Iveta V. (Fanuli) ID 196526
Iveta Vartová
|
|
mimibazar.cz/fanuli
|
Oblast: Praha - východ |
|
Telefon: 777739089 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 2. 2009 |
Naposledy: 28. 11. 2021, 11:05
|
Aktualizace: 10. 1. 2021, 23:53
|
|
|
|
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE !!! MAILY A OBJEDNÁVKY VYŘIZUJEME OD PONDĚLÍ DO PÁTKU.POKUD SE VÁM NEOZVU DO 48 HODIN,NAPIŠTE ZNOVA,OBČAS SE MAIL ZTRATÍ.POKUD MÁTE NĚCO NALÉHAVÉHO,KLIDNĚ ZAVOLEJTE. NA DOBÍRKU NEPOSÍLÁME !
|
Veronika M. (wooddekor)
ID 401303
(4. 2. 2019, 11:53)
|
Vážené paní, 1.1. jsem si u vás objednávala lem. Platba byla ihned odeslána. Dodací lhůta lemu 1-3 týdny. Do dnes nemám ani lem, ani žádnou zprávu. Na zprávy neodpovídáte. Toto je asi poslední možnost jak se od vás dozvědět co bude dál. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(4. 2. 2019, 17:58)
|
Je mi lito,ale z tohoto profilu tu žádnou objednávku nemám a nenašla jsem ani podle jména. ...? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika M. (wooddekor)
ID 401303
(7. 2. 2019, 13:15)
|
Objednávku jsem učinila bohužel jako neregistrovaná kupující (jsem důvěřivá) a ti nemohou udělit hodnocení. Proto jsem vám napsala z profilu mé dcery, která má na profilu uvedené stejné příjmení, bydliště a dokonce i stejný kontaktní email z jakého jsem zadávala objednávku. A až po udělení tohoto hodnocení se ledy hnuly a lem jste poslala. Upřímně ale nechápu, proč jste v době nemoci otevírala spousty nový inzerátů, u kterých jste nemohla dodržet dodací lhůty. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(7. 2. 2019, 14:56)
|
Milá paní Věruško, pokud napište hodnocení nikdo nevidí ani příjmení, ani adresu,ani mail. Všichni vidí pouze profil ( bez fotky) se jménem Veronika M. Tot celé. Pokud by jste z profilu dcery napsala vzkaz, tak bych teprve mela možnost vidět příjmení, adresu a mail,kterým se zde oháníte. Takže pokud máte pocit ze se ledy hnuly protoze jste napsala anonimni hodnocení, tak Vás zklamu. Nove inzeráty jsem vkládala v pondělí, tedy po nemoci |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(7. 2. 2019, 15:52)
|
Jinak kdokoliv ma možnost se na MMB registrovat a hned napsat hodnocení ( i když objednal jako neregistrovaný ), takže Vaše úvahy, že na neregistrované zákazníky kašlu jsou zcela mimo mísu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra H. (cervenka)
ID 53190
, mimibazar.cz/cervenka
(15. 12. 2017, 8:11)
|
Dobrý den, včera mi došel balíček. Nákrčník a čelenka jsou moc pěkné, nicméně musím ostatní nakupující upozornit, že doba zhotovení je mnohem delší než prodejkyně uváděla v nabídce. Zdraví Věra H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Krisztina F. (krisztie)
ID 68512
, mimibazar.cz/krisztie
(upraveno 13. 10. 2015, 8:47)
|
Menim negativni hodnoceni na neutralni. Latky jsem uhradila 9.9 a dnes13.10 mam penize zpet na ucte. Komenty od nekoho, kdo obchodu nic nevi jsou zcela nemistne a nepotrebne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana H. (kahira34)
ID 148587
, mimibazar.cz/kahira34
(upraveno 13. 10. 2015, 9:46)
|
Vše se vysvětlilo ke spokojenosti všech stran..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Krisztina F. (krisztie)
ID 68512
, mimibazar.cz/krisztie
(13. 10. 2015, 8:13)
|
Hano latky jsem uhradila 9.9 !!!!, pani Iveta to sama dobre vi,jak to bylo. Nejak nechapu, co je vam do naseho obchodu. Nejsem sama, kdo udelil nefgativ. Az se mi platba vrati na ucet, rada hodnoceni upravim. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Soňa M. (sonikyti)
ID 323247
(2. 12. 2014, 13:38)
|
Zdravím, hodnocení dávám bohužel neutrální, protože i když jsem se po telefonu dohodly, že vesta dorazí určitě v pondělí, kdy jsem ji potřebovala na focení, dorazila až v úterý :/ Kdybych s ní nepočítala na ten pondělek, tak jsem si mohla počkat na tu lepší barevnou kombinaci, kterou jste aktuálně neměla, škoda.. Nicméně se mi moc líbila bambulka jako přívěšek (dárek), za tu moc děkuju |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(upraveno 2. 12. 2014, 18:54)
|
Dobrý den,omlouvám se,ale dozvídám se to až ted,z vašeho hodnocení....bylo to hodně na rychlo,snažila jsem se vyhovět,vesta sice byla skladem,ale omarodili jsme ,takže jsem balíky musela dát k odeslání kamarádce a patrně to nestihla v den,kdy jsem jí je předávala.Je mi líto,ale některé věci nedokážu ovlivnit,ani předvídat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka T. (LenkaTich)
ID 78090
, mimibazar.cz/lenkatich
(upraveno 17. 6. 2014, 19:33)
|
Od 1.4.2014 mám objednány šaty, dodány měly být počátkem května, máme polovinu června a šaty stále nikde. Paní byla nemocná, což jsem schopná pochopit, ale zpoždění 6 týdnů, už je poněkud dlouhé. Emailová komunikace od 5/2014, reakce vždy až po 3 urgeních..... Slíbeno dodání v týdnu 12.5., pak 18.5., pak měly odejít 9.6.2014, bohužel dodnes šaty nemám, ani číslo případného podacího lístku....... Ráda hodnocení opravím, pokud se dočkám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(17. 6. 2014, 15:58)
|
Podací číslo jsem Vám včera poslala,blíček máte uložený na poště. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka T. (LenkaTich)
ID 78090
, mimibazar.cz/lenkatich
(17. 6. 2014, 19:33)
|
16.6. byl balíček odeslán a dnes uložen na poště, kde jsem si ho ihned vyzvedla .... Konečně jsem se dočkala, a šatičky jsou opravdu krásné, velmi pěkně ušité. Nebýt toho dlouhého čekání a zdlouhavé komunikace, tak mohu jen chválit. L |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(25. 4. 2013, 19:24)
|
Dobrý den, bohužel, i přes Vaše omluvy za zaslání materiálu - kožešin na jinou adresu, nemohu dát jiné hodnocení, vzhledem k tomu, že jsem dnes našla ve vchodě výzvu k vyzvednutí zásilky na jméno doubková, předpokládám, že je to pro mne, a že mi zítra zásilku předají. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 18108
(30. 4. 2013, 10:39)
|
mam balicek doma, na balicku bylo napsano Drobkova, na tiskopise posty chybou zamestnance doubkova, ovsem kvuli dlouhemu doruceni, i kdyz jste zaslala kozesinu navic, za kterou Vam dekuji a chapu, ze je to omluva z Vasi strany, zustavam u sveho hodnoceni obchodu s Vami, je to muj nazor, ktery nezmenim (z me strany byla platba uhrazena ihned po doruceni podkladu) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina v. (martanka)
ID 709
(24. 7. 2012, 20:58)
|
Tiše závidím všem spokojeným zákaznicím. nejprve jsem na zboží čekala pře 5 týdnů, sukně přišla jiná než jsme se dohodly a na nápravu, slíbenou obratem, jsem opět čekala přes měsíc, až po urgenci jsem se dozvěděla, že na mě paní Iveta zapoměla Mám od Ivety 4 povedené kousky, ale toto mi trochju vzalo dech Škoda. |
ODPOVĚDĚT
|