Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra Ř. (pitrýs) ID 18593

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Iva S. (siva) ID 368 (17. 2. 2017, 13:25)
Balíček dorazil, s pozdravem Iva S.
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (19. 12. 2016, 13:37)
Dd, bohužel paní jako prodávající nemohu doporučit, měla jsem objednanou - zaplacenou vestu 14.12. a až 19.12, mi napsala, že mi vestu nepošle (upozornila jsem, že potřebuji, aby tady byla do vánoc). Ted již do vánoc samozřejmě jinou neseženu, kdyby odepsala hned, že nemá tak to beru, ale po týdnu :-( (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (upraveno 19. 12. 2016, 17:34)
Prosím pročtěte si Vámi zaslané e-maily.. V ŽÁDNÉM Z NICH NENÍ NAPSÁNO ANI DOHODNUTO ODESLÁNÍ DO VÁNOC, nevím kde jste na to přišla. *-) Každý holt nese ten tlak před svátky jinak.. (hello)Napsala jsem Vám ihned po překontrolování zásob a v termínu.(což je do 5 prac. dní od připsání platby- bylo Vám oznámeno v podkladech k platbě). Bohužel je tohle jediný způsob jak se mohu bránit.
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (upraveno 20. 12. 2016, 15:27)
...byla to prosba na vás, o odeslání do vánoce, a vy mi po týdnu napíšete, že nepošlte, tak se nemůžete divit , že jsem zklamaná. Rozhodně jste mi NENAPSALA IHNED jak uvádíte, ale po týdnu. Kdyby jste napsala ihned, tak stihnu sehnat ještě jinou vestu....proto vás uvádím jako NESPOLEHLIVOU PRODÁVAJÍCÍ (N)

...možná by bylo vhodné překontrolovat zásoby ještě před vkladem na váš bazárek ( reagovala jsem po vašem vložení vesty asi do 1/2 hodiny), a ne kontrolovat až po týdnu zásoby, zda vloženou věc na bazárku máte či nikoliv !!!
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (upraveno 2. 1. 2017, 14:43)
Víte vy tady pořád jen měníte své postoje a názory. Napsala jsem Vám IHNED PO PŘEKONTROLOVÁNÍ ZÁSOB,což je při vychystání zásilky,nemá to nic společného s vkladem na bazar.Z toho týdne co tu pořád uvádíte ,jsem 2 dny čekala na to až se rozhodnete ještě pro další zboží.Stále jen vytrhujete z textu co se Vám ve vzteku hodí.Bohužel i takové se tady vyskytují a nedá se nic dělat.Ještě jednou zdůrazňuji-NEPSALA JSTE ŽÁDNOU ŽÁDOST O ODESLÁNÍ DO VÁNOC
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (2. 1. 2017, 14:47)
...rozhodně nepíši ze vzteku, písi,to tak jak to je....pro mě jste NESPOLEHLIVÁ PRODÁVAJÍCÍ, která mi po týdnu těsně před vánoci napíše, že zboží již nemáte skladem. Kdyby jste mi napsala druhý den po mém zájmu, že zboží nemáte skladem, budiž, ale po týdnu...to mluví samo o sobě..... :-(
Když jste si nechala poslat platbu předem za zboží , které nemáte, tak se na mě nezlobte, ale to solidní prodejce nedělá (platbu jste poslala po nějaké době zpět, to píši pro pořádek, aby nedošlo k nedorozumění)
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (2. 1. 2017, 15:17)
Také jsem poslala platbu ihned zpět po vyskladnění,vše vysvětlila a omluvila se. ten týden, není úplně čistý údaj.. o zaslání do Vánoc taky nebyla ani zmínka.samé polopravdy. atd.Končím s touto diskusí ,-) Mějte se fajn (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (2. 1. 2017, 15:21)
..hlavně jde o to, že si necháte poslat platbu předem a po týdnu zjistíte, že zboží nemáte. Když si necháte poslat platbu máte mít 100% jistotu, že zboží máte a můžete ho poslat...nepíši polopravdy, píši jak to je...
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (2. 1. 2017, 15:26)
(hello)
ODPOVĚDĚT
Karolína J. (kájynka) ID 8144 , mimibazar.cz/kajynka (upraveno 27. 11. 2014, 9:30)
Zboží zaplaceno 12.11., balík odeslaný 21.11., udělejte si obrázek samy. Paní se odvolává na nemoc syna, ale jak vidím, zboží aktualizuje, balíčky ostatním posílá. Zboží je žmolkaté, rozhodně ne bez vady, jak bylo popsané, plné chlupů od zvířete. O podací číslo jsem žádala hned při odeslání, přišlo mi až 25.11. jako reakce na negativní hodnocení a to ještě od jiného balíku. Balík odeslaný až 9 dnů po zaplacení, přičemž paní psala jiné datum podání, prostě nesolidní a nespolehlivá prodejkyně. U komerčního prodejce není nemoc dítěte důvodem k takovému prodlení, čekala bych dostatečně výraznou informaci pro kupující na úvodní stránce. Vzkaz o nemoci dítěte vyvěšen až po týdnu, co jsem zaplatila, zboží odesláno později, než slibovaných 5 pracovních dnů. Že je zboží s vadami jsem zjistila, kupodivu, až po rozbalení balíku a hned to sem napsala. Protože poslání trvalo tak dlouho, nemám nervy se s vámi handrkovat a čekat na zaslání peněz zpět, nemáte mou důvěru. Tady už tedy nákup opravdu nikdy!!! Jsem velmi nespokojená a prodávající rozhodně nedoporučuji!!!
ODPOVĚDĚT | hodnocení bylo zamknuto administrátorem a nelze ho změnit
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (25. 11. 2014, 13:31)
Ano,na Vaši žádost nebylo odesláno PODACÍ ČÍSLO do 24h,to je opradu důvod k tomu, psát negativ.Tohle nemá nic společného se synovou(reálnou) nemocí.Svým závazkům jsem vždy dostála..
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (upraveno 26. 11. 2014, 11:45)
1.14 dní i s dobou kdy byl balík na ČP..2.ostatním jsem poslala balíky ve stejném termínu jako Vám..3.podací číslo jste dostala-upsala jsem se a ihned omluvila-to je snad normální..4.O pozdějším odeslání jsem Vás informovala a nezmínila jste se ani slovem, že s tím máte problém!!..5.A nemoc si nevybírá, ať jste jakýkoliv člověk-to byste už měla vědět..!!Vady zboží "začalo" mít až po výměně názorů..VZKAZ BYL NA MÝCH STRÁNKÁCH VYVĚŠEN A VČAS,to o čem píšete je už vzkaz aktualizovaný!!Vše proběhlo v pořádku a Vás nechápu, dejte mi pokoj,.Píšete o věcech naprosto zkresleně a myslím, že už to nemůže ani nikoho bavit, číst ty Vaše mstivé romány.TAKŽE, PŘEJI VÁM ABY VAŠE DĚTI BYLY JEN ZDRAVÉ A VŠE VÁM VYCHÁZELO TAK JAK SI PŘEJETE. :-) VÁS PROSTĚ JEN BAVÍ SE PO NĚKOM VOZIT!
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (gabika55) ID 219596 (31. 1. 2013, 21:21)
Tentokrát jsem bohužel se sukní,co mi došla,nespokojená.Dle mého, popis nesouhlasil,bylo psáno"nošená,velice pěkná".Sukně je strašná,barvy nesouhlasí,paní Petra,i přesto,že píše,že při jakémkoli problému se máme ozvat a že ho vyřešíme,žádnou snahu o vyřešení nejeví.Jen díky tomu,že dříve jsem byla s oblečením spokojená dávám neutrál a ne negativ.Gábina :-(
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (upraveno 1. 2. 2013, 7:05)
:-( Neslýchané...sukně není strašná-což mě uráží jako první... a pokud se paní něco nelíbí je dobré napsat co žáda, že zboží vrací či o jakési řešení,to se nestalo a nechápu jak funguje její svědomí.
Vždy jsem se s každou nakupující domluvila..Doufám, že již nebudeme spolu obchodovat...Tenhle přístup a vystupování je nepochopitelné a obvinění LŽIVÉ...Nemluvě o tom , že mi napsala odpoledne a pár hodin na to vydala verdikt.Mám nemocné děti takže nesedím permanentně u PC..
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (gabika55) ID 219596 (1. 2. 2013, 7:20)
Každý má prostě na věc jiný názor.Já jsem vám psala,že sukně je opravdu ošklivá,že jsou tam žmolíky,vypadá hodně,hodně použitě a že neodpovídala popisu,vy jste mi pouze odpověděla,že je to věc pohledu.Takhle si opravdu nepředstavuji řešení problému jak slibujete...Nebojte se už u vás nakupovat nikdy nebudu...
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (1. 2. 2013, 7:48)
nepochopitelné..o žmolíkách jste nic nepsala..přečtěte si znova svůj vzkaz. a najednou tam jsou? Ještě jednou podotýkám , že jste se ani v nejmenším nevyjádřila , že po mě chcete vrácení či reklamaci..A ano je to o úhlu pohledu, napsala jsem ve vší slušnosti , že mě se toto nařčení nezdá, ale žádné další řešení jsem nevyloučila...
PROSÍM TEDY PRO DALŠÍ NAKUPUJÍCÍ-VŽDY JSEM SE S KAŽDÝM DOMLUVILA A ŘÍDÍM SE PODMÍNKAMI PRODEJE.. :-)))
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (gabika55) ID 219596 (1. 2. 2013, 7:57)
Přeposlala jsem vám email,kde píšu o žmolíkách.A bohužel u mě se podmínkami prodeje neřídíte.Mně když někdo napíše,že se mu zboží poslané ode mě nezdá,tak sama aktivně hned nabízím řešení...
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (pitrýs) ID 18593 (1. 2. 2013, 8:15)
Gabrielo, prosím vždy se řídím podmínkami prodeje, jinak bych tady nemohla fungovat, že..To dá rozum.. (*)
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (gabika55) ID 219596 (1. 2. 2013, 8:27)
Tato debata nemá smysl.Je ovšem smutné,že se mstíte za muj názor na sukni. a napadáte mě.Já jsem vám o problému i žmolících psala,jen vy to nechcete z nějakého mě nepochopitelného duvodu přiznat... +o(
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu