PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZODPOVĚDNÁ OSOBA:
Miroslav Hrobař
IČ:72378611

Sklepní 327
Strachotín 69301

KONTAKTNÍ OSOBA:
Růžena Hrobařová
email: ruzena.zapletalova@seznam.cz




Tel. 777 637 946 provozní doba na telefonu 9-18hod.
www.stribronikol.cz
Nejsme plátci DPH.
Veškeré zboží je stříbrné o ryzosti 925/1000 a na objednávku zlaté šperky o ryzosti 585/1000.
Jako prodejci jsme registrováni na Puncovním úřadě,kde si nás můžete ověřit.

DODACÍ PODMÍNKY:
Zpracování poptávky do 24 hodin.

Emailová adresa pro Vaše objednávky a dotazy: ruzena.zapletalova@seznam.cz
PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Zboží bude které není skladem bude objednáno pouze po uhrazení!!!

MILÉ MAMINKY VE VLASTNÍM ZÁJMU SI UPRAVTE DORUČOVACÍ ADRESU NA MMB POKUD NENÍ PLATNÁ, TÍMTO PŘEDEJDETE PROBLÉMŮM S DORUČENÍM,MÁM NA STAROSTI JEŠTĚ E-SHOP A MOHU POZDĚJI ZASLANOU ADRESU PŘEHLÉDNOUT.DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

Snažím se odpovídat na objednávky hned,nebo jak mám přístup k PC.
NEREGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKŮM ČEKÁM NA ZPRÁVU MAX. 1DEN, PAK UŽ JEJICH OBJEDNÁVKU BERU JAKO STORNOVANOU.
NEBUDU TYTO ZÁKAZNÍKY STÁLE KONTAKTOVAT,BUĎ MAJÍ ZÁJEM NEBO NE!!!



PLATBA POUZE PŘEVODEM NA ÚČET!!!!!!!
CENA ZA DOPRAVU JE PEVNĚ STANOVENA A OBYČEJNĚ OBJEDNÁVKY NEPOSÍLÁM !!!!!!

PO OBJEDNÁVCE VŽDY POČKEJTE NA ZASLÁNÍ PODKLADŮ K PLATBĚ!!!!!

Platbu prosím zasílejte na účet č. 2100258366/2010 nebo
Platbu prosím uhraďte do 3dnů od zaslání podkladů k platbě. Provozujeme ještě e-shop se šperky a delší rezervace není možná.
U PLATBY uvádějte do zprávy pro příjemce celé své jméno!!!


Balíčky zasíláme přes Českou poštu, poštovné a balné naleznete u zboží.
Objednávky lze stornovat do 24 hodin mailem poté bereme Vaši objednávku
jako závaznou.

VYHRAZUJI SI PRÁVO OBJEDNÁVKU ODMÍTNOUT, POKUD JE REZERVOVÁNA DRUHÉMU ZÁJEMCI.

Poštovné naleznete u zboží. Balíčky posílám vždy doporučeně.


Na Slovensko je možné zaslání objednávek, platba pouze převodem dopředu.Zákazníci se Slovenska nám provádí platbu na náš účet v Euro a cena je převáděna v aktuálním denním kurzu.


NEREGISTROVANÝM NAKUPUJÍCÍM ČEKÁM NA PLATBU POUZE DO 24HOD!!!PAK SE OBJEDNÁVKA RUŠÍ!!!!!!! NEREGISTROVANÝM NAKUPUJÍCÍM PLATBU POUZE PŘEVODEM NA ÚČET!!

VYSTAVUJI FAKRURU - DAŇOVÝ DOKLAD A ZASÍLÁM V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ, IHNED PO ZAPLACENÍ OBJEDNÁVKY. POKUD BUDETE TRVAT NA TIŠTĚNÉ PODOBĚ, PROSÍM O NAPSÁNÍ NA EMAIL. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ


VE 14 DENNÍ LHŮTĚ MÁTE PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY(VRÁCENÍ ZBOŽÍ) BEZ UDÁNÍ DŮVODU A JAKÉKOLIV SANKCE.PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NÁKLADY NA DOPRAVU HRADÍ KUPUJÍCÍ.


Zboží zasíláme zpravidla 3x týdně .
Zpracování poptávky do 24 hodin.Rezervace do 3 dnů pokud se nedohodneme jinak.

Objednávky lze stornovat do 24 hodin mailem poté bereme Vaši objednávku
jako závaznou.
INFORMACE O ZBOŽÍ:
Provozujeme pouze INTERNETOVÝ OBCHOD. Většina zboží je skladem.Zboží na objednávku 2 týdny. Dostupnost je vždy uvedena u zboží.

Záruční doba na nové zboží 2 roky

ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU je závazné.Prosím o zaslání platby předem na účet.
U objednávek ze zahraničí se může vyjímečně sortiment během objednávek měnit.
Zboží objednávám po připsání platby na účet.Uvádím u zboží dodací dobu,ale
je pouze orientační.Někdy se mohou vyskytnout problémy s dopravou nebo na
celnici které nemohu ovlivnit.Proto prosím objednávejte s dostatečným předstihem.
Pokud se stane, že Vámi objednané zboží není nebo je jakýkoliv problém s dodáním, vždy Vás budu informovat, jaký zvolíme další postup ( buď se objednávka protáhne nebo ji vystornuji ). Vše po domluvě s Vámi

TADY JE VYSVĚTLENÍ CO JE RHODIUM

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rhodium

Část I.


1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:



Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.



2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

3. Zákonná práva z vad



Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Prodávající odpovídá pouze za všechny skryté vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou v záruční době.

Délka záruční doby, vztahující se na veškeré námi nabízené zboží, je 2 roky ode dne převzetí věci kupujícím.

Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího předložením originálu či kopie vydaného prodejního dokladu.

Prodávající neodpovídá za vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího.

Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit o jakou se jedná vadu (odstranitelnou či neodstranitelnou).

Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran.

Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje prodávající následujícím způsobem : Odstraní na své náklady a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30ti dnů od převzetí reklamace) zjištěnou vadu.

Pokud nebyla věc ještě použita může kupující dle svého uvážení a možností tuto věc vyměnit.

V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci.

Jestliže se na opravené věci vada vyskytne opětovně (rozumí se podruhé) nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu.

Po uplynutí 2 leté záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.



4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/




VÝMĚNA A VRÁCENÍ
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí poskytovatelů služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého. Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného. Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit. Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční době).


REKLAMACE
ihned po obdržení zásilky si, prosím, Vaše zboží pečlivě překontrolujte. Pokud najdete vadu či kaz, obratem mě kontaktujte, na pozdější reklamace (výrobní vady) nebude brán zřetel.Reklamace nebude uznána,pokud vlastním jednáním poškodíte zboží.Stříbrné dětské náušnice nedoporučujeme dezinfikovat v 60% lihu a ne rozhodně 24hodin.Stříbrné šperky nejsou odolné tak dlouhé dezinfekci.Doporučujeme namočit a ihned vytáhnout.Jiné je to u zlatých dětských náušnic,ty mohou být v dezinfekci déle .Bohužel stříbro na jiné chemické složení jak zlato.Vaše ošetřující lékařka není zlatnice a rozhodně neví jak dlouho stříbrné šperky je možné dezinfikovat.

NA nové zboží se vztahuje záruka 2 roky dle zákona. Na vady vzniklé mechanickým či jiným poškozením se záruka nevztahuje.Na vyřízení reklamace si vyhrazuji lhůtu 30 dnů (§19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele). Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů

Zboží, které nabízím jako nové je doopravdy nové!


Postup při reklamaci: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

http://www.stribronikol.cz/files/reklamace-formular.pdf



Pokud budete chtít - napište své hodnocení o nákupu u nás - neslouží jen pro mě, ale i pro další nakupující!!! Díky

Děkujeme za objednávky a hlavně doufáme, že budete s námi spokojení.

Ochrana osobních údajů.
Nakupující při provedení závazné objednávky dává souhlas ke zpracování osobních údajů.Tyto data budou sloužit pouze k interním účelům našeho obchůdku, tj. odeslání objednávky na uvedenou adresu, komunikace na email nebo telefonická komunikace ohledně objednávky .Kupujícísouhlasí s tím,aby poskytované osobní údaje byly zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.Kupující má právo být informován,jaké údaje o něm prodávající eviduje,a je oprávněn tyto údaje měnit,případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováním.Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.11.2018, 19:49
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt