Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jitka K. (JitkaKonecna) ID 194685
Dětský textil
mimibazar.cz/jitkakonecna
Oblast: Boskovice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27.1.2009
Naposledy: 28.8.2022 16:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76012131
HODNOCENÍ 3569
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PROVOZOVATEL Jitka Konečná Dětský textil
-IČ0: 76012131
Boskovice Podlesí 769/15 PSČ 68001
email-jitu.konecna@seznam.cz

Nově v albu OBUV FARE pyžama župany prodej manžel Ladislav Konečný .Podlesí 15 68001 Boskovice
IČO-01952811
veškerou adm. práci vyřizuji já JITKA Konečná -vše stejné nic se nemění jen ČU dojde manžela a doklad od zaplacení také s jeho jménem - EMAIL .ADRESA PRO KOMUNIKACI STEJNÁ ,REKLAMAČNÍ ŘÁD TAKÉ NIC SE NEMĚNÍ -vše naprosto stejné .

Zákazník má právo vrátit zakoupené zboží během 14 dnu od data doručení zásilky.

DŮLEŽITÉ INFORMACE -VIZ DŮLEŽITÉ VZKAZY INFO O UZÁVĚRKÁCH ,AKCE, OBCHODNÍ PODMÍNKY ... http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=1257391


Nevíte li velikost raději poměřte zboží ve značkové kamenné prodejně .

Semišová obuv -užívání a ošetřování -CROCS
Je třeba je ošetřovat impregnací na semišovou úsenˇ ,která zvyšuje jejich obecně nízkou odolnost proti vodě .Obuv ze semiše nepromáčejte ,nekrémujte .
Je určena pro nošení v místních komunikacích v zimním období .Je určena do suchého prostředí , Nepoužívejte ji proto v dešti břečce a ani sněhu .
Totéž platí u pro ostatní zimní obuv Crocs vždy použít impregnaci na material u kterého je . Semiš ,kůže textil
Na letní obuv doporučuji používat máslíčko čistič ,je vložen na stránce.Nevystavujte teplotám nad 45 C - nebo přímému slunečnímu svitu delší dobu ,materiál croslite by se mohla zdeformovat .

Podmínky prodeje
1.Zboží které je na objednávku nemohu poměřit ani vyfotit
2..Objednávám vždy po zaplacení ( je li zboží v akci a dodavatel je nepošle vracím peníze )
3. Info o uzávěrkách je na stránce VZKAZY
4.Zboží odesílám za uvedené poštovné ,je možno si požádat i zaslání expres
5.Balíky odesílám 3 krát týdně a dle potřeby zákazníka
6. Vše důležité najdete vždy v albu DŮLEŽITÉ ,VZKAZY . DŮLEŽITÉ VĚCI NEPÍŠI DO PODMÍNEK PRODEJE ,ALE RADĚJI ROVNOU NA STRÁNKY .. ,,Důležité, vzkazy " NA LEVÉ STRANĚ HNED NA PRVNÍM MÍSTĚ
6.Na netu jsem každý den . Stane li se ,že to není možné také napíši na stránku Důležité, vzkaz-
7. Jestli že bych někomu zapomněla vrátit peníze ,prosím kontaktujte mě .
8. Nastane li nějaký problém se zbožím ,s doručením balíku neváhejte mě kontaktovat bydlíte li v okolí Boskovic klidně se zastavte .¨Stačí napsat nebo zavolat kdy .
9. ZNOVU PŘIPOMÍNÁM ČTĚTE PROSÍM V ALBU NA LEVÉ STRANĚ DŮLEŽITÉ A VZKAZY -děkuji
10 .Jestliže není u zboží psáno skladem je na objednávku .

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží (tedy i obuvi) v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170.


















DŮLEŽITÉ-Pište přes VZKAZY -NE NA EMAIL ,HLAVNĚ JINÉ ADRESY DORUČENÍ . Znovu všem připomínám PSÁT JINÉ ADRESY,STORNA OBJEDNÁVEK A DŮLEŽITÉ VĚCI PŘES VZKAZY - JE TAM JISTOTA ,ŽE DOJDOU A VŠE VYŘEŠÍME . Na emailu jsem také každý den NEBO VOLEJTE .
.
.








JE LI ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU A DODAVATEL HO JIŽ NEMÁ COŽ NEOVLIVNÍM ,VRÁTÍM PENÍZE -DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

1. . Reklamační řád
Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, na kterou se vztahuje záruka ( tj. jedná se o vadu jako takovou, ne opotřebení běžným užíváním, na které se záruka nevztahuje!!! ), kupující uplatní nárok odesláním vadného zboží na adresu Jitka Konečná Podlesí 15 Boskovice 68001
V závislosti na druhu vad, v souladu s právními předpisy platnými v České republice, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Poskytnutá záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze ( pracími symboly ), zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen. V případě rozporu s kupní smlouvou, tj. pokud zboží není v souladu s kupní smlouvou, řídí se prodávající ustanoveními dle § 616 občanského zákoníku.
. Vrácení zboží
Pokud kupující se zakoupeným zbožím z tohoto internetového obchodu není spokojen, je oprávněn toto zboží vrátit, do 14 dnů od jeho doručení, zasláním na adresu Jitka Konečná Podlesí 15 Boskovice 68001. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené a neprané ( !!! ). Ke zboží prosím přiložte kopie dokladu o koupi. Po vrácení zboží bude kupujícímu zaslána platba převodem na účet kupujícího nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne vrácení zboží.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodila, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu jitu.konecna@seznam.cz
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Jméno.............................................................................................................................................
Příjmení ......................................................................................................
Adresa …........................................................................................................
Email popřípadě telefon ..............................................................
Požadovaná částka .................................................
Číslo účtu ............................................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)

................................

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.


V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Máte li nějaký problém ,či potřebujete poradit prosím kontaktujte mě na uvedený
email-jitu.konecna@seznam.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.7.2017, 20:58
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu