Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petra T. (BAVLNĚNÝ SVĚT) ID 197712
mimibazar.cz/BAVLNENYSVET
Bazárek na Slovensku
Oblast: Louny
Ověřená adresa
Telefon: +420736271045
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8.2.2009
Naposledy: 4.10.2022 16:41
Aktualizace: 6.10.2020 7:35
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
67828973
DIČ CZ 7258110222
HODNOCENÍ 4224
VŠECHNY FOTOGRAFIE 229
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Vítám Vás a jsem ráda, že jste nahlédla ke mně do obchůdku. SOBOTY, NEDĚLE, SVÁTKY NEPRACUJI, přeci jen jsem máma, OZVU SE NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN. Metráž stříhám od 50cm....ŠIJEME I NA ZAKÁZKU. Náš cíl je SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK. Váš BAVLNĚNÝ SVĚT
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky VÍTÁME VÁS U NÁS V BAVLNĚNÉM SVĚTĚ.

ZÁKLADNÍ PODMÍNKY !!!
Prodávám nové zboží,pokud není uvedeno jinak. !! Pokud máte zájem odešleme třeba i jen 0,50cm...látky ,záleží na vás..ale počítejte i s poštovném čím více metrů tím se vám rozloží do 1m látky .
ZBOŽÍ ( LÁTKY METRÁŽ )STŘÍHÁME , BALÍČKY PŘIPRAVUJEME A ODESÍLÁME PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA NÁŠ ÚČET . Za dobírku ODESLANOU GLS i POŠTOU účtujeme 130 Kč !ČESKOU POŠTOU účtujeme 90 -140 kč .GLS -90-140Kč
Nedoplatky za poštovné nevybírám přeplatky za poštovné nevracím.
.BALÍČKY PAK ODESÍLÁME nejpozději do 5 pracovních dnů při připsání peněz na účet. ( SNAŽÍME SE DŘÍVE,ALE PRO JISTOTU ,aby jste pak nenadávaly...) Uvádějte vždy var. symbol vaše ID...urychlíte vám i nám spolupráci . Když se něco zpozdí kontaktujte nás JSME JEN LIDI ,né stroje a chybička se může vloudit..určitě se omluvíme drobným dárkem.
Snažíme se odpovídat na objednávky do 24hodin, prosím o pochopení nesedíme celé dny u počítače.

SOBOTY , NEDĚLE SVÁTKY - NEPRACUJI přeci jen jsme MÁMA a snažím se být také s rodinou OZVU SE TEDY V NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN !

Pokud se neozveme napište znova třeba se někde stala chyba, prosím uvádějte vždy celé jméno a své ID...objednávek je hodně a pak se vtom špatně orientuje..... DĚKUJI !!!
Pokud není uhrazeno do 14 dnů od objednávky a jinak jsme se nedomluvily,objednávku RUŠÍME!!!
Snažíme se do kolonky ODESLANÉ BALÍČKY psát jména odeslaných balíčků , někdy nelze hned každý den , POKUD CHCETE MÍT JISTOTU NAPIŠTE SI O TO ! Stále se snažíme rozšiřovat naší nabídku , pokud vám něco schází u nás na stránkách stačí napsat , snažíme se vyhovět každému !!!



Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a
povinnosti prodávajícího (dodavatele), kterým je provozovatel internetového
obchodu a kupujícího (odběratele).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele
(č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy
neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve
znění novel.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než
si objedná zboží. Po objednání zboží se má za to, že odběratel obchodní podmínky
vzal na vědomí a souhlasí s nimi.

1. Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším
termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele obvykle do 5
pracovních dnů, PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku
odběratele, je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň
odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky.

2. Doprava

Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel , pro přepravu využíváme přepravní službu České pošty a to malé balíčky posíláme doporučeně od 58 Kč , BALÍK DO RUKY pak od poštovného 90Kč. Nedoplatky za poštovné nevybírám přeplatky za poštovné nevracím .
Velké balíčky odesíláme přepravní společností GLS a to od ceny 90Kč poštovného DORUČENÍ JE PAK ZE DNE NA DEN. DOBÍRKY cena od 130Kč . Poštovné je vždy upřesněno u podkladů pro platbu . VYHRAZUJI SI PRÁVO ROZHODNOU JAKOU SPOLEČNOSTÍ ODEŠLU Pokud chcete odeslat určitou společností pište VYHOVÍME !!



3. Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele
jsou:
- Dobírkou
- Platba předem - převodním příkazem.

4. Záruční podmínky

Odběratel je povinen si před prvním použitím výrobku řádně a neodkladně
prostudovat záruční podmínky a těmito se řádně řídit.

Poskytujeme na dodané zboží záruku v zákonné délce 24 měsíců. Po tuto dobu
odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo
které se objeví v průběhu záruční doby. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé:
- neodbornou manipulací se zbožím
- škod vzniklých v důsledku nesprávného používání zboží, vnějšími událostmi,
nešetrným zacházením, neodbornými zásahy do zboží, nedodržením technických
podmínek ....
- záruka se též nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
- došloli k neoprávněné změně v záručním listu

5. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu
a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně
(e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí
kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se
projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla
dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o
zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů,
funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod
způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se
nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení
reklamace, o postupu a vyřízení.


6. Reklamační řád pro přepravní službu:

- Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých
a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř
poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u
zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být
ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis
sepsat.
- Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o
škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
- Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez
odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné
vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o
zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol,
kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
- Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u
přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od
jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od
obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je
vždy kvalitně zabaleno.


7. Záruka vrácení peněz

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo
vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové
zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky či nese známky
opotřebení. Pak si prodejce
může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Prodejci nelze vrátit zboží, které bylo upraveno na míru, barvy a materiál podle přání zákazníka

(Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí
zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení
od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost
obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle
zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli
služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající
je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel
právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční
částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li
spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá),
anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je
spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku
nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu,
která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány
pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí poskytovatelů
služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého.
Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě,
že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora
popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je
již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost
práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku.
Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného.
Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit.
Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného
nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho
funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční
době).

8. Možnost STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem)

9 .Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

KONTAKT - ODPOVĚDNÁ OSOBA

Petra Taičmanová
Chožov 30
43922 CHOŽOV okr. LOUNY

TEL .+420736778665

IČO 67828973
DIČ CZ 7258110222 NEJSME PLÁTCI DPH




PŘÍJEMNÝ NÁKUP a pak krásné výtvory přeje VÁŠ BAVLNĚNÝ SVĚT
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.10.2016, 13:37
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu