Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Michaela H. (MiH25) ID 399326

Michaela H. (MiH25) ID 399326
mimibazar.cz/mih25
Bazárek na Slovensku
Oblast: Chomutov
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 11. 2011
Naposledy: 21. 4. 2020, 12:58
Aktualizace: 13. 9. 2019, 10:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87785251
HODNOCENÍ 1572
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 29 neutrálních hodnocení
Celkem: 29 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Lucie M. (LuMat) ID 11315 , mimibazar.cz/lumat (upraveno 10. 3. 2017, 0:35)
Dobrý den , musím napsat negativní hodnocení , paní jsem od úterý psala a zaslala nabídku na koupi bot pro neteř k 18.narozeninám , psala jsem tady i přes e-shop (několikrát) a paní se ani jednou neráčila odpovědět . Bohužel pro mě , protože neteř se na boty těší a já nevím kde je teď sehnat 8o|
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (21. 7. 2017, 21:13)
Dobrý den, na všechny vaše zprávy vám bylo zodpovězeno do dvou pracovních dnů, tak jak bylo uvedno v obchodních podmínkách, proto nechápu vaše hodnocení. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (26. 7. 2017, 20:20)
Dobrý den, musím paní udělit negativní hodnocení, jelikož dosud neuhradila objednané zboží a zároveň uděluje negativní hodnocení nezakládající se na pravdě. Hezký den, M.H.
ODPOVĚDĚT
Marcela R. (nakupuj rozumně) ID 481457 , mimibazar.cz/nakupujrozumne (6. 2. 2017, 20:40)
Je mi líto ale musím napsat neutrální hodnocení :-S :^) Několikrát jsem projevila zájem o zboží ale komunikace na mrtvém bodě +o( žádná odezva i po opakované výzvě,že mám o zboží zájem :´( :-|
ODPOVĚDĚT
Hana M. (hakiky) ID 347109 , mimibazar.cz/hakiky (5. 11. 2016, 7:08)
S paní mám velice špatnou zkušenost, nekomunikuje a zboží nemá, to co si objednáte.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (7. 11. 2016, 18:50)
Dobrý den paní Hano, děkuji vám za vaše negativní hodnocení, dle mého názoru dost přehnané. Za prvé komunikuji (jen to není hned) a za druhé zboží, které si objednáte, mám, jen u vás došlo k chybě, kdy byla v krabici obuv jiné velikosti, což jsem zjistila až před odesláním a za což jsem se vám omlouvala. Opravdu mě to mrzí. S přáním hezkého dne, Michaela H.
ODPOVĚDĚT
Irena F. (irenkaa) ID 81108 (1. 9. 2016, 10:13)
nevím jak mám hodnotit v 26.8. v pátek objednávka, asi 2 dny na to jsem ještě psala vzkaz na e mail i do MMB o zaslání podkladů k platbě a dosud žádná reakce a je to týdne, proto ruším objednávku
ODPOVĚDĚT
Martina Modesto (lobby) ID 6705 (14. 8. 2016, 13:44)
Paní Hřibovskou bohužel nemohu jako prodávající doporučit. Jako výměnu za reklamované tenisky tzv. číny, mi poslala o něco menší velikost, než byly boty původně objednané. Sama mi e-mailem potvrdila, že jde o jiného výrobce a o menší velikosti ví.Paní jedná navíc v rozporu s Občanským zákoníkem,již jsem o jejím jednání informovala ČOI a jsem velmi z jejího jednání zklamaná.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (upraveno 14. 8. 2016, 19:04)
Paní Modesto zapomněla uvést celou pravdu, a to že vyměněné zboží přijala a použila. Až poté si rozmyslela, že chce zboží vrátit (použité a znehodnocené), že s mým postupem reklamace nesouhlasí. Po konzultaci s ČOI jsem další reklamaci neuznala, jelikož nově poslané zboží nemělo žádnou výrobní vadu, na což se reklamace vztahuje. A použitím vyměněného zboží bylo toto zboží přijato.
ODPOVĚDĚT
Martina Modesto (lobby) ID 6705 (23. 8. 2016, 19:13)
Paní Hřibovská, já jsem postup konzultovala a to, že obuv byla nošená na krátkou procházku, nehraje ve vyřízení reklamace žádnou roli.Obuv vůbec není znehodnocená, jak píšete. To je nesmysl.Vy jste mi poslala obuv menší (o čemž vítze - viz Váš e-mail), tudíž jste nevyřídila mou reklamci řádně.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (upraveno 5. 9. 2016, 10:41)
Paní Modesto, ano, použití zboží nehraje při reklamaci roli, to je logické. Vámi reklamované zboží ale nemá žádné výrobní vady, z toho důvodu vám reklamace nemohla být uznána.
ODPOVĚDĚT
Vlasta H. (Babnet) ID 34585 , mimibazar.cz/babnet (11. 7. 2016, 11:15)
Dobrý den, balíček sice dorazil, ale po 2 urgencích a s velkým zpožděním :^) Co mě mrzí nejvíc, tak je totální nekomunikace ze strany prodávající, neodpoví Vám ani na jeden email +o( Je to velká škoda, protože bundička je krásná a jsem opravdu ráda, že sedí, i když jsou kratší rukávy, protože kdybych se měla domáhat vrácení zboží a částky, jak jsme se ihned při uzavření obchodu domlouvaly, tak bych se asi opravdu nedočkala ,-) |-)
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (13. 7. 2016, 6:48)
Dobrý den, když už píšete neutrální komentáře, měla byste je psát pravdivě. Balíček se zpožděním odeslán nebyl, pokud by se zpožděním doručen, není naše chyba. Bohužel k tomuto zpoždění dochází, jsou-li v týdnu svátky, to pošta nedoručuje. Balíčky neodesíláme každý den, není to z časových důvodů možné a tuto informaci máme uvedenou na stránkách. Vaše "urgence" (chcete-li to tak nazývat) přišly obě 5.7. přesně týden po přijetí platby,
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (13. 7. 2016, 6:48)
kde jste psala, že na balíček čekáte již 14 dní! V tu dobu byl už balíček odeslaný. Ohledně vrácení zboží není třeba nijaké obsáhlé komunikace, nejdůležitější je to zboží poslat, poté je požadavek vyřízen nejpozději v zákonné lhůtě. Na zlepšení komunikace pracujeme, je to ale náročné, některé zákaznice nás bombardují zprávami i několikrát denně. Zprávy jsou vyřizovány obden (pracovní) a často je není možné stihnout všechny. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Vlasta H. (Babnet) ID 34585 , mimibazar.cz/babnet (22. 7. 2016, 8:25)
Prosím Vás, uklidněte se a raději se podívejte do emailové komunikace. ,-) Na zprávy odpovídáte obden?? Na mé 2 dotazy a upozornění, že balíček stále nedorazil, jste se neobtěžovala odpovědět ani jednou, tak si nevymýšlejte (L),raději jste hned poslala zboží.Neutrální komentář proto, že naštěstí bundička seděla, i když dorazila se zpožděním, ale totálně jste to zabila Vaší NEkomunikací (N) Děkuji za zboží,ale už nikdy více. Hezké léto V.H.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (20. 12. 2016, 21:17)
Dobrý den, koukla jsem tedy do komunikace a zjistila, že jsem vám odpověděla do dvou pracovních dnů, jak píši výše (bohužel mezitím byly dva dny státní svátky a dva dny víkend, proto se to pozdává jako dlouhá doba). Dále je nemožné, abych "raději rychle poslala zboží", než abych odpovídala, protože zboží bylo odesláno den před vašimi "urgencemi" z 5.7., a to 4.7. Tedy se vám velmi omlouvám, že jsem vám ve dnech volna neodpovídala a trávila je se svou r
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (20. 12. 2016, 21:18)
rodinou. Hezký den, M.H.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (cia) ID 54476 , mimibazar.cz/cia (8. 6. 2016, 11:34)
Vše v pořádku,

D :-)O :-)P :-)O :-)R :-)U :-)Č :-)U :-)J :-)I.

Lenka + (X)
ODPOVĚDĚT
Iva K. (ivakratschmerova) ID 361681 , mimibazar.cz/ivakratschmerova (upraveno 17. 5. 2016, 14:20)
Od 11.5.2016 mate moje penize na svém účtu. V pátek 13.5. jste prý meli odesilaci den(nějaká Bára mi zaslala email), ale nic vcera nebo dnes nepřišlo. Na e-maily ani telefon nereagujete. Pokud mi zbozi nebo penize nepřijdou do konce týdne, tak to budu řešit s Českou obchodní inspekcí, popřípadě na Vás podám trestní oznámení pro podvodné jednání.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (17. 5. 2016, 18:39)
Dobrý den, váš balíček je odeslán, pro velké množství se nestihly balíčky odeslat v pátek, proto byly odeslány v pondělí. Na telefon odpovídat nemůžeme, protože žádný telefon pro zákazníky nevedeme. Emaily se snažíme vyřizovat postupně, do dvou pracovních dnů. Jestli jste jich posílala víc, budou nejspíš ve spamu. Každopádně balíček máte odeslaný, měl vám být již doručen. Hezký den, Michaela
ODPOVĚDĚT
Iva K. (ivakratschmerova) ID 361681 , mimibazar.cz/ivakratschmerova (17. 5. 2016, 18:42)
Prosim poslete mi číslo balíčku. Dnes žádný balicek nepřišel.
ODPOVĚDĚT
Iva K. (ivakratschmerova) ID 361681 , mimibazar.cz/ivakratschmerova (18. 5. 2016, 12:35)
Zbozi dnes dorazilo.
ODPOVĚDĚT
Petra B. (Pet´ka) ID 207010 , mimibazar.cz/petkabazantova (23. 4. 2016, 14:12)
Paní Michaela se mnou vůbec nekomunikuje.Psala jsem již několik vzkazů a stále bez reakce. Budu doufat,že po tomto hodnocení se problém vyřeší a peníze dostanu zpět
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (13. 5. 2016, 15:45)
Dobrý den myslím, že trochu přeháníte,odpověď na váš dotaz z 22.4. (pátek) jsme posílali 25.4. (pondělí). Navíc platba za vaše zboží odešla 22.4. zpět na váš účet. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Blanka S. (Blanche2) ID 17589 , mimibazar.cz/blanche2 (21. 3. 2016, 14:08)
Dobrý den Míšo, můžete se mi ozvat, kdy mi odešlete balíček? Děkuji B.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (22. 3. 2016, 15:30)
Blanko, já vám psala, že balíček odesílám v pondělí a že vám musí dnes dorazit. Jen už nevím, zda to bylo přes fb nebo přes e-shop. Míša
ODPOVĚDĚT
Gabriela Č. (čopi) ID 292120 (upraveno 11. 2. 2016, 18:24)
Dobrý den,
i já se připojuji k negativnímu hodnocení (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).Paní jsem psala mail o reklamaci bot a ona se neráčila raději ani odpovědět :-@ :-@ :-@ :-@.Jsem sama se dvěmi dětmi a peněz tedy není nazbit.Nakupuji na této stránce často a už po druhé se mi to tu stalo...... :-@ :-@ :-@ :-@prostě komunikace tady je špatná.
(6) (6) (6) nedoporučuji
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (4. 2. 2016, 17:47)
Dobrý den,
moc se vám omlouvám, platbu zpět jsem dnes ráno zadávala. Mám nyní nějaké rodinné starosti a činnost zde na MMB jsem musela dočasně pozastavit, informoval jsem o tom ve vzkazech.
Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Soňa D. (garden) ID 117396 , mimibazar.cz/garden (upraveno 9. 2. 2016, 20:24)
Tak i já se připojuji s dalším negativním hodnocením po třech urgencích paní STÁLE nereaguje tady i na e-schopu a o vrácení peněz za boty (válenky) ani nemluvím . NEDOPORUČUJI !!!!..........................paní vrátila peníze zpět na účet, vše je dořešeno......měním tedy hodnocení na neutrální
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (4. 2. 2016, 17:49)
Dobrý den, omlouvám se, mám nějaké starosti a momentálně jsem ve fázi stěhování. Vše samozřejmě co nejdříve dořeším. Hezký den, Míša Hřibovská
ODPOVĚDĚT
Barbora Z. (barusenka) ID 71701 , mimibazar.cz/barusenkazezulkova (30. 1. 2016, 22:44)
Paní jsem několikrát psala, neraguje, byť online byla, psala jsem několikrát v rozmezí 14 dnů......mám pocit, že má na webu jenom zboží, které asi nemá a jenom přitáhla kuppující....za mne určitě nedoporučuji, a zboží nemám, zájem, koupím tam, kde si zakázníka váží a odpoví (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (4. 2. 2016, 17:45)
Dobrý den,
ve vzkazech mám informaci, že jsem byla nucena prodej zde na MMB z jistých důvodů pozastavit.
Hezký den,
Míša Hřibovská
ODPOVĚDĚT
Ilona M. (kopprettinnkka1) ID 489577 (upraveno 9. 2. 2016, 15:42)
Dobrý den paní Hřibovská,
nevím jaké jsou Vaše zvyklosti, ale zatím jsem se s podobným jednáním nikdy nesetkala. Mám u Vás objednány a zaplaceny výše zmíněné válenky. Ovšem už o ně zájem nemám!!! POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ! Jinak budu nucena situaci řešit jinak!

Doufám, že se konečně ozvete.

S pozdravem

Ilona Moravská
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (4. 1. 2016, 10:19)
Dobrý den,
Vaši platbu jsem vracela zpět na váš účet 20.12., jelikož vámi objednané zboží nemám k dispozici. Bohužel jsem nestihla včas podat info, prostě jsem nestíhala.... Je mi to moc líto a omlouvám se.
Hezký den,
Míša Hřibovská
ODPOVĚDĚT
Petra B. (amiga) ID 17813 , mimibazar.cz/amiga (upraveno 16. 2. 2016, 10:58)
Paní Míša vše vyřešila, peníze zaslala zpět :-))
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (4. 1. 2016, 14:50)
Dobrý den, paní Petro,
já zas koukám, že nemám nárok ani na dovolenou. Byla bych ráda, kdybyste svůj komentář odstranila, nikoho jsem neokradla ani neokrádám a už vůbec nejsem bezcharakterní mrcha.
Váš komentář tak zavání pomluvou a křivým obviněním, což je jistě také na trestní oznámení dost.
Holky, co jste mnou okradené, zavolejte mi prosím na můj tel. uvedený zde na MMB ;)
Přeji vám všem šťastný nový rok!
Vaše Míša
ODPOVĚDĚT
Ilona M. (kopprettinnkka1) ID 489577 (upraveno 9. 2. 2016, 15:41)
Dobrý den,
prosím Vás boty mám zaplacené víc jak 14 dnů, chtěla bych je nosit ještě tuto zimu!!! Jak dlouho mám na ně ještě čekat??
Buďte tak laskava a ozvěte se mi!

S pozdravem
Ilona Moravská
ODPOVĚDĚT
monika u. (mongelina) ID 188994 (upraveno 17. 3. 2016, 12:32)
Při objednáni oblečení v eshopu,paní komunikovala.Bohužel na balík čekám stále a vyžádat si číslo balíku je problém.Do 15.12 jsem oblečeni měla mít a to mi bylo i přislíbeno. Pokud je chyba na straně pošty,tak se omlouvam,ale kdyby někdo odpovídal nemusela jsem dát negat.hodnocení.

Paní mne požádala o změnu hodnocení,tudíž měním,snad paní bude více komunikovat.
Problém byl na naší poště.
ODPOVĚDĚT
Zdena P. (pilarka) ID 44193 , mimibazar.cz/pilarka (upraveno 16. 2. 2016, 17:58)
Ač nerada, musím paní Michaele udělit negativní hodnocení. Zakoupila jsem od ní krásné tenisky, ale bohužel jsou vnučce malé a potřebuji vyměnit za větší, ale ouha po několika pokusech se s paní spojit jsem ani po již skoro 14dnech neuspěla, ani telefon, který uvádí není aktivní. Už nevím jak bych měla postupovat.
Je mi to líto, ale tenisky jsou mi k ničemu a paní dělá mrtvého brouka i když se přihlašuje na mimibazaru.

:´( :´( :-| :-| Zdena Pilařová................. Vše dořešeno.................měním hodnocení na neutrální
ODPOVĚDĚT
Táňa F. (TanjaFo) ID 227285 , mimibazar.cz/tanjafo (19. 11. 2015, 18:37)
Dobrý den, již dávno jsem Vám zaslala peníze za holinky, které jste údajně vyprodala a nabídla jiné. Dosud jste se mi neozvala na mé maily, chtěla jsem doplatit peníze o vzít jiné botky, Dnes raději požaduji vrácení peněz o což jsem Vás žádala, opět bez odezvy. Jak si to mám vysvětlit *-)
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (21. 11. 2015, 13:32)
Dobrý den, to se moc omlouvám, k vašim mailum jsem se bohužel nedopracovala. Platbu za zboží samozřejmě posílám zpět. Hezký den, Míša
ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (jitazaty) ID 363561 (14. 11. 2015, 8:02)
Dobrý den Michaelo,
již několikrát jsem si objednala černou halenku s dlouhým rukávem.
Dokonce jsem vám psala i 2x SMS, na kontaktech je psáno až se dostanete na PC, tak odepíšete. REAKCE od vás
žádné (palice)
Na emaily neodpovídáte!!!!!
Váš OVĚŘENÝ OBCHODNÍK není na místě!!!!!! (zurim) (N)
Na e-shopu toto zboží není, ale stále to propagujete zde???? :-o :-o :-o (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 29 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu