PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí nakupující.
děkuji, že jste navštívili náš obchůdek. Doufám, že se Vám bude naše nabídka líbit a s obchůdkem budete spokojeni.

V našem obchodě nabízíme nové věci. Co se týče bazárku, tam samozřejmě věci použité. V případě jakýchkoli dotazů mě kontaktujte, ráda Vám odepíši.

Pokud není zboží skladem, píši hned informaci k danému zboží.

Po dohodě je možné i zaslání na dobírku.

Zboží odesílám do 24 hodin po připsání částky na účet.
Při Vaší platbě, prosím, uvádějte své příjmení. Popř. jako variabilní symbol napište své ID.

Poštovné počítám dle tarifu České pošty. Pokud se jedná o nákladnější balení, připočítávám i náklady na balné.

V souladu se zákonem č. 367/2000Sb. ze dne 14.9. 2000 prodávající umožní kupujícímu během 14-ti dnů od obdržení zásilky s novým zbožím toto zboží vrátit bez udání důvodu. Zákazník si může zboží vyzkoušet (nesmí zboží poničit ani nosit pokud ho chce vrátit). Zboží bude zákazníkem odesláno pouze doporučeně a nikdy ne formou dobírky, a to na adresu sídla prodejce. V původním stavu a obalu, kompletní, nepoškozené a s visačkami. Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena kupní cena a to do 10-ti dnů od obdržení vráceného zboží, snížená o poštovné. Při nesplnění některých z výše uvedených podmínek, nebude v souladu s uvedeným zákonem akceptováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílatele zpět.
- Doba na posouzení reklamace je 30 dní. Pokud bude zjištěna u reklamovaného výrobku výrobní vada a zboží bude neopravitelné , bude zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nazapočítává cena dopravného.

PARAGON POSÍLÁM NA VYŽÁDÁNÍ!!!

Omlouvám se, ale na Slovensko nezasílám.

Pevně věřím, že budete s nákupem u nás spokojeni.

Přeji příjemný nákup.

Kontaktní údaje:

Odpovědná osoba :
Novotná Zuzana

Místo podnikání:
Pohádkový obchod s.r.o.
Židněves 10
294 06 BŘEZNO

E-mail: novotnazuzana@seznam.cz, pohadkovyobchod@seznam.cz
IČO: 07175469
DIČ: CZ07175469

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám. 2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Prodejce nezodpovídá za poškozeni zboží,popřípadě obalu vzniklé při přepravě.

Dodací lhůta : zboží je skladem, pokud tomu tak není, do 24 hodin Vás budu informovat a navrhnu další postup. Zaplacené zboží odesílám do 24 hodin po připsání částky na účet.
Objednávky jsou závazné, na základě objednávky zašlu číslo účtu a jako variabilní symbol napište své příjmení a popřípadě název zboží . Jinak se zbytečně prodlužuje doba odeslání.
Rezervací je myšlena doba na zaplacení, není to doba na rozmyšlenou! Pokud si věc rezervujete a po týdnu zrušíte rezervaci, píši negativní hodnocení. .

Při dotazu čekám do druhého dne. Pokud se neozvete, předávám věc zpět do prodeje.

Poštovné:
1/ doporučené psaní do 500 gramů - 55,-Kč (nesmí být vyšší než 5cm)
2/ doporučené psaní od 500 gramů do 1 kg - 60,-Kč (nesmí být vyšší než
5cm)
4/ doporučené balíčky (do 35cm) - 99,-Kč
5/ doporučené balíčky (do 50cm) - 119,-Kč
6/ doporučené balíčky (do 100cm) - 169,- Kč


Nově je možnost i zasílání přepravní službou PPL!!!


Záruční doba - 24 měsíců.

V souladu se zákonem č. 367/2000Sb. ze dne 14.9. 2000 prodávající umožní kupujícímu během 14-ti dnů od obdržení zásilky s novým zbožím toto zboží vrátit bez udání důvodu. Zákazník si může zboží vyzkoušet (nesmí zboží poničit ani nosit pokud ho chce vrátit). Zboží bude zákazníkem odesláno pouze doporučeně a nikdy ne formou dobírky, a to na adresu sídla prodejce. V původním stavu a obalu, kompletní, nepoškozené a s visačkami. Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena kupní cena a to do 10-ti dnů od obdržení vráceného zboží, snížená o poštovné. Při nesplnění některých z výše uvedených podmínek, nebude v souladu s uvedeným zákonem akceptováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílatele zpět.
- Doba na posouzení reklamace je 30 dní. Pokud bude zjištěna u reklamovaného výrobku výrobní vada a zboží bude neopravitelné, bude zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nazapočítává cena dopravného.
Poprosila bych Vás o zprávičku, že balíček dorazil. V případě, že jste spokojeni, prosím o stručné hodnocení.
- může se stát , že zboží není skladem, hned informuji
Věřím, že budete s nákupem spokojeni a nadále budete využívat našich služeb.

Dodatek:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vážený zákazníci,
vážíme si Vašeho zájmu o naše zboží a děkujeme, že nakupujete zboží v z našeho alba. Pevně věříme, že i po zavedení GDPR budete mít nadále zájem o naše zboží a zachováte nám Vaši přízeň. Dne 25. května 2018 vejde v účinnost nařízení Evropské unie 2016/679 (GDPR) upravující podmínky zpracování osobních údajů, a proto Vás chceme informovat, že veškeré vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány ze zákonného důvodu a to za účelem obchodní spolupráce.Vaše údaje zpracováváme pouze ve svých vlastních počítačových systémech. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.4.2019, 13:20
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt