VZKAZ

Vysvětlení a shrnutí

Takže bych vše vysvětlila- paní si v neděli odpoledne poslala poptávku, v pondělí ráno jsem jí odpověděla, že je mi líto, ale již je příjem objednávek uzavřen.Chvíli před desátou mi paní napsala zkamaný e-mail a vzápětí na to v 10 hod, kdy já vůbec ani nestačila zareagovat- mi hned šla udělit hodnocení- komunikace viz mé vzkazy.

Reaguje na můj vzkaz kde zákaznice žádám, aby si uvědomily, že mám právo dát uzávěrku a nečastovaly mě vzteklými výpady.V ukřivděném e-mailu mě paní důležitým tónem- Vážená paní Romano...poučuje, o zklamání , které zákaznicím způsobuji tím, že jsem si dovolila ukončit příjem objednávek a neuvedla v inzerátech pouze ve vzkazu- mám cca 5.500 inzerátů, které jsem zadávala od června do listopadu, skutečně nemohu během jednoho odpoledne ani týdne stihnout upravit znění 5.500 inzerátů, aby paní byla spokojena, takže toto rozhořčení, je zcela mimo realitu...Místo aby si to paní nechala vysvětlit, tak ihned běžela udělit NEGATIVNÍ hodnocení, což je tedy dle mého názoru zcela jasná pomsta, slušný člověk přece nepůjde ublížit jinému člověku jen proto, že mu napsal, že je příjem objednávek uzavřen...???

Celé to na mě působí tak, že když si nemohla na mě vylít vztek, aby nepotvrdila to, oč žádám ve vzkazu, tak mi alespoň napálila negativní hodnocení!! Ač se mnou žádný obchod neuskutečnila, vůbec mě nezná, vše je založeno pouze na dojmu, který měla ze vzkazu...Zákaznice si mohly vzkaz veřejně přečíst a udělat si názor samy, není třeba, aby paní můj vzkaz chodila komentovat NEGATIVNÍM hodnocením.Kdyby neutrálem, ale negativem? To je hodně silná káva....Vyděsila mi zde zákaznice, já jsem tedy také její chování okomentovala, tak tedy upravila nicméně stejně mě špiní, že jsem byla nepříjemná ( hlavně že ona byla příjemná. ) a proto udělila hodnocení,
  • Doposud žádný zájemce

Zaregistrujte se a provádějte okamžitě závazné objednávky

Doporučte produkt přátelům

Podobné nabídky bazárku

Ostatní nabídky bazárku