Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina M. (bobulka6) ID 267473
mimibazar.cz/bobulka6
Oblast: Kopřivnice
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.12.2009
Naposledy: 12.11.2021 8:18
Aktualizace: 16.12.2019 21:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 522
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Ahoj,
vítám všechny návštěvníky mimibazaru,

Zboží zasílám ihned po připsání platby na můj
účet - 670100 - 2210276258 / 6210. platbu odešlete až budete mít objednávku
potvrzenou.

NA SLOVENSKO NEZASÍLÁME !!!

Nakoupíte-li více zboží zaplatíte pouze jedno avšak to nejvyšší poštovné z uvedených u nabídek.
Pro zaslání Vámi objednaných věciček používám Zásilkovnu ,Českou poštu a GEIS . Všechny náležitosti prodeje se samozřejmě řídí obecně platnými zákony a dobrými obchodními mravy.

Balíčky odesílám co nejdříve po přijetí platby na účet většinou do 24hodin, nejpozději však do 3 - 7 pracovních dnů.

STORNO OBJEDNÁVKY je možné realizovat e-mailem objednavkybobulka6@seznam.cz a to až do odeslání zboží - pokud již dojde k odeslání zboží a následnému vrácení dopravcem vyhrazuji si právo na odečtení částky na nutné náklady spojené s odesláním zboží z Vámi zaplacené částky.


ODSTOUPENÍ OD OBCHODU (14tidenní lhůta)

Je-li kupující spotřebitel, má právo na základě zákona o elektronické komunikaci odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to i bez uvedení důvodu.
Využijete-li svého práva odstoupit od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Prodávající je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení, je třeba dodržet následující podmínky:

1) Kontaktujte mě na e-mail objednavkybobulka6@seznam.cz

2) Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, ve stavu a hodnotě, v jakém Vám bylo doručené, s veškerými jeho součástmi a příslušenstvím pokud možno v originálním obalu, přiložte originální doklad o koupi.

3) Zboží zašlete doporučeně a pojištěné, neodpovídám za jeho ztrátu či poškození při cestě zpět. Zboží zpět nelze zasílat dobírkou - takové zásilky nebudou z mé strany přijmuty.

4) Bude-li zjištěno, že zboží je poškozené či použité , má prodávající právo na náhradu vzniklé škody. Znehodnocení zboží, (tzn. je-li použité, špinavé, či jinak poškozené) bude zohledněno ve vracené částce, což může dosáhnout až 100% kupní ceny.


ZÁRUKA A REKLAMACE

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a
poškození. Případné vady je kupující povinen bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu
. Za vady vzniklé v důsledku přepravy neodpovídáme. V případě že zásilka zboží přijde v poškozeném stavu je nutné tuto skutečnost zaznamenat do přepravního listu dopravce a takovou zásilku převzít pouze s výhradou stavu obalu.
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba dle zákona, a to 24 měsíců.
Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po projevení vady výrobku. Při používání vadného výrobku může dojít k zintenzivnění vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím zboží, nesprávnou
manipulací a skladováním, opotřebením výrobku, živelnými pohromami, nebo jinými vnějšími vlivy.

Každá reklamace musí obsahovat:


a. číslo objednávky (aukce)
b. popis zjištěných vad
c. kontaktní údaje na reklamujícího
d. zboží zaslané doporučeně na naši adresu
e. doklad o koupi

Vím jak je nepříjemné reklamovat zboží a proto se vynasnažím aby takováto případná oprávněná situace byla vyřešena co nejrychleji k Vaší spokojenosti.
Reklamace, včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodl na delší lhůtě.
Uzná-li prodávající reklamaci, rozhodne, jak dále postupovat a informuje o tom kupujícího (odstranění vady, výměna zboží, sleva z kupní ceny, odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny).

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Kupující – spotřebitel má právo na řešení případného sporu vzniklého mezi kupujícím – spotřebitelem a prodávajícím mimosoudní cestou. Před započetím tohoto procesu nás můžete kontaktovat přímo na adrese info@okeshop.cz a společně se pokusíme spor vyřešit přímo.

Pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

KONTAKT:

MARTINA MRKVICOVÁ
Kpt. Nálepky 1071/6
Kopřivnice 742 21
IČO: 01372564 - PLÁTCE DPH
bankovní spojení: 670100 - 2210276258/ 6210 MBank
e-mail: objednavkybobulka6@seznam.cz
tel 739 633 330
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2019, 11:45
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu