PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
děkuji,že jste nahlédli do mého alba.

Předem bych chtěla poprosit, aby v případě, že o objednávku chtějí zrušit, stačí napsat, že ji rušíte, ušetříte mi spoustu času s psaním zpráv a evidencí.

INTERNETOVÝ OBCHOD JE VEDENÝ NA ZÁKLADĚ ŽIVNOSTENSKÉHO OPRÁVNĚNÍ,
ZAPSANÉM NA MÚ V ROSICÍCH.
IČ: 014 411 837
NEJSEM PLÁTCEM DPH
ODPOVĚDNÁ OSOBA A MÍSTO PODNIKÁNÍ:
Jana Suchomelová
CHALOUPKY 127
664 83 PŘIBYSLAVICE

Pro komunikaci se mnou využívejte vzkazy na mimibazaru, je to jistější způsob než-li e-maily, které nemusí být doručeny. Snažím se odpověď všem, ale nemohu být na příjmu 24 hod., prosím, o strpení.

VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVEK:

Objednávky zpracovávám průběžně, pokud nejsme pracovně mimo PC, do 24 hodin.

Objednávky přijaté během víkendů a svátků mohou být zpracovány až v pracovní den.

Věnce a přáníčka, deníky, vlasové doplňky a brože jsou mými výrobky - po dohodě se můžu pokusit vyrobit podobné na přání. Je též možné, že v případě, že je daný výrobek již prodaný a budu jej vyrábět znovu, nebude úplně totožný (může se v detailech lišit).

Pokud se jedná moji ruční práci domlouvám se na termínu vyhotovení - většinou do týdne, záleží na dostupnosti materiálu.



REZERVACE:
Jsou závazné a platí 1 týden - do té doby je nutné zaplatit (tj.do 5 pracovních dnů), pak je věc předána dalšímu zájemci nebo vrácena zpět do prodeje. Po domluvě je samozřejmě možné rezervaci prodloužit, např. počkat do mateřské nebo z nějakého jiného důvodu není možné do týdne zaplatit - vše je na domluvě a je nutné mi to oznámit předem.
Za rezervaci nepovažuji dotaz na přeměření, žádost o slevu, výměnu apd.

DODÁNÍ ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM, ALE OBJEDNÁVÁ SE:
Zboží, které není skladem a je na objednávku, bude dodáno v termínu, který Vám sdělím u Vaší objednávky. Jakmile mi písemně potvrdíte, že máte zájem o objednané zboží, nelze objednávku zrušit, budu ji z Vaši strany, jako závaznou!!!
Při neodebraní objednaného zboží uděluji negativní hodnocení.

Neregistrovaní účastníci mimibazaru mohou u mne také nakupovat, platba je zasílána napřed, na dobírku nezasílám. Pouze v případě, že se dohodneme jinak a bude se jednat o opakovaný nákup.

PLATBA ZA ZBOŽÍ:
Preferuji platbu předem na číslo účtu u České spořitelny - sdělím ho v pokynech pro platbu, v případě, že nejste majitelem bankovního účtu je možné zaplatti složenkou typu A na poště, k vyplnění stačí inciály zaslány v pokynech.

Přijímám pouze bezhotovostní platbu na účet.

Při nákupu nového zboží, bude doklad o zakoupení přiložen na vyžádání.

Při objednávce mi prosím sdělte Vaši adresu. Povinností nakupujícího je uvést při objednávce správnou adresu, prodávající nemá povinnost ji dohledávat z e-mailů.
Při znovuodeslání balíku z důvodu uvedení chybné adresu u objednávky, si poštovné hradíte znovu vy.

REKLAMACE A VRÁCENÍ NOVÉHO ZBOŽÍ:
Je možná ze zákona o ochraně spotřebitele - 24 měs., při uznané reklamaci vracím zpět celou částu.
Lhuta k vyřízení reklamace je 30 dnů. Reklamaci po delší době užívání zvážím po svém.
Kupující je povinen po převzetí zboží zkontrolovat, zda je vše v pořádku. Pokud bude nějaká závada, neprodleně nahlásit. Záruka se nevstahuje na vady vzniklé opotřebením nebo nesprávným zacházením.

Zboří můžete vrátit zpět do 14 dnů bez udání důvodu (vždy mne před vrácením kontaktujte). Peníze za vrácené zboží zašlu zpět - do 7 dnů od obdržení vráceného balíku od Vás.
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, ODST. 10 OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Od zaplacené částky budou odečteny náklady spojené s vrácením zboží (kontrola, opětovné naskladnění, přebalení, bankovní poplatky, vystavení dokladů atd.) Tato částka činí max. 90 Kč.
Dopravné k prodávajícímu si hradí kupující.

Zboží, které posíláte zpět, pošlete vždy doporučeně, případně pojištěné dle hodnoty zboží. Pokud balík bude poslán bez podacího lístku a Česká pošta jej ztratí či poníčí, pak je to na Vaše riziko bez možnosti odškodnění z mé strany. Na dobírku vrácené zboží nepřebírám. Vrácené poškozené zboží neuhradím.

V případě, že zboží nebude vyzvednuto na poště a bude mi vráceno po vypršení úložní doby, vracím částku pouze za zboží bez poštovného (je možné strhnout i poplatek za blokování zboží).

Pokud bude zboží prodáno z vadou, na kterou budete upozorněni, není možné na tuto vadu uplatňovat reklamaci.

OSOBNÍ ÚDAJE, které mi sdělíte (adresa a telefon) slouží jen pro moji potřebu, dále je neuchovávám a nikomu jinému neposkytuji.

POŠTOVNÉ + BALNÉ:
Balíčky posílám vždy doporučeně. V případě, že budete chtít zaslat obyčejně, je to na Vaše riziko.
O poštovném nesmlouvám. Na poštovném nechci vydělávat, ale z vlastní zkušenosti vím, za kolik jsem schopna balík poslat. Bohužel záleží i na poště. Nepište mi prosím dotazy a informace o tom za kolik posíláte balíčky vy.

Orientační poštovné po zdražení:
DOPORUČENÉ PSANÍ - 60 kč
DOPORUČENÝ BALÍČEK 100-120 kč dle velikosti.

NOVĚ - zásilkovna - 70 kč


NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM.

BALÍČKY se snažím odeslat DO 3-4 DNŮ OD PŘIPSÁNÍ PLATBY.

Věřím, že budete s nákupem spokojeni. Snažím se vyhovět všem svým zákazníkům.


ZBOŽÍ, které je předmětem podnikání, NEMĚNÍM.

Děkuji Vám za nákup

Jana Suchomelová
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.1.2020, 8:22
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt