Lucie K. (ADLURA) ID 306090
|
|
mimibazar.cz/ADLURA
|
Oblast: Příbram |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 6. 2010 |
Naposledy: 30. 3. 2021, 14:04
|
Aktualizace: 3. 2. 2021, 16:55
|
|
|
|
|
Lenka S. (Mathon)
ID 427804
(1. 9. 2015, 16:11)
|
V případě, že nepospícháte, tak se obchod asi dá doporučit..... Ale já jsem si objednala košili pro mého prvňáčka na první školní den, a dne 24.8. 2015 ihned také zaplatila, a košile mi byla odeslána až 31.8.2015, takže dorazila až 1.9.2015 dopoledne, což už nám bylo..... víte k čemu.... Přitom ve stejný den a čas jsem objednala a zaplatila u dalších dvou prodejců a balíčky mi přišly už ve středu a v pátek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (ADLURA)
ID 306090
(upraveno 7. 9. 2015, 19:59)
|
to je mi líto , ale byl čas prázdnin .. Když mě zákazník upozorní potřebuji věc do toho a toho dne snažim se domluvit a vyhovět .. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 37256
(upraveno 8. 6. 2015, 22:28)
|
Zatím dávám negativ. Dne 21.5. objednány kraťasy, zaplaceny včas a dosud nic nepřišlo. Což to bych asi dokázala i ztolerovat, ne každý má čas běhat hned na poštu, ale alespoň odpověď na můj dotaz by mohla přijít. Bohužel ani to ne. Pokud dostanu nějaké vyjádření, hodnocení samozřejmě změním. Hodnocení po obdržení měním na neutrální - pro nekomunikativnost. Zboží fajn. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (ADLURA)
ID 306090
(7. 6. 2015, 21:40)
|
Nezlobte se, ale nemám opravdu čas každému odepisovat zda je balíček poslán Proto když odesílám podklady , tak zároveň píši , že o odeslání balíčku se dozvíte v mém albu ve vzkazech .. Váš balíček byl poslán a ve vzkazech je i Vaše jméno .. Proto nechápu váše negativ hodnocení Stačí jen důkladně číst celé e-maily Lucie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 37256
(8. 6. 2015, 12:48)
|
Já jsem se ve čtvrtek 4. června odpoledne dovolila slušně mailem zeptat, jestli vznikl nějaký problém, že nemám balíček. Když už mail přečtete, myslím si, že by bylo slušností odpovědět třeba jednou jedinou větou - balíček jsem odeslala dne xxx. Píšete, že nemáte čas odpovídat, proč si myslíte, že já mám čas chodit k Vám hlídat vzkazy? Promiňte, bylo zbytečné, tady jste si tu chvíli také našla, abyste odpověděla, s čímž jsem víceméně počítala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 37256
(8. 6. 2015, 22:26)
|
Tak dnes odpoledne jsem šla na poštu se zeptat, zda-li tam nemám něco uložené.Samozřejmě měla, výzvu jsem předtím ve schránce nenalezla.Proto si myslím, že na dotazy máte odpovídat, to že napíšete o odeslání balíčku do vzkazů neznamená, že nemůže vzniknout problém jako u mě. A nemůžu jít na poštu a něčeho se dožadovat, když nevím zcela jistě, zda-li tam něco mám Proto ten můj dotaz, na který jsem bohužel nedostala odpověď až tady přes hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
David H. (ingot1)
ID 393105
(14. 6. 2015, 15:22)
|
Vy teda máte starosti, než někoho začnete bombardovat dotazama, tak si máte přečíst vzkazy. Celé je to váš problém a paní akorát zbytečně osočujete. Jednoznačně vaše chyba. A odpovídám jen tak náhodou, že jsem si přečetl vaší konverzaci a paní prodávající vůbec neznám, abyste si nemyslela, že jí tady obhajuji jako její známý.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 52286
(15. 9. 2012, 18:38)
|
Paní nedoporučuji. U crocsů špatně uvedená velikost a o 1,5cm špatně změřená délka stélky! Vrátit zboží nechce. Špatné jednání Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (ADLURA)
ID 306090
(upraveno 15. 9. 2012, 22:00)
|
K hodnocení pani Hany nemám co dodat... Jen,že tuto paní,také jako kupující nedoporučuji,jak se ji něco nehodí,žádá vrácení peněz a vyhrožuje psaním špatného hodnocení ,velikosti byli udány dobře jak délka stélky ,tak velikost na podešvi..i tak jsem pani nabídla,že boty nechám na inzerované a prodám ji je,vzhledem k poštovnému jsem nechtěla posílat boty sem tam.pani nesouhlasila..Za jeden celý rok mám 284 kladných hodnocení,proto mě pani Hana jejím hodnocením nemůže urazit... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 52286
(15. 9. 2012, 20:16)
|
Váš postoj mě velice mrzí, nabízela jsem Vám, že zpáteční poštovné platím já. Poslala jste mi jinou věc než jste inzerovala. Velikost boty byla uvedena špatně a špatně jste uvedla i délku stélky. Na základě kladných hodnocení jsem si Vás vybrala pro obchod, ale jsem zklamaná. Takovéhle jednání bych od spolehlivé prodávající nečekala, zvlášť je-li to kvůli 37Kč za poštovné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lucie K. (ADLURA)
ID 306090
(15. 9. 2012, 21:42)
|
Velikost boty nemohla být uvedena špatně,když jste velikost boty na podešvi měla nafocenou v inzerátu,ale Vy už napíšete cokoli aby se Vám to hodilo.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 52286
(16. 9. 2012, 9:34)
|
Délku stélky jste uvedla 19,5cm, to je velikost 31 a tuto botu já potřebuji. Ale skutečná délka stélky je 21cm, velikost 33 a tu jste mi poslala. Proto jsem žádala vrácení. Takto jsou velikosti uvedeny i v tabulkách mimibazaru. Je mi líto jakých rozměrů toto nedorozumění dosáhlo, dále se k tomu již nebudu vyjadřovat. |
ODPOVĚDĚT
|