PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Rezervaci věcí podle domluvy, ale pokud se neozvete tak jen sedm dnů od prvního kontaktu.
Věc odesílám až po připsání penízků na účet. Děkuji za pochopení a doufám, že se vám u nás bude líbit.

SPOLEČNÉ (OVĚŘENÉ) PODMÍNKY PRODEJE OVĚŘENÝCH OBCHODNÍKŮ

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst.7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.



NAŠE OBCHODNÍ PODMÍNKY

IČO: 87175916

Dobrý den všichni, kdo jste se rozhodli nakoupit něco pěkného z našeho albíčka a nebo jste aspoň nakoukli….:-)
V našem obchůdku najdete kvalitní české botičky s certifikací „ŽIRAFKA „ zn. FARE a DPK, ručně malované trička, ponožky, hračky a taky věcičky po našich dětičkách ..
Nové zboží je dodáváno v originálních obalech. Ceny jsou uváděny s DPH bez poštovného a balného. Cenu za doručení zboží najdete v popisu zboží a nebo Vám bude sdělena při objednání. Řídíme se ceníkem České pošty.

ZÁRUKA

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem převzetí. Dle zákona je tato záruční doba 2 roky. Tato lhůta se týká pouze nového zboží. U použitého zboží (jedná se o soukromý prodej) nelze tuto lhůtu uplatňovat, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. U použitého zboží záruční lhůtu neposkytujeme.

OBJEDNÁVKY A REZERVACE ZBOŽÍ

Objednávky přijímáme emailem 7 dní v týdnu… Na Vaše objednávky či dotazy se snažíme odpovídat v co nejkratší době – maximálně do 24 hodin. Pokud se Vám do 24 hodin neozveme a v našem albíčku nenajdete vzkaz, že jsme nemocné a nebo si užíváme na dovolené, kontaktujete nás prosím znovu. Technika je technika…
Zboží rezervujeme zpravidla 7 dní. Po vzájemné domluvě může být rezervace prodloužena, po uplynutí této doby rezervaci rušíme a zboží nabízíme dalšímu zájemci.

STORNO OBJEDNÁVEK

Objednávku můžete zrušit emailem do 24 hodin po objednání na email mariannaasimona@gmail.com
Milí nakupující, vždy posíláme potvrzení, že bereme na vědomí, že jste si nákup u nás rozmysleli, pokud Vám toto potvrzení nepřijde napište nám prosím znovu.

PLATBA

- Upřednostňujeme platbu bankovním převodem na náš účet – číslo účtu Vám bude sděleno při objednání zb.
- Hotově – při osobním odběru
- Poštovní poukázkou na účet
- Dobírkou – cena poštovného je 104,- Pokud nebude zboží zaslané na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží ..

ODESÍLÁNÍ ZBOŽÍ

O odeslání objednaného zboží, informujeme nakupující formou VZKAZU v našem albu – odeslané balíčky.
Zboží, které je skladem odesíláme hned po připsání peněz na účet maximálně do 2 pracovních dnů.
Zboží, které je na objednávku – botičky DPK, FARE ( objednáváme minimálně 1x týdně - neděle, někdy i vícekrát ) odesíláme hned, jak dorazí od dodavatele a po připsání peněz na účet.
Balíčky odesíláme prostřednictvím České pošty, pokud si budete přát, můžeme i jinak – PPL.
Poštovné účtujeme dle tarifů České pošty, balné si neúčtujeme.
Zboží posíláme jako doporučené zásilky.
Jestliže na objednané zboží spěcháte, pošleme jako balík do ruky. Balíček by měl být u Vás do druhého dne. Poštovné činí 102,-
Pokud si budete přát poslat, jako obyčejnou zásilku pošleme jen na vyžádání a vlastní zodpovědnost.
Pokud je zboží poškozeno při přepravě Českou poštou, je nutné reklamovat balíček do 48 hodin na dodací pobočce. Poškozený balíček si při převzetí vyfoťte. Pokud je při dodání obal balíčku viditelně poškozen, zkontrolujte jeho obsah ihned při převzetí před doručovatelem. Zboží vždy pečlivě zabalíme ..

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Výměna A VRÁCENÍ ZBOŽÍ u nás zakoupeného je možná . Zboží které vracíte nebo chcete vyměnit, pošlete zpět na námi uvedenou adresu ( bude poslána písemně emailem ) na vlastní náklady. !!!!Pokud budete měnit a nebo vracet zboží , které jste u nás zakoupily v akci POŠTA ZDARMA bude Vám naúčtováno poštovné !! V případě, vrácení peněžní částky, bude tato částka o poštovné ponížena !!!!!

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. zák.) právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující vrací zboží včetně náležité dokumentace v uvedené lhůtě na adresu prodávajícího, a to na svoje náklady. O rozhodnutí, že odstupujete od kupní smlouvy, nás prosím informujte písemně e-mailem na mariannaasimona@gmail.com.

V případě vracení zboží, které bylo zakoupeno v rámci Akce POŠTA ZDARMA, bude od vracené částky toto poštovné odečteno!
Prodávající poté musí do 30 dní od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku. Pokud zboží, které se vrací je neúplné, použito či poničeno, bude kupujícímu vrácena částka za zboží ponížená o částku opotřebení, kterou písemně dohodne kupující s prodávajícím.

Milí nakupující všechny vaše osobní údaje jako je jméno, adresa popř. telefonní číslo nám slouží pouze pro komunikaci s Vámi a pro odesílání Vámi objednaného zboží a nebudou nijak zneužity !!!!!

A teď… pokud s našimi podmínkami souhlasíte HURÁ na objednání…..
Moc Vám ještě jednou děkujeme za Váš zájem

Simona a Marianna
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.3.2020, 11:01
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt