Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
Baronka (upraveno) 21. 6. 2021, 15:07
.
Pegoušek (upraveno) 18. 10. 2021, 15:44
.
nmartina 2. 6. 2021, 11:54
@Pegoušek Dobrý den, 100% souhlasím a dlouhodobě si myslím, že pokud platím nejvyšší členství, mělo by to mít nějakou vyšší úroveň a výhody - a já pocit, že mám za "křišťálové" členství kromě kapacity a aktualizací i něco navíc nemám. Snad jen stále menší a menší prodeje a spouuuooostu nechtěné reklamy.... Na druhou stranu, abych byla fér a jen nekritizovala, pokud je nějaký problém provozního charakteru a dotazuji se na podpoře, odezva je vždy pružná, rychlá....tam není co vytknout (ale v tuto chvíli o tom diskuze není).
labakan 2. 6. 2021, 11:50
@Pegoušek Členství zde je opravdu neúměrně drahé a naprosto neodpovídající nabízeným službám. Když to porovnám s pronájmem eshopu, tak si klepu na hlavu, že tu ještě jsem. Pokud se nevzapamtují, budu požadovat odstoupení od smlouvy pro nedodržení podmínek. Tohle jsou totiž opravdu vyhozené peníze, žádné zákazníky to nepřivede.... Jít naostro s takto nedořešenou funkčností, to je opravdu majstrštyk. To si jen tak někdo nedovolí. +o(
e-sladkyspanek.cz 2. 6. 2021, 10:55
Mělo být pod inzerátem,, navštívit celé album. Děsně to zdržuje, rozbalit lištu a dostat se do alba a i pro potencionální zákazníky. Ti prostě odejdou. neví jak dál.
sieta 2. 6. 2021, 11:10
@e-sladkyspanek.cz Chtěla jsem to včera vyzkoušet a objednat E. tričko a je to velmi náročná procedura. Anonymní tričko viselo uprostřed obrazovky, nešlo se dopátrat, kdo ho prodává, musela jsem vyjet a pak si chtít prohlídnout celé album je taky vyšší dívčí. No triko jsem nekoupila
venus01 2. 6. 2021, 10:33
Dobrý den, na stránkách MMB jsem od roku 2007. Moc mě to mrzí, že se stránky stávají více a více nepřehledné. Já osobně mám problém se v zde vyznat a to mi věřte, že jsem na stránkách MMB trávila za tu dobu mnoho času. Mimibazar přichází o své klientky zcela zbytečně. Stačilo by opravdu vrátit původní verzi - jednoduchost a přehlednost. Václava
kotyna 2. 6. 2021, 9:17
Zdravím, .... nová verze ani mně NEVYHOVUJE. (N) Za mě nepřehledné. Proč měníte něco co léta funguje... 8-|... je to opravdu strašné, VŮBEC mě nebaví nakupovat - hledat úlovky... ani u mých oblíbených inzerentů ne,.... špatně se orientuju, je to nepřehledné... fakt se mi tato změna vůůůůbec nelíbí (palice) (zurim) a HLAVNĚ mě tam obtěžují REKLAMY!!!!!!!!
Boruwka3 2. 6. 2021, 13:16
@kotyna přesně tak, po delší době jsem chtěla vybrat něco pro dceru, mimibazar využívám od roku snad 2008, ale současná nabídka je absolutně strašná. Nepřehledná, zahlcující reklamy, vůbec mě to nebaví si cokoliv vybrat. Takže jsem nevybrala nic, akorát jsem otrávená. Přimlouvám se za starou fungující verzi
Kinďa 2. 6. 2021, 9:09
Je to hrůza a děs (N) (N) (N) (N) (N) prosím vrátit ten původní a radši přemýšlet jak dostat zpět všechny ty zákazníky a opět fungovat jako ten nejlepší mimibazárek
MARIALE 3. 6. 2021, 7:19
@Kinďa Táni,naprosto souhlasím,tohle je děs za spoustu peněz,nikdo se tu nevyzná,a všichni komplet přijdou o zákazníky *-) *-) *-) *-) *-)
hanatran 2. 6. 2021, 12:15
@Kinďa Naprosto souhlasím. (clamp)
kaira 2. 6. 2021, 8:39
to srdíčko u inzerátu znamená co,prosím.Ještě se zeptám po nezaplacení za jak dlouho se album zcela vymaže. (F)
Nany 2 2. 6. 2021, 8:19
Také nespokojenost,raději zpět ten starý
SunnyTouch (upraveno) 2. 6. 2021, 1:29
Prosím Vás, to Vaše IGNORANSTVÍ A PLKY jak je vše jen o zvyku, že si určitě zvykneme... Víte co, sama si kupte a zaplaťte třeba Škodu Octavii a pak si mlčky zvykejte na starou "stodvacítku". MY VŠICHNI JSME SI KOUPILI A ZAPLATILI ZCELA JINOU SLUŽBU NEŽ SE NÁM NYNÍ SNAŽÍTE VNUTIT, TJ. MY VŠICHNI JSME OPRÁVNĚNI OD TÉTO SMLOUVY ODSTOUPIT A VY BUDETE POVINNI NÁM VRÁTIT NAŠE PENÍZE. Nevycházím z údivu jak NAIVNĚ si myslíte, že tímto paskvilem navýšíte počet členů MMB, který trvale klesá a hádejte co bude dál!? :-D Vaší jedinou a poslední šancí je vrátit zpátky původní MIMIBAZAR.. Ať je minimálně možnost volby starý versus nový a uvidíte kolik nás bude chodit na kterou verzi. Ty změny zde již delší dobu působí, že to dělá tristní amatér. Kontraproduktivní změny pro změny. Je mi líto, že jsem na MMB v podstatě od jeho založení, že jsem před nedávnem zaplatila členství na další období a jednoznačně se budu orientovat na jiné inzertní platformy. FUNUS MIMIBAZARU SE ZDAŘIL. AKORÁT NECHÁPU PROČ JSTE HO ROVNOU JEDNODUŠE JEN CELÝ NEZRUŠILI.
adminka Lucka 2. 6. 2021, 9:58
@SunnyTouch Chápu, co se tím snažíte říct, ale ta situace je poněkud jiná. Jak sama trefně zmiňujete, MMB trvale klesá. Myslíte si, že by se ten trend změnil, pokud by vše zůstalo při starém? Je tady několik názorů na to, že už zde léta neprodávají, prodávají či nakupují jinde..např. na Vinted, na FB. Je to totiž snadno dostupné z mobilu, není přetextováno, zjistili, že primárně prodává fotka. My jsme touto změnou neobjevili žádnou ameriku, jdeme cestou webů, které fungují. Uvědomuju si, že Mimibazar byl vnímán jako něco výjimečného, něco jiného a svého času to skvěle fungovalo. Nicméně ten čas jaksi pominul a pokud ty změny neuděláme, tak pomine zcela. Rozhodně to není žádné ignoranství. Není žádná jiná cesta.
katkajohny 5. 6. 2021, 22:41
@adminka Lucka Doba MMB kdy jely aukce Nextíku a bazarový prodej je dávno pryč. Není to vinou vaší zastaralé aplikace,ale v dnešní době se nikomu nemůže vyplatit koupit jeté tričko z H&M za 70,-Kč + pošta,když nové věci koupíte za stejnou nebo nižší cenu.Tohle se vyplatilo tak před 15 lety,kdy byla mateřská 2600,-Kč ,nebylo přemarketováno a pošta stála 24,-Kč.Nebyly chytré mobily,facebook teprve začínal.... V dnešní době,kdy všechny lepší eshopy nabízí poštu zdarma a i vratku zdarma - kdo by tu nakupoval ? Malý prodejce se nikdy nemůže vyrovnat eshopům typu Zalando,AboutYou - které mají skladem desetitisíce kusů zboží. Stačí jeden klik na facebooku a seženete si stejnou věc ve svém okolí bez poštovného.... Možná by se s tím mělo smířit i vedení. Ať uděláte cokoli,už to tady nikdy nepofrčí,tak jako tehdy....
Oša 6. 6. 2021, 10:00
@katkajohny Taky to tak citim.Ale zas, provazel me dvema tehotenstvimi, jsem tu 15 let a rada vzpominam jak zivo a veselo tu byvalo. To nejmensi co ted muzu udelat je, nedelat jim ten konec jeste tezsi, nadavanim a kritizovanim jim nepomuzu. Jde to tu k sipku uz dele, dnes je vsechno dostupnejsi a uz ztraci smysl. Rozhodli se vyzkouset neco, cemu veri, ze by mohlo pomoct. Ten stary uz jen preziva, treba ten novy nekdo objevi a privede k zivotu tak, jako pred lety Bohdanuv prvotni web. Bylo to tu fajn. Podle Bubika jsem se ucila varit, prozivala jsem tu porody nejen malych Bubiku, ale i dalsich.Tunila jsem kocarky a byt podle Kytice, prochechtala se nekolika vecery kdyz jste se tu rozjely. Mrzi me, ze nektere uz tu dnes nemohou diskutovat, i kdyby tisickrat chtely. Priznavam, jsem tu z nostalgie. Nenasla jsem jiny web, kde bych se citila dobre a mela potrebu se vracet.Treba vinted se tu vychvaluje a mne prijde hrozny a nakupovani tam me neba.Jsem divna. ,-)
katkajohny 6. 6. 2021, 10:25
@Oša Já to tady naštěstí objevila až když měla starší dcera cca 2,5 roku,takže můžu s klidem říct,že jsem se jí fakt věnovala a neseděla u MMB :-D ,-) Já to tady mám ráda pořád.Jeden rok jsem tady asi rok nebyla,protože jsem byla vytížená v práci a člověk sem prostě rok,měsíc ,týden nepřijde....a pořád to tu žije svým životem (Y).A může sem naskočit,pořád je tu někdo na rychlý pokec,pořád se tu něco nebo někdo řeší ,-) Jakým směrem se tu budou ubírat obchody ať už nového nebo bazarového zboží je mi naštěstí úplně jedno.Jedno by mi nebylo,kdyby zanikla tahle NAŠE DISKUZE. Ale že vedení se zmítá v nějaké schizofrenii / smíchaná stará a nová verze /- pardon,ale jinak se nedá tohle "vylepšení" nazvat.Že tu neposlouchají a nereflektují na výzvy těch prodejců,co si tu platí to nejdražší členství,že ten vzhled nemá ani hlavu ani patu - nepochopím (zip) (zip) (zip)
Oša 6. 6. 2021, 11:22
@katkajohny ,-) A tak já jsem se tu registrovala taky až když staršímu byly 4, diskuzi objevila až po čase a času tu netrávila zas tolik. Přispívala jsem minimálně, myslím, že mě tu zná asi tak tolik lidí, co by se na prstech jedné ruky spočítalo. Spíš jsem to tu dočítala zpětně a bavila se, to mi nesežralo tolik času jako tu sedět a diskutovat online. ,-) Měli jsme tak pomalý internet, že bych u toho zestárla a zešedivěla a děti by mi vykaly. Ale když mi bylo ouvej, nebo jsem si s něčím nevěděla rady, věděla jsem kam jít. Já mám pocit, že prodej z druhé ruky už nikdy nebude to, co dřív a princip, na kterém MMB vznikl už fungovat nikdy nebude...nemám už malé děti, abych to úplně objektivně posoudila, ale já jsem si dlouho myslela, že MMB bude směřovat k předělání na portál malých prodejců nového dětského zboží, že to bude takový virtuální obchodní dům pro malé české prodejce, vše pod jednou střechou. Něco jako kdysi bývalo Patro.cz, ale zaměřené hlavně na děti a rodiče. Ten nový koncept co rozjíždí mě překvapil a nepovažuji ho za úplně šťastně nastartovaný. A mrzí mě to. Asi hlavně kvůli téhle diskuzi, kvůli partě lidí co se tu objevuje, protože některé jsem si virtuálně oblíbila...a některé tedy zas fakt ne. To je život na MMB. Takový barevný. ,-) Možná ten nový MMB nastartuje nějaká nová generace, která není odkojená tím starým a bude otevřenější něčemu novému.
yva 6. 6. 2021, 10:35
@katkajohny Mám tu pár oblíbených prodejců u kterých nakupuju (Lego (pst) ). Sleduji v podstatě denně, co přidávají. Jedna paní přidávala denně aspoň něco, někdy větší vklady. Od zveřejnění tohoto "vylepšení" nepřidala nic, a už ani neaktualizuje. Na jiném prodejním webu je aktivní stále... Tak asi tak. Takto to zřejmě dopadne hodně často... :-(
frini 6. 6. 2021, 8:56
@katkajohny Trefa do černého (F)
Zrušený účet 6. 6. 2021, 8:40
@katkajohny (F) přesné!!
cervenka 6. 6. 2021, 8:26
@katkajohny Je to tak.... (Y)
SarinaK 6. 6. 2021, 8:17
@katkajohny Shrnuto naprosto přesně, výstižně a není co dodat.
slunisluni 6. 6. 2021, 9:17
@SarinaK Mimac zaspal dobu a ted to nedozene. Ani youtubery, ani zaplacenymi diskutery.
SunnyTouch 5. 6. 2021, 22:35
@adminka Lucka A vy si myslíte, že, že tímto pokusným pseudovylepšením něco zachraňujete a ne jen raketově urychlujete konec MMB?? Logicky přijdete i o ty reklamy. Každopádně děkuji za tipy na konkurenci, u které inzerovat. P.S.: Amerika se píše s kapitálkou :-) P.S.S.: Toto je můj poslední příspěvek, postupně stahuji své inzeráty a své placené členství již nebudu prodlužovat. MMB KONČÍ V PROPADLIŠTI DĚJIN.
SunnyTouch 5. 6. 2021, 22:27
@adminka Lucka A vy si myslíte, že, že tímto pokusným pseudovylepšením něco zachraňujete a ne jen raketově urychlujete konec MMB?? Logicky přijdete i o ty reklamy. Každopádně děkuji za tipy na konkurenci, u které inzerovat. P.S.: Amerika se píše s kapitálkou :-) P.S.S.: Toto je můj poslední příspěvek, postupně stahuji své inzeráty a své placené členství již nebudu prodlužovat. MMB KONČÍ V PROPADLIŠTI DĚJIN.
MarZavi 3. 6. 2021, 21:55
@adminka Lucka Fotka prodává, to ano. Ale bez textu je nedostatečná. Mě zrovna na MMB vyhovuje, že je v inzerátu text - popis oblečení a hlavně rozměry. Přece nebudu kupovat jen podle fotky. Pro mě jsou texty důležité a to mi třeba chybí na FB. Když otvírám inzeráty na Marketplace, tak tam kromě fotky a názvu věci nic dalšího velmi často nenajdu (až na výjimky, je to tam doplněno ale je nutné se tam proklikat). A na takové inzeráty vám přijde xxx zbytečných dotazů typu "je to volné?" jaká je to velikost"? atd. Je to především otravná komunikace od lidí, kteří si to nakonec nekoupí nebo se vůbec neozvou. Momentálně v nové verzi MMB ani není vidět, jestli věc nabízím zdarma k objednávce, nebo věnuji. Prostě tam chybí cena a na první pohled to znamená jen, že jsem cenu zapomněla uvést.
Baronka 2. 6. 2021, 11:53
@adminka Lucka Prosím Vás, paní adminko, a ta Vaše cesta je tedy komplet zahltit můj vlastní placený prostor cizími reklamami ? Bude tedy poplatek za členství komplet zrušen, když Vám můj prostor již iks krát uhradili jiní ? Nebo jak to vlastně zamýšlíte ? Víte, cítím, a asi nejen já, že tohle je z Vaší strany dost vyčůrané a hlavně ne moc solidní. Obzvlášť pro ty, co jsou zde již řadu řadu let. Na to nikdo nepomyslel ? A ty neustálé řeči o pokroku (zip) jsou tedy značně liché … 100+ uživatelů Vám tu jasně demonstruje svůj názor a stejně si stále vedete svou !
adminka Lucka 2. 6. 2021, 13:45
@Baronka Jen zopakuji, že počet reklamních ploch se oproti původní verzi nezměnil. Reklama vpravo se přizpůsobila šířce sloupce a reklamy budou optimalizovány. Více jak 65 % uživatelů přichází na Mimibazar z telefonu a toto číslo stále roste. Pokud zákazník prohlíží inzeráty komerčního prodejce na telefonu, žádné reklamy nezobrazujeme.
yva 6. 6. 2021, 9:35
@adminka Lucka Lucko adminko, ale ty změny by měly být takové, aby bylo ovládání intuitivní. Na tom, co jste předložili, ale nic intuitivního není! Obsluhu tady toho nabízeného paskvilu se budou muset prodejci i nakupující zdlouhavě učit. Navíc formou pokus omyl. Prdejci by to možná i absolvovali, pokud by měli výhled na to, že to bude fungovat. Jenže fungovat to nebude, pokud se na to vyprdnou nakupující. A ti se na to vyprdnou, protože kdekoliv jinde ta obsluha intuitivní je a nemusejí se ničím proklikávat, učit se v kterém kroku kam kliknout, kde co najít, jak přejít mezi levely, co vše zatrhnout... Znovu opakuji. Ukažte mi jednoho jediného uživatele z kterékoliv strany (prodejců či nakoupujících), který by vám tohle pochválil. Sleduju to tady už mnoho dní a není to nic jiného, než kritika, rozhořčení a frustrace. A postoj "z vrchu Mimibazaru" je: "Vy všichni jste blázni, jenom my jsme letadla..."
Zrušený účet 6. 6. 2021, 10:10
@yva Yv, možná nechápu úplně dostatečně, vše prý se dělá pro mobilní aplikace a přehlednost. Nakupovala jsem v pohodě již dávno předtím z mobilu. Teď už mám problém. A to MMB znám. A ty ostatní se budou určitě preklikavat a hledat, zkoumat, na to se vyprdnou....
minak 6. 6. 2021, 9:53
@yva já spíš vidím postoj " však vy si zvyknete ".....ale to je omyl, protože tohle je děs a zvykat si nehodlám.... (zip)
yva 6. 6. 2021, 9:54
@minak Mně to spíš přijde jako "My víme líp než vy, co vlastně chcete a potřebujete..." +o(
minak 6. 6. 2021, 10:24
@yva no to taky ,-) ale není to dobrý postoj a dopadne to bohužel špatně.... +o(
Dedida 2. 6. 2021, 11:08
@adminka Lucka Promiňte, ale musíte vidět i Vy, že tohle tedy rozhodně není ta správná cesta. Opravdu nevidím žádná pozitiva. Dnešní vklad, který jsem sledovala kvůli nákupu, byl pro mě utrpením, otrávil mě (Jen ta cesta, než jsem se dostala ke svým oblíbeným..). Tohle nechci absolvovat...
Januška 2. 6. 2021, 10:52
@adminka Lucka Evidentně jsou Vám naše názory, postřehy a zkušenosti úplně fuk, stejně si uděláte podle svého (tak jako vždy), tak proč se nás vůbec ptáte? A jestli si myslíte, že tahle slavná "změna" Vám opravdu pomůže, tak to ano, ale opět jen k horšímu, tak jako vždy, jste velmi naivní, jestli si myslíte opak, ale komu není rady, tomu není pomoci..
adminka Lucka 2. 6. 2021, 13:53
@Januška Vaše názory a postřehy nás zajímají. Podněty, které nám dorazily od uživatelů, kteří využili možnost vyzkoušet si nové bazárky nanečisto, jsme z většiny zpracovali. Ani teď tomu nebude jinak. Rozhodně vás nemáme za testery, ale uživatelská zkušenost nejde žádným testováním nahradit. Tak jako to na Mimibazaru bylo vždy při jakékoliv jiné úpravě, která se ladila a přizpůsobovala. Vždy jsme vám naslouchali a v rámci možností vyhověli.
Wendy42 16. 6. 2021, 19:36
@adminka Lucka Nezlobte se, jste jak zaseknutá deska....Vaše názory a pos...Vaše názory a pos...Postřehů tu máte víc než dost a přesto vás názory a spokojenost uživatelů nezajímají. Sorry, končíte....VRAŤE peníze za zaplacené členství. (N)
deddy 2. 6. 2021, 18:08
@adminka Lucka Co to je, já po ničem novém netoužím, ani jsem novou verzi nezkoušela, vyhovovalo mi to tak, jak to bylo, jsem tady léta páně, a proto tady jsem a platím. To už můžu zrovna vše dávat na Vinted, který je zadarmo a tady nechodit, protože je to chaos a ani ostatní tady chodit nebudou. Pokud to nepřepnete, chci vrátit peníze, vím, že narozdíl od jiných platím malinko a vůbec se nedívím, že chtějí také vrátit peníze. Jinde to můžou prodávat zadarmo, protože Mimibazar už není!
JanulaGr 2. 6. 2021, 10:47
@adminka Lucka Ano, je potřeba se přizpůsovovat a modernizovat, to určitě tady nikdo nezpochybňuje. Ale žádný zavedený e-shop nezmění ze dne na den zásadně svůj vzhled a funkce. A pokud by se tak stalo, tak jde spíš o optimalizaci, snížení počtu kliků k dosažení toho, co hledám a vše intuitivně. Což v tomhle případě tak rozhodně není. Už jenom tím, že jste nasadili na úvodní stranu Magazín a k inzerátům se člověk musí proklikat. Pokud se dívám přes mobil, objeví se u mého účtu nabídka "Nabídka bazárku". Kliknu v domnění, že se mi tam zobrazí alba, která jsem si pracně vytvořila, ale omyl, místo toho vyjede směs různé nabídky se 79 stránkami podle poslední aktualizace. Jako zákazník bych prchla, neboť se v té směsici nevyznám. Ano, všimla jsem si, že nahoře v modré liště je pak pod třemi čárkami kategorie, ale koho to tam napadne hledat a klikat a klikat? Ono na MMB nehledají lidé jen konkrétní věc, ale třeba svého oblíbeného prodejce. Pokud si pak rozkliknu cizí inzerát, vůbec se nedozvím, kdo věc prodává? Dřív byly u prodejce všechny podstatné informace uvedeny na 1. pohled, teď zase jen hledání, klikání a klikání. Myslíte, že po těchto "vylepšeních" bude míra opuštění stránek lepší?
adminka Lucka 2. 6. 2021, 13:59
@JanulaGr Nepřepli jsme ze dne na den, poskytli jsme téměř měsíc na vyzkoušení nového vzhledu, byla možnost se mezi novým a původním vzhledem přepínat, poslat nám zpětnou vazbu. Co se týče nabídky bazárku, to je pořád ten stejný výpis inzerátů, seřazených od nejnovějšího/naposledy aktualizovaného, jako tomu bylo předtím. Kategorie bazárku máte k dispozici vpravo, na mobilu pod ikonkou menu v záhlaví. Prodejci často využívají klasický počítač a pro správu bazárku je to nepochybně lepší, zákazníci ale v mnohem vyšším poměru využívají telefon a jsou i z jiných stránek na ikonu menu zvyklí. Chybu s nezobrazeným medailonkem prodejce v detailu inzerátu opravujeme.
gabika2010 2. 6. 2021, 10:32
@adminka Lucka Dobrý den paní administrátorko, neměla byste srovnávat neplacené portály s placenou službou. Ti, kteří chtějí mít službu zadarmo a nevadí jim pořád se někam proklikávat a hledat mezi reklamními banery a jinými inzeráty, tak Ti prodávají jinde. TO je důvod, proč je jistý odliv z MMB. Ale Ti, kteří si službu platí, chtějí za své peníze mít to, co zaplatili. Stránky mají být intuitivní a né, že "přečtěte si manuál a zvyknete si". Anebo pošlete print screen stránky - Vy těm zákazníkům platíte za to, že Vám pomáhají odstraňovat systémové chyby? To snad nemyslíte vážně, máte mít testovací verzi a spustit až to, co funguje a je lepší, než to původní. Máte tady stovky příspěvků, jak je to nepřehledné, chybné, zničené reklamou (tak proč Vám platíme?) a Vy místo toho, aby ste to vypnuli, píšete nějaké "argumenty"? Všechny weby se snaží přizpůsobit mobilním aplikacím, ale takový děs jak tady, jsem ještě neviděla.
adminka Lucka 2. 6. 2021, 14:10
@gabika2010 Rozhodně si neděláme z uživatelů testery. Chyby se bohužel zanesly s nasazením jiných úprav, což nás mrzí. Pokud se nám chybu nedaří replikovat, je naprosto běžný postup, že si vyžádáme screen a bližší info. Z pozice administrátora ty medailonky v detailech totiž stále vidíme. Ano, testerům toto uniknout nemělo, za komplikace se omlouváme. Jestli se zákazníci budou na stránkách orientovat lépe, ukáže měření. Jsme přesvědčeni, že tomu tak bude. Míra okamžitého opuštění původních stránek, které byly pro jakéhokoliv nově příchozího skutečně nepřehledné, byla vysoká. Budeme umět jednoznačně říct, jestli je nová verze z pohledu návštěvnosti lepší.
Januška 2. 6. 2021, 9:38
@SunnyTouch Souhlas na 1000%, proč nás tady nikdo neposlouchá (palice) ? Důrazně žádám o vrácení staré verze nebo možnost volby výběru, zaplatila jsem si členství za původní funkční MMB a ne tuhle hrůzu k ničemu :´( . Od včerejška ani jedna jediná objednávka, GRATULUJI, BRAVO :-o !!! Aktualizace v albu bez datumů u inzerátů a počtu zhlédnutí, totální katastrofa (6).. Od desíti k pěti už to šlo předtím, ale tohle, to je opravdu totální podpásovka a konec :-( ..
monika.guthova 2. 6. 2021, 8:48
@SunnyTouch Souhlasím, nová verze mimibazaru je strašná, chtěla bych vrátit ten původní.
jetušák 2. 6. 2021, 8:23
@SunnyTouch Sohlasím s Vámi.
deboraz 2. 6. 2021, 8:09
@SunnyTouch MÁm naprosto stejný názor....slovo od slova.....taky jsem si od začátku...a jde to od desíti k pěti.....Lituji, že mám zaplacené členství.....tady jedině PETICE....
JOJKA77 1. 6. 2021, 23:41
PROSIM VRATTE STARY MIMIBAZAR,JSEM TU 13 LET ,ALE TOTO TEDY NE-E!! DEKUJI

Vybrali jsme pro vás

Kategorie