Tereza K. (BOTATEX) ID 30197
Botatex
|
|
mimibazar.cz/botatex
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Ostrava |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 11. 2006 |
Naposledy: 6. 6. 2023, 13:52
|
Aktualizace: 31. 5. 2021, 13:36
|
|
|
|
Vážení zákazníci, uvádějte prosím platnou adresu doručení hned v 1. objednávce.Děkuji
|
Zuzana M. (ZuzaM)
ID 37334
, mimibazar.cz/zuzam
(upraveno 17. 5. 2015, 13:38)
|
Bohužel paní tentokrát nemůžu napsat kladné hodnocení, i když jsem už u ní v minulosti koupila boty a bylo to v pořádku. Tentokrát byl skutečný vnitřní rozměr o více než půl centimetru menší, než bylo napsáno u inzerátu, přestože jsem měřila podle jejího vysvětlení vnitřek boty i nohu. Naštěstí vráceny peníze i za poštovné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(10. 5. 2015, 13:13)
|
Dobrý den,v meilu jsme Vám podrobně vysvětlili jak je změřena naše vnitřní stélka.POkud Vám obuv nevyhovuje není problém ji vrátit ve 14denní lhůtě a peníze samozřejmě vracíme za boty i poštovné.Pokud Vám přišla jiná částka stačilo napsat meil a ne to hned řešit na hodnocení.Zboží se reklamuje pokud má nějakou vadu-což není váš případ,proto jsme vám navrhli odstoupení od smlouvy bez udání důvodů.Snad si již nyní rozumíme |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra M. (pett*)
ID 81
, mimibazar.cz/pett
(30. 10. 2012, 14:51)
|
Bohužel já už zde nenakoupím, zboží nekvalitní, komunikace vázne, peníze vráceny až po několika urgencích. Všem nakupujícím přeji lepší zkušenost i zboží, než se dostalo mně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(30. 10. 2012, 18:04)
|
Dobrý den, bohužel nyní máme spousty objednávek,tak je možné,že odpověď vám přišla o den později než jste zvyklá.Co se týče vrácení vašeho zboží - balík nám přišel ve 14denní lhůtě,tak peníze jsme vám vrátili i bez udání důvodů a ty máte na účtu do týdne co přišel balík.Pokud se vám to zdá pozdě,tak běžně je lhůta 30dní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela K. (Koumarka)
ID 198093
, mimibazar.cz/koumarka
(upraveno 28. 5. 2012, 19:54)
|
Paní Tereza mi prodala krásné botičky (hodnocení jsem psala 29.2.12), které se po 2 měsících minimálního nošení v patě rozpáraly a rozedraly. Reklamace mi byla zamítnuta že synek boty nesprávně používal, zajímavé že se to stalo jen v jedné botě. Prý se můžu ještě obrátit na soudního znalce... já matka tří dětí s botami za 340 kč..asi výsměch že??? Alespoň teď už vím že když se rozpárají boty od Vás i dcerkám tak je rovnou hodím do koše a ušetřím tak 60 kč poštovného když reklamace u Vás stejně nemá cenu. M.K. a děti |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela Z. (mischa17)
ID 116425
(3. 12. 2010, 10:17)
|
Dobrý den, kupovala jsem u vás dvoje botičky. super rychlý obchůdek. Botičky vypadají nádherně , ale bohužel již při prvním sněhu nám promokli Zímová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (somolik)
ID 48842
(upraveno 6. 11. 2009, 9:47)
|
Objednala jsem hezké boty za dobrou cenu. Po obdržení mailu s více info jsem platbu zaslala společně s kontakty. Druhý den k nám přijela teta(normálně vozí jen oblečení) a přivezla nám nové zimní botičky.Vím, že to z ní až neskutečně, ale stalo se. Ihned jsem zaslala omluvný mail s žádostí o zrušení objednávky. Důvody a omluvy paní Terezu nezajímají, okamžitě píše neg.hodnocení, kde vás nařkne z nespolehlivosti, neplacení a poruš. pravidel. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (somolik)
ID 48842
(upraveno 6. 11. 2009, 9:26)
|
Zřejmě jsem měla využít vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě bez ud.důvodu a požadovat peníze zpět. Paní Tereza by s tím asi měla méně starostí a vyhovovalo by jí to tak více. Pár věcí od vás doma máme,nikdy nebyl problém, proto mě mrzí, že se to nedalo vyřešit jinak než vaším obviňováním a nedoporučováním ostatním. Myslím si, že jsou daleko horší případy, co si neg.hodn. zaslouží, než můj případ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(6. 11. 2009, 9:45)
|
Je mi líto,ale výmluvy jako babička nebo tetička nám botičky koupila mi nepřijde fér,aby jste závaznou objendávku kterou mám pro vás připravenou zrušila !! Také mě to stojí nějakou práci a úsilí...Je mi líto,že obchůdek nevyšel,ale příště si nákup rozmyslete než objendáte zeptejte se po rodině jestli vám něco nekoupili......Pravidla na MMB se mají dodržovat,jinak by to tady nefungovalo ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva S. (Efajs)
ID 230258
(16. 9. 2009, 23:19)
|
dobrý večer Terezo,včera nám od vás došel balíček s bundičkou.Bohužel jsme v kapucce našli zhruba 2 cm díru.Když je bundička zapnutá neni to vidět všimli jsme si toho při zkoušení tak věřim,že jste si toho taky nevšimla.Proto dávám neutrální hodnocení je mi to líto,protože komunikace a rychlost byla super.I tak děkujeme Eva a Karolínka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza K. (BOTATEX)
ID 30197
, mimibazar.cz/botatex
(17. 9. 2009, 8:52)
|
Evi stačí napsat meilík,že je nějaká chybička a vše se dá řešit. Jde tady jen o komunikaci |
ODPOVĚDĚT
|