|
Daniel B. (horalka)
ID 23779
(10. 4. 2017, 23:45)
|
Dne 26.3. 2017 jsem si závazně objednala od paní komodu, ještě toho dne jsme domlouvaly dopravu. Paní slíbila, že se ozve, že prý prodává dcera, tak dá vědět, kdy by to šlo a na kdy objednat spedici. Stále jsem čekala a 10.4. jsem se znovu ozvala, že bych ráda nějakou odpověď. Paní mi napsala sice s omluvou, že dceru po prodeji křesel, kdy se jí tam asi už komoda vejde, již prodej netlačí. Závazné je závazné přeci pro obě strany, alespoň jsem si to myslela. Je dobré si rozmyslet, co chci a co nechci prodat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Stáňa B. (tany9)
ID 168707
, mimibazar.cz/tany9
(11. 4. 2017, 0:10)
|
Paní jsem vše vysvětlila, bohužel moji omluvu a vysvětlení nepřijala.Nic více nemohu dělat.Objednávka byla závazná ale je jen na mé vůli, zda předmět prodám, či ne, když se změní situace a předmět nechci dále prodávat.Nehledě na to, že jsem ho z prodeje stáhla.Měla jsem paní napsat dříve, to je jediná chyba, kterou připouštím. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|