Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Milada Ch. (Pamija) ID 212288
mimibazar.cz/pamija
Oblast: Náchod
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.4.2009
Naposledy: 18.4.2024 23:39
Aktualizace: 18.4.2024 23:39
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 284
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 291
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Chtěli bychom Vás touto cestou pozdravit a poděkovat všem kdo má zájem o naše zboží.

Jaké zboží prodáváme?

Zaměřili jsme se především na značkové zboží..

Všechno zboží je zakoupeno v USA , nové a s originální visačkou. Do obchudku bude pravidelně přidáváno nové zboží, proto prosím sledujte naše aukce pravidelně, pokud budete mít zájem o tento typ nabídky.


Otázky a dotazy:
Pokud si nebudete v něčem jistí, nebo budete potřebovat zodpovědět další otázky, prosím pište nám na e-mail: hronna@tiscali.cz nebo volejte na tel. 603 581 439, abychom předešli nedorozumění a všichni byli spokojeni.


Způsob platby:

· platba na účet předem: zboží Vám zašlu na Vámi uvedenou adresu po zaplacení, včetně nákladů na dopravu, číslo účtu Vám odešlu na základě Vaší objednávky. Při platbě na účet uvádějte prosím jako variabilní symbol Vaš ID. Prosím proveďte platbu do pěti kalendářních dnů. Pokud neobdržím platbu do deseti pracovních dnů a kupující nebude reagovat na můj e-mail, nebrala bych tento obchod za platný a museli bychom Vás negativně ohodnotit

Po obdržení platby Vám zásilku zašlu na Vámi uvedenou adresu přes Českou poštu, nejpozději 2.-3. pravovní den po připsání peněz na náš účet

· dobírkou je možné také zaslat zboží, poštovné se pak o něco zvýší, u dobírky čekáme na potvrzení objednávky e-mailem hronna@tiscali.cz. Pokud se neozvete do tří pracovních dnů a kupující nebude reagovat na můj e-mail, nebrala bych tento obchod za platný.

· u nově zaregistrovaných zákazníků, kteří nemají min. 5 kladných komentářů od různých prodejců, nebo u neověřených uživatelů bohužel na dobírku nezasílám, děkuji za pochopení.


Poštovné a balné:

dobírka: 130 Kč

doporučeně: 50 Kč, zboží je pojištěno do 500 Kč

cenný balík: 75 Kč, tuto variantu vybírejte pro zboží dražší než 500 Kč, zboží je pojištěno na plnou hodnotu

obchodní balík: 130 Kč, tuto variantu vybírejte pro zboží dražší než 500 Kč, pošta garantuje dodávku do 48 hod., zboží je pojištěno na plnou hodnotu



Zásilky do zahraničí:

Je možné zaslat zboží i do zahraničí, pokud bude provedena platba předem i s výší poštovného, které bych Vám sdělila ihned poté co mě zkontaktujete a dáte podrobnější informace, kam a jak si přejete zboží zaslat. S placením tedy prosím posečkejte až Vám sdělím kompletní částku, kterou budete převádět.

Stornování objednávky zákazníkem

Vámi uzavřenou objednávku je možné stornovat do 24 hodin telefonicky tel. 603 581 439 ( provozní doba - 9:00 - 19:00) nebo emailem: hronna@tiscali.cz


Reklamace:
Seznamte se prosím s podmínkami reklamací a vrácení zboží.

V případě vrácení zboží preferujeme výměnu zboží za jiné z naši nabídky.

Před samotným odesláním vráceného zboží však musí nejdříve zákazník (spotřebitel) informovat provozovatele nejlépe formou e-mailu, kde by měl definovat jaké zboží vrací a uvést jméno, adresu, číslo účtu na který bude částka za zboží převedena.

Neohlášené vrácení zboží nebude provozovatel akceptovat. Zákazník by měl také sdělit finanční vyrovnání.

vrácení částky na účet - v takovém případě oznámí zákazník provozovateli číslo účtu, na něž mu bude do 10 dnů vrácena částka

zápočtem - příští objednávka bude ponížena o částku za vracené zboží

Zboží zákazník odešle pojištěně zpět na adresu provozovatele Milada Chlubnová, Podebradova 583, Nachod 547 01. Zboží zaslané na dobírku nebude provozovatel přijímat.

a) VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU:
Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.zák. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). U slovenských zákazníků se řídíme zákony slovenské republiky.

Plná kupní cena vráceného zboží bude vyplacena v případě, že zboží bude v zcela původním stavu tj. nepoškozené, nepoužité, neprané a nežehlené, s kódem zboží (pokud byl součástí).

Veškeré náklady spojené s vrácením hradí spotřebitel, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno.

V případě, že vrácené zboží nebude v původním stavu, bude kupní cena ponížena dle stavu vráceného zboží.

b) REKLAMACE:
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na nové zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců.

Dle § 598 občanského zákoníku kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději do třiceti dnů ode dne jejího uplatnění kupujícím.

Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit ( po předchozím upozornění ) obchodní vztah se zákazníkem, jehož reklamace jsou neúměrné a neoprávněné.

Prosím o udělení komentáře. Mnohokrát děkuji a mnoho úspěchů.

Kontaktni udaje firmy

Milada Chlubnova
Podebradova 583
Nachod
547 01
tel. 603 581 439 ( provozní doba - 9:00 - 19:00)
e-mail: hronna@tiscali.cz
ICO: 115 90 963
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.1.2013, 17:10
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu