Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Nikol Klečková (paschalica) ID 25412

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Tomáš K. (Satynka) ID 33421 (16. 12. 2022, 16:57)
Hezký den. Děkuji Vám za moc krásné dekorace. Všem rád doporučuji. Přeji Vám příjemné prožití svátků vánočních , v novém roce hlavně zdraví , hodně lásky , štěstí a úspěch Vašemu príma obchůdku. Tom (Y) (Y) (F) (F) (F) (F) (clamp) (clamp) (banky) (andel) (silvestr)
ODPOVĚDĚT
Iveta G. (ivinas) ID 328798 (12. 9. 2019, 18:55)
Dýně,přišly,ale všechny pomačkané,ani jedna není nepoškozená,obal byl v pořádku,škoda :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (verusa) ID 16201 , mimibazar.cz/verusa (3. 1. 2012, 22:08)
Na objednané a zaplacené zboží jsem čekala více jak 14 dní a ještě jsem si o ně musela napsat. Kvalita dřevěného puzzle stonožka byla dle mého názoru hrozná, takže jsem ho vrátila. Paní psala že už poslala peníze, ale ty ani po 10 dnech nepřišly. Nakonec jsem opět paní musela kontaktovat a až poté asi zjistila, že peníze neposlala. Dnes mám konečně vrácené peníze na účtě. Bohužel nemůžu hodnotit pozitivně
ODPOVĚDĚT
Nikol Klečková (paschalica) ID 25412 (4. 1. 2012, 9:06)
Vážená paní, objednala jste si 5/12 a 14/12 Vám zboží bylo odesláno, mezitím jsme Vás informovala, že část Vaši objednávky se opozdila dodáním - mail Vám zřejmě nedorazil, ale chyba nebyla na mé straně, bohužel se to tak děje denně, že některé maily příjemci nedorazí. Vaši reklamaci jsem vyřídila okamžitě, ikdyž dle mého názoru kvalita odpovídá ceně, v předvánočním shonu toho bylo skutečně mnoho a proto jsem se Vám dostatečně omluvila, že platb
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (verusa) ID 16201 , mimibazar.cz/verusa (upraveno 5. 1. 2012, 10:18)
Nehodlám se s Vámi přít, je to zřejmě věc názoru. Mail mi opravdu nedorazil,ale ani v historii mailů, kterou si sama přejete zachovat, jsem nic nenašla. U mě, po urgenci, doručeno až 19.12. (přitom na poště nikde neležel, jak jsem si ověřila dle data na balíčku) tj.z mého pohledu 14 dní od objednání (omlouvám se za předchozí vyjádření více jak 14 dní).O kvalitě hraček pro děti asi máme každá jinou představu, což je také věc názoru.Ohledně vrácených peněz: psala jste, že už jsou peníze POSLÁNY, ale až opět po mé urgenci jste najednou zjistila opak.Chápu předvánoční shon, přesto bohužel nemůžu napsat jiné hodnocení.
ODPOVĚDĚT
veronika k. (ve24) ID 36181 , mimibazar.cz/ve24 (upraveno 8. 4. 2011, 13:46)
ok
ODPOVĚDĚT
Nikol Klečková (paschalica) ID 25412 (8. 4. 2011, 13:08)
Vážená p.Veroniko, kdyby jste si přečetla má hodnocení, tak by jste viděla, že k dnešnímu dni jich je 4281 kladných a jediné Vaše záporné, což zřejmě svědčí o naši solidnosti a max.spokojeností našich zákaznic. Včera jsem se Vám myslím dostatečně omluvila a situaci vysvětlila a jsme přece jen lidé a k nedorozumnění dojít může!! Platba pro Vás byla odeslána a můžete ji očekávat.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu