PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
děkuji Vám za projevený zájem o mou inzerci.

DOVOLUJI SI VÁS ZÁROVEŇ POZVAT I DO MÉHO E-SHOPU A NA MÉ DRUHÉ ID374272. Zboží z e-shopu obou ID Vám odešlu v jednom balíku. Pokud si chcete nakoupit jak na MMB, Mimiaukcích, tak v e-shopu, je třeba neprodleně upozornit, že objednáváte ještě jinde, jinak Vám nebude zboží zasláno dohromady. Stejně tak si vyhražuji právo odmítnout objednávky zákazníků, kteří objednávají tzv. na etapy, tj. objednají si, za týden objednají další kus a za další týden další ap., aby tím oddálili platbu objednaného zboží.

Na Vaše dotazy a rezervace odpovím pokud možno co nejdříve, nejdéle do 24 hodin. V letním období to může být i déle, zvláště na dotazy zaslané v létě o víkendu můžete dostat odpověď třeba až v neděli večer, nebo v pondělí. Stejně tak i u zboží objednaného o víkendu se může stát, že ho nemám skladem, ale musím v pondělí ověřit, zda ho má dodavatel a zarezervovat ho u něj. Pak se můlže stát, že Vám odpovím během pondělí, jakmile budu mít od dodavatele zprávu o rezervaci. To se týká samozřejmě i zaslání podkladů k platbě.
Stejně tak prosím o toleranci s odpověďmi na Vaše dotazy o svátcích, v období vánoc, Silvestra, velikonoc ap. Respektujte prosím také to, že stejně jako Vy, jsem také jen člověk a mám nárok na volno a odpočinek. Některé dotazy budu v těchto obdobích odpovídat, ale pokud budu pryč, nebudu Vám moci u některého zboží ihned potvrdit, že mám zboží skladem, nebo jej přeměřit a zaslat Vámi požadované míry. Děkuji za pochopení.

Nezapomínejte mi prosím zaslat adresu. Zboží odesílám po připsání platby na účet. NIKDY NEZASÍLÁM ZBOŽÍ NA ZÁKLADĚ FOTOGRAFIE SLOŽENKY, PŘÍKAZU K ÚHRADĚ, KOPIE Z BANKY ATD. ZBOŽÍ JE ODESLÁNO VŽDY AŽ PO PŘIPSÁNÍ PLATBY NA MŮJ ÚČET, a to bez výjimky. Balíčky jsou odesílány denně.

Vaše platby očekávám nejdéle do 1 týdne, pokud se nedohodneme jinak.
Zamluvíte-li si zboží a pak budete ,,hrát mrtvého brouka", budu nucena napsat záporné hodnocení a zboží dám znovu k dispozici do inzerce. Stejně tak i při nepřevzetí dobírky.

O CENĚ ZBOŽÍ, POŠTOVNÉHO/BALNÉHO, NEBO DOPRAVNÉHO/BALNÉHO NESMLOUVÁM. PROSÍM, NEZDRŽUJTE MNE ZBYTEČNÝMI DOTAZY A ŽÁDOSTMI O SLEVY.

Zároveň si dle aktuálního Občanského zákoníku vyhražuji právo odmítnout objednávky zákazníků, kteří mi opakovaně působí finanční škody, v korespondenci se vyjadřují vulgárně, uráží mne, či prodávané zboží. Pokud nemáte zájem nakupovat, neobtěžujte mne prosím zbytečnou korespondencí.

IKEA:
Kromě zboží, jehož jsem prodejcem, nabízím i zprostředkování nákupu v Ikea Zličín, které si vyberete na stránkách www.ikea.cz. Po zaslání Vaší objednávky vyhotovím kalkulaci a zašlu Vám ji k odsouhlasení vč. podkladů k platbě. O koupi se tedy rozhodujete až ve chvíli, kdy znáte celkovou cenu. Zboží nakupuji po obdržení Vaší platby nejdéle druhý den, odvezu ho k sobě, bude-li to třeba - zabalím a nejdéle další den předám dopravci. Pokud si chcete ještě něco doobjednat, je to možné, ale POUZE DO DOBY, NEŽ BUDE PŮVODNÍ ZBOŽÍ ZABALENO. Následně už balík nepřebaluji.
Chcete-li si dát zboží do nákladů firmy, upozorněte mne na to předem, abych zaplatila hotově, protože jinak platím kartou.
Prosím, pište mi tel.číslo, adresu, jak jste Vy, nebo osoba, která balík může převzít, doma. Balík si samozřejmě můžete nechat poslat i do práce.
PŘI OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ SI KONTROLUJTE, ZDA JE ZBOŽÍ SKLADEM V IKEA ZLIČÍN. Do objednávek mi prosím pište zásadně 8místná artiklová čísla výrobků. Neposílejte mi jen názvy, popisy, barvym rozměry, či fotografie. Podle těch nenakupuji. Řídím se výhradně artiklovými čísly, abych měla důkaz, že jsem nakoupila to, co si zákazník objednal.

Jednotlivé prodejny neprodávají celý sortiment Ikei. Vpravo od každé fotografie najdete odkaz na jednotlivé prodejny a proklikáte se zde až k informaci o zásobách.
ROVNĚŽ TERMÍNY DODÁNÍ UVEDENÉ U INZERTNÍCH FOTOGRAFIÍ JSOU ORIENTAČNÍ. MŮŽE SE STÁT, ŽE V NĚKTERÉM OBDOBÍ, OBZVLÁŠŤ PŘED VÁNOCI, PŘIJDE HODNĚ OBJEDNÁVEK A TAK MŮŽE BÝT TERMÍN DODÁNÍ DELŠÍ. OBJEDNÁVEJTE TEDY PROSÍM VČAS.

VYHRAZUJI SI PRÁVO ODMÍTNOUT ZPROSTŘEDKOVÁNÍ NÁKUPU NĚKTERÉHO ZBOŽÍ. Týká se to hlavně zboží, které bych nebyla schopna svým autem odvézt, nebo pokud by jeho váha, nebo rozměry překročili parametry stanovené dopravci, které k přepravě používám.
Stejně tak se to týká extrémně křehkého zboží, skleněných ploch ap. Balíkoví dopravci , stejně jako ostatní sběrní dopravci, odmítají tyto věci převážet, resp. převezou je, ale bez záruky, že nedojde k jejich poškození. Budete-li trvat na zaslání takového zboží, bude přeprava pouze na Vaši zodpovědnost, bez možnosti reklamování případného poškození . Takové věci je nejlépe přepravovat paletovou přepravou, nebo individuálním dopravcem, který zboží naloží a bez překladu na jiné auto ho doveze přímo k Vám. U těchto dopravců je ale třeba počítat s mnohanásobně vyšší cenou dopravného.

Originální balení Ikei je určeno pro paletovou přepravu, nikoliv pro přepravu sběrnou dopravou (PPL, DPD, GLS), kdy dochází k několikeré manipulaci s balíky, tj, autem od odesílatele do svozového depa, zde na třídící pásy, do kamionu, do rozvozového depa a na nákladní auta, která vezou balíky k adresátům. Proto přidávám ještě obaly a věci přibaluji. Pokud seženu obalový materiál zdarma, nic si nepřipočítávám. V případě, že je ale třeba použít např. více metrů bublinové metráže, vyhrazuji si právo Vám tento obalový materiál připočítat k ceně. Samozřejmě toto budete vědět předem, takže se budete moci rozhodnout, zda chcete nákup zprostředkovat, či ne. Je zcela logické, že když si koupíte něco, na co bude třeba potřeba bublinové metráže za 300 kč a provize za zprostředkování, kterou vypočítávám z ceny zboží, bude např. 100 kč, nelze obalový materiál hradit z této provize. Berte prosím na vědomí, že toto je pouze zprostředkovatelský prodej, kdy je zisk zprostředkovatele mnohanásobně menší, než zisk prodejce, který Vám prodává své vlastní zboží. Takový prodejci mají marže 40-100% a z toho už není problém uhradit dražší obalový materiál.

DOPRAVA:

Malé - tzv. doporučené zásilky posílám poštou. VŠE JE ODESÍLÁNO DOPORUČENĚ, OBYČEJNĚ NEZASÍLÁM ANI NA ŽÁDOST ZÁKAZNÍKA.

Větší balíčky a balíky posílám dopravní službou PPL, DPD, či klasickou dopravou.
Poštovné/balné je uvedeno u každé inzertní fotografie, ale týká se samozřejmě 1 ks zboží na dané fotografii, a to v rámci ČR. Pokud si objednáte více věcí, je nutné počítat s navýšením ceny podle váhy, rozměrů a ceny zboží (kvůli pojištění) dohromady. Poštovné/balné se skládá z částky poštovného + balného (většinou kolem 5kč). Je možné i osobní převzetí v Praze 6 Řepích, ne však jinde. Nežádejte pro mne prosím, abych se se zbožím někam ,,přiblížila" atd. Pracuji od rána do noci, takže takové časové prodlevy si nemohu dovolit. . V případě osobního převzetí není od 1.3.2017 již není možná platba hotově při předání. Datum a čas převzetí je nutno dohodnout předem. Zboží předám až ve chvíli, kdy bude Vaše platba u mne na účtu. Je třeba tedy buď zaplatit předem převodem, nebo budete-li na přezetí spěchat, je také možné složit platbu hotově na pokladně pobočky České spořitelny, u které mám účet. Pak uvidím platbu na účtu během chvilky. Pobočka je jednu statnici tramvají odsud. Vzhledem k tomu, že nemám kamenný obchod, PŘI OSOBNÍM PŘEVZETÍ NENÍ MOŽNÉ ZKOUŠENÍ, ROZBALOVÁNÍ A PROHLÍDKA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ NA MÍSTĚ PŘEVZETÍ, ANI PROHLÍŽENÍ, ČI VYBÍRÁNÍ JINÉHO ZBOŽÍ. U oblečení uvádím míry a pokud potřebujete ještě další rozměry, na vyžádání Vám je zjistím. Můj prodej se řídí aktuálními zákony internetového prodeje, nikoliv prodeje v kamenném obchodě.
Při přebírání balíku si zkontrolujte, zda není poškozen obal.
Bude-li poškozen, zboží před pracovníkem dopravce rozbalte, zkontrolujte a shledáte-li poškození, sepište s tímto pracovníkem zápis o škodě, nebo v případě PPL u podpisu uveďte "s výhradou". NEPODEPISUJTE PŘEVZETÍ BALÍKU PŘEDEM, ALE VŽDY AŽ PO KONTROLE OBALU. Nebude-li obal viditelně poškozen a Vy zjistíte škodu později, uplatněte reklamaci do 48 hodin na poště a předložte i obal, aby bylo vidět, že bylo zboží dostatečně chráněné a obal nebyl při převzetí viditelně poškozen. Zvýšíte tím šanci na kladné vyřízení reklamace. V případě dopravy PPL, DPD nikdy nepodepisujte převzetí, aniž byste si prohlédli, že není obal poškozen. Zjistíte-li následně poškození obsahu, neprodleně mne kontaktujte na tel. č. 603576731, 739466433. Spojím se s dopravcem a dohodnu další postup. Zde můžeme reklamaci na dopravu uplatnit do 3 kalendářních dnů. Vyfotografujte prosím i poškození a to, jak bylo zboží obaleno. Obaly do vyřízení reklamace nevyhazujte. NENECHÁVEJTE ZBOŽÍ LEŽET DOMA ZABALENÉ, ALE VŽDY JEJ CO NEJDŘÍVE ZKONTROLUJTE. Jedině tak nepřijdete o možnost náhrady za případné poškození.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zboží, které kupujete přímo ode mne, můžete vrátit bez udání důvodu v rámci tzv. odstoupení od smlouvy. Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží od dopravce (OZ §1829 odst. a) je třeba odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí kupující oznámit prodávajícímu nejdříve písemně emailem na adresu zuzanahornova2@seznam.cz před odesláním zboží zpět na adresu Zuzana Hornová, Makovského 1331/32, 163 00 Praha 6. Zboží pak musí být vráceno nejdéle do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na výše uvedenou adresu. Pozdější vrácení, není možné. V rámci odstoupení je nutno vrátit případné dárky a prémie, které byly poskytnuty při prodeji. Pokud ty to věci nemůže kupující již vrátit, například proto, že je spotřeboval, má prodávající právo si jejich hodnotu odečíst z vrácené ceny.
Za "Odstoupení od smlouvy" nelze považovat případ, kdy kupující zboží nepřevezme od přepravce. V takovém případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady na balné + náklady, které prodávající vynaložil na dopravu + v případě platby dobírkou tzv. dobírkovným, resp. částí poplatku přepravce za dobírku, kterou při nepřevzetí zboží a jeho vrácení odesílateli dopravce nevrací. V případě, že kupující tyto náklady prodávajícímu po písemné výzvě neuhradí, má prodávající nárok vymáhat tuto částku vč. zákonem stanovené aktuální výše úroků z prodlení v občansko právním řízení.
V nabídce jsou uváděny jak míry a pokud potřebujete ještě jiné údaje, tak mi můžete napsat o další přeměření. Pokud si kupující nezjistí potřebné míry a nakoupí zboží a následně zjistí, že nezvolil správnou velikost, nelze zboží vracet po výše uvedené zákonné lhůtě.
Odstoupit od smlouvy nelze u zboží ušitého na zakázku, nebo upraveného-přešitého podle požadavků zákazníka.
Částka za vrácené zboží bude odeslána nejdéle do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

ODSTOUPENí OD SMLOUVY V PŘÍPADĚ SPODNÍHO PRÁDLA:
V případě spodního prádla - konkrétně spodních kalhotek, trenýrek, boxerek, či kompletů, jejichž součástí jsou spodní kalhotky ap. - nelze z hygienických důvodů odstoupit od smlouvy v případě, že zboží bylo zákazníkem rozbaleno, tj. byl-li otevřen originální obal. Zákazník může vrátit pouze zboží v neporušeném originálním obalu - viz. Občanský zákoník § 1837 odst. 9.
V inzerci uvádím míry, takže se změřte a porovnejte své miry s těmi v inzerci.
Potřebujete-li znát ještě jiný rozměr, než je v inzerci uveden, napište dotaz, ráda Vám konkrétní zboží přeměřím.

REKLAMACE:
dle aktuálních zákonů OZ ČR.

V případě zprostředkovaného nákupu v Ikei na základě Vašeho seznamu, nenakupujete ode mne, ale od Ikea. Ode mne si kupujete službu - zprostředkování - tj. nakoupení zboží v Ikei, odvoz, případné zabalení a předání dopravci. Ode mne obdržíte tedy originální paragon z Ikei a můj daňový doklad za zprostředkování. Případná reklamace, či vrácení zboží v rámci platných zákonů, ale i nadstandartních podmínek o vrácení zboží, které Ikea nabízí, je toto mezi Vámi a Ikeou. Samozřejmě jsem ochotna být Vám v takovém případě nápomocna, ale berte prosím na vědomí, že toto není mou povinností.
Všichni známe zboží z Ikei a víme, že je kvalitní. Já osobně jsem nikdy neměla důvod žádné zboží, které jsem si v Ikei zakoupila, reklamovat a ani zákazníci, kteří si nakoupili přese mne zatím nic nereklamovali.

Děkuji za trpělivost při čtení podmínek prodeje a přeji příjemný nákup.

Zuzana Hornová

-
Firma:
Zuzana Hornová
Makovského 1331
163 00 Praha 6
IČO: 44875045
Nejsem plátce DPH.
Podmínky byly naposledy upraveny: 19.8.2018, 20:22
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Nastavení soukromí | Kontakt

© 2004-2021 CZECH NEWS CENTER a.s.