Milí nakupující, mojim krédem je oboustranná spokojenost-což se mi zatím úspěšně daří. Snažím se popsat vše pravdivě dle svého nejlepšího svědomí a vědomí. Je možné, že mohu zcela výjimečně něco přehlédnout, v tom případě prosím o Vaši fotku, hned jak věc obdržíte a objevíte vadu. Na pozdější reklamaci nemohu brát zřetel. Pokud uznám za opravněnou, samozřejmě Vám zašlu zpět peníze za zboží ponížené o poštovné. Tyto náklady zpět nevracím, ale samozřejmě Vám je mohu vykompenzovat v podobě slevy na zboží. Protože většinou nabízím za nízké ceny, tak zpětné zaslání se v podstatě rovná ceně zboží a to se nevyplatí. Jenom bychom podporovali už tak drahou poštu.l Pokud se Vám něco líbí a nemáte hotovost, můžete nabídnout i formou výměny. tomu se nebráním a pokud mi něco padne u Vás do oka, určitě se domluvíme. Pokud máte jakýkoliv dotaz, ptejte se, ráda odpovím. Těším se na pohodovou spolupráci Jana
PS: vše je věc dohody. Ale to poštovné opravdu nevracím.Nenutím Vás ke koupi. Rovněž nepovažuji za důvod vrácení peněz, že se Vám věc nelíbí. Pokud odpovídá popisu, tak reklamaci neuznávám.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.11.2018, 15:47