Monika V. (Monireh) ID 79873
|
mimibazar.cz/monireh
|
Oblast: Praha - západ |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 19. 9. 2007 |
Naposledy: 2. 12. 2024, 12:09
DNES
|
Aktualizace: 2. 12. 2024, 12:09
DNES
|
|
|
|
|
|
Eva O. (evikuu)
ID 108759
, mimibazar.cz/evikuu
(7. 11. 2008, 22:07)
|
Moni s tričkem dorazi jsem moc spokojená. Určitě to nebyl poslední nákup vánoce se bíží. Budu se opět těšit na další obchůdek s vámi,kterrý bude co nevidět. Mějte se krásně Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika S. (adagabi)
ID 43556
, mimibazar.cz/adagabi
(4. 4. 2008, 10:50)
|
Bohužel, u paní Moniky jsem před 2dny objednala capáčky Puma ve vel.16 a při objednávce jsem uvedla, že požaduji doklad. Dostala jsem podklady a tak jsem se znovu pozeptala, zda k botičkám dostanu doklad a ZL, kvůli případné reklamaci. Na to jsem další den dostala odpověď, že se paní špatně koukla na vel. a že ve vel.16 už nejsou ( ačkoliv má v inzerátu, že má pouze vel.16). Tak jsem se paní zeptala, zda to není proto, že jsem požadovala doklad a už mi neodpověděla. A dnes je inzerát na ty samé botky ve vel.16 opět aktualizován. Moc mě to mrzí, strašně jsem o capáčky stála a šlo pouze o případnou reklamaci, jelikož 700kč za botky pro miminko není málo a může se stát , že s nima nebude něco v pořádku, tak jsem chtěla mít jistotu, že mohu někde uplatnit reklamaci. Je mi jedno, zda paní má nebo nemá IČO, šlo pouze o případnou reklamaci. Jsem zklamaná !!!! Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika V. (Monireh)
ID 79873
(upraveno 4. 4. 2008, 22:31)
|
Milá paní Veroniko, předem Vám děkuji za velmi pěkné hodnocení. Moc se omlouvám za nevyřízení Vašeho e-mailu, ale můj starší syn si ošklivě zlomil ruku a já jsem s ním byla v nemocnici.Myslím,že by každá z nás se věnovala dítěti a neměla by ani pomyšlení odepisovat na emaily ma MMB. Poprosila jsem mojí sestru,aby mi dnes ráno aktualizovala a bohužel nevěděla ,že u botiček je špatná velikost.Nestihla jsem to opravit. Na prodané nové zboží Vám na vyžádání doklad pošlu.Na nové zboží se vztahuje záruka dle zákona. U sebe píšete, že musíme mít strpení, že máte malé děti.Proto bych to od Vás očekávala též.Paní mi hned napsala negativní hodnocení,když jsem se jí neozvala do 24 hodin. Kdybych každé mamince ,která mi neodpoví do 24 hodin,psala negativní hodnocení.Tak bych nic jiného nedělala Myslím,že jsem se provinila tím,že jsem do inzerátu napsala jinou velikost,než jsem měla.Paní jsem psala omluvný email,že jsem se spletla. Paní mi odepsala cituji " Není to náhodou tak, že jsou bez dokladu či neoriginál ?A na to konto mi napsala negativní hodnocení. Myslím,že se paní unáhlila a napsala nepravdivé hodnocení. Ať maminky sami posoudí,zda jsem nespolehlivá.Myslím,že ostatní hodnocení napoví o všem. |
ODPOVĚDĚT
|