|
Michaela K. (Nikolka178)
ID 363957
, mimibazar.cz/nikolka178
(27. 9. 2014, 12:22)
|
Váš opětovný dotaz na zboží nemáme. Prosím tedy o zaslání kopie, jelikož v e-mailu nic nemáme. Odpovědi byly maličko zpožděné. Důvodem byl můj zápal plic, kolega byl na to sám, proto k prodlevě občas došlo. V podmínkách prodeje je uveden telefon, stačilo ozvat se, přednostně by se Vám kolega věnoval. Psaním negativních komentárů není ta správná cesta. Z naší strany není důvod nevyřizovat objednávky, živíme se prodejem. Za zpoždění se omlouváme. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vendula K. (maxilady)
ID 23433
, mimibazar.cz/maxiladycz
(30. 9. 2014, 22:48)
|
Dobrý den,nenapsala jsem negativ,ale neutrál,což si myslím,že odpovídá stavu situace.Máte v podmínkách,že ragujete na vzkazy do 24 hod.Já jsem vám psala 2.9. o podklady a nic-do dnešního dne,kdy ragujete až na hodnocení. Váš zdravotní stav mě mrzí a určitě se může stát neočekávaně spousta věcí,ale jak píšete - máte kolegu, stačilo jen informovat a 4 týdny neodpovědět nepovažuji za "maličké zpoždění". Co bych tedy měla dělat? Čekat třeba 2 měsíce než mi někdo odpoví? To zase promiňte vy mně,ale již jsem nakoupila jinde. Vše je o komunikaci a ta nebyla! Do budoucna přeji jen zdařené obchůdky! Ten můj prostě zdařený nebyl : o( |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (Nikolka178)
ID 363957
, mimibazar.cz/nikolka178
(1. 10. 2014, 13:53)
|
Nikdo po Vás nechtěl, aby jste čekala dva měsíce. Chápu u Všech nakupujících, když po 24 hodinách nakoupí jinde. Co je napsáno, snažíme se dodržovat, ale výjmečné situace můžou způsobit i toto. Jak jsem psala, postačilo by zavolat na uvedené tel. hned by se Vám kolega věnoval. Je mi líto, že to takto dopadlo a myslím, že více není potřeba o tomto debatovat. Stále se považujeme za férové obchodníky a o tom také svědčí 300 pozitivních komentářů bez |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela K. (Nikolka178)
ID 363957
, mimibazar.cz/nikolka178
(1. 10. 2014, 13:55)
|
jediného negativního a pouze jeden Váš neutrální. S tím už nic nenaděláme a Vám to možná pomohlo. Vše dobré přeji i do budoucna Vám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Vendula K. (maxilady)
ID 23433
, mimibazar.cz/maxiladycz
(19. 10. 2014, 10:54)
|
No nějak nevím, co znamená poznámka, že nám pomohlo napsat vám neutrální hodnocení. My máme 1171 kladných hodnocení, negativní ani jeden, ale absolutně nevím, jak to souvisí s tím, že z vaší strany náš obchod prostě vyřízený nebyl. Za svým neutrálem si stojím, jen jsem napsala moji zkušenost s vámi, což prostě v této konkrétní situaci odpovídá. A od toho to hodnocení tady je. |
ODPOVĚDĚT
|