Společnost Coca-Cola začala v Evropě prodávat svůj nový nízkokalorický nápoj Coca-Cola Life,pro který používá pro firmu netypickézelené logo. První evropskou zemí, ve které se nový výrobek Coca-Coly objevil, je Velká Británie. Prodávat se zde začala ve čtvrtek 21. srpna. Vůbec první zemí byla Argentina, kterou následovalo Chile.
Coca-Cola přitom s rozšířením výrobku v Evropě počítá i dál – druhou zemí na starém kontinentě má být už příští měsíc severské Švédsko.Souběžně s tím vstoupí nový výrobek i na americký trh.
Zelená barva loga má symbolizovat použité přírodní sladidlo – výtažky stévie, která na rozdíl od cukru obsahuje méně kalorií, přitom ale dodává nápoji sladkost. Coca-Cola využívá červené barvy ve svém logu od 20. let minulého století. Skutečnost, proč se Coca-Cola rozhodla uvést výrobek nejprve v Jižní Americe, může souviset s tím, že odtud pochází bylinná rostlina stévie.
Zdroj
fotografie
ANDREA M.