Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Tereza K. (BOTATEX) ID 30197

Tereza K. (BOTATEX) ID 30197
Botatex
mimibazar.cz/botatex
Bazárek na Slovensku
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7. 11. 2006
Naposledy: 6. 6. 2023, 13:52
Aktualizace: 31. 5. 2021, 13:36
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76243761
DIČ CZ8353225155
HODNOCENÍ 6854
VŠECHNY FOTOGRAFIE 135
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Vážení zákazníci, uvádějte prosím platnou adresu doručení hned v 1. objednávce.Děkuji
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 6 neutrálních hodnocení
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334 , mimibazar.cz/zuzam (upraveno 17. 5. 2015, 13:38)
Bohužel paní tentokrát nemůžu napsat kladné hodnocení, i když jsem už u ní v minulosti koupila boty a bylo to v pořádku. Tentokrát byl skutečný vnitřní rozměr o více než půl centimetru menší, než bylo napsáno u inzerátu, přestože jsem měřila podle jejího vysvětlení vnitřek boty i nohu. Naštěstí vráceny peníze i za poštovné.
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BOTATEX) ID 30197 , mimibazar.cz/botatex (10. 5. 2015, 13:13)
Dobrý den,v meilu jsme Vám podrobně vysvětlili jak je změřena naše vnitřní stélka.POkud Vám obuv nevyhovuje není problém ji vrátit ve 14denní lhůtě a peníze samozřejmě vracíme za boty i poštovné.Pokud Vám přišla jiná částka stačilo napsat meil a ne to hned řešit na hodnocení.Zboží se reklamuje pokud má nějakou vadu-což není váš případ,proto jsme vám navrhli odstoupení od smlouvy bez udání důvodů.Snad si již nyní rozumíme :-)
ODPOVĚDĚT
Petra M. (pett*) ID 81 , mimibazar.cz/pett (30. 10. 2012, 14:51)
Bohužel já už zde nenakoupím, zboží nekvalitní, komunikace vázne, peníze vráceny až po několika urgencích. Všem nakupujícím přeji lepší zkušenost i zboží, než se dostalo mně. :-S
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BOTATEX) ID 30197 , mimibazar.cz/botatex (30. 10. 2012, 18:04)
Dobrý den,
bohužel nyní máme spousty objednávek,tak je možné,že odpověď vám přišla o den později než jste zvyklá.Co se týče vrácení vašeho zboží - balík nám přišel ve 14denní lhůtě,tak peníze jsme vám vrátili i bez udání důvodů a ty máte na účtu do týdne co přišel balík.Pokud se vám to zdá pozdě,tak běžně je lhůta 30dní. :-$
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Koumarka) ID 198093 , mimibazar.cz/koumarka (upraveno 28. 5. 2012, 19:54)
(N) Paní Tereza mi prodala krásné botičky (hodnocení jsem psala 29.2.12), které se po 2 měsících minimálního nošení v patě rozpáraly a rozedraly. Reklamace mi byla zamítnuta že synek boty nesprávně používal, zajímavé že se to stalo jen v jedné botě.
Prý se můžu ještě obrátit na soudního znalce... já matka tří dětí s botami za 340 kč..asi výsměch že??? Alespoň teď už vím že když se rozpárají boty od Vás i dcerkám tak je rovnou hodím do koše a ušetřím tak 60 kč poštovného když reklamace u Vás stejně nemá cenu. M.K. a děti
ODPOVĚDĚT
Michaela Z. (mischa17) ID 116425 (3. 12. 2010, 10:17)
Dobrý den, kupovala jsem u vás dvoje botičky. (clamp) super rychlý obchůdek. Botičky vypadají nádherně (Y), ale bohužel již při prvním sněhu nám promokli (child12) (N) Zímová
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (somolik) ID 48842 (upraveno 6. 11. 2009, 9:47)
Objednala jsem hezké boty za dobrou cenu. Po obdržení mailu s více info jsem platbu zaslala společně s kontakty. Druhý den k nám přijela teta(normálně vozí jen oblečení) a přivezla nám nové zimní botičky.Vím, že to z ní až neskutečně, ale stalo se. Ihned jsem zaslala omluvný mail s žádostí o zrušení objednávky. Důvody a omluvy paní Terezu nezajímají, okamžitě píše neg.hodnocení, kde vás nařkne z nespolehlivosti, neplacení a poruš. pravidel.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (somolik) ID 48842 (upraveno 6. 11. 2009, 9:26)
Zřejmě jsem měla využít vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě bez ud.důvodu a požadovat peníze zpět. Paní Tereza by s tím asi měla méně starostí a vyhovovalo by jí to tak více.
Pár věcí od vás doma máme,nikdy nebyl problém, proto mě mrzí, že se to nedalo vyřešit jinak než vaším obviňováním a nedoporučováním ostatním. Myslím si, že jsou daleko horší případy, co si neg.hodn. zaslouží, než můj případ. (N)
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BOTATEX) ID 30197 , mimibazar.cz/botatex (6. 11. 2009, 9:45)
Je mi líto,ale výmluvy jako babička nebo tetička nám botičky koupila mi nepřijde fér,aby jste závaznou objendávku kterou mám pro vás připravenou zrušila !! Také mě to stojí nějakou práci a úsilí...Je mi líto,že obchůdek nevyšel,ale příště si nákup rozmyslete než objendáte zeptejte se po rodině jestli vám něco nekoupili......Pravidla na MMB se mají dodržovat,jinak by to tady nefungovalo ...
ODPOVĚDĚT
Eva S. (Efajs) ID 230258 (16. 9. 2009, 23:19)
dobrý večer Terezo,včera nám od vás došel balíček s bundičkou.Bohužel jsme v kapucce našli zhruba 2 cm díru.Když je bundička zapnutá neni to vidět všimli jsme si toho při zkoušení tak věřim,že jste si toho taky nevšimla.Proto dávám neutrální hodnocení je mi to líto,protože komunikace a rychlost byla super.I tak děkujeme Eva a Karolínka
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BOTATEX) ID 30197 , mimibazar.cz/botatex (17. 9. 2009, 8:52)
Evi stačí napsat meilík,že je nějaká chybička a vše se dá řešit. Jde tady jen o komunikaci (H)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu