Ryszard N. (Login24) ID 448146
Login Internationale s. r. o.
|
|
mimibazar.cz/login24
|
Oblast: Český Těšín |
|
Telefon: 773 004 024 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 21. 9. 2012 |
Naposledy: 27. 8. 2019, 7:08
|
|
|
|
|
|
Petra L. (PetLog)
ID 422525
, mimibazar.cz/petlog
(25. 10. 2014, 8:28)
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V žádném případě N E DO P O R U Č U J I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2x reklamované zboží, po druhé reklamaci nemám ani hračku ani peníze a firma NEKOMUNIKUJE!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(28. 10. 2014, 14:41)
|
Klientka si od nás objednala kuchyňku, kterou reklamovala u kurýrní společnosti. Oni reklamaci uznali a po proplacení nám za poškozené zboží, jsme klientce zaslali novou kuchýňku, kterou jsme předem zkontrolovali a důkladně zabalili. Klientka, ale tvrdí, že dostala znovu poškozenou kuchyňku, i když podepsala kurýrovi, že přebíra nepoškozený balík. Až po několika týdnech nahlasila kurýrní společnosti poškození zásilky, ta ovšem reklamaci zamítla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra L. (PetLog)
ID 422525
, mimibazar.cz/petlog
(20. 11. 2014, 22:24)
|
Ano, vše co píšete je pravda, až na to, že vám to klientka nahlásila hned! A kurýrní služba s tím neměla nic společného! Byla to jednoznačně vaše chyba. Kdybyste kuchyňku kontrolovali, jak píšete, určitě byste na závadu přišli a všechen čas a peníze, které klientka investovala do telefonátů, by si ušetřila. Světlá stránka je, že jste mi dnes vrátili peníze i s poštovným a tak konečně od konce srpna může klientka pustit slavnou kuchyňku z hlavy. Klientka vám tímto děkuje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (PetLog)
ID 422525
, mimibazar.cz/petlog
(21. 8. 2014, 9:56)
|
Dobrý den, objednala jsem si dětskou kuchyňku skoro za tisíc korun malé k narozeninám. Kuchyňka přišla polámaná. Byla zabalená jen v kartonu a kus se ulomil. Bylo mi řečeno, že ji mám nafotit a zaslat k reklamaci. Lhůta reklamace 30 dnů. Takže malá se s dárkem na narozeniny může rozloučit. A to ještě netuším, jestli vůbec reklamaci uznají a novou kuchyňku zašlou .... snad by to stihli aspoň do Vánoc. Místo radosti z dárku, jen rozčarováni a zklamání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (PetLog)
ID 422525
, mimibazar.cz/petlog
(12. 9. 2014, 14:38)
|
Dobrý den, kuchyňka po reklamaci po 3 týdnech dorazila. Jen nevím, jestli si ze mě děláte srandu a zkoušíte kolikrát jsem schopna kuchyňku reklamovat. Po seskládání kuchyňky jsme zjistili, že je ulomený plast, ve kterém drží dvířka trouby. Takže když je malá otevře, vypadnou ...... co na to říct......poslali jste mi schválně špatný kus? Pro další zákazníky, kteří u vás budou hračky reklamovat platí RADĚJI vraťte PENÍZE, než VAŠE VADNÉ ZBOŽÍ. ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(28. 10. 2014, 14:51)
|
My děláme vše proto, aby byli klienti spokojení. Z nikoho si srandu neděláme. Kuchyňku jsem před odesláním zkontrolovali a důkladně zabalili. Klientka při převzetí kurýrovi podepsala, že přebíra nepoškozenou zásilku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(28. 10. 2014, 14:57)
|
Dobrý den, klientka reklamovala zboží u Kurýrní společnosti, která zásilku poškodila během přepravy. Reklamace byla schválená a klientce byla zákonné lhůtě zaslána nová kuchyňka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katerina M. (katerina84)
ID 290291
, mimibazar.cz/katerina84
(11. 7. 2014, 21:49)
|
Dobrý den, dávám neg.hodnocení, jelikož jsem vůbec nebyla spokojená s výrobkem . Objednala jsem si sadu 4autíček, jedno autíčko z této sady máme již doma, a podle fotografie byli totožné, tak jsem si sadu objednala. A přišli nějaké šunt napodobeniny z nekvalitního plastu, které vůbec nebyli co na fotografii a to hlavně materiálem(plastem). A to v popisu uvádí jak jsou vyrobeny z kvalitního materiálu,samozdřejmě již dali upozornění na odlišnost detailu. Ale materiál hrůza-NEDOPORUČUJI. Nyní určitě budu chtít od nich vrácení 73Kč co mě stála pošta pro vrácení zboží, toto nebyla z mé strany chyba. Mašková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(21. 8. 2014, 10:06)
|
Tohoto zboží jsme již prodali mnoho kusů a všichni byli spokojeni a hodnotili pozitivně. Tyto výrobky jsou kvalitní. Pouze tato klientka je nespokojená... Tato klientka si u nás objednala sadu autíček, po doručení zboží si stále stěžuje na její kvalitu a píše nám nepříjemné a výhružné emaily. Podotýkáme, že autíčka jsou kvalitní a nejsou takové jak o nich klientka píše. Při řešení těchto situací postupujeme dle obchodních podmínek stanovených zák |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta Š. (Martrib)
ID 179636
, mimibazar.cz/martrib
(24. 2. 2014, 21:54)
|
Nedoporučuji. Vánoční dárek nefungoval, zboží neobsahovalo český návod, záruční list ani doklad o koupi. Nedostala jsem potvrzení o přijetí reklamace ani oznámení o jejím vyřízení u výrobce. Dodnes mi neuhradili celkové náklady spojené s reklamací, jen hodnotu zboží. Tato firma se rozhodně neřídí zákony na ochranu spotřebitele! Negativní hodnocení uděluji s vědomím administrátora MMB. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(25. 2. 2014, 11:36)
|
Je nám líto, že to tak dopadlo. Děláme vždy vše pro to, aby zákazník byl spokojen. I tady jsme klientce vyhověli jak se jen dalo, ale bohužel klientka se nám odvděčila takto. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Markéta Š. (Martrib)
ID 179636
, mimibazar.cz/martrib
(25. 2. 2014, 18:07)
|
Rozhodně vše neudělali, zapomněli uhradit poštovné a další vícenáklady (které jsem z dobré vůle ani neuplatňovala), na které mám za reklamované zboží zákonný nárok. Celkem nejméně 5x porušili zákon na ochranu spotřebitele - viz výše mé hodnocení. Všechna tato porušení řeší ČOI. Poškozenou jsem zde já, nikoli Login 24. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vladimíra K. (vladka1plz)
ID 383654
, mimibazar.cz/vladka1plz
(upraveno 6. 8. 2013, 20:02)
|
PŘIŠLO MI POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PRÝ MÁM ZAVOLAT PŘEPRAVCI A REKLAMOVAT DOPRAVU JAK MÁM REKLAMOVAT DOPRAVU, KDYŽ BALÍK NEBYL POSLÁN JAKO KŘEHKÉ ZBOŽÍ A BYL BEZ POŠKOZENÍ???? NEDOPORUČUJI, protože prasklé zboží jsem si mohla koupit použité za zlomek ceny NICMÉNĚ, UDĚLEJTE SI OBRÁZEK SAMI !!!! KDYŽ ZBOŽÍ NEPOŠLU JAKO KŘEHKÉ A BALÍČEK NENÍ POŠKOZEN , CO Z TOHO VYPLÝVÁ ??? 1 + 1 JSOU 2 |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vladimíra K. (vladka1plz)
ID 383654
, mimibazar.cz/vladka1plz
(5. 8. 2013, 21:58)
|
NECHÁPU, PROČ BY NAKUPUJÍCÍ MĚL REKLAMOVAT U PŘEPRAVNÍ FIRMY!!!! JSEM OPRAVDU ROZZLOBENÁ- NIKDY VÍCE |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Ryszard N. (Login24)
ID 448146
, mimibazar.cz/login24
(6. 8. 2013, 8:23)
|
Před odesláním balíčku, vždy kontrolujeme zda je obsah nepoškozený. Paní u nás reklamovala balíček, tak jsme pouze prosili ať sepíše protokol o škodách způsobených přepravou. Místo toho jsme dostali negativní komentář... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Vladimíra K. (vladka1plz)
ID 383654
, mimibazar.cz/vladka1plz
(6. 8. 2013, 19:47)
|
NEREKLAMOVALA JSEM BALÍČEK, ALE POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, CO MI PŘIŠLO!!!! PROTOKOL SI SEPIŠTĚ VY- TO NENÍ MOJE STAROST. NECHALI JSTE MĚ ZBOŽÍ NAFOTIT A MÍSTO ŘEŠENÍ Z VAŠÍ STRANY JSTE MI NAPSALI, AT REKLAMUJI U PŘEPRAVCE. NAKUPOVALA JSEM U VÁS A NE U PŘEPRAVCE. ZBOŽÍ ODEŠLO UŽ ROZBITÉ, PROTOŽE BALÍK NEBYL VŮBEC !!! POŠKOZEN. UŽIJTE SI MOJE PENÍZE, MY SI UŽIJEME PRASKLOU HRAČKU |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vladimíra K. (vladka1plz)
ID 383654
, mimibazar.cz/vladka1plz
(6. 8. 2013, 19:53)
|
JESTLI CHCETE , MOHU VÁM POSLAT DO ALBA SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍČKŮ PARODII NA OBCHŮDEK - SYN S PRASKLOU HRAČKOU |
ODPOVĚDĚT
|