Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele TopStyleModa - (Petulepok) ID 102133

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Alexandra H. (Tobišek) ID 286847 , mimibazar.cz/alexhudeckova (8. 5. 2020, 16:12)
Objednala jsem už po třetí ,a potřetí mi došlo jiné zboží ,než které jsem objednávala :-( , opakovaně jsem paní žádala ,aby mi poslala zboží z fotografie ,ale bohužel ,už nevím jak mám paní požádat ,aby mi poslala to ,co jsem objednala :-S .Jinak odeslání velmi rychlé ,zboží velmi pěkné ,slušivé ,akorát riflové kalhoty ,neměly nic společného s riflovinou .
ODPOVĚDĚT
TopStyleModa - (Petulepok) ID 102133 (8. 5. 2020, 17:11)
dobry den
mohu se zeptat, co prislo spatne v posledni objednavce? Nic jste nám nepsala a to jste objednávala zboží skoro před měsícem a ihned jsme je odesílali, tak nás docela zaráží, že až reagujete nyní.
ODPOVĚDĚT
Jana G. (JJG) ID 330639 , mimibazar.cz/jjg (upraveno 11. 7. 2018, 11:51)
Zdravím, jsem dlouhodobá zákaznice a obchůdky vždy probíhaly naprosto v pořádku, až na poslední 2 objednávky ... první balík nedoručen (zřejmě ztratila pošta, ok, to se stává), následně udělaná nová objednávka, která už došla v pořádku .. bohužel jsem z této objednávky vracela 2 ks tílek (z důvodu průhlednosti látky), jedno za 199 Kč. Na účet mi bylo vráceno pouze 358 Kč! Na můj dotaz proč o 40 Kč míň a žádost o doplacení už bez odezvy .. je to
ODPOVĚDĚT
TopStyleModa - (Petulepok) ID 102133 (11. 7. 2018, 8:58)
Velice mě mrzí Vaše reakce, sama moc dobře víte, že jsem Vám vždy ve všem vyhověla - tílka jsem Vám bez problémů vzala nazpět, nebyla zaslána špatně, jen se Vám nelíbila... Pokud Vám na účet přišla jiná částka, mohla jste mi napsat. Opravdu od Vás žádný email v poště nemám. Mohla jste mi tedy dát vědět a né psát hned negativní hodnocení...Po tolika obchůdcích, co jsme spolu měli, jsem opravdu neskutečně zklamaná a myslím, že je to od Vás nefér.
ODPOVĚDĚT
Jana G. (JJG) ID 330639 , mimibazar.cz/jjg (11. 7. 2018, 11:49)
Dobrý den,
pokud vím, tak moje hodnocení bylo ve směs pozitivní, až na tuto poslední zkušenost. Nejdříve jsem vás na tento fakt upozornila v e-mailu, ke kterému mi přišlo do druhého dne potvrzení o přečtení (takže odpověď, že vám ode mne zpráva nedošla neberu v potaz) ... čekala jsem na vaši odpověď víc jak týden a i sledovala účet. Stačilo po přečtení pinknout rychou odpověď, že máte dovolenou a že vše dořešíme pak ... Rychlá odezva bohužel při
ODPOVĚDĚT
TopStyleModa - (Petulepok) ID 102133 (11. 7. 2018, 12:05)
Jani nezlobte se ale poslala jste mi PrtSc obrazky, kde je údaj, kdy jste odeslala email Vy, to přece není potvrzení o přečtení emailu? Jak jsem Vám již ráno psala do emailu, mohla jste mi napsat, že ode mě nemáte žádnou odpověď...Na účet jsem Vám odeslala 100kč, jsem ráda, že jsme tím vyřízené
ODPOVĚDĚT
Jana G. (JJG) ID 330639 , mimibazar.cz/jjg (13. 7. 2018, 13:43)
A vy se zase nezlobte na mě, že toto fakt nenechám bez odezvy ... škoda, že do hodnocení nejde vložit dokument, jako důkaz, že ze mě děláte veřejně vola. Poslala jsem vám 2 papíry, na jednom zpráva ode mě, kterou pořád argumentujete a teprve na druhém papíru, je potvrzení o přečtení.... Pokud nechcete, aby vaše zákaznice byly informované o času, kdy vy si otevřete e-mail, tak si změňte své nastavení zpráv ... 60 Kč jsem Vám obratem zaslala zpátky na Váš
ODPOVĚDĚT
edita n. (edise) ID 87932 , mimibazar.cz/edise (2. 1. 2015, 9:17)
Zboží dorazilo v pořádku,komunikace s prodávající bezproblémová, ale tepláky zn.AEROPOSTALE v růžové barvě s aplikací určitě nedoporučuji! Již první den a na nich byly takové žmolky, že po týdny jsem je musela vyhodit a to podotýkám, že jsem je ani nestihla vyprat :-( Snad budu mít příště štěstí,věřím, že to prodávající vždy 100% vědět nemůže,ale je to škoda..E
ODPOVĚDĚT
Andrea W. (Tapicka) ID 280532 (upraveno 14. 1. 2012, 22:17)
Dobry den,
vidim ze mate jen positivni hodnoceni, urcite je to omyl ze sem dostala o jedno triko min, posilala sem vam uz 2 maily a nedostala odpoved. Ale na MMB jste kazdy den. Napiste mi prosim zda mi to tricko jeste poslete, chtela sem objdenat jeste jine ale nevim jestli muzu mit jeste duveru. Doufam ze od vas uslysim.
ODPOVĚDĚT
TopStyleModa - (Petulepok) ID 102133 (upraveno 14. 1. 2012, 20:52)
Dobry vecer,
velice me mrzi,ze jste mi udelila negativni hodnoceni. Sama vite, ze jsem Vam pri objednavce odpovidala ihned, snazila jsem se Vam poradit s vyberem. Vcera jsem od Vas zadny email nedostala, dnes jste mi psala pres vzkazy a ja ihned odpovedela, mam email v odeslane poste - take jsem Vam ho ted preposlala, tak prosim mrknete. Tam jsem Vam vse vysvetlila. Pisete,ze urcite to byl omyl, coz mate pravdu a take jsem se za to omluvila. Mrzi me, ze mi udelujete negativni hodnoceni - vsechny obchody vyrizuji opravdu velmi poctive a snazim se co nejrychleji.
Navic jsem Vam balicek poslala bez postovneho, mela jste toho vice, tak jsem Vam dala slevu...kdybych Vas chtela "okradat", tak si necham zaplatit i postovne :-(
ODPOVĚDĚT
Andrea W. (Tapicka) ID 280532 (14. 1. 2012, 22:21)
komunikace s vami je mila a verim ze se jedna o omyl. Urcite to napravite. Zbozi je krasne. Doufam ze priste to bude v pohode, nechci vas spatne hodnotit ale s predchzich neg. skusenosti vim ze je lepsi jednat hned.
,-)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu