Michael Šustr (SPEEDY SHOP) ID 229534
|
|
mimibazar.cz/speedyshop
|
Oblast: Ostrava |
Telefon: 777222004 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 29. 6. 2009 |
Naposledy: 25. 10. 2020, 14:52
|
|
|
|
|
|
Terezie K. (joachym)
ID 40576
, mimibazar.cz/joachym
(5. 12. 2017, 8:15)
|
Dobrý den,balíček mi sice dorazil i vyřízení bylo rychlé,ale kvalita zboží je ubohá.Za sebe nedoporučuju. Terka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Naďa D. (sestřičky)
ID 17385
, mimibazar.cz/sestricky
(upraveno 2. 2. 2017, 21:09)
|
Bohužel musím napsat negativní hodnocení,objednala jsem dvě hračky.dětský počítač který je v pořádku a dřevěnou autodrahu která je odrena ,ale hlavně se nedá sestavit,jelikož šrouby nedají nasroubovat,stojny jsou popraskane.pani to se mnou nehodla řešit,napsala jen,ze zboží bylo v poradku.Bohužel toto se nemohlo stat přepravou.Prý jsem jsem lhářka a zboží jsem si poničila sama |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michael Šustr (SPEEDY SHOP)
ID 229534
, mimibazar.cz/speedyshop
(5. 2. 2017, 19:43)
|
Dobrý večer, hračka byla důkladně zkontrolována, velmi dobře zabalena. Dopravou nemohla být poničena, s hračkou bylo manipulováno tak nešetrně, že Vám popraskala spodní šroubovací stojna. Napsala jste nám pěkné hodnocení a byla jste nadšená, ale během týdne jste změnila 3 x hodnocení. Pokud se objeví problém, tak zašlete na posouzení a případnou opravu, ale nemůžete do produktu zasahovat tak neopatrně, že ho poškodíte. Nemohu doporučit za neseriozní cho |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie N. (lucyn)
ID 117753
, mimibazar.cz/lucyn
(5. 1. 2016, 20:52)
|
Je mi líto, ale musím napsat negativní hodnocení, objednala jsem si ovladač na Playstation 2, samotný obchod proběhl v pořádku a celkem rychle, ale po týdnu jsme zjistili, že ovladač špatně funguje, chtěla jsem jej reklamovat, ale reklamaci mi odmítli vzít, i když dle zákona je na každé nové zboží dva roky záruka. po urgenci z mé strany se měl obchod vyjádřit zda mi ovladač na reklamaci přijme, ale od poloviny prosince se mi nikdo neozval. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela W. (witt)
ID 216218
, mimibazar.cz/witt
(5. 1. 2016, 9:46)
|
Bohužel musím napsat negativní hodnocení. Objednala jsem si budíček, chtěla jsem ho zaslat na dobírku, aby nejlépe došel na Vánoce. I když jsem se připomínala, bohužel již žádná reakce. Zde si již nic NEOBJEDNÁM!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eliška V. (bennis)
ID 282507
(5. 6. 2015, 21:33)
|
Objednala jsem si dve kabelky, dosly rychle, prodejni ochota rychla. Ovsem jedna kabelka mela uplne lagricove zipy a druha byla mala(rada zašlu fotografie). Takže když jsem je chtěla vrátit ochota velmi rychle odešla. Reklamace samozřejmě neuznana, a ze mam narok na vraceni penez ve lhute14dni samozřejmě negativní reakce!!!!! Penize zpet vratil bez postovneho a s vyhruzkou ze take napise hodnoceni!! Takže pozor nedoporucuji, pokud nakupujete poprve!!!! Ze zbozi neodpovida. jedna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie N. (lucyn)
ID 117753
, mimibazar.cz/lucyn
(5. 1. 2016, 20:55)
|
dobrý den, zde jsem taky narazila, obchod bez problémů, komunikace, rychlost, ale při reklamaci ejhle nic, a při zmínce o možnosti vrácení zboží do 14ti dnů taktéž nic. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana K. (Kykyna1)
ID 30919
, mimibazar.cz/kykyna1
(4. 6. 2014, 7:06)
|
Pavle,nezlobte se,ale dávám , objednám si DVD a vy mi napíšete,že je objednávka příliš nízká .V podmínkách jsem tuto větu nenašla. Děkuji za Vaší ochotu a přeji spoustu takto vydařených obchůdků.MMB není mega e-shop.Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina B. (Kacerda)
ID 78222
, mimibazar.cz/kacerda
(27. 3. 2013, 10:07)
|
NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI a ještě jednou NEDOPORUČUJI!!! Zaslání zboží rychlé, to jo. Ale foto kabelky neodpovídá reálné barvě a a při žádosti o bezplatnou výměnu má pan prodávající chová jako, no jak to napsat slušně mě nenapadá. Při odstoupení od smlouvy si dovolují obcházet zákon tím, že na opravný daňový doklad sice uvedou poštovné (hrazené původně při koupi zboží), ale naúčtují si nesmyslné položky jako: zabalení zboží, obalový materiál apod. Na to nemají nárok a moc dobře to ví! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela Ž. (Macek 77)
ID 14676
(10. 3. 2013, 22:54)
|
Já tento obchod naprosto nedoporučuji! Bylo mi zasláno jiné zboží než bylo objednáno. Když jsem žádala vrácení peněz včetně poštovného, protože chyba nebyla na mé straně, bylo mi řečeno, ať se uklidním. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana P. (losec)
ID 214688
, mimibazar.cz/losec
(23. 10. 2012, 19:58)
|
Balíček dorazil v pořádku,šátky OK,ale vysavač?? Nefunkční a dokonce s dopisem od předchozího majitele s reklamací Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Věra K. (Knopka)
ID 41974
(upraveno 23. 6. 2012, 14:21)
|
Jsem velmi nespokojená. Koupila jsem si zde nehtové tipy, odesláno bylo až po mé upomínce a nakonec mi dorazily úplně jiné než jsem si objednala, nesouhlasí s inzerovanou fotografií. Chtěla jsem je vrátit, ale bylo mi řečeno, že prý se mnou nesouhlasí, nehty jsou prý kvalitní. Já si neztěžuji na kvalitu, ALE NA TO,ŽE JSOU ÚPLNĚ JINÉ NEŽ JSEM SI OBJEDNALA! Knoppová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina M. (Marmat_09)
ID 328473
(11. 1. 2011, 12:23)
|
Musím se bohužel přidat k NEGATIVNÍ KRITICE, zejména díky stylu komunikace pí.Šustr, jejímu přístupu a hlavně ke kvalitě objedaného zboží! Nákupní koš měl pěnová madla s vytlačenými dírami, že vypadal jak z druhé ruky, a tak-i když jsem ho měla původně jako dárek-jsem si ho radši nechala. Pouta skončila v koši-plíšky tak zohýbané a celý výrobek tak ošklivý, že bych se to styděla někomu dát. Při vznešených námitkách ke kvalitě zboží mi bylo sděleno, že reklamaci neuznává, protože tyto vady jsou naprosto standartní (!?!) a co prý chci u takto "levného zboží"!!! Pí. Šustr mi tak uznala reklamaci jen na odžmolkovač, který po několika použitích přestal fungovat, ale nyní mi přišel zpět s poškozeným adaptérem, takže ho po vybití můžu také vyhodit!! Nevím, jestli je to nepřízeň osudu, ale tohle chování ke svým zákazníkům rozhodně není správné a já bych zde po této negativní zkušenosti již rozhodně nekoupila NIC ! E-mailovou komunikaci a podrobnosti mohu každému přeposlat, Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata V. (hebel)
ID 169695
(15. 12. 2010, 14:00)
|
Tady u paní jsem nakupovala poprvé a naposled.V pondělí jsem poslala peníze a až v pátek po mém dotazu na balík,jsem obdržela hustý email s výhružkami.Balíček dorazil 9dní po platbě.I přesto přeji hezké Vánoce a co nejmíň nakupujících . Renata |
ODPOVĚDĚT
|