Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Monika O. (lacherka) ID 6560

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 6 neutrálních hodnocení
Lenka H. (LenkaHom) ID 223103 , mimibazar.cz/lenkahom (upraveno 2. 10. 2014, 8:50)
a
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (upraveno 2. 10. 2014, 10:17)
.
ODPOVĚDĚT
Gabriela L. (sosweetmiss) ID 324360 (upraveno 28. 2. 2014, 17:04)
Dobrý den, na rtěnku Lancome jsem čekala více než týden,myslela jsem, že mi dojde max. v úterý ale dorazila až v pátek. +o( K balíčku jsem měla dostat slíbený vzorek vůně Lancome Hypnose a nebyl přibalen. +o( Navíc jsem 2x zasílala adresu, poprvé s kopií transakce a e-mail asi nedošel..?!? I když jsem ho měla v odeslaných.... Nakonec mi balíček stejně přišel na jiné jméno, než jsem uvedla v adrese. Tudíž jsem musela na poště prokázat, že to je opravdu pro mě....
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (28. 2. 2014, 11:28)
Dobrý den, tak to snad nemyslíte vážně,prvně jste smlouvala o cenu u rtěnky, platba od Vás přišla v pondělí, z důvodu nemoci jsem balíček odesílala ve čtvrtek, dnes Vám tedy přišel, nevím co u Vás je tedy týden. O vzorek vůně jste si vůbec nenapsala a jestli jste mi něco napsala do poznámky u platby, to opravdu nestuduji, plateb mi chodí hodně. Používate dvě jména, o adresu jsem si Vám musela psát..špatný obchod s Vámi :-(
ODPOVĚDĚT
Michaela T. (Micha-ela) ID 252689 (26. 5. 2011, 9:27)
Děkuji Vám za hodnocení, je škoda, že jste tam také nenapsala, že jsem se Vám omluvila, vysvětlila okolnosti a že neberete v potaz, že jsme jen lidi a že se občas, může stát, že se přehlédnete, nebo nedej bože zapomenete....Vám se to zřejmě nikdy nestalo a to Vám tedy velmi závidím.
Ještě jednou děkuji a mějte se krásně.
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (26. 5. 2011, 10:42)
Michaelo, jelikož si prodejem vydělávám na živobytí, tak mi jde o to, aby zakazníci za zboží platili, podnikání nejde stavět na zakaznicích, kteří o zboží mají zájem a poté již nezaplatí. Já jsem Vám rovněz nabídla, že pokud nemáte o tvářenku zájem, můžete si z mé nabídky vybrat něco jiného, bohužel jste již nereagovala. Pravidla prostě platí pro všechny, a já když nebudu mít na zaplacení hypoteky nebo elektřiny, tak nikoho také nebude zajímat, ž
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (26. 5. 2011, 10:44)
zajímat, že jsem penize utratila jinde a na jiné platby nemám. Bohužel, navíc tuto podmínku máte uvedenou i na hlavní stránce a navíc jste mne ani sama nekontatkovala se zrušením objednávky, zboží jsem Vám držela 10dní a už jsem jej mohla mít dávno prodané, kdybych věděla, že nehodláte zaplati.
ODPOVĚDĚT
Michaela T. (Micha-ela) ID 252689 (26. 5. 2011, 13:15)
Dobrý den,
já to všechno chápu, myslím, že jsem ale také nenapsala nic co by Vás nějak uráželo a hlavně co by nebyla pravda. Já mimibazarem nežiju,nevydělávám si tím a nejsem tam denně, tak se prosím snažte pochopit i Vy mně.
Díky a mějte se krásně.
ODPOVĚDĚT
Petra Z. (Zygyna) ID 36029 (14. 12. 2010, 15:50)
S obchůdkem u paní Moniky nejsem spokojená .Náramek jiný než jsem si obědnala , šampon a kondicionér olepený lepící páskou , uzávěr masky upatlaný asi jí někdo používal .lesk na pusu jsem nedostala vůbec .komunikace s paní +o( +o( +o( +o(po 4 meilech se k ničemu nedobrala .
spokojenost zákazníka asi není nutná :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (14. 12. 2010, 18:27)
Paní Petro to je mi moc líto, že nejste spokojená, psala jsem Vám, a ptala jsem se, jaký náramek jiný jsem Vám poslala jelikož dle skladových zásob mi sedí, že jsem Vám poslala ten správný, bohužel jste mi již neodpověděla, kondic a šampon přelepený lepící páskou jsem Vám zdůvodnila. Navíc Vás balíčk byl ve statusu pošty uveden jako poškozený, je možné, že se lesk ztratil při poškození, ale proto jsem balíček pojištovala a já vše odesílala v plné
ODPOVĚDĚT
Olga H. (hlasek) ID 69415 (29. 9. 2010, 22:06)
Ja jsem si dovolila zapomenout zrusit objednavku do 24 hod!!! A pani "dokonala" prodavajici nevahala a patricne me pokarala, protoze ona jiste nikdy nezapomina. Vezte, komplexy se daji resit i jinak.
Vitejte na mem blacklistu.
ODPOVĚDĚT
Jana Straková (jenifer) ID 26013 , mimibazar.cz/jenifer (5. 7. 2010, 20:39)
Moniko, mrzí mě vaše negativní hodnocení na naše stránky, nejsem nespolehlivá prodávající a mrzí mě to. Vše dělám pro radost a potěšení a taková to slova mě zamrzí a mám chu´t se vším praštit. Hlavně šlo o mou kolegyni a ne o mě, já nakupuji spolehlivě. Šetřete si příště čas s takovým hodnocení, díky Jana
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (11. 7. 2010, 19:34)
Jano bohužel, Váš zájem byl odkliknut 3x a vždy bylo napsáno: " mám vážný zájem o tuto sadu" každopádně jste měla možnost objednávku do 24hodin zrušit-což jste neudělala, proto je Vaše objednávka považována za závaznou. Bohužel nemohu vydedekuvat zda na Vaši registraci nakupujete vy nebo někdo jiný. Zřejmě byste měla doporučit kolegyni at si zřídí svoji registraci na mmb a nedělá Vám zbytečné problémy. Sama takové hodnocení neuděluji ráda, proto js
ODPOVĚDĚT
Jana Straková (jenifer) ID 26013 , mimibazar.cz/jenifer (12. 7. 2010, 16:51)
Moniko jana nemá nic společného s mým prodejem, nezlobte se ale jen jsem se ptala zda máte ještě sadu šperků a žádnou objednávku jsem neprovedla. Tak jsem v šoku co jste nm to napsala za špatné hoídnocení opravdu nechápu. Jen jsem se informovala a pak bych vám jasně že písla zda bych sadu chtěla objednat, myslím že vy máte neseriozní jednání, ne já. nashledanou. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (13. 7. 2010, 18:56)
Asi byste si měla udělat pořádek v tom kdo je registrovaný a kdo objednává, to bude asi základní Váš problém. Objednávku jste nestornovala a ani po zaslání podkladů jste nenapsala, že zájem nemáte...napsala jste, že máte zájem, já zaslala podklady a potom jste neprovedla platbu a ani mne jste nekontaktovala, tot vše, proto jsem Vám právem udělila negativní hodnocení
ODPOVĚDĚT
Monika O. (lacherka) ID 6560 , mimibazar.cz/lacherka (13. 7. 2010, 18:58)
Negativní hodnocení určitě nepíši jen tak z dlouhé chvíle, pokud negativní hodnocení udělím, tak je to po zaslání dvou upomínek s žádosti o uhrazení objednávek, pokud i po dvou urgencích neobdržím platbu, tak objednávku ruším z důvodu nezaplacení za zboží a poté uděluji odpovídající hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu