Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Pavel Š. (nelia) ID 66301

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 7 negativních hodnocení
Kamila B. (haber) ID 118575 (11. 7. 2013, 7:24)
Dobrý den NEDOPORUČUJI +o( objednala jsem jsi zboží,ale ihned jsem psala na dobírku,nechávám jsi zboží takto posílat.Paní neodepsala,proto jsem psala,že o zboží zájem nemám a přenechávám jinému.Možná jsem dobře udělala negativů i ohledně velikosti a kvality je nic,moc.No ihned šup a mám od paní negativ (clamp) (clamp) (clamp) (L)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (11. 7. 2013, 10:32)
OBJEDNÁNO ZA 554,-, 2X JSEM PANÍ PSALA, ŽE PLATBA NEPŘIŠLA, VŮBEC NEODPOVÍDALA NA EMAILY A AŽ KDYŽ JSEM JI NAPSALA, ŽE BOHUŽEL NAPÍŠU NEGATIV, IHNED ODEPSALA,,,,,NAPIŠTE, OPLATÍM VÁM JEJ,,,,,. KDYBY PANÍ CHTĚLA POSLAT NA DOBÍRKU, POŠLU, KDYBY CHTĚLA POČKAT S PLATBOU, POČKÁM, JE TO JEN JEJÍ POMSTA ZA NEGATIV.
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (haber) ID 118575 (11. 7. 2013, 11:32)
Psala jsem Vám ihned jestli posíláte na dobírku,vždy takto každému píši ptám se.Myslím,že jsme lidi a mohly jsme se normálně domluvit,ale Vy ne tak děkuji.
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (11. 7. 2013, 11:45)
KDYŽ BY JSTE PSALA, TAK VĚCIČKY UŽ MÁTE DOMA......
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (haber) ID 118575 (11. 7. 2013, 12:13)
Nemůžu za,že Vám email nepřišel :-S
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (11. 7. 2013, 18:12)
ale na email, že píši negativ přišla hned odpověď, na email, kvůli platbě odpověď nepřišla, to je zajímavé.....
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (haber) ID 118575 (12. 7. 2013, 7:14)
nebudu se s Vámi hádat.Je to již jedno.Akorát jsi kazíte hodnocení.Mějte se.
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (12. 7. 2013, 19:30)
vidím, že máte další negativ, tak nevím kdo si kazí hodnocení....vy neplatíte i jiným maminkám tak se pak nemůžete divit....
ODPOVĚDĚT
Iveta T. (Ate6) ID 196053 , mimibazar.cz/ate6 (9. 1. 2013, 9:17)
Dávám negativ, špatně uvedené míry na oděvu. Paní prodejkyně vinu svedla na mne, i když vina byla na její straně. Zboží nakonec vzala zpět, ale vrátila mi peníze pouze za zboží. Poštovné 2x mi nevrátila a poté se mnou ani nekomunikovala. Vše jsem řešila přes administrátora. Velmi nesolidní prodejce, který mi nakonec všeho napsal at nenavštěvuji její stránky. To hovoří samo za sebe. Co dodat....
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (9. 1. 2013, 9:57)
Rozměry byly uvedeny, nemohu za to, že paní špatně změřila, nikdy jsem neměla reklamaci kvůli rozměrům, peníze vráceny zpět.
ODPOVĚDĚT
Marika S. (sedmikrassa) ID 257853 (21. 12. 2012, 13:40)
NEDOPORUČUJI, MĚLA JSEM OBJEDNANÉ DVĚ VĚCI A KAŽDÝ NA MMB POŠLE ZA JEDNO POŠTOVNÉ TADY SI HO UMĚLE NAVÝŠILA NA DVOJNÁSOBEK A TAKÉ NEŽ ODEPSALA NA MAILY, TO TAKÉ TRVALO! (nejdeto) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (upraveno 21. 12. 2012, 16:42)
MĚSÍC OBJEDNANÉ 3 VĚCI, KABÁT + RIFLE + SVETR ZDARMA K OBJ., UŽ TO MUSEL BÝT JAKO BALÍČEK ZA 68,-, VYŠŠÍ JAK 5CM MI TO JAKO ZÁSILKU NA POŠTĚ NEVEZMOU, STĚŽUJTE SI NA POŠTĚ, OBJEDNANÉ RIFLE A PAK DLOUHO NIC A PAK, ŽE JEŠTĚ VYBÍRÁTE A PAK, ŽE NEZAPLATÍTE, TAK NEVÍM KOMU TO TRVALO DLOUHO!!!
ODPOVĚDĚT
Kristýna B. (tinka.x) ID 246900 , mimibazar.cz/tinkax (2. 10. 2012, 9:59)
(N) S paní Pavlou jsem se chtěla domluvit na výměně věcí, bohužel se nepovedlo. Oblečení je nenositelné. Dcera by ve třech letech musela mít 30 kg, aby se do šatů vešla.
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (2. 10. 2012, 10:22)
Dobrý den, jiné maminky si napíši ještě i o jiné míry, když si nejsou jisté, nemohu za to, že jste neměřila, v emailu jste o výměnu nežádala, kdyby jste si vybrala jiné věcičky samozřejmě vyměním....hezký den Pavla
ODPOVĚDĚT
Markéta B. (mbuli) ID 32481 (24. 6. 2011, 10:30)
Musím dát negativní hodnocení,neboť jsem zaplatila zboží,které ke mě bohužel nedorazilo :-( Šlo o kalhoty jen cca za 80kč,takže to není velká ztráta,ale spíše mě mrzí nezájem ze strany prodejce.Odpověď "To netuším kam se zatoulal." byla jediná snaha věc nějak vyřešit.Doklad o odeslání balíčku není...Dnes je to měsíc *-) Takže zde nakupovat již nebudeme (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (24. 6. 2011, 11:18)
Dobrý den, nezájem?? Psala jsem Vám kdy jsem odesílala, vždy píši do vzkazů, Vy mi i odpověděla, chtěla jste poslat OBYČEJNĚ na Vaše riziko, já za to nemohu, že pošta nedodala, doklad o odeslání není, protože byly poslány OBYČEJNĚ!!!!!!!!! takže se vyhledat nedají!!!!!. Dost maminkám obyčejně posílám, oni pak hned napíší, že v pořádku dorazil, jen ještě jedné mamince také nedorazil, také OBYČEJNĚ, JÁ, ALE ZA TO NEMOHU.!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Eliška Koutná (eliss1980) ID 185841 (24. 6. 2011, 18:55)
Nezlobte se na mě Markétko ale je vaše chyba že jste si ho nechala poslat obyčejně . Za to si paní negáč nezaslouží :^) Těžko bude doklad o odeslání balíčku *-)
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Marcelas) ID 11322 (26. 6. 2011, 21:21)
Musím se také přidat na stranu prodávající.Jak chcete paní Markéto toto vyřešit,když jste si nechala poslat rifle obyčejně.Ono toto opravdu nelze nijak řešit.Vaše chyba byla si balíček poslat obyčejně.Určitě jste byla poučena,že je to na Vaše riziko.No,ale ono se stačí podívat na Vaše hodnocení.Já jsem u této maminky udělala více obchůdků a vůbec si negativní hodnocení nezaslouží.
ODPOVĚDĚT
Hana K. (Taneční svět) ID 35152 , mimibazar.cz/Tanecnisvet (27. 6. 2011, 13:57)
Markétko, také si myslím, že nebylo na místě posílat neg.hodnoceníčko, když jste si nechala poslat obyčejný balíček. na ten se totiž dodací lístek nevypisuje, a i když si ho necháváte posílat, tak byste měla brát zodpovědnost za případný problém doručení.. Nám dnes přišel obyčejný balíček takovou rychlostí a tak krásné plavečky, že jsem si musela přečíst hodnoceníčka a narazila jsem na to Vaše negativní...... :-( :-( :-( Někdy je lepší si to r
ODPOVĚDĚT
Ivana H. (Amiii) ID 131719 (15. 5. 2012, 11:15)
Musím se také zastat prodávajícího (G) balíčky si nechte posílat jen doporučeně protože když ne tak pak se zlobte jen na sebe a na Českou poštu protože ta je ve ztrátách balíčků machrrr!!!!! Pana nebo paní prodávající můžu jen a jen pochválit nenakupovala jsem tu jen jednou a vždy bylo vše na jedničku! (Y)
ODPOVĚDĚT
Veronika Burgrová (veronikaBBBB) ID 250762 , mimibazar.cz/veronikabbbb (28. 4. 2011, 11:53)
Dobrý den, (G) dnes dorazil, 3/4 hnědé kalhoty mají na zadní kapse díru, vzhledem k tomu, že mají být nenošené, nevím, jak se to stalo? Druhé 3/4 jsou v pořádku, jen neodpovídá barva fotu. Veronika a (X) (Z) (child9)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (28. 4. 2011, 13:37)
Dobrý den, 3/4 hnědé kalhoty jsem NEUVÁDĚLA jako nenošené, díry si opravdu nejsem vědoma, ale každý člověk může něco přehlédnout, vždy se s maminkou domluvím, aby byla spokojená, nevím proč jste mi nenapsala na emailík, ale hned negativ, kraťasy na mém PC barva odpovídala, myslím, že není problém poslat dotaz jestli barva odpovídá, na každém monitoru není barva stejná....hezký den Pavla
ODPOVĚDĚT
Martina N. (tomasek) ID 28426 , mimibazar.cz/tomasek (upraveno 3. 3. 2009, 18:43)
Hodnotím negativně platba došla po 10 dnech což je porušení mých podmínek prodeje! Platba byla do 5 dnů(pokud se jinak nedomluvíme )a to my se nedomluvily !! !vybrala si u mě šaty a teď je nespokojená! Šaty byli vyfoceny po ks a na MMB! Pokud jste byla nespokojená poprvé nemusela jste podruhé objednávat ! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (3. 3. 2009, 19:07)
Ano vyfoceny byly po kuse, ale v popisu neuvedeny fleky a dirky. Při druhé obj. šatiček jste mi tvrdila, že jsou v pořádku, tak proč bych rušila objednávku. První obj. - hrůza, jen jste mi napsala, že Vás to mrzí, a při druhé, že je Vám to líto. To opravdu nechápu. Normální je, že věcičky Vám pošlu zpět a Vy mi vrátíte peníze, ale jen u Vás to nefunguje. Mám aspoň hadry na podlahu. (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Martina N. (tomasek) ID 28426 , mimibazar.cz/tomasek (upraveno 3. 3. 2009, 19:40)
Proč taky nenapíšete ,kdy jste zaplatila?????????Nikdy jste nenapsala teď že chcete peníze Vrátit viz emaily !!za šatičky které Vám údajně chybí posílám zítra na adresu 50 kč !Nashledanou a už prosím neobjednávejte !! (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavel Š. (nelia) ID 66301 , mimibazar.cz/nelia (3. 3. 2009, 20:07)
Peníze jste dostala. Já když prodám a paní je s věcí nespokojená, tak samozřejmostí je, že JÁ pani napíši, že ji vrátím peníze, proč bych si dělala špatné jméno? A dostávala negativy. VY jste mi jen napsala, že je Vám to líto. Vás to mělo napadnout. A proč bych si vymýšlela, že mi chybí šaty? Nač by mi to bylo. Já nelžu!!!!! Nebojte už objednávat nebudu!!!
Děkuji nashledanou (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu