PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PRODÁVAJÍCÍ
Jiří Stýskalík
Kolaříkova 498
Morkovice
768 33
IČ 75349825

Všechny záležitosti vyřizuje
PAVLA STÝSKALÍKOVÁ
e-mail styskalikova@seznam.cz
telefon: 776 881 320

PROVOZNÍ DOBA:
Po - Pá od 8.00 - 17.00
Na zprávy odpovídám průběžné po celý den.

Milé maminky a nakupující, jsem moc ráda, že jste navštívili náš obchůdek a věřím, že udělám vše pro to, aby jste byli maximálně spokojeni.


**** PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1000,- KČ, MÁTE POŠTOVNÉ ZDARMA****
**** PROSÍM, NENABÍZEJTE VÝMĚNU, NEMĚNÍM, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ****
**** NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM
**** NOVÉ ZBOŽÍ JE ORIGINÁL, NENABÍZÍM NAPODOBENINY****
**** NEJSEM PLÁTCE DPH****

**VRÁCENÍ NOVÉHO ZBOŽÍ : vrácení zboží do 14 dnů, od převzetí zásilky, bez udání důvodu, v tomto případě vracím korunky na Váš účet bez poštovného a po odečtení manipulačního poplatku a náklady s tímto spojené ve výši 25,-Kč, nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky!!!!!!!!

** VRÁCENÍ BAZAROVÉHO ZBOŽÍ NENÍ MOŽNÉ***
Všechno zboží je řádně popsané a naměřené, takže NEVYMĚŇUJI, pokud Vám nebude.
Pokud by se Vám popis zdál nedostačující, nebo potřebujete vědět další informace, ráda odpovím.

- baličky s obyčejným poštovným, jsou na Vaši zodpovědnost.
- pokud peníze nedorazí na účet, do týdne, oblečeni uvolňuji k dalšímu prodeji a píši záporné hodnoceni



** REKLAMACE ZBOŽÍ:
NA NOVÉ ZBOŽÍ je dle zákona o ochraně spotřebitele (24 měsíců)
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:

•Pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. Boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
•Úpravy a zásahy do struktury výrobku
•Běžným opotřebením
•Údržba v rozporu s návodem
•Zanedbání péče o výrobek
•Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulaci


Postup při reklamaci nového zboží.
Pokud jste si pořádné prohlédli nové zboží koupené v našem obchůdku a zjistili nějakou vadu, postupujte následovně.
Co nejdříve mne kontaktujte, buď telefonicky na č. 776 881 320 nebo na styskalikova@seznam.cz a co nejvýstižněji popište danou vadu.Vždy se snažíme zákazníkovi vyjít vstříc a domluvit se tak, aby se problém vyřešil.
Jestliže budete žádat o vrácení peněz, musíte zboží zaslat na adresu Pavla Stýskalíková
Kolaříkova 498
768 33 Morkovice
V reklamovaném balíčku prosím zašlete: 1. reklamované zboží
2. stručný popis závady
3. přiložení dokladu o koupi zboží. Bez tohoto dokladu nebude možné reklamaci uplatnit.


Upozorňuji, aby jste neposílali reklamované zboží NA DOBÍRKU!!!!!!! Takto zaslané zboží zásadně nepřijímáme. Zasílejte buď DOPORUČENĚ, nebo jako CENNÝ BALÍK (BALÍK DO RUKY)
REKLAMACE SE VZTAHUJE POUZE NA VÝROBNÍ VADY.


Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce. Jestliže je reklamace uznána, uhradí prodejce zákazníkovi také náklady spojené s odesláním zboží k reklamaci.
Prodávající má nárok 30 dní, na vyřízení reklamace ( snažíme se reklamaci vyřídit, v co nejkratším čase).


Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím a nebyly uvedeny v popisu.
Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta
pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za
vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a
vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních
podmínkách.

Způsob stornování objednávky - nejpozději do 24 hodin
na e-mail: styskalikova@seznam.cz


REZERVACE:

Na Vaše vyjádření čekám do 24 hodin.

POZOR: rezervace znamená, že výslovně napíšete, že chcete věc rezervovat. Reakce typu: PŘEMĚŘÍM, NAPÍŠU, JAKÁ JE PŘESNÁ VELIKOST, ATD.....neberu jako rezervaci.
Pokud se neozvete do 24 hodin, jak jste se rozhodli, jako zájemce Vás ANULUJI.

Délka rezervace je vždy na domluvě, pokud budete potřebovat
s platbou počkat do výplaty, mateřské atd. určitě se domluvíme.
Pokud se domluvíme na určitém datu a platba nedorazí, čekám
5 DNÍ a rezervaci ruším.


PLATBA:

Předem na účet, FIO BANKA
VS je Vaše ID.
Do zprávy vždy napište své jméno.
NA PLATBU čekám max. 5 dní


ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:

PO OBDRŽENÍ PLATBY na účet nejpozději do 2 prac. dnů

- baličky s obyčejným poštovným, jsou na Vaši zodpovědnost.
- pokud peníze nedorazí na účet, do týdne, oblečeni uvolňuji k dalšímu prodeji a píši záporné hodnoceni

Ostatní poštovné dle platných tarifů ČP

NA SLOVENSKO ZASÍLÁM
do 1kg za 250,-Kč nad 1kg za 350,-Kč

Prosím, písněte zprávičku, když budete spokojeni, budu ráda i za
HODNOCENÍ, o došlém balíčku.

Pokud spokojeni nebudete, písněte, vždy se snažím vše vyřešit.

Prosím, BERTE NA VĚDOMÍ, že pokud je v popisu napsáno, že
je věc NOŠENA, nemůže vypadat jako NOVÁ.

KONTAKT mailem: styskalikova@seznam.cz
ADRESA pro reklamaci:
Pavla Stýskalíková
Kolaříkova 498
Morkovice 768 33

(na všechny maily se snažím odpovědět ihned, jakmile se dostanu k počítači, POKUD JSEM NA DOVOLENÉ, popřípadě odjíždím mimo připojení, vždy je uvedeno ve VZKAZECH NA MMB).
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.8.2017, 12:43
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt