PODMÍNKY PRODEJE
Martina M. (bobulka6) ID 267473 |
|
mimibazar.cz/bobulka6 |
Oblast: Kopřivnice |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 4.12.2009 |
Naposledy: 12.11.2021 8:18 |
Aktualizace: 16.12.2019 21:44 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFAhoj,
vítám všechny návštěvníky mimibazaru,
Zboží zasílám ihned po připsání platby na můj
účet - 670100 - 2210276258 / 6210. platbu odešlete až budete mít objednávku
potvrzenou.
NA SLOVENSKO NEZASÍLÁME !!!
Nakoupíte-li více zboží zaplatíte pouze jedno avšak to nejvyšší poštovné z uvedených u nabídek.
Pro zaslání Vámi objednaných věciček používám Zásilkovnu ,Českou poštu a GEIS . Všechny náležitosti prodeje se samozřejmě řídí obecně platnými zákony a dobrými obchodními mravy.
Balíčky odesílám co nejdříve po přijetí platby na účet většinou do 24hodin, nejpozději však do 3 - 7 pracovních dnů.
STORNO OBJEDNÁVKY je možné realizovat e-mailem objednavkybobulka6@seznam.cz a to až do odeslání zboží - pokud již dojde k odeslání zboží a následnému vrácení dopravcem vyhrazuji si právo na odečtení částky na nutné náklady spojené s odesláním zboží z Vámi zaplacené částky.
ODSTOUPENÍ OD OBCHODU (14tidenní lhůta)
Je-li kupující spotřebitel, má právo na základě zákona o elektronické komunikaci odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to i bez uvedení důvodu.
Využijete-li svého práva odstoupit od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Prodávající je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení, je třeba dodržet následující podmínky:
1) Kontaktujte mě na e-mail objednavkybobulka6@seznam.cz
2) Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, ve stavu a hodnotě, v jakém Vám bylo doručené, s veškerými jeho součástmi a příslušenstvím pokud možno v originálním obalu, přiložte originální doklad o koupi.
3) Zboží zašlete doporučeně a pojištěné, neodpovídám za jeho ztrátu či poškození při cestě zpět. Zboží zpět nelze zasílat dobírkou - takové zásilky nebudou z mé strany přijmuty.
4) Bude-li zjištěno, že zboží je poškozené či použité , má prodávající právo na náhradu vzniklé škody. Znehodnocení zboží, (tzn. je-li použité, špinavé, či jinak poškozené) bude zohledněno ve vracené částce, což může dosáhnout až 100% kupní ceny.
ZÁRUKA A REKLAMACE
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a
poškození. Případné vady je kupující povinen bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu
. Za vady vzniklé v důsledku přepravy neodpovídáme. V případě že zásilka zboží přijde v poškozeném stavu je nutné tuto skutečnost zaznamenat do přepravního listu dopravce a takovou zásilku převzít pouze s výhradou stavu obalu.
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba dle zákona, a to 24 měsíců.
Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po projevení vady výrobku. Při používání vadného výrobku může dojít k zintenzivnění vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím zboží, nesprávnou
manipulací a skladováním, opotřebením výrobku, živelnými pohromami, nebo jinými vnějšími vlivy.
Každá reklamace musí obsahovat:
a. číslo objednávky (aukce)
b. popis zjištěných vad
c. kontaktní údaje na reklamujícího
d. zboží zaslané doporučeně na naši adresu
e. doklad o koupi
Vím jak je nepříjemné reklamovat zboží a proto se vynasnažím aby takováto případná oprávněná situace byla vyřešena co nejrychleji k Vaší spokojenosti.
Reklamace, včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodl na delší lhůtě.
Uzná-li prodávající reklamaci, rozhodne, jak dále postupovat a informuje o tom kupujícího (odstranění vady, výměna zboží, sleva z kupní ceny, odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny).
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Kupující – spotřebitel má právo na řešení případného sporu vzniklého mezi kupujícím – spotřebitelem a prodávajícím mimosoudní cestou. Před započetím tohoto procesu nás můžete kontaktovat přímo na adrese info@okeshop.cz a společně se pokusíme spor vyřešit přímo.
Pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
KONTAKT:
MARTINA MRKVICOVÁ
Kpt. Nálepky 1071/6
Kopřivnice 742 21
IČO: 01372564 - PLÁTCE DPH
bankovní spojení: 670100 - 2210276258/ 6210 MBank
e-mail: objednavkybobulka6@seznam.cz
tel 739 633 330
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2019, 11:45
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu