PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé moje zákaznice a zákazníci,

jsem velice ráda, že se vám moje věci líbí a máte zájem si je koupit. :-) Ráda vám zboží prodám, ale NEMĚNÍM, takže mě o to prosím nežádejte. Děkuji.

Zboží je částečně po nás nebo po lidech v mé přízni. Vše, co vystavuji a prodávám na MMB, vám mohu okomentovat já nebo mohu vyzjistit vše potřebné, od toho, kdo věc nosil. Další zboží je dovoz z hlavně Anglie a Holandska, toto zboží je ve velmi pěkné kvalitě, ale je to second hand a nezabývám se jeho čištěním-praním, pokud nevidím nějaké zjevné fleky, ale povětšinou to není nutné. Předpokládám, že si stejně každý rád sám vypere. Snažím se stav okomentovat, dle co nejlépe to jde. Použité zboží, které je po mé rodině a přízni zpět neberu, takže se před nákupem prosím informujte na vše potřebné, ráda vám odpovím.

Vámi vybrané zboží Vám ráda zarezervuji na dobu, na které se dohodneme.
Pokud mě u aktivního inzerátu, kde není uveden žádný zájemce, oslovíte s dotazem :"Máte ještě tuto věc" nebo s nějakou podobnou otázkou, nebo chcete poměřit nebo máte nějaký jiný dotaz, zboží automaticky nedržím, anuluji váš zájem a prodávám tomu, kdo se jako první vysloví, že kupuje. Pokud budete mít o věc opravdu zájem, napište mi to, ráda vám ji zarezervuji, či pošlu platební podmínky.

Na vaši žádost mohu věc znovu přeměřit, odpovědět na dotazy nebo nafotit detailněji, ale věc nabízím automaticky dál-anuluji zájemce, takže pokud máte o zboží zájem, napište co nejdřív, protože zboží zůstává stále v prodeji.

Osobní odběr se týká jen soukromého prodeje, ostatní zboží posílám na dobírku (JEN REGISTROVANÝM, KTEŘÍ MAJÍ VÍCE KLADNÝCH HODNOCENÍ) nebo zasílám doporučeně po připsání oznámené částky na účet (do sedmi dnů) - při převádění peněz prosím uvádějte své jméno a obzvlášť tehdy, pokud je platba prováděna z účtu jiného majitele!
Na poštu chodím denně až na výjimečné situace, nejpozději odešlu do týdne.
POKUD CHCETE BALÍČEK POSLAT NA JINOU ADRESU, UPOZORNĚTE MĚ NA TO PROSÍM ! A POKUD NA BALÍČEK SPĚCHÁTE, NAPIŠTE MI TO, PROSÍM, BUDU SE SNAŽIT POSLAT CO MOŽNÁ NEJRYCHLEJI.

Poštovné a balné je uvedeno u inzerátu, někdy se stane, že na poště balíček vezmou na nižší poštovné, v tom případě se mi prosím ozvěte, rozdíl vám obratem vrátím.

Peníze za objednané věci očekávám do 1 týdne, pokud se nedomluvíme jinak, v případě, že se tak nestanese a od Vás nepřijde vyjádření k této skutečnosti, vyhrazuji si právo obchod zrušit.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

-ze strany zákazníka-objednávku lze zrušit do 24 hodin, telefonicky či e-mailem na níže uvedených kontaktech, pokud je to později, většinou píšu hodnocení
-ze strany prodejce - pokud zjistím, že nelze dodat zboží či jej lze dodat jen částečně, vracím platbu, případně část platby ihned po zjištění a informování zákazníka zpět na účet.

PORUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY:

Pokud zákazník stornuje svou objednávku po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba apod. V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, či při opakovaným doručením přepravci, dojde k porušení kupní smlouvy. Protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení objednávky (elektronickou poštou), veškeré argumentace či odůvodnění nepřevzetí (např.neobdržení oznámenky apod.) jsou brána za zcela účelová. Zákazníkovi bude automaticky účtován storno poplatek ve výši 500,- Kč. Za tím účelem je vystavena faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů a 0,5% za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty náklady prodejce spojené s objednávkou a expedicí zboží. Zákazník má možnost v tomto případě do 7 dnů aktivně požádat o opakované zaslání zásilky kdy provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky bude navýšena o částku dle ceníku, tj. náklady na nové doručení, doplatek rozdílu dotované ceny poštovného a balného za první doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady. V případě neuhrazení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuelně předat k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito průtahy ve vymáhání vznikají.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Nové boží lze vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů na níže uvedenou adresu, o vrácení mě vždy v tomto termínu informujte. V případě využití tohoto typu vrácení je Vám vrácená pouze částka za zboží, nikoliv za poštovné. Platbu vracím zpět na Váš účet do 7-mi dnů od mého převzetí zboží. V případě poškození zboží či použití je vrácená částka ponížena dle typu opotřebení či poškození zboží , min.však o 30%.

REKLAMACE ZBOŽÍ:

Na nové zboží platí záruční doba 2 roky.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
Věci se snažím popisovat co nejlépe, ale pokud se stane, že nějakou vadu přehlédnu (dírku, flíček a jiné...), mohu poskytnout adekvátní slevu, zboží vyměnit nebo vrátit, vše záleží na dohodě.
Po mém převzetí balíku je reklamace vyřízena dle zákona do 30-ti dní. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

***Doklady od zboží zašlu na ráda na požádání ***

Odpovědný pracovník: Martina Kafková
IČO: 46037756
DIČ: nejsem plátce dph
provozovna:
Martina Kafková
Radonice 212
25073
e-mail: kafkofakafkova@seznam.cz
mobil: 775254139 (provoz nonstop)

ŽL vydal MěÚ Brandýs nad Labem, Obecní živnostenský úřad, č.j. 64960/210/Ji-70

Doufám, že zboží bude Vám a Vašim dětem dělat jenom radost.

Martina Kafková
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.6.2017, 19:41
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Kontakt | Facebook