme rezerv. 2 pokoje pro 5 osob v Řecku na začátku července a zaplacené 2x2 zálohy, doplatek v červnu (ta největší část). Storno 1500 na osobu mi nepřijde tak nejhorší varianta, protože mám taky strach že cestovky budou krachovat a nedostaneme nic. Vyřídila jste to přes konkrétní osobu, s kterou jste zájezd domlouvala, nebo jste je kontaktovala nějak centrálně? Moc děkuji
Ketty 29. 3. 2020, 15:56
@Ivanita Napsali mi, že pokud chci storno, tak na e-mail administrativa.cc@fischer.cz mám napsat žádost. včera jsem to udělal a uvidíme.
sarachl 29. 3. 2020, 16:04
@Ketty stornovali jsme taky u Fischera. Telefonicky nám oznámili, že máme kontaktovat stejný mail, jak jste uvedla. Psala jsem už 17.3. a stále nemám odpověď. Chce to trpělivost, protože toho mají strašně moc. (F)
Ketty 29. 3. 2020, 15:54
@Ivanita Napsali mi, že pokud chci storno, tak na e-mail administrativa.cc@fischer.cz mám napsat žádost. včera jsem to udělal a uvidíme.
dami73 26. 3. 2020, 10:41
Poradíte, prosím, jestli se dá na netu někde stáhnout nějaký tiskopis k odstoupení od smlouvy s CK? Na žádné číslo se nejde dovolat, jsou přetíženi.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie