Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Michaela Trnová (textiladler) ID 32536

Michaela Trnová (textiladler) ID 32536
Michaela Trnová, Bc.
mimibazar.cz/textiladler
Oblast: Hranice na Moravě
Ověřená adresa
Telefon: 722504107
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23. 11. 2006
Naposledy: 3. 2. 2022, 14:07
Aktualizace: 3. 2. 2022, 14:07
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76499901
HODNOCENÍ 4329
VŠECHNY FOTOGRAFIE 50
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Eliška B. (elisa3) ID 194820 , mimibazar.cz/elisa3 (25. 4. 2016, 19:43)
Taktéž nedoporučuji! Objednaly jsme si u paní tričko, 29.3. jsme odeslaly platbu a do dnešního dne nemáme ani tričko, ani zpět peníze.
Paní vůbec na maily nereaguje. Takže radím, u této paní si raději nic nekupujte.


(N)
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 25. 4. 2016, 21:26)
Bohuzel se musim branit, mejl jste dostala, viz muj novy email ktery jsem vam nyni odeslala a balíček byl také odeslán. Pořeším případnou reklamaci, stačí ale poslat zprávu a nemusíte věci řešit hned negativem.
ODPOVĚDĚT
Eliška B. (elisa3) ID 194820 , mimibazar.cz/elisa3 (25. 4. 2016, 21:31)
Já Vám psala minimálně 3 emaily, na které jste mi neodpověděla. V posledním, asi před týdnem, jsem žádala o vrácení peněz. Od Vás nulová reakce.
ODPOVĚDĚT
Soňa K. (SonaK.) ID 500802 , mimibazar.cz/sonakkasparova (21. 4. 2016, 8:44)
Nedoporučuji! Špatná komunikace! U paní jsem si objednala tričko pro syna-měl na vystoupení, s požadavkem o zaslání co nejdříve, ale nedostala se mi zpětná informace o dlouhé dodací lhůtě. Paní nereagovala, až najednou po deseti dnech, kdy jsem chtěla objednávku rušit, napsala že balíček odesílá.
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (25. 4. 2016, 20:29)
Dodaci lhuta je 7-10 dnu, uvadim... a pokud mi nenapisete konkretni datum na kdy neco potrebujete - vychazim standartne z dodacich lhut.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (15. 3. 2013, 17:36)
Uděluji negativní hodnocení, jako nespokojenost s podmínkami inzerentky na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní. Kalhoty, které došly mi nesedí a myslela jsem si, že Ověřený obchodník bude respektovat podmínky tohoto loga. Zvlášť, když o poplatcích při vrácení nemá v podmínkách ani zmíňku. Inzerentka vrací jen částku za zboží, ne celou čásku, která ji došla na účet - vysvětlení je (kopíruji z mailu): " ... vracím pouze částku za zboží, bez poštovného....
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (15. 3. 2013, 17:36)
Na což Ověřený obchodník, který má dodržovat zákony ČR, nemá nárok.

Krom toho, nemáte ve svých podmínkách ani uvedeno, že si při vrácení zboží v zákonné lhůtě účtujete nějaké náklady.
Jsem zklamaná. :-S Člověk v dobré víře nakupuje u Ověřeného obchodníka s tím, že tento určitě bude respektovat zákony, ale bohužel tomu tak není.
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (15. 3. 2013, 18:16)
Pani Stanislavo, vše jsem vám v mejlu tedy v několika dnešních mejlech objesnila, vysvětlila, popsala, vyčíslila... myslím, že toto je zbytečné a nehodlám to více komentovat. Jen pro ostatní, nakupující bych chtěla vyvrátit, že nerespekutuji zákony. V zákonu je také psáno ale to vy jaksi neberete v potaz jedna klauzule, která je ne pro vás rádoby ve prospěch obchodníka a to jsem vám také popsala a vysvětlila... mám nárok na na úhradu nákladů spojených s vrac
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (15. 3. 2013, 18:18)
s vracením zboží (v této částce jsou zahrnuty náklady s vyzvednutím zboží, zaúčtováním,kontrolou, vrácením zpět do prodeje apod. A této možnosti využívám a právě částku poštovného si beru jako náhradu za náklady.
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (15. 3. 2013, 18:21)
Mám na toto ustanovení zákoné právo a vím, že mnozí obchodníci pokud se popodíváte, pozeptáte toto také využívá, já nejsem vyjímkou, opravdu ne. Stačilo se mě také zeptat před prodejem, zda-li tohoto práva využívám. Dále již věc nehodlám řešit ani více komentovat. Zboží samozřejmě v zákonné lhůtě můžete vrátit o tom žádná.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (15. 3. 2013, 18:22)
Ano, na to máte nárok, ale nemáte to v podmínkách, což si myslím, že je dost podstatná část podmínek Ověřeného obchodníka. Asi jsem první, kdo to po Vás žádal a upozornil Vás na tuto skutečnost, protože byste reagovala jinak a nepsala mi, že budete strhávat poštovné. Až po mém upozornění, že na to nemáte nárok, jste to převedla na náklady spojené s vrácením zboží. :-$
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 18. 3. 2013, 8:22)
to je fakt zbytečné... já jsem vám nepsala, že budu strhávát...vy jste se mě zeptala první mejlem a já vám odpověděla vše co tady píši dále... to jste pěkně překroutila.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (15. 3. 2013, 18:32)
dobrý den Stani, to je škoda..
vracím pouze částku za zboží, bez poštovného....
Míša ____ toto jste mi napsala. A to, že jste si pak vymyslela náklad cestu na poštu, to je také no comment... Ještě taková obchodnice, která má eshop a na poště jste určitě minimálně obden..
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 18. 3. 2013, 8:31)
... bohužel jak jsem vám vysvětlovala kvůli trvalému bydlišti poštu vyzvedávám opravdu mimo... balíčky můžu podat kdekoli :-o ale nechápá co pořád řešíte a o co vám vlastně jde, mám pocit, že o nějaké poštovné ani ne. Pokud si myslíte, že na to nemám nárok, že nemám nárok na nějaké náklady tak se poptejte na té své čoi-ce s kterou si asi ráda dopisujete a řešíte různé záležitosti. Můžu vám pak tedy své skutečné náklady vyčístlt
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 16. 3. 2013, 22:23)
-
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (16. 3. 2013, 18:56)
Ano, Vy jste si ten zákon totiž přečetla, až jsem Vám jej poslala, do té doby jste o něm neměla ani šajnu.. Takže náklad na cestu na poštu byl až posléze vymyšlen... Negativní hodnocení jsem napsala hlavně proto, že Vy nemáte o nějakých nákladech na vrácení zpět v Podmínkách prodeje ani zmíňku.
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (16. 3. 2013, 21:36)
no opravdu nebýt vás :-D to už je docela komické :-D
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (18. 3. 2013, 8:30)
vymyslela ? hm... ale já na to mám nárok, to pořád nějak nemůžete překousnout a nejste schopná respektovat.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (18. 3. 2013, 10:38)
Nějak nechápu, proč pořád upravujete to, co jste už jednou napsala?? *-) že by to už nebyla pravda?? :-$
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Noteda) ID 182989 (15. 3. 2013, 21:49)
Nezlobte se, ale to je logické, že Vám paní vrátila peníze pouze za zboží. Pokud Vám paní Michaela zaslala zboží bez vad a jen Vám věc neseděla, tak Vám zde na MMB i každý jiný e-shop vrátí jen cenu zboží. Poštovné si ani oni nenechávají, to také musí zaplatit. Nikdo Vám nezaplatí poštovné, jen aby jste si zboží mohla vyzkoušet, to je to riziko nákupu na netu. Jiná věc je reklamace, to na poštovné opravdu nárok máte, ale při vrácení nevyhovující velikosti myslím bohužel...
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (16. 3. 2013, 1:54)
díky Pavli :-) zboží bylo opravdu zasláno bez vad, pouze prostě nesedělo, což se stává... samozřejmě pokud se stane že někdy něco přehlédnu nesu náklady veškeré i včetně poštovného, jinak pokud zboží nesedí vracím prostě jen částku za zboží a poštovné si vrámci dobropisu beru jako náklady vzniklé při převzetí. Poštu mám 15 km mimo domov, v případě, že si musím vyzvednout balíček - protože mám zatím jiné trvalé bydliště (ale to jsem paní také popsala) , tak si myslím, že to není nic vymyšleného ani zcestného jak si paní myslí... a nejdůležitější na tom asi je, že na to mám zákonné právo.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (16. 3. 2013, 19:01)
Tak to se pletete! Např. A3 obchod vrací celou částku, která došla na účet a i mnoho dalších :-)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (16. 3. 2013, 19:08)
Měly byste více číst zprávy dámy.. viz např tento článek http://www.podnikatel.cz/clanky/odstoupeni-od-smlouvy-musite-vratit-i-postovne/
ODPOVĚDĚT
Iva M. (papacek) ID 87627 , mimibazar.cz/papacek (16. 3. 2013, 21:38)
A Vy byste měla více používat zdravý selský rozum...ocenila bych rovněž zveřejnění informace o internetových obchodech, kde mi zaplatí poštovné za účelem vyzkoušení si zboží na dálku...... ,-) - já jsem totiiž ještě na takový nenarazila...... P.S Prodávající doporučuji přizpůsobit podmínky prodeje novému občanskému zákoníku, tady je totiž každý hned právník (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 18. 3. 2013, 8:20)
-
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 12:52)
(Y)
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Noteda) ID 182989 (16. 3. 2013, 21:50)
Já jsem tedy zatím nikdy nikomu nic nevracela a myslím, že vracet nebudu (pokud to nebude reklamace). Pokud něco netrefím, tak si to sama prodám. Pro nás nakupující je tento zákon sice výhodný, ALE myslím si, že jediné, co může v tomto případě nastat je bohužel podražení zboží.... Pokud prodejci musí počítat s takovými typy nakupujících (posílání na zkoušku), někde se to odrazit musí :-S....Navíc si myslím, že si Vás už pár prodejců zde na MMB
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (17. 3. 2013, 10:53)
Nové zboží a bezdůvodné vrácení - můžete vrátit zboží do 14 dní od obdržení bez udání důvodu (nepoškozené, v původním stavu, s visačkami a s paragonem). Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Částka je paušálně stanovena na 55,- Kč ( jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním zboží, administrativní a bankovní poplatky, cestovné na poštu, práce spojená s uvedením zboží do bezvadného stavu ).
ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16. 3. 2013, 8:20)
To vážně čekáte, že si objednáte kalhoty, prodávající Vám je zašle, Vy si je vyzkoušíte a vrátíte, protože nesedí - a prodávající za Vás zaplatí poštovné a všechny další náklady??? To už by nebyl prodávající, ale charita. Ani Ověřený obchodník není povinen dělat ze sebe hlupáka a sponzorovat zákazníkům jejich vrtochy. Oháníte se zákony a přitom nejste schopna si je přečíst. Prodávající žádný zákon neporušuje. Vy máte právo zboží do 14
ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16. 3. 2013, 8:21)
Vy máte právo zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a prodávající je povinen vrátit částku za zboží, případně poníženou o skutečné náklady spojené s prodejem a vrácením. Poštovné neplatíte prodejci, ale dopravci. Tak si skočte na poštu - třeba je přesvědčíte, že Vám mají poštovné vrátit (H)
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (16. 3. 2013, 10:57)
(F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (16. 3. 2013, 18:52)
No haha, to je velmi vtipné. Možná byste se měla naučit číst. Hned v prvním mailu mi paní Michaela napsala, že si odečítá poštovné, ne náklady na spojené s vrácením a prodejem... to je ten kámen úrazu :-$ (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (17. 3. 2013, 6:47)
Nad Vaší vychc.ností zůstávám v němém úžasu. Vyzkoušet si kalhoty, poslat je zpět a chtít zaplatit poštovné - tak Vás pošlu takovým fofrem do háje, že se nestačíte divit. Buďte ráda, že prodávající je tolerantní a stále slušná, protože tohle s Vámi řešit já, tak si to za rámeček nedáte.
Po mé letité registraci zde na MMB jste zaujala čestné 1 místo v mé rubrice Nespolehliví inzerenti. Jste tam jediná (H)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 12:51)
Užijte si oslavu (L)
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 18. 3. 2013, 8:21)
neskutečné že ? 8-|
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 22:17)
Ano to máte bohužel pravdu, komentující jsou srandovní.. :-D aspoň jste si to doplnila do podmínek (L)
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (18. 3. 2013, 8:57)
ano po vašem dotazu zda vracím poštovné :-$
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (18. 3. 2013, 10:45)
..a přesně to byla ta chyba :-) a důvod negativu. Kdybyste mi napsala, že poštovné si neodečítáte, ale máte poplatek za náklady spojené s vrácením zboží, musela bych to tolerovat a neřekla bych ani bž... :-$
Snad už jste to konečně pochopila, proč ten negativ.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (shuli) ID 30539 , mimibazar.cz/shuli (17. 3. 2013, 11:27)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 22:22)
(clamp) (clamp) (clamp) gratuluji k podmínkám prodeje na Vašem účtu, to si ČOIka smlsne, až na Vás jednou dojde...a že MMB kontrolují docela často...
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (18. 3. 2013, 8:11)
nepovídejte, tak más se od vás těšit, jo? No od vás bych se ani nedivila, protože vy jste z prominutím už úplně mimo realitu.... Zboží jste mi zatím ještě nevrátila a děláte tedy výstup nehorázní ! (N)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (18. 3. 2013, 10:42)
Ne, já k tomu nemám důvod. Od paní jsem nic nenakoupila.
Zboží ani nevrátím, vyhazovat 130 Kč z okna opravdu nebudu. Možná Vy na to máte, ale já ne. Výstup jste si tu ale udělala sama :-) . Hodnocení slouží k ohodnocení nákupu či prodeje, jak tedy byl daný uživatel spokojen s druhou stranou. Já s Vámi spokojená nebyla, jelikož navzdory zákonu nevracíte při odstoupení od smlouvy do 14 dnů poštovné. A skutečné náklady, na které máte opravdu nárok, jste mi nevyčíslila. Balík jsem Vám mohla poslat na jakoukoliv adresu v ČR. Toť vše. Diskuzní kroužek, který jste si zde z hodnocení udělala, je opravdu už spíš k smíchu.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 12:39)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) Výborně.. možná byste si měla přečíst všechny mé argumenty. ... no comment.
ODPOVĚDĚT
Linda P. (bibimikes) ID 182991 (16. 3. 2013, 21:45)
Nedámi to nereagovat! Ještě se mi nestalo u žádného internetového prodejce, že když vracím zboží z důvodu špatné velikosti či nevhodného střihu, aby mi vrátil i za poštovné!!! Kdyby Vám paní nevrátila poštovné a ještě si účtovala náklady spojené ....., tak bych Vaše rozčarování chápala, ale takto je to spíš směšné. Promiňte....
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (16. 3. 2013, 21:57)
a smutné :-( že to paní stále nechápe
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (17. 3. 2013, 12:40)
Bóže.. ženy!!! než budete takto blbě komentovat, čtěte to celé!!! (H)
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (stanule) ID 21846 (28. 3. 2014, 8:05)
Takže paní Michaelo, pro Vás a takové jako Vy vyšel krásně napsaný článek http://www.novinky.cz/finance/331339-e-shopy-obchazeji-zakon-nevraceji-zaplacene-postovne.html Doporučuji přečíst..
ODPOVĚDĚT
Kateřina Kornhäuserová (katcka) ID 314988 (19. 11. 2010, 16:14)
Reaguji na to, že mi tato dáma dala negativní hodnocení naprosto neoprávněně. U této madam jsem se POUZE dotazovala na velikost rifliček pro moji dcerku, jenže paní chtivá to pravděpodobně pochopila tak, že zboží hned objednávám. Takže místo rozměrů (které ani nenapsala)mi automaticky hned poslala číslo účtu kam mám zaslat peníze. (N) (N) (N)Tak tedy nevím, kdo je tady nespolehlivý.
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (upraveno 19. 11. 2010, 17:42)
MILÁ PANÍ KATKO, ODPOVÍDÁM ......K VAŠÍ OBJEDNÁVCE Z 1.9. PÍŠETE, ŽE MÁTE POUZE ZÁJEM O DŽÍNEČKY, OPRAVDU MĚ NENAPADLO, ŽE SI POD TÍMTO POŽADUJETE MÍRY, TO JSTE MI MOHLA DO MEJLU UVEST ROVNOU (MIMOTO JÁ VEŠKERÉ MÍRU UVÁDÍM U ZBOŽÍ). POKUD ZÁKAZNÍK ODEŠLE TAKOVOU OBJEDNÁVKU, VYSTAVUJI ROVNOU PODKLADY. JELIKOŽ PLATBA NEDORAZILA KONTAKTOVALA JSEM VÁS PÍSEMNĚ A PROSILA "SLUŠNĚ" O UHRAZENÍ OBJEDNÁVKY, Z VAŠÍ STRANY NEDOŠLA ŽÁDNÁ ODEZVA ANI JSTE MI NA MEJL Ž
ODPOVĚDĚT
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (19. 11. 2010, 16:34)
ŽÁDNÝ DALŠÍ DOTAZ ČI ODPOVĚĎ NEPOSLALA..... TAK JEN PRO VYSVĚTLENÍ :-) OBRÁZEK AŤ SI PAK UDĚLÁ KAŽDÝ SÁM....
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu