PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODMÍNKY PRODEJE



!!!!!!! NOVÉ CENY POŠTOVNÉHO A BALNÉHO OD BŘEZNA 2019 !!!!!
info níže v podmínkách





NOVĚ možné OSOBNÍ předání - Smíchovské nádraží, Anděl, Karlovo nám.,poblíž stanice Svatoplukova - Nusle

- pokud se přizpůsobíte a trefíte do mých výjezdů:-). /vesměs kolem 8,30 a pak odpolko kolem 17- 19 hod , ale liší se dle dne, dle práce - upřesním/



-
DŮLEŽITÉ!!!!!

- žádné nové informace nyní ohledně dovolených



GDPR

Dnem 25.5.2018 vstupuje v platnost nové nařízení EU o nakládání s osobními údaji.
Ráda bych Vás informovala o změnách obchodních podmínek a o tom, že firma - Petra Krejbichová, IČO: 61479730, se sídlem na adrese Na hvězdárně 16, 159 00 Praha 5

zpracovává Vaše osobní údaje za účelem:


- vyřízení objednávky včetně plnění souvisejících s povinností a komunikací s klientem dle obchodních podmínek, /Jedná se přímo o plnění prodejní smlouvy - dodání zboží a zákonnou povinnost,kde není nutný speciální souhlas klienta- zákazníka. / Jsou to zpravidla: jméno, příjmení, adresa bydliště, doručovací adresa, telefonní číslo, v případě reklamace, či vrácen peněz i číslo účtu zákazníka osobní údaje.
- v případě uděleného souhlasu k zasílání informací o marketingových akcích a speciálních nabídkách
- nutné osobní údaje jsou předávány pouze přepravcům / adresa, jméno, popřípadě telefon/
- prodávající uchová kopii osobních údajů ještě 2 roky, na základě oprávněného zájmu na důkazní účely, ochranu Ostatních uživatelů a Svého dobrého jména. Po této lhůtě Prodávající všechny Osobní údaje vymaže a vymaže všechny existující kopie, pokud příslušný právní předpis nepožaduje uchování těchto Osobních údajů u Prodávajícího.

- tyto Zpracovatelské podmínky jsou právně závaznou smlouvou o zpracování Osobních údajů ve smyslu čl. 28 Všeobecného nařízení o ochraně údajů (EÚ) č. 2016/679 (General Data Protection Regulation, dále jen „GDPR“) mezi Prodejcem a Zákazníkem. Zákazník prohlašuje, že před nákupem v tomto Eshopu na Internetové stránce - si přečetl tyto Zpracovatelské podmínky a bez výhrad s nimi souhlasí,tak jako Prodávající,který je jimi vázán a zavazuje se je dodržovat.

Možnost odhlášení z odběru nabídek je na emailu: pk001@email.cz.








1/
Od 1.3. 2017 NEPŘIJÍMÁM platby v HOTOVOSTI. /z důvodu zákona o EET - nemám pokladnu/

Platba v hotovosti je možná pouze při koupi věcí ze soukromého prodeje.
Platí tedy i pro osobní předání, či vyzvednutí věcí na mé adrese. Vždy je NUTNÁ platba PŘEDEM NA ÚČET.

Děkuji za pochopení.




2/ POŠTA

DALŠÍ ZDRAŽUJE OD března 2019, proto zde výpis možných zaslání:

Česká pošta:

- RR - doporučený dopis do 5 cm výšky - 60 Kč

- obyčejný dopis na vlastní nebezpečí - bez sledovacího čísla, bez možnosti reklamace !!! - 30 Kč

- balik na poštu NP nebo
DR balík do ruky - 200 Kč





ZÁSILKOVNA: bude odesíláno 2x do týdne

upřesnit adresu dodání , na jakou POBOČKU / do 5 kg váhy/ - 70 Kč



dodání na adresu:

bez výběru přepravce - bude určen automaticky - 110 Kč



s výběrem společnosti :

DPD - 115 Kč

ČP - 140 Kč

Intime - 150 Kč



večerní dodání - 190 Kč




Přepravci soukromníci :

- Fofr doprava - cenu upřesnim na dotaz








Milí nakupující :-).

Děkuji za Váš zájem o naše věcičky.



SOUKROMÝ PRODEJ pravidla:

Ráda věci přeměřím, stačí si napsat,snažím se dle volného času.

Při větším odběru možná sleva. /sleva je možná však jen ze soukromého prodeje/

Prodávané zboží se snažím popsat do detailu, většinou ale prodávám věcičky ve výborném stavu, pokud je tomu jinak, je to uvedeno u každého prodeje zvlášť.

Neváhejte si napsat i o informaci, pokud sháníte přímo nějaké věcičky, máme toho spoustu a nestíhám vše vkládat.

Část NOVÝCH věcí je dovoz Čína
- většinou ´zbytky´ - po mých dětech, co nám velikostí nesedne nebo se nám tak nelíbí
- věci jsou nádherné , nové, ale na obrázkových motivech se mohou objevit třeba tečky v obličeji , či malá šmouha v místě obrázku, rozmazaná barva, tečka na oblečení od obrázku apod., což nebude považováno za vadu - většinou na větší problém upozorňuji, ale ceny mám velmi nízké, odpovídají, ale kvalita je většinou i tak velice vysoká:-)

- rozměry udávané na oblečení jsou mnou měřené, ale sám výrobce uvádí, že se jednotlivé kusy mohou lišit až o 2 cm, což také není vada



Po převedení korunek na můj účet odesílám balíček. Jelikož již pracuji, někdy to není ihned, ale vždy max do 5 pracovních dní - ale je to výjímečně, snažím se odesílat i nadále do druhého dne.

Osobní předání je možné po domluvě, upřesnění míst výše.


Informace o odeslání balíčků naleznete na mých stránkách, pokud potřebujete podací číslo, napište si, prosím, až bude Vaše jméno uveřejněno na stránkách po odeslání.
Pokud máme dovolenou, je to uvedeno na stránce
Peníze očekávám do 3 prac. dnů, pokud se nedohodneme jinak, jinak věci vracím zpět do prodeje.

Výměnám se nebráním, ale měníme věcičky jen za takové, co opravdu využijeme, či za ty, které sháníme a toho po pravdě moc není.






KOMERČNÍ PRODEJ:
- podnikám pod IČ: 61479730
- nejsem plátcem DPH
- Petra Krejbichová, Na hvězdárně 16, 159 00 Praha 5


- platí pro něj v podstatě skoro stejné podmínky,jen věci neměřím - jen dle času - proto nízké ceny, kvůli popisu, pokud je čas a napíšete si, budu se snažit třeba dodat míry, jsem ale opravdu moc vytížená.

Pokud Vám zašlu podklady k platbě, tak zboží rezervuji maximálně jeden týden! Pak vracím zpět do prodeje a přenechávám dalšímu zájemci.

BALÍČKY ODESÍLÁM přes ČP až 5x týdně, přes Zásilkovnu až 2x týdně

- informaci o ODESLÁNÍ - Informace o odeslání balíčků naleznete na mých stránkách /ODESLANÉ BALÍČKY/, pokud potřebujete podací číslo, napište si, prosím, až bude Vaše jméno uveřejněno na stránkách po odeslání.


POŠTOVNÉ ZDRAŽILO :
TABULKA POŠTOVNÉHO VÝŠE



- Vím, že každý rád ušetří, nebráním se poslat Vám věci obyčejně, či zabalené jen do bublinek bez krabice, ale pak je to na Vaši zodpovědnost pro případ ztráty , či poškození obsahu během přepravy - prostě krabice je vždy jistější, ale dražší.



+ připočítávám balné 5 -30 Kč dle zásilky - dle použití obalového materiálu- obálka, bublinky, lepenky, folie - materiál, který také musím zakoupit + benzín.





Pokud je s věcmi nějaký problém - jsme jen lidé, mohu se taktéž přehlédnout - prosím pište email, ráda vše s Vámi vyřeším k oboustranné spokojenosti. Pracuji převážně večer a v noci, proto mohu něco nechtěně přehlédnout.Někdy stav věcí v noci vypadá jinak, než přes den.

Zboží SECONDHAND - použité i nové /vždy je uvedeno a označeno, jako nové , bez visaček/
- je dovoz GB, odebírám z českých velkoskladů, které si zboží sami přímo dováží
- zboží je výborné kvality, pokud se najde horší kousek, je to zmíněno v popisu
- pokud na zboží není cedulka s pro nás známým výrobcem /George, Next, Ladybird, Regatta..../ - je zboží označeno hromadně názvem - dovoz GB - toto je označení pro velkosklad zboží secondhand dodané z GB

Část NOVÝCH věcí je dovezena z UK a ze SRN, 100% originál!
- Na věcech s obrázky, či nápisy, jsou někdy papírové ochrany, po sundání je možné, že na obrázku zůstane kousek - stačí jen namočit a odepere se, či odlepí, není to vada.
- Může se stát, že některé zboží dorazí bez visaček, či malinko ušpiněné, je třeba s tím počítat, jelikož některé zboží je OUTLET. Jinak je vše nové, POZNATELNÉ na první pohled, ale přitom mnohem levnější. Berte na to zřetel, ceny jsou opravdu většinou až o 2/3 nižší. Stává se to ale velmi zřídka.





VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE


- pokud najdete u zboží nějakou VADU, kterou já přehlédnu -většinou pracuji večer, tak i to je možné, ale snažím se:-), domluvíme se na slevě nebo vrácení PENĚZ.

- Nezapomeňte, že věcičky jsou používané, nové z nich neudělám.
Nové - jsou dovoz Anglie, Německo, Maďarsko, také Čechy a licenční velkoobchody - první jakost většinou. Jiná jakost je vždy uvedena.

- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním, nesprávnou manipulací a skladováním.

- Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na věci nové a vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím a nebyly uvedeny předem . Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo obecně v obchodních podmínkách.



REKLAMACE

Reklamační řád se řídí Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele, a vztahuje se na zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího - spotřebitele z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).



Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.


Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Pokud chce spotřebitel reklamovat zboží, je nutné zaslat e-mail na adresu pk001@email.cz, kde uvede zejména typ výrobku a popis závady. Do max 5 pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.

Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady a zásilka je kompletní dle objednávky.

Pokud kupující zjistí, že není zásilka kompletní, nebo zboží vykazuje vady, má zákazník právo na výměnu zboží, nebo na slevu z kupní ceny. S ohledem na prodávaný sortiment, není možná oprava zboží. O poškození zboží nebo nekompletní zásilce je vhodné, pokud má kupující možnost, pořídit okamžitě po zjištění obrazový záznam – foto.

Při převzetí zboží si kupující musí zkontrolovat, zda není porušen nebo poškozen přepravní obal. Pokud je obal značně porušen a je zjevné, že byl poškozen i obsah zásilky, pak je to důvod k odmítnutí převzetí zásilky a s přepravní firmou kupující sepíše protokol o poškození zásilky. Toto bude prodávající řešit s kupujícím individuálně např.zasláním nové zásilky a pod.. O všech zjištěných vadách kupující informuje prodávajícího ihned po zjištění.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.



Ochrana osobních údajů

Ustanovení této části se vztahuje na kupující fyzické osoby. Provozovatel si váží osobních údajů kupujících a chrání je před zneužitím. Tyto informace shromažďuje proto, aby zkvalitnil své služby. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může být ze strany prodávajícího v budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a služeb zákazníkovi. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo požádat prodávajícího o vysvětlení a právo na blokování, provedení opravy, doplnění či likvidaci osobních údajů dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Poskytnutí osobních údajů je ze strany kupujícího dobrovolné, nicméně jejich sdělením je podmíněno uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
Používáním internetového obchodu prodávajícího kupující souhlasí se shromažďováním a používáním informací o kupujícím a jeho nákupech po neurčitou dobu. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány.
Osobní data jsou poskytována externím přepravcům a bankám, kterým jsou data předávána v minimálním rozsahu, nezbytně nutném pro bezproblémové doručení zboží a jeho úhradu.

Zasláním fota v zakoupeném zboží vyjadřujete souhlas s jeho zveřejněním - pokud nebude výslovně uvedeno, že si nepřejete prezentaci. Foto bude vystaveno pouze v sekci ´Spokojení zákazníci´.



Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů


V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.



Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.



Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.



Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.



Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.




http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/





- Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od převzetí vráceného reklamovaného zboží.
Pokud jste omylem obdrželi vadné, nebo jiné, než Vámi objednané zboží - máte ze zákona právo na jeho výměnu. Vadné nebo jiné , než objednané zboží , zašlete zpět na moji adresu po předchozí emailové korespondenci

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Nové boží lze vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů na výše uvedenou adresu, o vrácení mě vždy v tomto termínu informujte. V případě využití tohoto typu vrácení je Vám vrácená pouze částka za zboží, nikoliv za poštovné. Platbu vracím zpět na Váš účet do 7-mi prac. dnů od mého převzetí zboží. V případě poškození zboží, či použití, je vrácená částka ponížena dle typu opotřebení,či poškození zboží , min.však o 30%.


Reklamaci musíte nejprve písemně poslat na e-mailovou adresu: pk001@email.cz
- následně, po mé odezvě, pak na výše uvedenou adresu, poštovné hradím nejnižší možné při zpětném zaslání, pokud má na něj kupující právo !!
- nezasílejte DOBÍRKOU !!! - pouze doporučeně, pokud se nedohodneme jinak


VRÁCENÍ zboží
poštovné hradí kupující, pokud se nejedná o reklamaci.

POKUD VRACÍTE ZBOŽí , prosím zprávu emailem, že zboží posíláte zpět, vše se tak zrychlí.

Veškerou korespondenci vyřizuji průběžně po celý den a týden a na vaše dotazy odpovíme do 24 hodin od doručení. Pokud budu na netu nepřítomna - informace bude na stránkách.







Děkuji za Váš zájem o naše zboží a přeji příjemné nakupování,

Petra a holčičky
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.3.2019, 18:50
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt